پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ آلمانی از روی فایل صدا

نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ آلمانی تاریخ انتشار: 1400/10/27 ساعت 20:00:00 بازدید: 711 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ آلمانی از روی فایل صدا با بهترین کیفیت و سرعت را از پنل کاربری خود برای موسسه ایران تایپیست ثبت کنید. امروزه بسیاری از اساتید دانشگاهی با فایل های صوتی، زبان را آموزش می دهند و به همین دلیل فایل های صوتی را در اختیار دانشجویان قرار می دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ آلمانی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

فایل های صوتی امروزه نسبت به متون طرفداران خیلی بیشتری دارند. دانشجویان زبان آلمانی می توانند این فایل ها را در اختیار موسسه قرار دهند تا تایپ شود. گاهی اوقات اساتید دانشگاهی نیز فایل های صوتی را به این موسسه ارسال می کنند تا تایپ شود. تایپیست های این موسسه در کار خود ماهر و متخصص هستند. اساتید دانشگاهی می توانند به تایپیست های این موسسه اعتماد کرده و تایپ آلمانی فایل های صوتی را به این موسسه بسپارند. فایل های صوتی را در فرمت های مختلف منتشر می شود. کامپیوترهای موسسه به گونه ای تنظیم شده که تمامی فرمت های صوتی را اجرا می شود. در مورد فرمت های صوتی می توانید با کارشناسان موسسه مشورت کنید تا فایل های مجاز را ارسال کنید. اساتید می توانند فایل های زبان آلمانی را به صورت فایل صوتی تهیه کرده و به موسسه ارسال کنند تا تایپ شده و آموزش با صوت و متن همزمان انجام شود. تایپ آلمانی فایل های صوتی می تواند در زمینه های مختلف و متفاوت باشد. فایل های صوتی اخبار، داستان، آموزشی و سرگرمی یا هر نوع زمینه ای دیگری باشد که اساتید دانشگاهی آن ها را تهیه کرده و در دانشجویان قرار می دهند. تایپ فایل صوتی می تواند از جلسات سخنرانی باشد که اساتید دانشگاهی برگزار می کنند. در صورتی که چند فایل صوتی را ارسال می کنید بهتر است که اولویت آن ها را مشخص کنید.  زبان آلمانی وقتی به صورت فایل های صوتی منتشر می شود، تایپ آلمانی آن شاید از جهاتی سخت و دشوار باشد. با این وجود تایپیست های موسسه ایران تایپیست می توانند این سفارش را دقیق انجام دهند.  

تایپ آلمانی از روی فایل صدا

تایپ آلمانی  فایل های صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ آلمانی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ زبان های خارجیتایپ از دستنویستایپ فایل صوتیتایپ تخصصی

سوالات متداول

حجم مجاز آپلود در سایت 250 مگابایت بوده و در صورتی که فایل های شما بیش از این اندازه است، بهتر است که با هماهنگی کارشناسان از طریق تلگرام و واتساپ و یا سایت های آپلود رایگان آن را برای ما بفرستید.

متناسب با حجم و تعداد فایل مشخص می شود. در سفارشات فوری زمان کوتاه شده و مبلغ افزایش می یابد. تایپیست های زبان آلمانی، سفارش شما را دقیق و کامل انجام می دهند.

شما می توانید هر تعداد فایل را با چندین زمینه متفاوت را ارسال کنید. تایپیست ها متناسب با زمینه، سفارش شما را انجام می دهند.

شما میتوانید در سه لاین عادی، نیمه فوری و فوری سفارشتان را تحویل بگیرید.


نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ آلمانی تاریخ انتشار: 1400/10/27 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 711 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ آلمانی از روی صدا تایپ فایل صوتی آلمانی تایپ آلمانی صوتی تایپ آلمانی از روی ریکورد تایپ آلمانی از صدا ضبط شده

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :