دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ انگلیسی

نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ انگلیسی تاریخ انتشار: 1401/7/18 ساعت 14:53:06 بازدید: 1488 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ انگلیسی با بهترین کیفیت را می توان در موسسه ایران تایپیست پیدا کرد. این نوع تایپ دشواری های خود را دارد، ولی با این وجود تایپیست های این موسسه این سفارش را با کمال دقت و با بهترین کیفیت انجام می دهند. این نوع تایپ برای سفارشات فایل های صوتی، تصویری و داستان ارائه می شود.  


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ انگلیسی مقالات ISI

تایپ انگلیسی مقالات ISI یکی از مهمترین سفارشاتی است که دانشجویان مقاطع بالا برای چاپ در مجلات خارجی به این موسسه ارسال می کنند. نگارش مقالات ISI، به تخصص بسیار زیادی نیاز دارد و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا این چنین تخصصی و تجربه ای را دارند. دانشجویان می توانند تایپ این مقالات را به موسسه ایران تایپیست بسپارند. تایپیست ها این مقالات مهم را با دقت بالا و در اسرع وقت تایپ می کنند. تایپ انگلیسی مقالات ISI گاهی اوقات با دشواری هایی همراه است ولی با این وجود، تایپیست های این موسسه می توانند با دقت کامل سفارشات را انجام دهند. تایپ مقالات علمی ISI لازم است که دقیق و کامل انجام شود. رعایت نکات گرامری و املای کلمات در این نوع تایپ مهم است و تایپیست های این موسسه می توانند این کار را تمام و کمال به انجام برسانند. تایپ صحیح کلمات این مقالات مهم بوده و تایپ زبان انگلیسی نیز تا حدی نسبت به فارسی دشوار است، ولی با این وجود تایپیست های این موسسه با کمال دقت این کار را انجام می دهند. گرامر و املای کلمات همزمان رعایت می شود و به همین دلیل اکثر دانشجویان تمایل دارند که انجام این وظیفه را به این موسسه بسپارند. مقالات ISI در سطح بین المللی منتشر می شود. کیفیت و سرعت این موسسه در مقایسه با سایر موسسات بالا است و به دلیل حسن شهرت موسسه ایران تایپیست، اکثر دانشجویان دانشگاه تهران و سایر دانشگاه های تمایل دارند که این کار مهم را به تایپیست های این موسسه واگذار کنند. مقالات ISI ارسالی به مجله تامسون رویترز به دقت از لحاظ علمی و نکات گرامری و املایی و صحت علمی بررسی شده و بعد از تاییدیه و دریافت مبلغ واریزی از طرف نویسنده چاپ می شود. تایپیست های موسسه ایران تایپیست می توانند این سفارش را با دقت بالا تایپ کنند.

تایپ انگلیسی

تایپ انگلیسی مقالات ISI

تایپ انگلیسی از روی فایل صوتی و پادکست

تایپ انگلیسی فایل صوتی و پادکست برای همه دانشجویان تمامی رشته ها انجام می شود. فایل های صوتی و پادکست ها از پرطرفدارترین فایل هایی هستند که امروزه بین اساتید دانشگاهی و دانشجویان رد و بدل می شود. تایپیست های این موسسه می توانند این سفارش را کامل و دقیق انجام دهند. فایل های صوتی و پادکست را در اندازه مجاز به این موسسه ارسال کنید. مجموعه ای از فایل های صوتی، پادکست نام دارد و دانشجویان می توانند چندین فایل صوتی را از پنل کاربری خود ارسال کنند. امروزه اساتید دانشگاهی این نوع فایل ها را از اینترنت دانلود کرده و در اختیار دانشجویان قرار می دهند تا تایپ شود. دانشجویان می توانند کتاب های صوتی را به این موسسه ارسال کنند. پادکست ها و فایل های صوتی به دلیل کاربری آسان بسیار محبوب شده و هرکسی می تواند از این فایل ها استفاده کند. تایپیست ها می توانند هر نوع فرمت فایل صوتی یا پادکست را تایپ کنند. تایپ انگلیسی از روی فایل صوتی و پادکست می تواند در اسرع وقت و با کیفیت بالا انجام شود. انتشاراتی ها نیز می توانند این نوع سفارش را ثبت کنند تا فایل های صوتی و پادکست به متن تبدیل شود. تایپ فایل های صوتی و پادکست فایل انگلیسی متناسب با حجم و زمان بندی شما انجام می شود. تایپیست های ماهر تایپ این زبان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. امروزه پادکست های آموزشی یکی از متداول ترین ابزارها محسوب می شود. پادکست چندین فایل را شامل می شود. کتاب های صوتی نیز در این گروه قرار می گیرند. دانشجویان می توانند همه نوع فایل صوتی، پادکست و کتاب صوتی را به موسسه ایران تایپیست ارسال کنند. فایل صوتی زبان انگلیسی دانشجویان رشته زبان به انواع و اقسام فایل های صوتی دسترسی دارند و تایپیست های این موسسه کار را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.  

تایپ انگلیسی

تایپ انگلیسی فایل صوتی و پادکست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه تایپ انگلیسی صفحه ای چند است؟

هزینه تایپ انگلیسی صفحه ای در جدول مشخص شده و شما می توانید طبق آن سفارش خود را ثبت کنید اقتصاد یکی از عوامل موثر نسبت به خرید محصول و خدمات است و امروزه اقتصاد بیش از هر زمان دیگری برای مردم مهم شده و بنابراین ترجیح می دهند که مطابق با آخرین تغییرات اقتصاد، محصولات را خریداری کرده یا از خدمات استفاده کنند. هزینه تایپ انگلیسی هر صفحه متناسب با تعداد صفحه مشخص می شود. هر چقدر که تعداد صفحه بیشتر باشد به همان اندازه مبلغ کمتری را پرداخت خواهید کرد. شما می توانید متناسب با تعداد صفحه مورد نظر خود سفارش خود را ثبت کنید. هزینه تایپ انگلیسی صفحه ای نسبت به فارسی شاید زیاد به نظر برسد، ولی شما می توانید با توجه به جدول و مشاوره با کارشناسان، مبلغ کمتری را پرداخت کنید. هزینه متناسب با عادی و فوری مشخص می شود. در سفارشات حجمی، مبلغ کاهش می یابد. شما می توانید در سفارش حجمی، مبلغ پایینی را پرداخت کنید. علاوه بر این دانشجویان نیز می توانند پرداخت سفارشات حجمی را قسط بندی کنند. پرداخت به نحوی است که دانشجویان می توانند مبلغ آن را پرداخت کنند. پرداخت ها به نحوی تنظیم شده که تمامی دانشجویان رشته های مختلف می توانند مبالغ تایپ و ترجمه را پرداخت کنند. پرداخت هزینه های تایپ انگلیسی از هر لحاظ برای دانشجویان مهم است و دانشجویان لازم نیست نسبت به پرداخت نگرانی داشته باشند. مبلغ هزینه تایپ و ترجمه از هر لحاظ به نفع دانشجویان است. از آن جایی که امروزه اقتصاد برای مردم ایران و دانشجویان از اهمیت بسزایی برخوردار است، این موسسه در جهت تامین نیازهای دانشجویان با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن تاسیس شده است. موسسه ایران تایپیست از هر جهت کارها را مقرون به صرفه و با کیفیت بالا انجام می دهد که برای دانشجویان کاملا مطلوب است.

تایپ انگلیسی

هزینه صفحه ای تایپ انگلیسی

ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی

با ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی می توان همزمان به دو زبان تایپ انجام داد. یکی از مهم ترین مشکلات سیستم های پردازش متن، مشکل عدم تطابق کلمات است. با تایپ دو زبانه می توان همزمان به دو زبان انگلیسی و فارسی تایپ کرد. ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی روش ابتکاری بوده و تایپیست های این موسسه می توانند با این روش در صورت درخواست، مشتری، همزمان فارسی و انگلیسی را تایپ می کنند. این چنین تایپی به مهارت بالایی نیاز دارد. شاید بتوان گفت که برای اخبار خبرگزاری های مختلف و دانشجویان رشته ارتباطات می تواند کاربرد داشته باشد. خبرگزاری های مختلف می توانند فایل های همزمان خود را به این موسسه ارسال کنند. سفارش ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی می تواند از طرف خبرگزاری ها مختلف داخلی ثبت شود. این تایپ منحصر به فرد بوده و تایپیست های موسسه می توانند با سرعت هرچه تمام این سفارش را انجام دهند. خبرگزاری های مختلف دو زبانه ایرانی می توانند این سفارش را ثبت کنند. خبرگزاری ها می توانند متون انگلیسی و فارسی را از هم جدا کرده و اخبار را آماده کنند. بعد از این که تایپ انگلیسی تمام شد، متون فارسی تایپ می شود. البته متون فارسی می تواند ترجمه متون انگلیسی باشد که در بالای صفحه تایپ شده است. البته محل تایپ خارجی و فارسی می تواند برعکس هم باشد و در ابتدا فارسی و بعد خارجی تایپ شود. محل تایپ انگلیسی و فارسی را، مشتری مشخص کرده و کار انجام می شود. این کار بیشتر در حوزه ترجمه فایل های خارجی اتفاق می افتد. گاهی اوقات سرپرست های ترجمه از مترجم های مبتدی درخواست می کنند که متن خارجی و فارسی را یکجا تایپ کنند. ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی نوعی هنرنمایی تایپیست های این موسسه است و تایپیست ها می توانند برای خبرگزاری دو زبان بین المللی انجام دهند.  

تایپ انگلیسی

ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی

سفارش تایپ انگلیسی فوری و سریع

سفارش تایپ انگلیسی فوری و سریع در این موسسه در زمان امتحانات بیشتر ثبت می شود و دانشجویان رشته زبان می توانند این سفارش را ثبت کنند. حفظ کیفیت بالا در سفارش تایپ انگلیسی فوری و سریع یکی از مهارت هایی است که تایپیست های این موسسه به آن مجهز هستند. در تایپ سریع و فوری می توان به سرعت سفارشات را انجام داد. سفارش تایپ انگلیسی فوری و سریع در زمان امتحانات دانشجویان رشته زبان و سایر رشته ها در زمان امتحانات اوج می گیرد. اگرچه تعداد سفارشات به اوج خود میرسد، ولی تایپیست های این موسسه می توانند تمامی سفارشات را به موقع تمام کرده و تحویل دهند که این خود بزرگترین مزیت رقابتی موسسه ایران تایپیست محسوب می شود. دانشجویان هر تعداد فایل را ثبت کنند، سفارش تایپ انگلیسی فوری و سریع به موقع و با کیفیت تمام خواهد شد. تایپیست ها با تمام توان خود تلاش می کنند تا سفارشات دانشجویان و عموم مردم را در اسرع وقت و با تمام کیفیت تمام کنند. تایپیست هایی که با این موسسه همکاری می کنند در کار خود مهارت لازم را دارند و به همین دلیل تمامی سفارشات در اسرع وقت انجام می شود. سفارش تایپ انگلیسی فوری و سریع تمامی رشته های دانشگاهی و مدارس با کیفیت تمام انجام می شود تا به موقع در اختیار آن ها قرار بگیرد و بتوانند آن ها را دانلود کرده و در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. سفارش تایپ انگلیسی فوری و سریع کتاب، فایل صوتی، ویدیو در اسرع وقت و با  بالاترین کیفیت و با نمودارها و اشکال ترسیم شده و انجام می شود. تایپ فرمول ها با دقت هرچه تمام تایپ شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد. در سفارشات فوری و سریع، تایپیست ها با بیشترین دقت، کار را انجام می دهند. حفظ دقت و سرعت اولین ابزارهای تایپیست های موسسه ایران تایپیست است. 

تایپ انگلیسی

تایپ انگلیسی فوری و سریع

مهارت بالا در تایپ انگلیسی در کمترین زمان ممکن

تایپ انگلیسی نیز از جمله خدماتی است که امروزه توسط مراکز و موسسه های مختلفی انجام می شود. از روی انواع فایل های مختلف می توان تایپ را انجام داد. بنابراین اگر شما می خواهید یک فایل پی دی اف یا دستنویس یا هر نوع فایل دیگری را تایپ شده در اختیار داشته باشید؛ می توانید سفارش خود را ثبت کنید. سفارش تایپ هر یک از این متون که ممکن است حتی به شکل صوتی یا تصویری باشند. اما تایپیست مورد نظر می تواند آن را تبدیل به متن تایپ شده در برنامه ورد کند. اما با توجه به انگلیسی بودن متون شما، تایپ انگلیسی فایل های صوتی و تصویری، نیاز به تسلط تایپیست به این زبان هم دارد. اما برای سایر فایل ها از جمله: پی دی اف، دستنویس، اسکرین شات و... اندک شناختی نسبت به حروف الفبای انگلیسی و چگونگی تایپ کردن آن ها کافیست. در هر صورت تایپ کردن نیز هنری است که بایستی آن را به تایپیست های حرفه ای سپرد.

تایپ انگلیسی

تایپ انگلیسی

تایپیست هایی که تایپ انگلیسی را بر عهده می گیرند؛ می بایست با مکان قراردهی هر حرف انگلیسی در کیبورد سیستم خود آشنا باشند. تجربه تایپ متون انگلیسی و انجام آن سبب می شود تا آن ها بتوانند سریعتر و با مهارت بیشتری اقدام به تایپ کنند. بنابراین با توجه به سرعت بخشیدن به کار و نیاز مشتری به ارائه تایپ بدون اشتباه، تایپیست ها می بایست از دقت و سرعت بالایی بهره مند باشند. بدین ترتیب می توانند با ارائه خدمات تایپ انگلیسی به مشتریان خود، رضایت آن ها را به سمت و سوی خود جلب نمایند. شما می توانید سفارش های تایپ متون انگلیسی خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. چرا که در این موسسه علاوه بر وجود مترجمین انگلیسی زیاد، تایپیست های حرفه ای هم وجود دارند. تایپیست هایی که می توانند در کمترین زمان ممکن، متون شما را تایپ شده تحویلتان دهند.

عوامل موثر در هزینه تایپ انگلیسی مربوط به فایل های مختلف ارسالی

هزینه سفارش های تایپ انگلیسی مربوط به هر یک از فایل های ارسالی مشتری، متفاوت می باشد. به این صورت که هزینه تایپ یک فایل پی دی اف با فایل عکس و اسکرین شات متفاوت می باشد. هزینه فایل های دستنویس نیز با توجه به نوع دستخط مشتری تعیین می شود. هزینه فایل های صوتی و تصویری نیز نسبت به سایر فایل ها بیشتر است. چرا که تایپیست مورد نظر هم بایستی زمان بیشتری را برای تایپ انگلیسی این فایل ها صرف نماید و هم بایستی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد. به واقع نوع قوه شنیداری زبان انگلیسی وی می بایست بالا باشد تا بتواند با شنیدن هر واژه انگلیسی، آن را ابتدا تشخیص دهد و سپس اقدام به تایپ آن به درستی کند. تایپیست هایی که چنین توانایی را ندارند؛ مسلما نمی توانند تایپ فایل های صوتی و تصویری شما را بر عهده بگیرند.

تایپ انگلیسی

هزینه تایپ انگلیسی

به طور کلی از جمله عواملی که می توانند روی هزینه نهایی تایپ انگلیسی، تأثیر خود را بگذارند؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع فایل ارسالی توسط مشتری
  • درخواست عادی یا فوری تایپ
  • تایپ انگلیسی صرف یا تایپ متن انگلیسی- فارسی یا انگلیسی به همراه سایر زبان ها
  • تایپ متن انگلیسی به همراه فرمول ها، جداول، نمودارها، اعداد و...
  • تایپ متن بر اساس نوع موضوع آن
  • و...

با در نظر گرفتن هر یک از این عوامل می توان در نهایت هزینه سفارش تایپ انگلیسی را برآورد نمود. اگر می خواهید سفارش خود را با هزینه های مناسب تر به ثبت برسانید؛ می توانید ایران تایپیست را انتخاب کنید. این موسسه با بکارگیری بهترین و با تجربه ترین تایپیست ها برای سفارش های شما سعی کرده تا خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه نماید.

تضمین کیفیت متن تایپ شده بدون غلط املایی

یکی از دغدغه های کسانی که اقدام به ثبت سفارش تایپ انگلیسی می کنند؛ نداشتن غلط املایی در متن تایپ شده است. چرا که معمولا تایپیست ها تلاش می کنند تا متون مختلف را با سرعت عمل بالایی تایپ کنند و آن را به دست مشتریان خود بسپارند. همین عامل به نوبه خود سبب می شود تا چنین نگرانی به وجود آید که ممکن است در متن تایپ شده، غلط های املایی زیادی وجود داشته باشد. مسئله ای که به هیچ عنوان رضایت مشتری را در بر نخواهد داشت. بر همین اساس لازم است که تایپیست ها به مشتریان خود چنین تضمینی را بدهند که سفارش های تایپ انگلیسی آن ها را بدون غلط املایی با کیفیت بالایی به دست آن ها می سپارند. بدین ترتیب مشتری با خیال راحت تری می تواند سفارش های تایپ خود را به این مراکز بسپارد.

تایپ انگلیسی

تایپ با کیفیت

اگر می خواهید سفارش تایپ انگلیسی شما بدون غلط املایی باشد؛ بایستی از تایپیست های حرفه ای استفاده کنید. تایپیست هایی که سابقه بالایی در تایپ متون مختلف داشته و از آنقدر توانایی برخوردار هستند که بتوانند تایپ متون شما را بدون هیچ گونه غلط املایی به دست شما برسانند. آن ها در حین تایپ متن، نهایت دقت نظر خود را به کار می گیرند. حتی پس از پایان سفارش تایپ نیز باری دیگر متن را مورد بازبینی قرار می دهند. به همین جهت حتی در صورت وجود غلط های املایی در متن هم، متن نهایی عاری از هر گونه ایراد و اشتباهی به دست مشتری می رسد. سفارش های تایپ انگلیسی شما اگر در موسسه های معتبری همچون: ایران تایپیست ثبت شده باشد؛ کاملا تضمین شده به دست شما می رسد. چرا که آن ها با استفاده از ابزارهای خاص باری دیگر متن را از هر گونه غلط املایی بررسی می کنند.

تایپ انگلیسی به صورت ده انگشتی

یکی از حرفه ای ترین شیوه ها برای تایپ انگلیسی، تایپ متن به صورت ده انگشتی است. این شیوه تایپ کردن، هنری است که تنها تایپیست های خیلی حرفه ای از آن بهره مند هستند. تایپیست هایی که سال ها تجربه لازم را در زمینه تایپ داشته و به آنقدر مهارت و توانایی در زمینه تایپ دست یافته اند که می توانند همزمان از هر ده انگشت خود در تایپ استفاده نمایند. استفاده از این شیوه در حین تایپ، سبب سرعت بخشیدن به روال این فرآیند می گردد. این در حالی است که تسریع در انجام تایپ انگلیسی ده انگشتی، بدون غلط املایی و با کیفیت بالایی به دست مشتری می رسد. بنابراین شما می توانید با سپردن سفارش های تایپ خود به تایپیست های حرفه ای، هم از کیفیت تایپ بهره مند شوید و هم سریعتر به تایپ متون خود دست یابید.

تایپ انگلیسی

تایپ ده انگشتی

تایپ انگلیسی به شکل ده انگشتی به صورت همزمان، نیازمند تمرین و تکرار زیاد است. بنابراین کسانی که از این روش برای تایپ متون مختلف استفاده می کنند؛ از تجربه بالایی در تایپ متن بهره  می جویند. تایپیست های حرفه ای که سال ها تجربه تایپ را داشته اند؛ در موسسه ایران تایپیست مشغول به تایپ انواع فایل ها هستند. بنابراین با ثبت سفارش حضوری و غیر حضوری در موسسه ایران تایپیست، می توانید از خدمات آن ها بهره مند شوید. این موسسه با هزینه های مناسب و کیفیت مطلوب و استفاده از شیوه ده انگشتی، بهترین تایپ انگلیسی را در کمترین زمان ممکن به دست شما می رساند. بنابراین بهتر است سفارش های خود را به ایران تایپیست بسپارید تا سریعتر و با کیفیت تر بتوانید به متون خود دست یابید. ضمن اینکه سفارش های شما با گارانتی به شما تحویل داده می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از pdfتایپ از دستنویسهزینه رسم جدولتایپ مقاله

سوالات متداول

متناسب با حجم، عادی و فوری بودن سفارش طول می کشد. ثبت سفارش فوری موجب خواهد شد تا سریع تر آن را دریافت کنید.

بله نوع فایل در هزینه تایپ تاثیرگذار است.

کافی است ثبت سفارش کنید تا به شما اعلام هزینه گردد.

کیفیت این سفارش مانند عادی بوده و سفارش دهنده از همه جهت از کار راضی خواهد بود. عموم مردم و شرکت های مختلف می توانند این سفارش را ثبت کنند.


نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ انگلیسی تاریخ انتشار: 1401/7/18 ساعت 14:53:06 تعداد بازدید: 1488 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ انگلیسی تایپ انگلیسی متون تایپ انگلیسی فوری تایپ انگلیسی آنلاین تایپ انگلیسی مقالات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :