یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا امکان ترجمه تخصصی ارزان قیمت برای فیلم و پادکست نیز وجود دارد؟

نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/5/28 ساعت 20:00:00 بازدید: 314 امتیاز 5 از 1 نظر

یکی از مهم‌ترین خدماتی که برای ترجمه تخصصی ارزان قیمت توسط ایران تایپیست ارائه می‌شود، ترجمه تخصصی ارزان قیمت برای فیلم و پادکست است. در واقع بسیاری از افراد ممکن است به ترجمه متن نیاز نداشته باشند و یا فایل‌هایی که برای ترجمه تخصصی ارزان قیمت در اختیار دارند، فایلی با فرمت صوتی و یا تصویری همچون پادکست باشد. علاوه بر آن پادکست‌هایی که درباره یک حوزه تخصصی تهیه شده‌اند و یا فیلم‌هایی که از یک سمینار و همایش بزرگ مربوط به یک حوزه و موضوع علمی مشخص ضبط شده‌اند و یا قرار است در سطح بین الملل منتشر شوند، به ترجمه تخصصی نیاز خواهند داشت. از آنجایی که هزینه ترجمه تخصصی چنین فایل‌هایی در موسسات و توسط مترجمان دیگر ممکن است گران تمام شود، ایران تایپیست می‌تواند با ارائه خدمات ترجمه تخصصی ارزان قیمت، مشکل این هزینه هنگفت را به طور کلی حل کند.

بسیاری از افراد گوش دادن به پادکست را یکی از آسان‌ترین روش‌‌ها برای افزایش بار علمی خود می‌دانند و به نظر آن‌ها گوش دادن به پادکست از خواندن یک متن آسان‌تر است؛ با توجه به این که پادکست‌های بسیاری در رابطه با حوزه‌های مختلف در سطح جهان تولید می‌شود، نیاز به ترجمه تخصصی این پادکست‌ها نیز بیشتر می‌شود. لذا ارائه خدمات در جهت ترجمه تخصصی ارزان قیمت پادکست‌ها با موضوعات مختلف با کیفیت بالا می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا پادکست‌های مورد نظر خود را به دقیق‌ترین شکل ممکن به زبان‌های مختلف جهان ترجمه کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن، دریافت کنند. در ایران تایپیست مترجمان خبره و حرفه‌ای کار ترجمه تخصصی ارزان قیمت فایل‌های صوتی و ویدیویی مورد نظر کاربران را با تخصص بالا در انجام کار ترجمه و همچنین با تسلط بر موضوع اصلی این فایل‌های صوتی و تصویری انجام داده و فایل مورد نظر را در سریع‌ترین زمان ممکن برای تحویل به کاربران آماده می‌کنند.

آیا امکان ترجمه تخصصی ارزان قیمت برای فیلم و پادکست نیز وجود دارد؟

ترجمه تخصصی ارزان قیمت برای فیلم و پادکست

سوالات متداول

خیر. فرمت فایل ارسالی می‌تواند متنی، صوتی یا تصویری باشد.

بله. فرمت فایل ارسالی برای ترجمه می‌تواند متنی، صوتی یا تصویری باشد.

یکی از مهم‌ترین خدماتی که برای ترجمه تخصصی ارزان قیمت توسط ایران تایپیست ارائه می‌شود، ترجمه تخصصی ارزان قیمت برای فیلم و پادکست است.

کیفیت بالای ترجمه تخصصی توسط مترجمان مسلط و ماهر و متخصص، تضمین شده است.


نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/5/28 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 314 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی ارزان فیلم ترجمه تخصصی ارزان ویدئو ترجمه تخصصی ارزان پادکست ترجمه تخصصی ارزان ویس ترجمه تخصصی ارزان تصویر

دیدگاه کاربران

مه لقا کریمیان | 1400-7-12 ساعت 09:40:37 امتیاز :

چندتا پادکستمونو ترجمه کردین. درجه یک و بی نقص بودن. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :