سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا از طریق تلگرام میتوانم سفارش تایپ ثبت کنم؟

نویسنده: زهرا خلف زاده سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/10/16 ساعت 22:00:00 بازدید: 354 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش تایپ از تلگرام فقط با هماهنگی با کارکنان شرکتی امکان پذیر است. پنل کاربری تنها محل ارسال سفارشات است و به غیر از این روش لازم است که با کارکنان شرکتی هماهنگ شوید. در صورتی که بنا به دلایلی امکان ارسال فایل از حساب کاربری وجود نداشت، می توانید در شرایط اضطراری، سفارش خود را از طریق تلگرام ارسال کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تلگرام امروزه علیرغم فیلترینگ یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان آنلاین است که بسیاری از وب دولوپرها در آن گروه و کانال ایجاد کرده اند تا بتوانند از این طریق بک لینک هایی را دریافت کرده و در نهایت کاربران خود را به وب سایت هدایت می کنند. در همین ارتباط نیز موسسه ایران تایپیست، کانال تلگرام خود را راه اندازی کرده تا ضمن به اشتراک گذاری اطلاعات خود در این نرم افزار پیام رسان آنلاین، امکان ارسال سفارش تایپ را نیز برای مشتریان خود نیز فراهم کرده تا در مواقع اضطراری، فایل های خود را ارسال کنند.

بعد از ارسال فایل، کارکنان شرکتی می توانند آن را در اختیار تایپیست قرار داده و انجام سفارش شروع می شود. این امکان در جهت راحتی مشتریان ایجاد شده و تنها محل ارسال سفارشات پنل کاربری است و در صورتی که مشتریان بنا به دلایلی به وب سایت ایران تایپیست دسترسی ندارند می توانند سفارشات خود را از این طریق ثبت کنند. سفارش تایپ از طریق تلگرام یک روش غیر رسمی است ولی با این وجود مشتریان می توانند فایل های سفارشات خود را به موسسه ایران تایپیست ارسال کنند. برخی از مشتریان با ارسال سفارش از تلگرام هیچ مشکلی ندارند، در این حالت امکان ارسال و دریافت سفارشات در برخی موارد وجود دارد. ارسال و دریافت و پرداخت هزینه سفارشات لازم است که با هماهنگی بخش پشتیبانی انجام شود و بهتر است که مشتری از ابتدا به سراغ این روش نباشد و حساب کاربری خود را در سایت ایجاد کند.

آیا از طریق تلگرام میتوانم سفارش تایپ ثبت کنم؟

سفارش تایپ از تلگرام


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ از pdfتایپ از دستنویستایپ فایل صوتی

سوالات متداول

این امکان در جهت رفاه مشتریان ایجاد شده و تنها با هماهنگی با بخش پشتیبانی می توانید سفارشات خود را ارسال کنید. شما در این روش می توانید فایل های خود را ارسال کنید.

این روش به عنوان یک روش کمکی حساب کاربری ایجاد شده و تنها با هماهنگی با بخش پشتیبانی می توانید فایل ها را ارسال، دریافت و هزینه ها را پرداخت کنید.

این روش در جهت تسهیل ارسال سفارشات ایجاد شده و تفاوتی در رسیدگی به سفارشات وجود ندارد. مشتریان می توانند از هر جهت نسبت به رسیدگی به سفارشات مطمئن باشند.

مشتریان می توانند  24 ساعت هفت روز هفته سفارشات خود را از تلگرام ارسال کنند. اگرچه توصیه می شود که سفارشات را از طریق حساب کاربری خود در سایت ارسال کنید.


نویسنده: زهرا خلف زاده سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/10/16 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 354 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ از تلگرام سفارش تایپ از واتساپ سفارش تایپ انلاین سفارش تایپ اینترنتی سفارش تایپ online

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :