جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا ترجمه تخصصی متون دارای ضمانت و گارانتی است؟

نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/25 ساعت 11:00:00 بازدید: 341 امتیاز 5 از 1 نظر

یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت سفارش ترجمه تخصصی متون مختلف در ایران تایپیست، ضمانتی است که برای انجام کار ترجمه به کاربران داده می‌شود. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، اصلی‌ترین ضمانت داده شده به کاربران برای ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف به زبان‌های گوناگون، کیفیت بالای ترجمه است؛ در واقع در این هلدینگ بزرگ و معتبر، سفارش‌های مختلفی که برای ترجمه تخصصی متون ثبت می‌شود توسط مترجمانی انجام می‌شود که تخصص و مهارت لازم را برای ترجمه این متون تخصصی دارا بوده و با تسلطی که به زبان تعیین شده و همچنین موضوع اصلی متون مورد نظر دارند، می‌توانند کار ترجمه را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهند؛ پیش‌تر نیز به این مورد اشاره شد.

اما لازم است بدانید که ضمانت دیگری نیز برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی متون در ایران تایپیست برای کاربران وجود خواهد داشت؛ در واقع هنگام انتخاب هر مترجمی که برای ترجمه تخصصی یک متن با موضوع مشخص، نمونه‌ای از کار این مترجم در اختیار کاربر مورد نظر قرار خواهد گرفت تا نسبت به کیفیت کار مترجم مورد نظر مطمئن شود و اطمینان وی برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی در این هلدینگ معتبر بیشتر شود. با توجه به تمام این موارد می‌توان کیفیت ترجمه متن مورد نظر را تضمین شده دانست. اما مواردی وجود خواهد داشت که کاربر با مشاهده نتیجه کار، رضایت کافی را ندارد و ممکن است که متن ترجمه شده توجه او را جلب نکرده و او را راضی نکرده باشد. در هنگام رخداد چنین اتفاقاتی، یک ضمانت به کاربران داده می‌شود تا در طی زمانی مشخص برای اصلاح موارد اشتباه و خطاهای رخ داده در ترجمه متن مورد نظر اقدام کرده و برای انجام اصلاحات مورد نیاز در متن درخواست بدهند. امکان ثبت درخواست برای رفع این اشکالات و نقص‌های پیش آمده در ترجمه متن تخصصی و در واقع امکان استفاده از گارانتی در نظر گرفته شده، تا حداکثر پنج روز وجود خواهد داشت.

آیا ترجمه تخصصی متون دارای ضمانت و گارانتی است؟

گارانتی ترجمه تخصصی متون

سوالات متداول

ترجمه متون تخصصی با موضوعات مختلف توسط مترجمان مسلط بر موضوع مورد نظر انجام می‌شود.

بله. اصلی‌ترین ضمانت داده شده به کاربران برای ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف به زبان‌های گوناگون، کیفیت بالای ترجمه است.

به مدت 5 روز اعتبار دارد.

 امکان ثبت درخواست برای رفع اشکالات و نقص‌های پیش آمده در ترجمه متن تخصصی، تا حداکثر پنج روز وجود خواهد داشت.


نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/25 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 341 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ضمانت ترجمه تخصصی متون گارانتی ترجمه تخصصی متون ترجمه تخصصی متون آنلاین ترجمه تخصصی متون اینترنتی ترجمه تخصصی متون غیرحضوری

دیدگاه کاربران

هادی اسماعیل پور | 1400-8-4 ساعت 09:34:05 امتیاز :

چه خوبه کاراتون گارانتی داره.فکر همه جا رو کردین. احسنت

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :