دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی

نویسنده: سارا اخلاقی تایپ انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/10/25 ساعت 09:00:00 بازدید: 1189 امتیاز 0 از 0 نظر

با ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی می توان همزمان به دو زبان تایپ انجام داد. یکی از مهم ترین مشکلات سیستم های پردازش متن، مشکل عدم تطابق کلمات است. با تایپ دو زبانه می توان همزمان به دو زبان انگلیسی و فارسی تایپ کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی روش ابتکاری بوده و تایپیست های این موسسه می توانند با این روش در صورت درخواست، مشتری، همزمان فارسی و انگلیسی را تایپ می کنند. این چنین تایپی به مهارت بالایی نیاز دارد. شاید بتوان گفت که برای اخبار خبرگزاری های مختلف و دانشجویان رشته ارتباطات می تواند کاربرد داشته باشد. خبرگزاری های مختلف می توانند فایل های همزمان خود را به این موسسه ارسال کنند. سفارش ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی می تواند از طرف خبرگزاری ها مختلف داخلی ثبت شود. این تایپ منحصر به فرد بوده و تایپیست های موسسه می توانند با سرعت هرچه تمام این سفارش را انجام دهند. خبرگزاری های مختلف دو زبانه ایرانی می توانند این سفارش را ثبت کنند. خبرگزاری ها می توانند متون انگلیسی و فارسی را از هم جدا کرده و اخبار را آماده کنند. بعد از این که تایپ انگلیسی تمام شد، متون فارسی تایپ می شود. البته متون فارسی می تواند ترجمه متون انگلیسی باشد که در بالای صفحه تایپ شده است. البته محل تایپ خارجی و فارسی می تواند برعکس هم باشد و در ابتدا فارسی و بعد خارجی تایپ شود. محل تایپ انگلیسی و فارسی را، مشتری مشخص کرده و کار انجام می شود. این کار بیشتر در حوزه ترجمه فایل های خارجی اتفاق می افتد. گاهی اوقات سرپرست های ترجمه از مترجم های مبتدی درخواست می کنند که متن خارجی و فارسی را یکجا تایپ کنند. ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی نوعی هنرنمایی تایپیست های این موسسه است و تایپیست ها می توانند برای خبرگزاری دو زبان بین المللی انجام دهند.  

ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی

ادغام تایپ انگلیسی در متن فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

سفارش تایپ فوریتایپ از دستنویسهزینه رسم جدولهزینه تایپ فوری

سوالات متداول

کیفیت و سرعت تایپ هر دو نوع متون یکسان بوده و با سرعت تایپ می شود. متن فارسی گاهی اوقات می تواند ترجمه متن انگلیسی باشد.

کافی است ثبت سفارش کنید تا به شما اعلام هزینه گردد.

کیفیت این سفارش مانند بالا بوده و دانشجویان همیشه از کیفیت و سرعت انجام این سفارش راضی بوده اند و این روند ادامه دارد. مشتریان از کیفیت و سرعت کار این موسسه ایران تایپیست راضی هستند.  

بله ایران تایپیست آماده خدمت رسانی در تمامی حوزه ها است.


نویسنده: سارا اخلاقی تایپ انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/10/25 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1189 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ انگلیسی در متن فارسی تایپ انگلیسی متون تایپ انگلیسی و فارسی تایپ آنلاین انگلیسی تایپ تخصصی انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :