چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برای تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه از چه نرم افزارهایی استفاده می شود؟

نویسنده: مرتضی صمدی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/18 ساعت 14:00:00 بازدید: 689 امتیاز 4 از 1 نظر

نرم افزار تخصصی برای تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه متفاوت می باشد. زیرا هر یک از رشته ها برای تحلیل داده های آماری خود نیاز به نرم افزار دارند که بتواند تغییرات داده ها را به خوبی نشان دهد. به طور مثال SPSS یکی از نرم افزار های قوی آماری است که برای تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه های رشته های گوناگون مناسب می باشد. تحلیلگران ایران تایپیست به تمامی نرم افزار های آماری مسلط می باشند. آنها برای تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه از نرم افزار های SPSS، Eviews، اکسل و ... استفاده می کنند. تحلیل گری که به تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه را پذیرش می کند، باید به نرم افزار تخصصی مرتبط با موضوع پایان نامه مسلط باشد. اگر تحلیلگر به این نرم افزار مسلط نباشد به راحتی نمی تواند خطا های موجود در نتایج نرم افزار و همچنین تحلیل نمودار ها را تشخیص دهد.

مشتریان می توانند به اختیار خود، نرم افزار تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه را انتخاب کنند اما توصیه می شود این کار را به تحلیلگر بسپارند زیرا این افراد از تجربه بالایی برخوردار می باشند و بهتر تشخیص می دهند که کدامیک از نرم افزار های تخصصی برای موضوع پایان نامه مورد نظر پاسخ های بهتری می دهد. تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه ها باید دقت بالایی داشته باشند زیرا پایان نامه ها توسط اساتید، داوران و ... مورد بررسی قرار خواهند گرفت. البته ناگفته نماند این نتایج در مقالات دانشجویان نیز موثر می باشد. اگر تحلیلگر به درستی نتایج را تحلیل نکرده باشد، مقاله مورد نظر توسط سردبیر مجلات برگشت داده خواهد شد. بنابراین در تحلیل پایان نامه ها باید دقت زیادی شود که بتوان تحلیل ها را بر اساس فرمول های تخصصی اثبات کرد. تحلیلگران ایران تایپیست آنقدر به نرم افزار های آماری مسلط می باشند که قادر به تجزیه و تحلیل نتایج با استفاده از چند نرم افزار نیز می باشند.

برای تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه از چه نرم افزارهایی استفاده می شود؟

تحلیل با استفاده از نرم افزار های آماری

 

سوالات متداول

تحلیلگران ایران تایپیست از نرم افزار های SPSS، Eviews، اکسل و ... استفاده می کنند.

اگر تحلیلگران به نرم افزار های تخصصی مسلط نباشند، نمی توانند خطا های نرم افزار را شناسایی کنند. در نهایت تحلیل های آنها از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود.

زیرا این تحلیل ها توسط اساتید، داوران و ... مورد بررسی قرار می گیرند.

زیرا تحلیلگران از تجربه بالاتری برخوردار می باشند و می توانند به راحتی تشخیص دهند که کدام نرم افزار پاسخ بهتری به داده های مشتریان خواهد داد.


نویسنده: مرتضی صمدی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/18 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 689 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: نرم افزار تحلیل آماری پایان نامه تحلیل آماری پایان نامه با نرم افزار تحلیل داده های پایان نامه با نرم افزار آماری تجزیه و تحلیل آماری با نرم افزار تجزیه و تحلیل داده های آماری

دیدگاه کاربران

شکری | 1400-6-22 ساعت 08:40:06 امتیاز :

به لطف شما استادم نمره خیلی خوبی به پایان نامم داد?

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :