جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ با صدا در ورد

نویسنده: مهدی فاضلی تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1402/3/1 ساعت 09:00:00 بازدید: 814 امتیاز 0 از 0 نظر

نیازهای روز جامعه هر روز در حال تغییر می باشد. همین مسئله باعث شده تا سلایق افراد نیز به روز شود. به مرور زمان و سیستمی شدن هر کاری نیاز است تا از خدمات تایپ برای انجام هر کاری استفاده کرد. به بیان بهتر بدون تایپ کردن یک متن نمی توانید کار خود را در ادارات و یا مکان های متفاوت پیش ببرید.

با توجه به موضوع داغ بودن تایپ سفارشات در کشور، موسسات بسیار زیادی در کشور مشغول به کار هستند که خدمات تایپ را ارائه می دهند. اگر به واسطه کار و یا شغل خود نیاز به استفاده از خدمات تایپ دارید و دوست دارید تا خودتان نیز با این موضوع آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید؛ چرا که قصد داریم در خصوص این موضوع صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

منظور از تایپ با صدا در ورد چیست؟

برای نوشتن یک متن نیاز است تا شروع به تایپ به صورت دستی نمایید. قطعا انجام این کار برای سفارشات حجمی کمی سخت و دشوار می باشد. این اما پایان کار نیست؛ چرا که انجام سفارشات حجمی کمی زمان بر می باشد. در این جاست که علم و تکنولوژی به کمک انسان ها آمده است. نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که می توان از آن ها برای تایپ یک متن به صورت صوتی استفاده کرد.

در تایپ با صدا نیاز است تا شما تنها اقدام به خواندن یک متن نمایید. در این صورت متن شما تبدیل به نوشتار می شود و نیازی نیست تا شما کوچک ترین اقدامی برای تایپ متن توسط کیبورد نمایید. از آن جایی که حتی حرف ها و عبارات کوچک نیز با استفاده از این برنامه ضبط شده و به نوشتار تبدیل می شوند، نیاز است تا حتما در یک محیط خلوت و به دور از هیاهو باشید تا کار شما با بهترین کیفیت ممکن انجام شود.

از بهترین نرم افزارهای موجود در بازار که کاربران اندروید و ios می توانند از آن استفاده کنند، برنامه speech texter می باشد. در این برنامه کافیست متن خود را با صدای بلند بخوانید تا در برنامه ورد تایپ شود. البته از میان تمام نرم افزارهایی که در بازار وجود دارد، برنامه ورد یکی از قوی ترین و در عین حال جامع ترین برنامه ای می باشد که می توان در آن تایپ با صدا را انجام داد. این برنامه به واسطه قابلیت های بی نظیری که در اختیار کاربران خود قرار داده است، همواره اولین و بی جایگزین ترین انتخاب برای تایپیست ها می باشد.

برای انجام تایپ با صدا در ورد کار سختی پیش روی شما وجود ندارد. کافیست نرم افزار ورد را باز کرده و دو کلید windows+H را همزمان با یک دیگر فشار دهید. با فشردن این دو گزینه تصویر یک میکروفون در صفحه نمایش ورد برای شما ظاهر می شود. در ابتدا برنامه ورد از شما می خواهد تا نسبت به درستی عملکرد سیستم خود اطمینان پیدا کنید. اگر میکروفون شما سالم باشد، بدون وجود مشکلی می توانید شروع به خواندن متن نمایید.

تایپ با صدا در ورد

تایپ با صدا در ورد

آیا امکان ثبت سفارش تایپ با صدا در ورد وجود دارد؟

طبیعتا اشخاصی که با محیط برنامه ورد بیگانه هستند، نمی دانند که به چه شکلی باید تایپ با صدا در ورد را انجام دهد. در این مواقع به دنبال پیدا کردن موسساتی هستند که بتوانند این کار خود را برون سپاری نمایند. با توجه به استقبال و محبوبیتی که از روش تایپ با صدا در ورد شد، موسسات بسیار زیادی مانند ایران تایپیست در کشور فعالیت دارند که می توانند این کار را برای شما با ایده آل ترین حالت ممکن انجام دهند.

به صورت کلی انتخاب یک مجموعه با سابقه با توجه به تعددی که در انتخاب وجود دارد، کار را سخت تر از همیشه کرده است؛ چرا که این حوزه را به یکی از رقابتی ترین حوزه ها در کشور تبدیل کرده است. اگر دوست دارید سفارشات شما با کیفیت به دستتان برسد تا بتوانید از آن ها استفاده کنید، نیاز است تا به هنگام همکاری با یک مجموعه به برخی موارد توجه داشته باشید.

  • سابقه فعالیت در امر تایپ با صدا در ورد

تجربه کاری همیشه حرف اول و آخر را در انتخاب یک مجموعه برای ادامه همکاری می زند. مجموعه هایی که سابقه کاری طولانی در حوزه تایپ داشته باشند، می توانند قابل اعتمادتر باشند.

  • همکاری داشتن با تایپیست ها مسلط به این کار

از آن جایی که نیاز است تا کار تبدیل صوت به نوشتار با دقت بالایی انجام شود، تایپیست هایی که این کار را انجام می دهند، باید سرعت عمل و دقت بسیار زیادی داشته باشند. البته ناگفته نماند تایپیست های حرفه ای به سبب تجربه ای که به واسطه کار کردن در سالیانی طولانی به دست آورده اند، می توانند کار را با بهترین کیفیت انجام دهند.

  • سرعت تحویل سفارش

همیشه تمامی افراد زمان کافی برای تحویل سفارشات تایپ با صدا در ورد ندارند و ممکن است به دلایل مختلفی احتیاج داشته باشند تا فایل های آن ها در کم ترین زمان ممکن به دستشان برسد. در این جاست که چشم خود را بر روی همه چیز می بندند و تنها با مجموعه هایی که سفارشات آن ها را در کم ترین زمان ممکن تحویل می دهند، همکاری دارند. مجموعه های حرفه ای به خوبی با این قضیه آشنا هستند و سفارشات را در سریع ترین زمان ممکن آماده و به دست مشتریانشان می رسانند.

تایپ با صدا در ورد

تایپ فارسی در ورد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ انگلیسی با صدا در ورد

به جرات می توان این موضوع را بیان کرد که زبان انگلیسی یکی از محبوب ترین زبان های دنیاست که روزانه بسیاری از افراد تمایل به یادگیری این زبان دارند. شرکت های بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند که به واسطه همکاری خود با سایر شرکت های خارجی نیاز دارند تا با آن ها مکاتبات اداری مختلفی به زبان انگلیسی داشته باشند. همین مسئله سبب شده تا این شرکت ها یکی از مشتریان پر و پا قرص تایپ انگلیسی با صدا باشند. به دلیل نبود وقت کافی و بعضا حجمی بودن درخواست ها باید از تایپ با صدا در ورد استفاده کنند.

از آن جایی که هر شخصی توانایی تبدیل تایپ فایل های صوتی و تبدیل آن ها به نوشتار را به زبان انگلیسی ندارد، باید حتما این کار را به دست افراد با تجربه و با سابقه در این زمینه بسپارید. کوچک ترین اشتباهی در تایپ به زبان انگلیسی می تواند تبعات سنگینی را برای شرکت داشته باشد.

برای تایپ انگلیسی در ورد باید شخص حتما به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد. در صورتی که فرد به این زبان تسلط کاملی نداشته باشد، طبعا ایراد نگارشی و املایی بسیار زیادی در متن ظاهر می شود. وجود داشتن این ایرادات در متن به این معناست که شخص تایپیست در انجام کار خود مهارت و تخصص کافی نداشته است.

گرچه نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها برای پیدا کردن این ایرادات استفاده کنید اما نمی توان به آن ها اطمینان 100 درصدی داشت.  باید خود شما مجدد این فایل ها را بررسی نمایید تا بدون کوچک ترین ایرادی به دست کاربران برسد.

ما در مجموعه ایران تایپیست به سبب همکاری داشتن با تایپیست های مسلط به زبان انگلیسی در کنار شما هستیم. کافیست سفارشات تایپ با صدا در ورد به زبان انگلیسی را در وب سایت ما ثبت کنید و منتظر آماده شدن آن ها باشید.

تایپ با صدا در ورد

تایپ انگلیسی در ورد

تایپ با صدا در ورد برای جزوه درسی

یکی از بدترین دوره های تحصیلی در کشور ایران را می توان زمان شیوع بیماری کرونا دانست. در این دوره بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان از ترس مبتلا شدن به این بیماری در کلاس های درس حاضر نشدند و تقریبا تمامی کلاس های درسی در بستر اینترنت و به صورت آنلاین برگزار شد. همین موضوع سبب شد تا دانش آموزان زمانی برای مکتوب کردن جزوات خود نداشته باشند و تنها اقدام به ضبط کردن صدای اساتید خود نمایند. برای این که بتوان تمامی فایل های ضبط شده را به جزوات درسی تبدیل کرد، باید به دنبال پیدا کردن یک مجموعه متخصص باشید تا بتواند این کار را برای شما انجام دهد. اگر دوست دارید خودتان به صورت خودکفا این کار را انجام دهید؛ مسیر سخت و پر پیچ و خمی پیش روی شما وجود ندارد.

کافیست از نرم افزارهای مختلفی که در قسمت قبلی در ارتباط با آن ها صحبت کردیم استفاده کنید. این نرم افزارها می توانند به درستی کار تبدیل فایل های صوتی به نوشتار را برایتان انجام دهند. برای پیدا کردن ایرادات املایی و نگارشی متن نیز می توانید از سایر نرم افزارهای موجود در بازار کمک بگیرید.

Google docs از محبوب ترین نرم افزارهای موجود در بازار برای پیدا کردن ایرادات املایی در محتوا می باشد. از ویژگی های شاخص این برنامه در این است که می تواند شکل تصحیح شده غلط املایی را نیز به شما نشان دهد. البته ناگفته نماند با کمک نرم افزار ورد امکان پیدا کردن غلط های املایی در متن وجود دارد.

متاسفانه هیچ نرم افزاری تاکنون نتوانسته ایرادات نگارشی یک متن را به صورت 100 درصدی پیدا کند. برای این که جزوات شما فاقد هرگونه غلط نگارشی باشد، تنها راه حل چند باره خواندن یک متن می باشد.

سفارشات تایپ با صدا در ورد خود را به ما بسپارید تا آن را برای شما در کم ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به دستتان برسانیم.

تایپ با صدا در ورد

تایپ جزوات درسی با صدا

آیا ایران تایپیست محدودیتی برای تایپ با صدا در ورد دارد؟

قطعا به دلیل ویژگی هایی که مجموعه ایران تایپیست دارد، این روزها انتخاب اول و آخر بسیاری از افراد انتخاب این مجموعه می باشد. همین موضوع باعث شده تا هر روز نسبت به روز گذشته تعداد ثبت سفارشات تایپ با صدا در ورد بیش تر از هر روز دیگری شود. سوالی که ممکن است برای بسیاری از افرادی که تاکنون با مجموعه ایران تایپیست همکاری نداشته اند به وجود آید این موضوع است که آیا محدودیتی برای ثبت سفارشات تایپ با صدا در ورد وجود دارد؟

در پاسخ باید بگوییم خیر. بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید سفارشات خود را در مجموعه ایران تایپیست ثبت نمایید. اگر برای اولین بار است که قصد ثبت سفارش در ایران تایپیست را دارید و در خصوص روند کار اطلاعاتی ندارید، جای هیچ گونه نگرانی برای شما وجود ندارد.

برای ثبت سفارش در مجموعه ما در ابتدا عبارت ایران تایپیست را در گوگل سرچ نمایید. وارد وب سایت ما شوید و بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید کلیک کنید. در این صورت یک پنجره جدید برای شما باز شده و از شما خواسته می شود تا به سوالات پرسیده شده پاسخ دهید. بعد از چند دقیقه فاکتور شما توسط کارشناسان مجموعه صادر می شود. به محض پرداخت صورت حساب حال می توانید منتظر آماده شدن سفارشات خود باشید.

به همین سادگی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مکانی و در کسری از ثانیه توانستید سفارش خود را ثبت کنید. در هر کجای فرایند ثبت سفارش که مشکل داشتید، می توانید بدون محدودیت در 24 ساعته شبانه روز و 7 رو هفته با پشتیبانان مجموعه ما ارتباط بگیرید.

یک خبر ویژه ای که برای شما داریم این است که اگر توانایی پرداخت صورتحساب خود را به صورت یک جا نداشته باشید؛ جای نگرانی برای شما وجود ندارد. با درمیان گذاشتن این موضوع با همکاران مجموعه فاکتور شما به صورت اقساطی صادر شده و در چند قسط قابل پرداخت می باشد.

تایپ با صدا در ورد

ثبت سفارش در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ مقالهتایپ فایل صوتیفوری ترین تایپهزینه تایپ فایل صوتی

سوالات متداول

در خصوص مدت زمان آماده شدن سفارشات تایپ با صدا در ورد نمی توان صحبت کرد؛ چرا که به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد. تعداد دقایق فایل های صوتی، عادی و یا فوری ثبت شدن سفارش و... می تواند بر روی این زمان تاثیر گذار باشد.

یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیر گذار بر روی تعرفه تایپ با صدا در ورد تعداد دقایق فایل صوتی می باشد. البته زبان محتوا نیز می تواند بر روی این تعرفه تاثیر بگذارد.

بله 7 روز کاری سفارشات خود را گارانتی می کنیم.

بله در تمامی ورژن های این برنامه می توانید این کار را انجام دهید.


نویسنده: مهدی فاضلی تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1402/3/1 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 814 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ صوتی تایپ صوتی در ورد تایپ با صدا تایپ جزوه صوتی تایپ فوری ویس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :