یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مث تایپ

نویسنده: مهسا وحدت تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/4/9 ساعت 09:00:00 بازدید: 1030 امتیاز 0 از 0 نظر

مگر می شود در دنیای امروز برای انجام کار اداری نیازی به تایپ کردن نامه ها نباشد. با توجه به این که این روزها تمامی امور به صورت سیستمی انجام می شود، برای این که بتوان در خواستی را به شخصی و یا نهادی ارائه داد، باید آن را به شکلی ساختار یافته و با حفظ کیفیت تایپ کرد. دانشجویان و دانش آموزان جزء افرادی محسوب می شوند که هر روزه باید از خدمات تایپ برای تایپ جزوات درسی، پایان نامه و... استفاده کنند. همین موضوع موجب شده تا نرم افزارهای مختلفی جهت آسان شدن کارها به وجود ایند تا بتوان از آن ها استفاده کرد.

یکی از معضلاتی که همواره دانشجویان رشته های ریاضی، فیزیک، حسابداری و... با آن دست به گریبان هستند، موضوع تایپ فرمول می باشد. تایپ کردن فرمول در برنامه ورد بسیار سخت است و هر کسی توانایی انجام آن را ندارد. برای این که بتوانید با این نرم افزارها آشنا شوید، با ما همراه باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مث تایپ چیست؟

یکی از نرم افزارهای فوق العاده کاربردی و قوی که می توان از آن برای تایپ انواع فرمول ها استفاده کرد، مث تایپ می باشد. مث تایپ یکی از برنامه هایی است که این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا توسط آن بتوانند هر فرمول پیچیده ای را در مدت زمانی کوتاه تایپ کنند. بدون استفاده از این برنامه تقریبا کار تایپ فرمول امری بسیار سخت می باشد؛ به خصوص برای افرادی که هیچ آشنایی با این برنامه نداشته باشند. اگر در رشته ریاضی، فیزیک، حسابداری و... تحصیل می کنید و به واسطه نیازتان باید روزانه فرمول های زیادی را تایپ کنید، پیشنهاد می کنیم این برنامه را یاد بگیرید.

قطعا افرادی که با این برنامه نااشنا باشند تصور می کنند که برای کار با برنامه مث تایپ، باید کفش آهنی به پا کنند. این یک تصور کاملا اشتباه است؛ چرا که کار کردن با این برنامه آنقدر ها هم که فکر می کنید سخت نیست. برای استفاده کردن از این برنامه باید در ابتدا اقدام به دانلود کردن آن نمایید.

دانلود کردن مث تایپ هیچ هزینه ای ندارد و به صورت رایگان امکان آن برای شما فراهم است. برای دانلود کردن این برنامه کافیست عبارت دانلود برنامه مث تایپ را در گوگل سرچ کنید. در این صورت، وب سایت های بسیار زیادی را مشاهده می کنید که به صورت رایگان لینک دانلود این برنامه را در اختیار شما قرار داده اند.

با دانلود کردن مث تایپ و نصب آن حال به سادگی هر چه تمام تر می توانید از آن استفاده کنید. زمانی که این برنامه نصب شود، در برنامه ورد یک زبانه کوچکی را مشاهده خواهید کرد. با کلیک کردن بر روی این زبانه کادری مشخص در برنامه ورد ظاهر می شود. درون این کادر شما اجازه تایپ کردن هر فرمولی را خواهید داشت. اگر از دسته افراد حرفه ای محسوب می شوید که دوست دارید از تمام قابلیت ها و ویژگی های این برنامه استفاده کنید، کافیست از نوار ابزار بالای برنامه ورد، وارد تب insert شوید. در این صورت گزینه های بسیار زیادی را مشاهده خواهید کرد که دست شما را برای انتخاب و استفاده از قابلیت های برنامه مث تایپ باز می گذارند.

مث تایپ

استفاده از برنامه مث تایپ

استفاده از مث تایپ در پاور پوینت

اغراق نکرده ایم اگر بگوییم 99 درصد افرادی که در کره زمین زندگی می کنند، از نرم افزارهای مختلفی که در برنامه مایکروسافت وجود دارد، استفاده می کنند. برنامه مایکروسافت نرم افزارهای فراوانی همچون ورد، اکسل، پاور پوینت و... را دارد که وجود هر کدام از آن ها برای افراد ارزش مند است. پاور پوینت یکی از برنامه های فوق العاده کاربردی محسوب می شود که اکثر دانشجویان، دانش آموزان، افرادی که در کنگره های مختلف قصد توضیح مطلبی را دارند و... از آن برای رساندن منظور خود به مخاطبان استفاده می کنند. در برخی مواقع ممکن است در خلال ارائه مطالب مختلف نیاز به توضیح یک فرمول خاصی باشد. این موضوع را اغلب دانشجویان ریاضی و فیزیک به خوبی درک می کنند. تایپ فرمول در برنامه پاور پوینت امکان پذیر می باشد اما باید به این موضوع دقت کنید که تایپ فرمول های پیچیده در این برنامه همچون تایپ فرمول های پیچیده در برنامه ورد سخت می باشد.

برای آسان کردن کار خود می توانید از یک برنامه فوق العاده کاربردی به نام مث تایپ استفاده کنید. این برنامه در پاور پوینت نیز قابل نصب می باشد. به عبارت بهتر زمانی که این برنامه را شما در سیستم خود نصب می کنید، در برنامه پاور پوینت و ورد نیز این برنامه بدون نیاز به انجام کاری نصب می شود. در این صورت شما قادر هستید تا بتوانید تمامی فرمول های خود را بدون نیاز به طی کردن مراحل سختی و در کم ترین زمان ممکن تایپ کنید. اصلا نمی توانید فکرش را کنید که این برنامه چه خدمتی را به جامعه بشری کرده است. از مهم ترین ویژگی هایی که برنامه مث تایپ دارد در این است که شما می توانید آن را بر روی هر سیستم عاملی نصب کنید و هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد؛ علاوه بر این مورد استفاده از این برنامه هیچ تغییری را در ساختار محتوا نمی دهد و شما شاهد هیچ بهم ریختگی در محتواهای خود نخواهید بود. 

مث تایپ

تایپ کردن فرمول با استفاده از برنامه مث تایپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کاربرد مث تایپ برای دانشجویان مهندسی و ریاضی

بیش ترین خدمتی که مث تایپ به قشر دانشجویان کرده است در این می باشد که آن ها می توانند، در مدت زمانی کوتاه سخت ترین و پیچیده ترین فرمول ها را با کیفیتی ایده آل تایپ کنند. طبیعتا در این میان هستند کسانی که با این برنامه آشنایی ندارند و نمی دانند که با استفاده از مث تایپ چقدر می توانند کارهای خود را جلو بیندازند. برای یادگیری اصول این برنامه هیچ راه سختی پیش روی شما وجود ندارد کافیست به یوتیوب و یا شبکه های اجتماعی مختلف مراجعه کنید تا بتوانید از 0 تا 100 با عملکرد این برنامه آشنا شوید.

ممکن است یادگیری این برنامه برای شما کمی سخت و مشکل باشد. در این جاست که باید به دنبال برون سپاری کردن کار خود به دیگری باشید. مجموعه های بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند که می توانند این کار را برای شما در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. قطعا اگر برای بار اول است که قصد برون سپاری کردن کار خود را دارید، ممکن است این سوال برایتان به وجود اید که چطور می توانید این کار را انجام دهید. در میان تمامی مجموعه های فعال و پیش رو در این زمینه ایران تایپیست به سبب سابقه کاری فراوانی که در این زمینه دارد می تواند شما را بی نیاز از انجام هر کاری نماید.

برای ثبت سفارش در مجموعه ایران تایپیست کافیست؛ در مورد جستجوی گوگل عبارت ایران تایپیست را سرچ نمایید. در این صورت وب سایت ایران تایپیست را در لینک اول گوگل مشاهده خواهید کرد. زمانی که وارد وب سایت ما شوید، در قسمت هدر باید بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید، کلیک نمایید؛ بعد از انجام این کار یک پنجره جدیدی برای شما به نمایش در می آید که از شما خواسته می شود تا در وب سایت ایران تایپیست ثبت نام کنید. کار ثبت نام در وب سایت در حدود 2 دقیقه از شما زمان می گیرد. بعد از آن با تکمیل کردن یک سری از اطلاعات فاکتور شما صادر شده و با پرداخت آن باید منتظر آماده شدن سفارش خود باشید.

مث تایپ

تایپ کردن فرمول های ریاضی

انتقال فرمول از مث تایپ به ورد

همان طور که در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره شد، ممکن است با تایپ کردن فرمول در برنامه ورد و یا انتقال فرمول از مث تایپ به ورد شاهد بهم ریختگی هایی در فرمول ها شوید. در صورتی که قصد دارید از محیط برنامه مث تایپ فرمولی را به ورد انتقال دهید باید مث تایپ را به عنوان یکی از برنامه های فعال در ورد تعریف کنید. تقریبا اکثر ورژن های جدید برنامه مث تایپ این قابلیت را دارند و نیازی به فعال کردن هیچ گزینه ای در ورد نیست. کافیست فرمول مد نظر خود را کپی کرده و در برنامه ورد پیست نمایید. البته فراموش نکنید امکان انجام این کار نیز به صورت برعکس وجود دارد.

اگر تاکنون از این برنامه استفاده نکرده باشید، ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که آیا بین فرمول ها در این برنامه فاصله ای به وجود می آید؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. زمانی که فرمول های مختلفی را تایپ کنید، شاهد هیچ فاصله ای بین آن ها نخواهید بود. یکی از مزیت های منحصر به فردی که این برنامه دارد در این است که کار تایپ فرمول را برای کاربران خود راحت کرده است. توسعه دهندگان این برنامه زمانی که با استقبال کاربران روبرو شدند، هر روز نسبت به روز گذشته دست به افزایش قابلیت ها و ویژگی های این برنامه زدند. 

پیشنهاد می کنیم اگر روزانه باید به واسطه شغل و یا تحصیل خود از برنامه مث تایپ استفاده کنید، حتما به دنبال یادگیری آن باشید. در این صورت بعد از مدت زمانی کوتاه دست شما راه افتاده و می توانید حتی پیچیده ترین فرمول ها را بدون واگذار کردن کار خود به دیگری تایپ نمایید. البته فراموش نکنید برای شمایی که تاکنون از این برنامه استفاده نکرده اید، در ابتدا کار تایپ کمی سخت خواهد بود. رمز مسلط شدن به این برنامه در این است که تکرار و تمرین داشته باشید.

مث تایپ

انتقال فرمول از مث به ورد

آیا امکان تغییر فونت در مث تایپ وجود دارد؟

برنامه ورد فونت های بسیار زیادی دارد که می توان از آن ها به دلخواه استفاده کرد، ممکن است برای برخی از افراد این سوال به وجود آید که آیا امکان تغییر فونت در مث تایپ وجود دارد یا خیر. در پاسخ باید بگوییم بله. اگر در برنامه ورد قصد دارید اقدام به تایپ فرمول ها با استفاده از مث تایپ نمایید قطعا می توانید تایپ فونت محتوا را به دلخواه خود تغییر دهید. در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد. خود برنامه مث تایپ نیز این امکان در اختیار شما قرار داده شده است تا توانایی انجام این کار را داشته باشید. بعد از تایپ فرمول های خود آن ها را به دلخواه تغییر دهید.

اگر قصد تغییر فونت در برنامه ورد را دارید، هیچ راه سختی پیش روی شما وجود ندارد. کافیست فونت های مد نظر خود را از گوگل دانلود کنید و مطابق با سلیقه خود آن ها را تغییر دهید. البته فراموش نکنید در برنامه ورد و مث تایپ نیز می توانید سایز فرمول ها را بزرگ و یا کوچک کنید.

سوالی که ممکن است برای برخی افراد به وجود اید این است که برای دانلود کردن فونت های برنامه مث تایپ باید مبلغی را پرداخت کنند؟ خیر. بسیاری از وب سایت ها در کشور فعالیت دارند که بدون دریافت کوچک ترین مبلغی لینک دانلود فونت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهند.

اگر نوع فونت محتوا برایتان مهم است و نمی دانید چه انتخابی باید داشته باشید؛ جای نگرانی برای شما وجود ندارد. کافیست 0 تا 100 کار خود را به مجموعه ما بسپارید. در این صورت کار تایپ فرمول شما از ابتدا تا به انتها توسط تایپیست های حرفه ای و مسلط به کار انجام می شود. در صورتی که از هر کجای کار تایپ فرمول ایراد و یا خطایی پیدا کردید، می توانید آن را با ما در میان بگذارید. بدون دریافت کوچک ترین هزینه ای آن را برای شما ویرایش می کنیم.

مث تایپ

تایپ فرمول در سریع ترین زمان ممکن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ فرمولتایپ از دستنویستایپ تخصصیهزینه تایپ فرمول

سوالات متداول

بله. با هر سیستم عاملی می توانید این برنامه را دانلود کنید.

وارد سایت ایران تایپیست شوید و اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را تکمیل کنید. بعد از تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه مربوطه تنها منتظر بمانید تا سفارش شما آماده شود.

مدت زمان انجام این کار کوتاه است و در عرض 1 الی 2 روز قابل انجام می باشد.

بله. می توانید به صورت آنلاین از این برنامه استفاده کنید.


نویسنده: مهسا وحدت تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/4/9 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1030 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: Mathtype تایپ فرمول مث تایپ مث تایپ چیست کار با مث تایپ سفارش مث تایپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :