جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ با کامپیوتر

نویسنده: دنیا ذاکری تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/3/4 ساعت 09:00:00 بازدید: 1294 امتیاز 0 از 0 نظر

تقریبا این روزها محال است به مکانی برای انجام کاری مراجعه کنید و از شما خواسته نشود که درخواست های خود را تایپ نمایید. همین مسئله باعث شده تا این روزها بازار کار تایپ متون مختلف داغ تر از همیشه باشد. بسیاری از افرادی که جویای شغل هستند، به وسیله تایپ با کامپیوتر در منزل می توانند به درآمد خوبی دست پیدا کنند. اگر به تازگی تصمیم گرفته اید که پا در مسیر تایپ بگذارید اما به اصطلاح با چم و خم کار آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم در خصوص این موضوع صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کسب درآمد از طریق تایپ با کامپیوتر

قطعا افرادی که تاکنون هیچ استفاده ای از برنامه ورد برای تایپ متون مختلف خود نکرده اند، این سوال برایشان به وجود آمده است که چطور می توانند با استفاده از این برنامه به درآمد برسند. صادقانه بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم که اگر تازه کار هستید، باید در ابتدای کار خود حتما با مجموعه های حرفه ای و با سابقه در این زمینه همکاری داشته باشید. در غیر این صورت شما در ابتدای کار هیچ مشتری نخواهید داشت و به طبع آن به درآمد نیز نخواهید رسید.

قبل از این که با یک مجموعه شروع به همکاری کنید، در وهله اول باید نرم افزار مایکروسافت را در کامپیوتر خود نصب کنید. از میان تمام برنامه های موجود در مایکروسافت تنها نیاز به برنامه ورد دارید. برای این که بتوانید تایپ متن به زبان فارسی را انجام دهید، نیاز است تا در ابتدا جای هر کلمه بر روی کیبورد را به خاطر خود بسپارید. در این صورت می توانید کمی سرعت عمل تایپ خود را در ابتدای مسیر بالا ببرید. اگر دوست دارید تا با یک مجموعه حرفه ای همکاری داشته باشید باید به تایپ ده انگشتی تسلط داشته باشید. با مسلط بودن به تایپ ده انگشتی سرعت عمل شما به طرز فاحشی بالا می رود.

قطعا برای این که بتوانید سرعت عمل خود را بالا ببرید؛ باید دقیقا بدانید که هر کلمه بر روی کیبورد در کجا قرار گرفته است. در این صورت دیگر هیچ زمانی از شما بابت نگاه کردن به کیبورد برای تایپ یک جمله گرفته نمی شود. طبیعتا در هفته اول کار، شما نمی توانید راه هزار ساله را یک شبه طی کنید و به مرور زمان سرعت عمل شما برای تایپ یک متن بالا می رود. برای این که بتوانید متوجه پیشرفت کار خود شوید، می توانید برای مدت زمان یک ماه زمان بگیرید که به طور مثال برای تایپ یک متن 2000 کلمه ای چه مقدار زمانی از شما گرفته شده است. با این روش به خوبی می توانید متوجه پیشرفت خود در این زمینه شوید.

پیشنهاد می کنیم اگر تازه کار هستید، در ابتدا نسبت به یادگیری تایپ ده انگشتی به زبان فارسی اقدام نمایید. بعد از مسلط شدن به این مورد حال به سراغ یادگیری تایپ ده انگشتی به زبان انگلیسی بروید. در این صورت می توانید به درآمد میلیونی در ماه برسید.

تایپ با کامپیوتر

تایپ با کامپیوتر

تایپ با کامپیوتر نیاز به چه مهارت هایی دارد؟

برای تایپ با کامپیوتر نیاز است تا دو مهارت را در خود تقویت کنید. مهارت اول سرعت عمل بالا می باشد. از آن جایی که تایپ متون مختلف ممکن است به صورت حجمی باشد، شما به عنوان یک تایپیست حرفه ای باید بتوانید در مدت زمانی کوتاه این کار را انجام دهید.

تنها داشتن یک مهارت برای تایپیست کافی نیست. تایپیست باید بتواند نهایت دقت و تمرکز خود را برای تایپ یک متن به کار گیرد. در صورتی که تنها به فکر سرعت عمل باشد، قطعا سفارشات تایپ پر از ایرادات املایی و نگارشی خواهد بود. همین امر سبب می شود تا از ارزش متن به شدت کاسته شود و کاربران نیز ناراضی باشند.

طبیعتا برایتان این سوال به وجود آمده است که چطور می توان ایرادات املایی و نگارشی را در متن پیدا کرد. برای این مشکل شما هم راه حل داریم. برای پیدا کردن تمامی ایرادات نگارشی تنها راه حل خواندن متن تایپ شده توسط شما به صورت یک باره و یا حتی چند باره می باشد. بسیاری از تایپیست ها این تصور را دارند که وظیفه نبود وجود نگارشی در متن به عهده کاربر می باشد. این صحبت تا حدودی درست است اما شما نیز برای بالا بردن ارزش کارتان و به رخ کشیدن مهارت خود این مورد را باید چک کنید.

پیدا کردن ایرادات املایی نیز 100 درصد به عهده شماست. پیدا کردن تمامی ایرادات املایی در متن یک کار بسیار سخت می باشد و نیاز به دقت بالا دارد. در بسیاری از مواقع حتی با داشتن تمرکز و دقت نیز نمی توان تمامی ایرادات یک متن را به صورت تمام و کمال پیدا کرد. در این جا نیاز است تا از نرم افزارهای موجود استفاده کنید. به جرات می توانیم این موضوع را بیان کنیم که google docs یکی از قوی ترین نرم افزارهای موجود در دنیاست که از آن می توان برای پیدا کردن ایرادات املایی یک متن کمک گرفت. البته ناگفته نماند برنامه ورد نیز همچین قابلیتی را دارد.

تایپ با کامپیوتر

تایپ با کامپیوتر در سریع ترین زمان ممکن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برنامه های معروف تایپ با کامپیوتر

با توجه به نیازی که به تایپ متون مختلف می باشد، برنامه های بسیار زیادی وجود دارند که می توان از آن ها برای تایپ متن استفاده کرد. از میان تمامی نرم افزارهای موجود در بازار اما نرم افزار ورد یکی از محبوب ترین و در عین حال جامع ترین نرم افزار موجود در دنیاست. تقریبا 99 درصد افراد تقاضای تایپ متن خود درون این برنامه را دارند. اگر دوست دارید تایپ با کامپیوتر را با سایر نرم افزارهای موجود در بازار فرا بگیرید، قسمت بعدی مقاله را به دقت مطالعه نمایید.

اگر به هر دلیلی به دنبال جایگزین کردن یک نرم افزار قوی برای تایپ متن خود به جای نرم افزار ورد هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از برنامه Best Free Microsoft Word Alternatives می باشد. این برنامه نیز تا حد بسیار زیادی به نرم افزار ورد شباهت دارد و برای تایپ در آن کار سختی ندارید.

دومین جایگزین و یا انتخاب شما برای تایپ متن برنامه Jarte می باشد. این برنامه نیز تا حدی در میان عموم مردم شناخته شده است. کم لطفی کرده ایم اگر بگوییم این برنامه به اندازه برنامه ورد میان مردم محبوبیت دارد.

سومین برنامه را می توان AbleWord دانست. این برنامه نیز تا حدودی می تواند نیاز شما را رفع کند. این برنامه قابلیت های بی نظیری دارد که می توان به آن به چشم یک برنامه کامل نگاه کرد. یکی دیگر از قابلیت های AbleWord در این است که شما می توانید خروجی این برنامه را در قالب فرمت های txt، docs، html و... بگیرید.

از دیگر برنامه های محبوب و جایگزین برنامه ورد را می توان نرم افزار WordGraph دانست. این برنامه تقریبا 90 درصد قابلیت های برنامه ورد را دارد. یکی از ویژگی های مثبت و مهمی که برنامه WordGraph دارد در این است که شما می توانید اموجی، لینک، تصویر و... نیز به متن خود اضافه کنید.

اگر به دنبال جایگزینی برای برنامه ورد هستید و یا دوست دارید تا کار تایپ متون با سایر برنامه های دیگر را نیز انجام دهید، می توانید اقدام به دانلود کردن یکی از نرم افزارهایی که در قسمت قبلی آن ها را معرفی کردیم، نمایید.

تایپ با کامپیوتر

تایپ ده انگشتی با تعرفه مناسب

تایپ کاراکتر با کامپیوتر

عمده تایپیست ها ممکن است به هنگام تایپ متن های مختلف به دنبال تایپ کردن کاراکترهای خاص باشند. اغلب این کاراکترها بر روی اعداد کیبورد شما قرار گرفته اند و برای تایپ کردن آن ها نیاز است تا از کلیدهای دیگری نیز کمک بگیرید.

برای تایپ یک کاراکتر در ابتدا نیاز است تا انگشت دست خود را بر روی دکمه shift قرار داده و انگشت دیگر خود را نیز بر روی کاراکتری که قصد تایپ آن را دارید، بگذارید. در این صورت دقیقا کاراکتری که مد نظر شما می باشد، تایپ خواهد شد.

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی همچون عدم توانایی در تایپ متون مختلف به دنبال پیدا کردن یک موسسه هستند که بتوانند کار خود را برون سپاری کنند. طبیعتا همیشه تعدد در انتخاب خوب نیست و ممکن است فرد را در انتخاب یک مجموعه دچار مشکل نماید. در این جاست که باید با بررسی یک سری فاکتورها نسبت به انتخاب یک مجموعه تصمیم گیری کرد.

اولین مورد داشتن سابقه کاری درخشان در زمینه تایپ متون مختلف می باشد. مجموعه هایی که سابقه کاری زیادی را در امر تایپ داشته باشند، به خوبی با نیازهای مشتریان خود آشنا هستند و می دانند که هر جنس کاربری به دنبال چه سبک کاری می باشد.

کیفیت کار و تعرفه نیز از دیگر عوامل مهم محسوب می شوند. مجموعه های حرفه ای باید تعرفه ای منصفانه را برای خدمات خود در نظر بگیرند و در کنار این تعرفه منصفانه کیفیت کار نیز برایشان مهم باشد.

همکاری داشتن با تایپیست های ده انگشتی و مسلط به کار نیز از دیگر فاکتورهایی محسوب می شود که باید حتما قبل از همکاری با مجموعه ای آن را به دقت بررسی نمایید. طبیعتا تایپیست های ده انگشتی به واسطه تجربه و مهارتی که طی سالیان طولانی به دست آورده اند، می توانند به خوبی نیازهای شما را رفع کنند.

اگر به دنبال یک مجموعه ای هستید که تمامی این فاکتورها را با هم داشته باشد، پیشنهاد ما به شما ایران تایپیست می باشد. مجموعه ایران تایپیست به سبب تجربه ای طولانی در این زمینه کنار شماست.

تایپ با کامپیوتر

راهنمای تایپ ده انگشتی

راهنمای تایپ ده انگشتی با کامپیوتر

قطعا افراد زیادی که دوست دارند به یک تایپیست ده انگشتی تبدیل شوند، این سوال را دارند که به چه صورتی باید این کار را انجام دهند. برای این که بتوانید به یک تایپیست ده انگشتی تبدیل شوید، هیچ راه پر پیچ و خمی پیش روی شما وجود ندارد. کلاس های آموزشی بسیار زیادی در کشور برگزار می شوند که می توانید در آن ها شرکت کرده و از 0 تا 100 با کار تایپ آشنا شوید.

اگر دوست ندارید تا هزینه ای از این بابت پرداخت کنید، می توانید از برنامه یوتیوب، آپارات و... جهت آموزش استفاده نمایید. تایپ ده انگشتی به اندازه ای ساده و راحت می باشد که یاد گرفتن آن برای شما مانند نوشیدن یک جرعه آب می باشد.

برای تایپ ده انگشتی نیاز است تا در وهله اول یک هماهنگی میان ذهن و دستان خود ایجاد کنید. این هماهنگی باعث می شود تا سرعت عمل شما نیز تا اندازه بسیار زیادی بالا برود.

برای انجام تایپ ده انگشتی نیاز است تا دو انگشت وسط خود را بر روی دو کلمه  ب و ت بر روی کیبورد بگذارید. در اصطلاح تایپیست ها این دو کلمه، کلمات برجسته نام دارند. سایر انگشتان دست شما نیز باید بر روی حروف های کناری این دو کلمه قرار بگیرند. البته ناگفته نماند انگشتان شست شما نیز باید بر روی دکمه space قرار بگیرند.

سرعت عمل رقم زننده وجه تمایز یک تایپیست حرفه ای با یک تایپیست معمولی می باشد. برای بالا بردن سرعت عمل خود در حین تایپ اصلا اجازه نگاه کردن به صفحه کیبورد را ندارید. در کنار این سرعت عمل حتما به کیفیت کاری که آن را تحویل می دهید نیز توجه حداکثری داشته باشید. با انجام این اصول ساده شما می توانید بدون پرداخت کوچک ترین هزینه ای به یک تایپیست حرفه ای تبدیل شوید. رمز این که بتوانید در مدت زمانی کوتاه به یک تایپیست ده انگشتی حرفه ای تبدیل شوید، تکرار و تمرین می باشد.

تایپ با کامپیوتر

ثبت سفارشات تایپ در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ در اکسلتایپ فایل صوتیتایپ از دستنویس

سوالات متداول

بله. برای این که بتوانید کار خود را با کیفیت انجام دهید، نیاز است تا از نرم افزارهای جانبی مانند google docs، نرم افزار ورد و... استفاده کنید.

مدت زمان تحویل سفارشات به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد. تعداد کلمات محتوا و زبان محتوا از مهم ترین مواردی است که می تواند بر روی مدت زمان تحویل سفارش تاثیرگذار باشد.

بله. هیچ تفاوتی در خصوص کیفیت تایپ یک متن به وسیله کامپیوتر و یا سایر ابزارها مانند لپ تاپ وجود ندارد.

بله. هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد. کافیست رزومه کاری خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان آن را برای شما بررسی کنند.


نویسنده: دنیا ذاکری تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/3/4 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1294 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ فوری تایپ با کامپیوتر کسب درآمد با تایپ تایپ ده انگشتی تایپ ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :