چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ بین المللی

نویسنده: پوریا عرب سایت تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:26:39 بازدید: 1204 امتیاز 0 از 0 نظر

هنر تایپ امروزه نه تنها در سطح ملی، بلکه سطح تایپ بین المللی نیز رایج گشته است تا بدین ترتیب هر یک از افراد بتوانند در هر نقطه ای از جهان هم که باشند؛ با دل سپردن به تکنولوژی و نزدیک شدن ارتباط ها در عصر نوین از وجود تایپ متون مختلف بهره مند گردند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

بنابراین در صورتی که خارج از این مرز و بوم زندگی می کنید و یا مشغول به تحصیل هستید و در کشور بیگانه جایی برای تایپ نمی شناسید؛ کافیست یک بار در موتورهای جستجوگر اینترنتی، واژه ایران تایپیست را جستجو نمایید تا بدین ترتیب بتوانید با ارتباط گرفتن با مسئولین این وب سایت ایرانی در زمینه تایپ و مسائل و موارد مشابه آن از وجود تایپ مطالب و تحقیقات علمی و سایر متون مختلف بهره لازم را ببرید.

تایپ بین المللی

تایپ بین المللی

مفهوم کیبورد بین المللی برای تایپ چیست؟

با توجه به این مسئله که در تایپ بین المللی ممکن است هر کسی با هر زبانی در هر نقطه ای از این دنیای پهناور با شما در ارتباط باشد؛ شما می بایست از کیبورد بین المللی به منظور تایپ متون زبان های مختلف استفاده کنید. به این صورت که کیبوردهای روی صفحه نمایش شما تنها قادر به تایپ متون فارسی، عربی و انگلیسی هستند. این در حالی است که ممکن است در اقصاء نقاط دنیا هر فردی با هر زبانی نیاز به تایپ داشته باشد. پس شما می بایست از کیبوردهای بین المللی در این راستا بهره ببرید تا بتوانید تایپ متون مختلف در قالب زبان های متفاوت را نیز با استفاده از کیبورد بین المللی خود انجام دهید و هیچ گونه محدودیتی در این راستا نداشته باشید.

هزینه تایپ بین المللی به ریال است یا دلار؟

مسئله که در خصوص تایپ بین المللی وجود دارد؛ بحث هزینه تایپ  این نوع از سفارش ها می باشد و این سوال در اذهان پیش می آید که هزینه تایپ بین المللی به ریال ایران می باشد یا به پول دلار بین المللی؟ هزینه تایپ این گونه سفارش ها را بیشتر به ریال حساب می کنند. به این ترتیب که دانشجویان ایرانی خارج از کشور یا کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند؛ می توانند با جستجوی ایران تایپیست در موتورهای جستجوگر اینترنتی با این دسته از افراد در ارتباط بوده و متون خود را به هر زبانی برای آن ها ارسال نموده و هزینه آن را هم به صورت ریالی پرداخت کنند تا در اسرع وقت به سفارش آن ها رسیدگی گردد. هر چند که هزینه این نوع از تایپ ها به مراتب خیلی بیشتر از تایپ های معمولی در داخل از کشور است.

تایپ بین المللی

نرم افزار های تایپ بین المللی برای گوشی آیفون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

بهترین نرم افزار های دنیا برای تایپ بین المللی

با توجه به نبود کیبورد اختصاصی برای تایپ بین المللی متون مختلف در برنامه ورد، نیاز به نرم افزارهای بسیار زیادی در این راستا می باشد تا با بهره مندی از این نرم افزارها بتوان به راحتی از کیبورد بین المللی و حروف الفبای زبان های مختلف نیز بهره مند شد. برای این منظور کیبوردهای مختلف بین المللی هم به صورت اندروید و هم در قالب نرم افزارهای کامپیوتر وجود دارد که شما می توانید با دانلود هر یک از آن ها رو به تایپ متون مختلف در زبان های مختلف آورید. گوشی های آیفون از برنامه های Swivtkey و Gboard و نیز گوشی های آیفون از Smart Keyboard Pro، MultiLing، Flesky، Alfa Keyboard، Type Machine و WritePad می توانند استفاده کنند. برای کامپیوتر نیز نرم افزارهایی وجود دارد که شما می توانید از کیبورد بین المللی آن استفاده کنید.

برای تایپ بین المللی چه اصول و قوانینی باید رعایت گردد؟

برای تایپ بین المللی نیز می بایست به یک سری اصول و قوانین پایبند بود. از جمله این اصول و قوانین از این قرار هستند که شما می بایست ابتدای امر به این مسئله توجه داشته باشید که با توجه به این مسئله که تایپ های بین المللی از زبان های اصلی استفاده می شود؛ باید از تایپیست های بهره ببرید که نسبت به آن زبان تسلط کامل و کافی را دارند و می توانند هر نوع دست خطی را به راحتی بخوانند. ضمن اینکه باید نسبت به زمان بندی سفارش هم متعهد بود و تایپ این دسته از متون را با دقت نظر بیشتری صورت بخشید.

تایپ بین المللی

تایپ بین المللی در ایران تایپیست

چه تعداد غلط تایپی در تایپ بین المللی جایز می باشد؟

با توجه به سختی کار ممکن است اشتباه هایی در زمینه تایپ بین المللی هم صورت پذیرد که در این راستا می بایست کار تایپ خود را به دست افرادی بسپارید که تا حد امکان از بروز هر گونه اشتباه تایپی دوری می کنند. هر چند که بروز هر گونه غلط تایپی در هر سفارشی یک امر اجتناب ناپذیری می باشد. ولی در صورتی که شما تایپ بین المللی خود را به دست هلدینگ ایران تایپیست بسپارید؛ می توانید نسبت به ایرادهای تایپی خیال خود را راحت و آسوده خاطر کنید. از جمله موسسه هایی که در این راستا می تواند شما را خیلی یاری کند؛ هلدینگ ایران تایپیست می باشد که شما می توانید در هر نقطه از این دنیا که باشید؛ با این موسسه در ارتباط باشید و با توجه به گردهم آوردن تایپیست های حرفه ای و مترجمین مختلف از زبان های مختلف در دل خود توانایی تایپ و ترجمه متون مختلف بین المللی را دارند. پس می توان به آن ها اعتماد کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپ تایپ تخصصیتایپ فایل صوتیفوری ترین تایپ

سوالات متداول

برای تایپ بین المللی شما می توانید هلدینگ ایران تایپیست را دنبال کنید.

بله هزینه های تایپ بین المللی مقرون به صرفه  و مناسب می باشد.

امروزه به لطف پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی و در بستر اینترنت، امکان تایپ بین المللی در خارج از کشور هم فراهم آمده است که موسسه ایران تایپیست در این زمینه سرآمد است.

برای ثبت سفارش تایپ بین المللی خود شما می توانید در هر نقطه از این دنیا وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را اینترنتی خیلی راحت ثبت کنید. 


نویسنده: پوریا عرب سایت تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:26:39 تعداد بازدید: 1204 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: پذیرش تایپ بین المللی سفارش تایپ بین المللی تایپ آنلاین بین المللی تایپ حرفه ای بین المللی تایپ بین المللی ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :