شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ انگلیسی و فارسی در ورد

نویسنده: ساره بیات تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/3/3 ساعت 09:00:00 بازدید: 659 امتیاز 0 از 0 نظر

تقریبا این روزها محال است کسی برای انجام امور مختلف تحصیلی و یا کاری خود از خدمات تایپ استفاده نکرده باشد. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از مجموعه ها به دنبال ارائه خدمات تایپ باشند تا به این صورت بتوانند نیازهای سایر افراد را رفع کنند. اگر دوست دارید برای کار تایپ خود کوچک ترین هزینه ای نکنید نیاز است تا خودتان به صورت خودکفا این کار را انجام دهید. اگر تاکنون هیچ تجربه ای در تایپ نداشته اید قطعا انجام این کار در ابتدا برایتان کمی سخت و کسل کننده خواهد بود. با این تفاسیر اما جای هیچ گونه نگرانی برای شما وجود ندارد؛ چرا که قصد داریم در این محتوا در خصوص این موضوع توضیحاتی را ارائه دهیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین مرکز تایپ انگلیسی و فارسی در ورد

با توجه به این موضوع که این روزها بسیاری از مجموعه ها در سراسر کشور خدمات تایپ را ارائه می دهند، مسئله انتخاب یک مجموعه برای ادامه همکاری یک موضوع مهم محسوب می شود. همیشه تعدد در انتخاب خوب نیست و ممکن است در برخی مواقع نتوان یک مجموعه را برای ادامه همکاری انتخاب کرد.

اگر تاکنون با مجموعه ای در مورد تایپ انگلیسی و فارسی در ورد همکاری نداشته اید، نیاز است تا یک سری از المان ها را بررسی نمایید. با بررسی این المان ها قطعا می توانید یک مجموعه مناسب را انتخاب کنید.

  • سابقه فعالیت

تجربه همیشه حرف اول و آخر را در انتخاب یک مجموعه می زند. طبیعتا مجموعه هایی که سابقه کاری طولانی در زمینه تایپ انگلیسی و فارسی در ورد داشته باشند، می توانند قابل اعتمادتر باشند. علت این موضوع را می توان این مورد دانست که این مجموعه ها به واسطه سال ها همکاری با افراد و موسسات مختلف توانسته اند به خوبی با نیازهای مشتریان خود آشنا شوند.

  • همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و ده انگشتی

حتی اگر کوچک ترین اطلاعاتی در مورد تایپ نداشته باشید، نام تایپ ده انگشتی بارها به گوشتان خورده است. تایپیست های ده انگشتی سرعت عمل بالا و مثال زدنی دارند. در کنار این سرعت عمل بالا، دقت زیادی دارند تا بتوانند سفارشات شما را به ایده آل ترین حالت ممکن به دست کاربران برسانند.

  • کیفیت کاری بالا در کنار تعرفه مناسب

کیفیت کاری که به دست کاربران می رسد باید کوچک ترین ایرادی نداشته باشد. در صورتی که در متون مختلف ایرادی وجود داشته باشد طبیعتا از ارزش متن به شدت کاسته می شود. مجموعه های نوپا و تازه وارد به کیفیت متنی که به دست کاربران می رسد، توجهی ندارند. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه موضوع تعرفه برای بسیاری از افراد مسئله مهمی محسوب می شود. مجموعه های با تجربه در کنار کیفیت کار تعرفه پایینی را نیز برای خدمات خود در نظر می گیرند.

  • سرعت تحویل سفارشات

سفارشات تایپ به دو صورت عادی و فوری انجام می شوند. مجموعه های با سابقه سعی می کنند سفارشات خود را در سریع ترین زمان ممکن به دست کاربران خود چه در سفارشات عادی و چه در سفارشات فوری برسانند.

ایران تایپیست یکی از مجموعه های فعال و با تجربه در این زمینه است که خدمات تایپ انگلیسی و فارسی در ورد را در زمانی ایده آل و با بهترین قیمت به شما تحویل می دهد.

تایپ انگلیسی و فارسی در ورد

تایپ انگلیسی و فارسی در ورد

پرداخت قسطی تایپ انگلیسی و فارسی در ورد

این روزها اغلب مجموعه ها و موسسات ایرانی به واسطه همکاری با موسسات خارجی روزانه باید با آن ها مکاتبات اداری مختلفی داشته باشند. همین موضوع سبب می شود تا حجم سفارشات آن ها در روز بسیار بالا باشد. طبیعتا برای برخی از این مجموعه ها پرداخت تعرفه تایپ به صورت یک جا کمی سخت می باشد. در این جاست که به دنبال پیدا کردن مجموعه هایی می روند تا بتوانند به صورت قسطی این هزینه را پرداخت کنند. ایران تایپیست به واسطه رفاه حال مشتریان خود و با توجه به درکی که از اوضاع اقتصادی جامعه دارد، امکان پرداخت این تعرفه را به صورت قسطی فراهم کرده است. کافیست به هنگام ثبت سفارش این موضوع را با کارشناسان مجموعه ما در میان بگذارید.

یکی از سوالات مهمی که همواره برای بسیاری از افراد ممکن است به وجود آید؛ این موضوع است که تعرفه تایپ انگلیسی و فارسی در ورد بر چه مبنایی محاسبه می شود. در خصوص این موضوع نمی توان صحبت قطعی داشت؛ چرا که المان های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر روی این هزینه تاثیرگذار باشند.

  • تعداد کلمات محتوا

تعداد کلمات محتوا می تواند یک اثری مستقیم را بر روی تعرفه تایپ در ورد بگذارد. طبیعتا هر چقدر تعداد کلمات یک متن بیش تر باشد، هزینه ای کم تر باید پرداخت شود. به طور مثال تعرفه تایپ یک متن 1000 کلمه ای بیش تر از تعرفه تایپ یک متن 10000 کلمه ای می باشد.

  • زبان محتوا

زبان محتوا دومین المان تاثیر گذار بر روی قیمت می باشد. تعرفه تایپ به زبان فارسی بسیار کم تر از تعرفه تایپ به زبان انگلیسی می باشد. البته ناگفته نماند برای تایپ به زبان های خاص دنیا مانند چینی، ژاپنی و... هزینه ای که باید پرداخت شود بسیار بیش تر خواهد بود.

  • زمان تحویل سفارش

همان طور که گفته شد سفارشات به دو صورت فوری و عادی صورت می پذیرند. هزینه تحویل سفارشات فوری کمی بیش تر از هزینه تحویل سفارشات عادی می باشد.

تایپ انگلیسی و فارسی در ورد

تعرفه تایپ انگلیسی و فارسی در ورد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ انگلیسی و فارسی در ورد به صورت فوری

زمان برای اغلب موسسات و افرادی که سفارشات تایپ انگلیسی و فارسی در ورد را ثبت می کنند، امری مهم محسوب می شود. از همین رو این افراد و موسسات به دنبال همکاری با مجموعه هایی هستند که سفارشات تایپ آن ها را در مدت زمانی کوتاه و با کیفیتی ایده آل تحویل می دهند.

مجموعه ایران تایپیست برای باز گذاشتن دست مشتریان خود، سفارشات تایپ را به دو شکل فوری و عادی پذیرش می کند. طبیعتا سفارشات فوری در مدت زمانی کوتاه صورت می گیرد. به طور مثال برای تایپ یک سفارش 1000 کلمه در حالتی عادی باید سه روز کاری منتظر ماند و در حالت فوری نیز این مدت زمان به 6 ساعت کاهش پیدا می کند. در این صورت سرعت تحویل سفارشات دو برابر شده و هزینه نیز به طبع آن دو برابر خواهد شد.

البته موضوع مهم دیگری که باید بیان کنیم، این است که برای تحویل سفارشات زبان انگلیسی این مدت زمان کمی بیش تر می شود. علت این مسئله را می توان این مورد دانست که هر شخصی توانایی تایپ به این زبان را ندارد. تنها افرادی سفارشات تایپ به زبان انگلیسی را قبول می کنند که با این زبان بین المللی دنیا آشنایی کامل و جامعی داشته باشند.

با تمامی این تفاسیر اما جای نگرانی برای شما وجود ندارد. مجموعه ایران تایپیست به دلیل همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و ده انگشتی مسلط به زبان انگلیسی در کنار شماست. سفارشات خود را در مجموعه ایران تایپیست به هر زبانی ثبت کنید تا در زمانی کوتاه تر از حد تصورتان آن ها را برای شما آماده کنیم.

البته این سرعت عمل بالای مجموعه در تحویل سفارشات به این معنا نیست که به کیفیت کار توجهی نداریم. مجموعه ما کیفیت و سرعت را برای تحویل سفارشات در کنار و به موازات هم دارد. کافیست یک بار با مجموعه ما همکاری داشته باشید تا به مسئولیت پذیری ما پی ببرید.

تایپ انگلیسی و فارسی در ورد

تایپ به صورت فوری

تایپ اعداد انگلیسی و فارسی در ورد

یکی از مشکلاتی که همواره اشخاص خود کفا برای تایپ فارسی و انگلیسی در ورد با آن دست و پنجه نرم می کنند، موضوع عدم توانایی آن ها در تایپ اعداد انگلیسی و فارسی در ورد می باشد. یکی از بزرگ ترین ایراداتی که برنامه ورد دارد در این است که با تغییر زبان محتوا، شکل اعداد تغییر پیدا نمی کند و به صورت پیش فرض انگلیسی است. این مسئله برای بسیاری از افرادی که متون خود را به صورت فارسی تایپ می کنند، یک ایراد بزرگ محسوب می شود.

برای حل این مشکل راه پر پیچ و خمی را ندارید. کافیست وارد برنامه ورد شوید. از تب های بالای این برنامه بر روی گزینه file کلیک نمایید. با فشردن این گزینه می توانید وارد تنظیمات برنامه ورد شوید. از میان این گزینه ها بر روی گزینه options کلیک نمایید. در این صورت یک پنجره جدید برای شما باز می شود. در تب های کنار این پنجره بر روی گزینه advanced کلیک نمایید. مجدد یک لیست جدید برای شما به نمایش در می آید. از میان گزینه های موجود باید عبارت numeral را پیدا کرده و آن را بر روی حالت context قرار دهید. در این صورت می توانید اعداد را به حالت فارسی تایپ نمایید.

اگر در انجام کار تایپ انگلیسی و فارسی در ورد ناتوان هستید، پیشنهاد می کنیم کار خود را برون سپاری نمایید. در این صورت بدون هیچ دغدغه ای و با کیفیتی ایده آل سفارشات شما به دستتان می رسد. مجموعه ایران تایپیست یکی از مجموعه های با سابقه و البته حرفه ای در این زمینه می باشد. برای ثبت سفارشات خود کافیست وارد سایت ایران تایپیست شوید و بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید، کلیک نمایید. در این صورت با پاسخ دادن به چند سوال، سفارشات شما ثبت می شوند. در هر کجای فرایند ثبت نام که مشکل داشتید، می توانید با کارشناسان و پشتیبانان ما هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روز ارتباط بگیرید.

تایپ انگلیسی و فارسی در ورد

ثبت سفارش در ایران تایپیست

تایپ همزمان فارسی و انگلیسی در ورد

در بسیاری از مواقع ممکن است به دلایل مختلفی، مجبور به تایپ همزمان فارسی و انگلیسی در برنامه ورد باشیم. از آن جایی که جهت زبان تایپ محتوا به زبان انگلیسی از چپ به راست و در زبان فارسی بالعکس است، یکی از مشکلات متداولی که بسیاری از افراد نا آشنا با برنامه ورد با آن دست به گریبان هستند، موضوع خراب شدن چیدمان و جهت محتوا می باشد. حل این مشکل نیز بسیار ساده و در عین حال پیش پا افتاده است. این روزها، موتور جستجوی گوگل به کمک انسان ها آمده است و می توان برای هر مشکلی بهترین راه حل ها را پیدا کرد. اگر در دسته افرادی محسوب می شوید که دوست دارید کارهایتان را خودتان بدون پرداخت هزینه ای اضافه انجام دهید، باید همواره به این مرجع قابل اطمینان مراجعه کنید.

اگر عمده زبان محتوا شما فارسی است و ممکن است در هر خط به اندازه چند کلمه انگلیسی تایپ کنید، باید از گزینه right to left text direction استفاده نمایید. برای استفاده از این گزینه در ابتدا متن فارسی خود را تایپ نمایید. زمانی که قصد داشته باشید جمله و یا کلمه ای را به انگلیسی تایپ کنید، شاهد بهم ریختگی در متن خود خواهید بود. در این صورت از تب Home، به بخش Paragraph مراجعه نمایید. از میان آیکون هایی که در این بخش وجود دارد تنظیمات را بر روی گزینه right to left text direction قرار دهید. با انجام این کار دیگر شاهد هیچ بهم ریختگی در متن نخواهید بود. با انجام این کار حال می توانید از گزینه justify نیز برای هم تراز کردن تمامی بخش های مقاله خود استفاده کنید.

در حالت بعدی اگر عمده زبان محتوا شما انگلیسی بود و دوست داشتید جهت محتوای شما از چب به راست باشد، باید مجدد از بخش Paragraph تنظیمات را بر روی گزینه left to right text direction قرار دهید. در این حالت نیز اجازه استفاده از گزینه justify برای هم تراز کردن متن خود را خواهید داشت.

تایپ انگلیسی و فارسی در ورد

تایپ همزمان در ورد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپفوری ترین تایپتایپ در اکسلتایپ فایل صوتی

سوالات متداول

بله. هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد و مجموعه ما این کار را برایتان انجام می دهد.

بسته به تعداد کلمات محتوا این مورد مشخص می شود. زمان تحویل سفارشات حجمی کمی طولانی می باشد.

بله. تمام تایپیست های فعال در مجموعه به تایپ ده انگشتی مسلط هستند.

کافیست وارد سایت ایران تایپیست شوید و بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید کلیک نمایید.


نویسنده: ساره بیات تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/3/3 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 659 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بهترین مرکز تایپ تایپ در ورد تایپ فارسی تایپ انگلیسی تایپ فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :