یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ آزمون های چهار گزینه ای

نویسنده: فرهاد محمدی سایت تایپ تاریخ انتشار: 1400/4/15 ساعت 17:55:25 بازدید: 6891 امتیاز 5 از 1 نظر

تایپ آزمون های چهار گزینه ای یکی از نیازهای جامعه دبیران و اساتید دانشگاهی می باشد که همواره به هنگام امتحانات و به علت ضیق وقت فرصت تایپ به این قشر از جامعه دست نمی دهد که آن ها بتوانند خود شخصا به تایپ سوالات امتحانی برای دانش آموزان یا دانشجویان بپردازند. به همین منظور نیاز به یک موسسه و مرکزی دارند که بتوانند تایپ سوالات خود را به آن بسپارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ضمن اینکه تایپ آزمون های چهار گزینه ای کار ساده ای نیست و نیاز به زمان و مهارت دارد تا بتوان گزینه های چهار گزینه ای را به گونه ای مرتب زیر هم تایپ نمود که شکل جالب توجهی به خود بگیرند. چرا که یک فرد کم تجربه ممکن است نتواند با استفاده از ورد سوالات چهار گزینه ای را به خوبی تایپ کند.

تایپ آزمون های چهار گزینه ای

تایپ آزمون های چهار گزینه ای

تایپ آزمون‌های چهار گزینه‌ای  برای چه کسانی کاربرد دارد؟

بیشترین جامعه آماری کاربران در جهت درخواست سفارش تایپ آزمون های چهار گزینه ای را افراد فرهنگی و حوزوی به خود تشکیل می دهند که به منظور امتحان از دانش آموزان و دانشجویان خود نیاز به تایپ سوالات چهار گزینه ای در بازه زمانی امتحانات دارند. به همین منظور در صورت نداشتن فرصت کافی این دسته از افراد نیاز به یک منبع معتبر و با مهارتی دارند تا با بهره گیری از کادر مجرب و کارکشته خود بتوانند خیلی زود درخواست سفارش فرهنگی ها را در این زمینه رسیدگی کرده و در موعد مقرر شده فایل تایپ شده و آماده را در اختیار آن ها قرار دهند.

بهترین روش برای تایپ آزمون‌های چهارگزینه‌ای

یکی از بهترین روش های پیش رو برای تایپ آزمون های چهار گزینه ای، استفاده از جدول و ستون بندی در ورد و اکسل می باشد که شما می توانید با استفاده از ساخت جدول به صورت یک سطر و چهار ستون در برنامه ورد یا اکسل سوالات چهار گزینه ای خود را درون آن قرار دهید تا تمامی سوالات درست و مرتب زیر همدیگر درج گردند و از بهم ریختگی و نامنظم بودن جلوگیری شود. با استفاده از این روش می توان خیلی راحت تمامی سوالات چهار گزینه ای را حتی در صورت تعداد بالای سوالات برای آزمون های سراسری و کنکور هم تهیه و تنظیم نمود که داوطلبان کنکورهای مختلف در مقاطع متفاوت در دفترچه کنکور خود با آن مواجه می شوند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

برون سپاری مدارس و دانشگاه ها برای تایپ آزمون‌های چهار گزینه‌ای

مدارس و دانشگاه ها به منظور انجام تایپ آزمون های چهار گزینه ای، سفارش های خود را معمولا به یک منبع و مرکز بسیار معتبر و مورد وثوقی برون سپاری می کنند تا بدین ترتیب بتوانند ضمن سپردن سوالات و آزمون های خود به یک منبع معتبر و مورد اطمینان، همواره از وجود خدمات آن ها بهره مند شده و از وجود نرخ های به صرفه ای هم نهایت استفاده را بکنند. با توجه به این مسئله که لو رفتن سوالات مختلف در امتحان های مدارس و دانشگاه ها می تواند تبعاتی را به همراه داشته باشد؛ همواره یافتن یک مرکز و موسسه ای که بتوان با فراغ بال به آن اطمینان حاصل نمود؛ یکی از مهمترین مسائل و دغدغه هایی به شمار می آید که بایستی به آن توجه داشت. به همین علت شما می توانید سفارش تایپ فایل دست نویس خود را به هلدینگ ایران تایپیست بسپارید که منبعی مورد وثوق برای همگان به شمار می آید تا با خیال راحت تایپ سوالات امتحانی خود را به آن ها بسپارید.

تایپ آزمون های چهار گزینه ای

نحوه ایجاد  تایپ سوالات چهار گزینه ای

 نحوه ایجاد سوال چهار گزینه ای جهت تایپ در ورد

برای تایپ آزمون های چهار گزینه ای در ورد می بایست پیش از هر مسئله دیگری سوال خود را تایپ کنید و سپس به منظور تایپ مرتب و زیر هم گزینه های چهار گانه می بایست جدولی با یک سطر و چهار ستون در قسمت Insert و بخش Table تشکیل دهید. پس از آن با انتخاب کل جدول روی Numbering کلیک کنید و گزینه ها را – در صورتی که متن فارسی هستند-  از راست به چپ تنظیم کنید که برای این منظور می بایست روی گزینه Table کلیک راست کرده و روی گزینه Table Properties کلیک کنید. در این صورت پنجره ای پیش روی شما باز می شود که باید در قسمت Table direction تیک مربوط به Right-to-left را روی OK تنظیم کنید. پس از زدن اوکی شما می توانید گزینه های خود را وارد بخش های مربوطه کنید. در این صورت شما تمامی گزینه ها را درست در سر جای خود قرار داده اید و در پایان به جهت اینکه حاشیه دور جدول حذف شود؛باید روی کل جدول کلیک کرده و در سربرگ Design حاشیه جدول مورد نظر را حذف کنید و به همین سادگی شما می توانید سوالات چهار گزینه ای را تایپ کنید و به جهت سهولت در کار برای سایر سوالات همین جدول را بهتر است کپی کنید تا زودتر سایر سوالات چهار گزینه ای را تایپ کنید.

تایپ آزمون های چهار گزینه ای

نرخ تایپ آزمون‌های چهار گزینه‌ای

قیمت گذاری تایپ آزمون‌های چهار گزینه‌ای

قیمت تایپ آزمون های چهار گزینه ای با توجه به همین مسئله که تایپ گزینه های سوال شما ممکن است زمان بر باشد؛ به طور قطع به یقین می بایست خیلی بیشتر از یک تایپ معمولی باشد تا یک تایپیست که برای این کار وقت و انرژی می گذارد؛ بتواند به اندازه سعی و کوشش خویش دستمزد تایپ را دریافت نماید. به طور کلی در صورتی که درخواست تایپ آزمون های چهار گزینه ای داشته باشید؛ بهتر است با هلدینگ ایران تایپیست در این راستا در ارتباط باشید تا با تعرفه های مقرون به صرفه و سرعت عمل و دقت نظر بالا کار سفارش شما را خیلی زود به سرانجام برسانند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از دستنویسفوری ترین تایپتایپ فرمولهزینه تایپ فارسی

سوالات متداول

بله؛ تایپ آزمون های چهار گزینه ای با توجه به مرتب نمودن گزینه های تایپ شده زمان بر خواهد بود. 

تایپ آزمون های چهار گزینه ای در ورد با استفاده از جدول بندی قابل انجام است.

بله؛ هزینه تایپ آزمون های چهار گزینه ای بیشتر از تایپ معمولی است.

هلدینگ ایران تایپیست را می توان بهترین موسسه تایپ آزمون های چهار گزینه ای دانست.


نویسنده: فرهاد محمدی سایت تایپ تاریخ انتشار: 1400/4/15 ساعت 17:55:25 تعداد بازدید: 6891 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تایپ تست چهار گزینه ای تایپ سوالهای چهار گزینه ای تایپ آزمون های چهار گزینه ای مدارس ایجاد سوالهای چهار گزینه ای تایپ آزمون های چهار جوابی

دیدگاه کاربران

مهری صادقی | 1402-11-26 ساعت 13:46:10 امتیاز :

اصفهان ا

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :