جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ با صدا

نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1402/3/2 ساعت 09:00:00 بازدید: 663 امتیاز 0 از 0 نظر

برای این که بتوان کارهای اداری و یا درسی را انجام داد، نیاز است تا از خدمات تایپ استفاده کرد. بدون تایپ کردن یک متن کوچک ترین ارزشی دیگران برای درخواست های شما قائل نمی شوند. همین مسئله سبب شده تا مجموعه هایی که خدمات تایپ را ارائه می دهند، بازار خوبی داشته باشند.

افراد مختلفی وجود دارند که هیچ آشنایی با تایپ ندارند و نمی دانند به چه شکلی باید آن را انجام دهند. در این جاست که به دنبال پیدا کردن یک شخص و یا مجموعه هستند تا بتواند این کار را برایشان انجام دهد. با پیشرفت علم و تکنولوژی این روزها تایپ با صدا نیز انجام می شود. با این تایپ دیگر هیچ نیازی با صرف هزینه و زمان برای تاپ متن نمی باشد.

اگر در دسته افرادی هستید که دوست دارید این کار را خودتان در منزل انجام دهید، پیشنهاد می کنیم در این محتوا همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم در مورد چگونگی تایپ با صدا صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ثبت سفارش تایپ با صدا

مجموعه های بی شماری در کشور فعالیت دارند که این روزها، سفارشات تایپ با صدا را نیز انجام می دهند. تایپ با صدا به دلیل سهولتی که دارد به انتخاب اول و آخر بسیاری از افراد تبدیل شده است. در این روش بدون نیاز به نوشتن کوچک ترین کلمه ای می توانید متن های بلند و حجیم را نیز بر روی کاغذ بیاورید.

از آن جایی که انجام این کار سخت می باشد، از میان تمام مجموعه هایی که در کشور فعالیت دارند، باید به دنبال همکاری داشتن با مجموعه ای باشید که بتواند کار شما را با کیفیتی ایده آل و مثال زدنی و در عین حال در مدت زمانی کوتاه تحویل دهد.

ایران تایپیست یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در زمینه تایپ با صدا می باشد. این مجموعه به دلیل همکاری داشتن با تایپیست های با سابقه و کاربلد در این زمینه در کنار شماست. کافیست کار تایپ با صدا خود را به این مجموعه تحویل دهید و منتظر آماده شدن سفارش خود باشید.

در صورتی که تاکنون هیچ سفارشی را در مجموعه ایران تایپیست ثبت نکرده اید، هیچ راه سختی پیش روی شما وجود ندارد. در کم تر از دو دقیقه و در هر ساعتی از شبانه روز مانند آب خوردن می توانید این کار را انجام دهید.

برای ثبت سفارش تایپ با صدا خود وارد سایت ایران تایپیست شوید. در قسمت هدر سایت بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید کلیک کنید. در فاز بعدی باید در ابتدا در سایت ایران تایپیست ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام از شما چند سوال در خصوص سفارشتان پرسیده می شود. با پاسخ دادن به این سوالات نیاز است کمی منتظر بمانید تا فاکتور سفارش برایتان صادر شود. حال با پرداخت این فاکتور نیاز است تا زمان آماده شدن سفارش منتظر بمانید. به همین سادگی و بدون مراجعه حضوری توانستید سفارش خود را به ثبت برسانید.

در هر کجای فرایند ثبت سفارش و یا ثبت نام سوالی داشته باشید، می توانید هر هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با پشتیبانان و کارشناسان مجموعه ایران تایپیست ارتباط بگیرید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

تایپ با صدا

تبدیل تایپ با صدا به متن

تایپ انگلیسی با صدا

با توجه به این موضوع که زبان انگلیسی زبان بین المللی دنیا می باشد، مردم نه تنها کشور ایران بلکه دنیا به دنبال یادگیری این زبان هستند. همین موضوع به خوبی بیان گر ارزش و اهمیت زبان انگلیسی می باشد.

بسیاری از شرکت ها برای رفع امورات مختلف خود نیاز دارند تا از خدمات تایپ انگلیسی با صدا استفاده کنند. از آن جایی که برای این مجموعه ما موضوع کیفیت کار و همچنین زمان تحویل سفارش بسیار مهم می باشد، همواره به دنبال همکاری با مجموعه هایی هستند که نسبت به عملکرد آن ها اطمینان خاطر دارند.

انجام تایپ انگلیسی با صدا، امری سخت و تخصصی می باشد به گونه ای که هر کسی توانایی انجام آن را ندارد. کوچک ترین ایرادی نیز در این سفارشات می تواند برای مجموعه های بزرگ تبعات سنگینی داشته باشد. یک نکته مهمی که باید آن را مد نظر قرار دهید این است که در تایپ با صدا باید تمامی جزئیات تایپ شوند و کوچک ترین ایراد و نقصی وجود نداشته باشد.

اگر خودتان به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، می توانید بدون پرداخت هزینه ای اضافی این کار را انجام دهید. از آن جایی که کوچک ترین ایراد املایی و نگارشی ممکن است ارزش متن شما را کم کند، باید با دقت و تمرکز این کار را انجام دهید.

برای این که بتوانید ایرادات نگارشی در متن را پیدا کنید، باید متن خود را یک و یا چند بار مطالعه نمایید. در این صورت تا حد زیادی توانسته اید ایرادات نگارشی موجود در متن را پیدا کنید.

پیدا کردن ایرادات املایی در متن نیز کار راحت و ساده ای می باشد؛ چرا که پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته به کمک انسان ها بیاید. با استفاده از نرم افزار google docs به راحتی و در کسری از ثانیه می توانید ایرادات املایی متن را پیدا کنید. از آن جایی که نرم افزار ورد یکی از قوی ترین و جامع ترین نرم افزارها محسوب می شود، می توانید برای یافتن ایرادات املایی متن از این نرم افزار نیز کمک بگیرید.

تایپ با صدا

تایپ جزوات مختلف


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ مطالب درسی با صدای ضبط شده

شیوع بیماری کرونا باعث شد تا تقریبا تمامی مدارس و موسسات آموزشی، کلاس های خود را در بستر اینترنت و به صورت آنلاین برگزار کنند. این آنلاین برگزار شدن کلاس ها فرصت را از دانش آموختگان می گرفت تا بتوانند به سرعت در حین کلاس جزوات خود را بنویسند. برای حل این مشکل اکثر دانش آموزان و یا دانشجویان صداهای اساتید را ضبط می کردند تا بتوانند سر فرصت آن ها را مکتوب کنند.

در این میان برخی از دانشجویان و یا دانش آموزان به دلایل مختلفی همچون نبود وقت کافی، عدم توانایی این کار و... کار خود را برون سپاری می کردند. طبیعتا تبدیل جزوه از صوت به نوشتار کار سختی محسوب می شود و باید تنها افراد خبره این کار را با نهایت دقت و تمرکز انجام دهند.

برای حل این مشکل نیز مانند همیشه علم به کمک انسان ها آمده است. تقریبا 99 درصد افراد در دنیا برای تایپ متون مختلف خود از نرم افزار ورد استفاده می کنند. این برنامه برای راضی نگه داشتن تمامی کاربران خود شاخصه های بی نظیری دارد و هر روز نسبت به روز قبل این ویژگی ها در حال ارتقا هستند. یکی از شاخصه های بی نظیر این برنامه در این است که می تواند صدا را به نوشتار تبدیل کند. برای استفاده از این ویژگی نیاز است تا وارد برنامه ورد شده و از دو دکمه WINDOWS+H استفاده کنید. با فشردن این دو دکمه یک آیکون میکروفون در صفحه شما به نمایش گذاشته می شود. در ابتدا از شما خواسته می شود تا به صحت عملکرد میکروفون خود پی ببرید. بعد از آن هر صدایی که توسط میکروفون شنیده شود به نوشتار تبدیل خواهد شد.

نکته مهمی که بیان کردن آن خالی از لطف نیست این است که تنها نرم افزار ورد این قابلیت را ندارد. از برنامه های مختلفی همچون speech to text نیز می توانید فایل های صوتی خود را به متن تبدیل کنید. از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار در این است که سهولت بسیار زیادی دارد و درمدت زمانی کوتاه می توان متون مختلفی را تایپ کرد.

تایپ با صدا

تایپ فوری در ایران تایپیست

تایپ فوری و باکیفیت با صدا

افراد و موسسات مختلف ممکن است به دلایل مختلفی همچون تعجیل در انتشار یک مطلب، مکاتبات اداری سر ساعت و... به دنبال همکاری با مجموعه هایی باشند که در مدت زمانی کوتاه می توانند تایپ با صدا را برای آن ها انجام دهد. طبیعتا افرادی که به تایپ ده انگشتی تسلط دارند این توانایی را دارند تا در مدت زمانی کوتاه تر از حد تصور شما، فایل های صوتی را به فایل های متنی تبدیل کنند. در کنار این سرعت عمل بالا در تحویل سفارشات نیاز است تا سفارش کیفیت لازم را داشته باشد و هیچ ایرادی نیز در آن وجود نداشته باشد.

قطعا در میان مجموعه های مختلفی که در کشور فعالیت دارند، تمامی آن ها دو شاخصه کیفیت و سرعت را در کنار هم ندارند. در این جاست که نام ایران تایپیست مانند همیشه می درخشد. شاید برایتان این سوال به وجود آید که چرا باید به مجموعه ایران تایپیست اعتماد کرد؟

سابقه کاری درخشان در زمینه تایپ متون مختلف، مهم ترین علتی است که رقم زننده وجه تمایز ایران تایپیست با سایر مجموعه های فعال در کشور می باشد.

مجموعه ایران تایپیست، برای کیفیت و زمان تحویل سفارشات خود ارزش بسیار زیادی قائل است. از همین رو تنها با تایپیست های حرفه ای و کاربلد در این زمینه همکاری دارد. تایپیست های فعال در مجموعه ما به خوبی با اصول کار تایپ آشنا هستند و علاوه بر سرعت عمل از چاشنی تمرکز نیز برای تایپ متون استفاده می کنند.

تعرفه منصفانه برای خدمات تایپ با صدا، سومین دلیلی است که باعث شده تا بسیاری از افراد و موسسات ما را برای ادامه همکاری انتخاب کنند. مجموعه ما با درک شرایط فعلی کشور تقریبا پایین ترین نرخ را برای ارائه خدمات خود در نظر گرفته است.

اگر دوست دارید سه فاکتور کیفیت، سرعت عمل و قیمت منصفانه را یک جا داشته باشید، باید با مجموعه حرفه ای و کاربلد ایران تایپیست در ارتباط باشید.

تایپ با صدا

تبدیل گر صوتی

تایپ با صدا با نرخ دانشجویی

به جرات این موضوع را بیان می کنیم که دانشجویان از مشتریان پر و پا قرص تایپ با صدا هستند. اکثر دانشجویان به دلیل تنبلی که در مکتوب کردن جزوات خود دارند، همواره دغدغه پیدا کردن مجموعه هایی را دارند که این کار را برایشان با قیمت پایین انجام می دهد.

یکی از متداول ترین و در عین حال پر تکرارترین سوالی که 99 درصد دانشجویان دارند؛ در این است که تعرفه تایپ با صدا چگونه محاسبه می شود؟ در مورد این موضوع نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که وابسته به المان های مختلفی می باشد.

  • مدت زمان فایل های صوتی

از مهم ترین المان هایی که می تواند یک تاثیری مستقیم را بر روی هزینه و تعرفه تایپ های با صدا بگذارد، موضوع مدت زمان فایل های صوتی می باشد. طبیعتا هر چقدر مدت زمان فایل های صوتی بیش تر باشد، باید هزینه به مراتب بالاتری نیز پرداخت شود.

  • زبان محتوا

دومین المانی که می تواند بر روز هزینه تایپ با صدا تاثیر گذار باشد، مسئله زبان محتواست. طبیعتا تبدیل فایل های صوتی به زبانی به جز زبان فارسی کمی بالاست. علت این مسئله را می توان این مورد دانست که هر شخصی تسلط بالایی در زمینه تایپ متون انگلیسی، فرانسوی و... ندارد.

  • مدت زمان تحویل سفارش

سفارشات تایپ در اکثر مجموعه های فعال در کشور به دو صورت فوری و عادی انجام می شود. برای تحویل سفارشات فوری باید هزینه ای به مراتب بالاتر پرداخت شود؛ چرا که در این صورت سرعت تحویل سفارش نصف و هزینه آن نیز دو برابر می شود.

با بررسی این سه فاکتور می توانید نسبت به هزینه و تعرفه تایپ اطلاعاتی به دست آورید. اگر قصد ثبت سفارش در مجموعه ما را دارید، کافیست برای دانستن نرخ و تعرفه چند دقیقه صبر کنید تا کارشناسان مجموعه با توجه به درخواست های شما فاکتورتان را صادر کنند.

تایپ با صدا

تعرفه تایپ محتوا


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ فایل صوتیتایپ فایل صوتیفوری ترین تایپتایپ از دستنویس

سوالات متداول

بله تمامی سفارشاتی که در مجموعه ما انجام می شود را 7 روز کاری ضمانت می کنیم. 

بله در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد. مجموعه ایران تایپیست به سبب همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و مسلط به زبان های مختلف دنیا توانایی انجام تایپ به هر زبانی را دارد.

در قالب فایل docs و  pdf در اختیار شما قرار می گیرد.

در وب سایت ایران تایپیست می توانید فایل های صوتی خود را آپلود نمایید.


نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1402/3/2 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 663 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ صوتی تایپ با ویس تبدیل صوت به متن تایپ صوتی فوری تایپ ارزان صوتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :