جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طرح صفحه آرایی مطابق قوانین کشور

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/20 ساعت 14:00:00 بازدید: 577 امتیاز 0 از 0 نظر

طرح باید ساده اما ژرف باشد - دون دراپر

هرچیزی که فکرش را بکنید مانند صفحه آرایی، قوانین خاص خودش را دارد. بدون قوانین ما عملاً در حال انجام  بخشی از این قوانین به داشتن درک اولیه و لازم از دنیای طراحی مربوط می شود و سپس به رعایت قوانینی که صفحه آرایی را به یک هنر و مهارت تبدیل می کند. پس از آن باید بررسی کرد و طرح صفحه آرایی را طبق قوانین عمومی کشور انجام داد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هر طرح صفحه آرایی، قوانین ِخاص خودش را دارد که آن را در یک قالب قرار می دهد. قوانینی که به طرح صفحه آرایی شکل می دهند و اجازه‌ی خروج از آن را به طراح و منتشر کننده‌ی محتواها در قالب های مختلف نمی دهند، پایه و اصول صفحه آرایی طبق قوانین کشور نام دارند. رعایت یکسری اصول و عدم استفاده از برخی طرح ها مسائلی است که اغلب توسط بسیاری از منتشر کنندگان محتواهای مجاز در ایران شناخته نشده است، اما توسط طراحان، به واسطه‌ی سالها فعالیت در این زمینه، قابل شناسایی است.

با توجه به اینکه طراحانِ صفحه آرا به پایه و اصول صفحه آرایی براساس قوانین کشور پایبند هستند، بنابراین صفحه آرایی برای مجله، کتاب، پایان نامه، روزنامه و .. را طوری انجام می دهند که شما در مراحل چاپ و نشر آنها دچار مشکل نشوید. درست است که ساختاردهی و سازماندهی هدف اصلی صفحه آرایی است، اما برخی تصاویر، اِلمان های گرافیکی هستند که در چارچوب ِقوانین تعیین شده برای صفحه آرایی قرار نمی گیرند. استفاده از این موارد، باعث میشود که مشتریان در مرحله چاپ به مشکل برخورد کنند و طرح صفحه آرایی رد شود. این بازگشت و تغییر طرح برای مشتریان ِما بسیار هزینه بر است. از این رو، غالباً مشتریان به دنبال طراحانی هستند که طرح صفحه آرایی مطابق با قوانین کشور را بدانند و طبق آن عمل کنند. مفتخریم که به شما نوید دهیم می توانید به طراحان صفحه آرای ما اعتماد کامل داشته باشید. طراحان در ایران تایپیست به جز تسلط بر روی قوانین کشور برای صفحه آرایی اصولی، از دنیای طراحی و تکنیک های آن برای خلقِ طرح صفحه آرایی یونیک، درکی کامل و جامع دارند.

طرح صفحه آرایی مطابق قوانین کشور

صفحه آرا


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی مقاله فارسیصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی روزنامه

سوالات متداول

نیازی به اطلاع نیست. ما از این قوانین مطلع هستیم و طبق آنها برای شما صفحه آرایی را انجام می دهیم

طراحی صفحه آرایی برای جلد، مجزا از محتوا است.

بسته به نظر شما به عنوان مشتری، کلیه تکنیک ها قابل اجرا هستند.

در صورتی که مغایرتی با قوانین در ایران نداشته باشد، بله.


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/20 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 577 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طرح صفحه آرایی استاندارد طرح صفحه آرایی قانونی طرح صفحه آرایی اصولی طرح تخصصی صفحه آرایی طرح صفحه آرایی کتاب کودک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :