یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ تخصصی از روی فایل PDF

نویسنده: دنیا ذاکری تایپ فایل تاریخ انتشار: 1400/10/19 ساعت 20:00:00 بازدید: 694 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ فایل PDF یکی از سفارش هایی است که اکثر دانشجویان آن را برای موسسه ثبت می کنند. این فایل امروزه یکی از رایج ترین فایل هایی است که امروزه بین اساتید و دانشجویان در دانشگاه مبادله می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فایل خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

فایل PDF یکی از انواع فرمت فایل هایی است که قشر تحصیلکرده و اساتید دانشگاهی به آن دسترسی دارند و منطقی است که هر روزه با این نوع فایل سر و کار داشته باشند. دانشجویان می توانند تایپ PDF برای این موسسه ثبت کنند. تایپیست های این موسسه می توانند تایپ این نوع فایل را با کیفیت و با دقت بالا انجام دهند. دانشجویان رشته های مختلف دانشگاهی می توانند فایل های تحقیقاتی با این فرمت را در اختیار موسسه قرار دهند تا سفارش تایپ آن ها در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت به انجام برسد.

دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند فایل تحقیقاتی PDF را ثبت کنند تا قبل از موعد مقرر سفارش آن ها به انجام برسد. اکثر دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا، تحقیقات خود را در این فرمت انجام می دهند یا این که فایل هایی را از وب سایت ها با این نوع فرمت دانلود کرده و تایپ این نوع فایل ها سفارش داده شود. تایپ فایل PDF به هر زبانی در این موسسه انجام می شود و به خصوص دانشجویانی که فایل های تحقیقاتی خود را به زبان فارسی تهیه کرده اند، می توانند تایپ آن را به این موسسه بسپارند تا در زمان اندکی و با کیفیت بالا انجام شود. شکل ها و فرمول ها با دقت بالایی تایپ می شود. تایپ فایل PDF، تخصصی و با هزینه اندکی انجام می شود و به همین دلیل اکثر دانشجویان ترجیح می دهند که سفارش خود را برای این موسسه ثبت کنند. تایپ فایل PDF  نسبت به ورد گاهی اوقات سخت و دشوار می شود.

تایپ تخصصی از روی فایل PDF

تایپ فایل PDF


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فایل خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ از دستنویسفوری ترین تایپتایپ کتاب

سوالات متداول

هزینه تایپ بر حسب تعداد کلمات محاسبه خواهد شد.

هزینه به تعداد کلمات مشخص می شود و هر چقدر که تعداد کلمات بیشتر باشد و زبان متن کمتر رایج تر باشد، به همان اندازه هم مبلغ بیشتر خواهد بود. 

هزینه براساس تعداد کلمات مشخص می شود. ترسیم شکل ها و گرافیک ها هزینه جداگانه ای دارد.

مبنای انجام کار، تعداد کلمات است و رشته ها و درس های مختلف دانشگاهی عوامل تعیین کننده ای در این میان نیستند. تعداد کلمات عامل موثری در سرعت و هزینه کار است.


نویسنده: دنیا ذاکری تایپ فایل تاریخ انتشار: 1400/10/19 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 694 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ فایل PDF تایپ فایل پی دی اف تایپ آنلاین فایل PDF تایپ تخصصی فایل PDF تایپ فوری فایل PDF

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :