یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ آنلاین مختص چه متونی است؟

نویسنده: دانیال فرهادی تایپ آنلاین تاریخ انتشار: 1400/10/29 ساعت 16:00:00 بازدید: 1032 امتیاز 0 از 0 نظر

متون تایپ آنلاین بیشتر برای دست نوشته و مقالات و پایان نامه هایی است که قرار است در کنفرانس ها و جلسات پرزنت از آن ها استفاده شود کاربرد دارد. در برخی موارد می توان به گزیده های پایان نامه هایی اشاره کرد که از مقالاتی جهت چاپ در مجلات خارجی علمی استخراج می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

شما می توانید هر متن دست نویسی را به این موسسه ارسال کنید. از آن جایی که خوانایی و تایپ متن های دستنویس گاهی اوقات مشکلاتی را ایجاد می کند، بنابراین تایپ این متون نسبت به سایرین در اولویت قرار دارد و به همین دلیل در اکثر مواقع دانشجویان این چنین متونی را به این موسسه ارسال می کنند. متون زبان های خارجی نیز از دیگر سفارشات تایپ آنلاین است که برای این موسسه ثبت می شود و دانشجویان رشته زبان و ادبیات زبان های خارجی در تایپ این نوع متون گاهی مواقع با مشکلاتی مواجه می شوند، بنابراین ترجیح می دهند که انجام کار تایپ آنلاین را به تایپیست های موسسه ایران تایپیست بسپارند. متون ناخوانا و زبان های خارجی همیشه برای دانشجویان یکی از چالش ها به شمار می رود که به دلیل تنگی وقت نمی توانند آن ها را انجام دهند. اشعار فارسی و خارجی نیز گاهی مواقع نیز از طرف دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی به عنوان سفارش ثبت می شود. هر متنی را که خوانایی آن برای شما دشوار باشد را می توانید به این موسسه با سفارش تایپ آنلاین ارسال کنید تا در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت تایپ شود. متناسب با میزان ناخوانایی متون، مبلغ اضافه ای را پرداخت خواهید کرد. تایپ فرمول های درس های فیزیک، شیمی و ریاضی و جبر را می توانید به این موسسه ارسال کنید. در صورتی که نمی توانید این نوع فرمول ها را درست و دقیق تایپ کنید، انجام این کار را به تایپیست های موسسه ایران تایپیست بسپارید.

تایپ آنلاین مختص چه متونی است؟

متون تایپ آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ از دستنویستایپ فایل صوتیتایپ کتاب

سوالات متداول

متون ناخوانا، زبان های خارجی، اشعار و فرمول های پیچیده نسبت به سایرین بیشتر ثبت می شود. البته شاید متون دیگری هم وجود داشته باشد ولی در حال حاضر درصد ثبت این متون نسبت به سایرین بیشتر است. 

سفارش تمامی مشتریان نسبت به سایرین هیچ تفاوتی ندارد. دانشجویان بیشترین درصد مشتریان این موسسه را تشکیل می دهند.

مدت زمان فرمول نویسی براساس حجم سفارش شما خواهد بود. فرمول نویسی درس ها گاهی اوقات پیچیده بوده، ولی تایپیست های این موسسه می توانند این کار را به نحو احسن انجام دهند.

شما سفارش تایپ خود را می توانید فوری ثبت کنید تا زودتر آن را دریافت کرده و به مخاطب خود تحویل دهید. با ثبت سفارش فوری، کار سریع تر انجام می شود.  


نویسنده: دانیال فرهادی تایپ آنلاین تاریخ انتشار: 1400/10/29 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 1032 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ آنلاین مقاله تایپ آنلاین پایان نامه تایپ آنلاین نامه تایپ آنلاین درخواست تایپ آنلاین شعر تایپ آنلاین کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :