یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رسم جدول در اکسل

نویسنده: نعیم وارسته رسم نمودار تاریخ انتشار: 1401/11/3 ساعت 17:07:16 بازدید: 1478 امتیاز 0 از 0 نظر

رسم جدول در اکسل به چه صورت است؟ چرا بیشتر مطالبی که در فایل اکسل آماده می شوند، به جدول کشی نیاز دارند؟ ایا می تواند مطالب ورد را به صورت جدولی در اکسل به کار برد؟ چه نرم افزارهایی برای رسم جدول در نرم افزار اکسل وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوالات بپردازیم. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رسم جدول خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

رسم جدول در اکسل

رسم جدول در اکسل

برای رسم جدول در اکسل به کدام سایت باید مراجعه کنیم؟ 

سایت های مختلفی وجود دارند که اقدام به آموزش برنامه اکسل می نمایند. اما نیازی نیست برای رسم جدول در اکسل به سایت خاصی مراجعه نمایید. می توانید به راحتی دوره های آموزش نرم افزار اکسل را سپری کنید، تا از بخش های مختلف این نرم افزار بهره مند شوید. 

البته تایپیست هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و از مهارت برخوردار هستند، می دانند در چه بخش از محتوا لازم است از جدول اکسل استفاده کنند. معمولا محتواهایی که دارای فرمول های خاص هستند، نیاز به رسم جدول در اکسل دارند. 

ایجاد Table در اکسل مزایای بسیاری دارد که در هر محتوا به آن نیاز خواهیم داشت. می توان اطلاعات بسیار زیادی را به راحتی در جدول های مختلف اکسل درج نمود. اما پیش از آن باید بدانیم چگونه از این جدول ها در نرم افزار اکسل استفاده نماییم. اما بسیاری تصور می کنند که برای رسم جدول در اکسل نیاز به نصب نرم افزار خاص دیگری وجود دارد. در حالی که این باور غلط است و جدول در برنامه اکسل نصب شده است. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رسم جدول خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا نرم افزاری برای رسم جدول در اکسل وجود دارد؟ 

بیشتر افرادی که با نرم افزار اکسل کار کرده اند، می دانند که رسم جدول و نمودار با استفاده از این نرم افزار تا چه میزان حائز اهمیت است. از این رو به سراغ کسب اطلاعات در این خصوص رفته اند. البته باید بدانید که برای رسم نمودار و جدول در اکسل نیازی نیست نرم افزار دیگری نصب شود. 

برنامه اکسل خود از جدول ها و نمودار های مختلفی پشتیبانی می کند. لازم است پیش از رسم جدول در این نرم افزار، ابتدا با مدل های مختلف این جدول ها و نمودار ها آشنا شویم. مثلا نمودار های ستونی، که بیشتر به صورت عمودی هستند و اطلاعات داده را به نمایش می گذارند، با نمودار های خطی در اکسل متفاوت می باشند. 

از این رو برای رسم جدول در اکسل نیاز به مهارت و شناخت کافی نسبت به این جدول ها خواهد بود. اصولا تایپیست های با تجربه و با مهارتی که در این زمینه فعالیت می کنند، قادر هستند به راحتی اقدام به رسم جدول در نرم افزار اکسل نمایند. تا اطلاعات را به خوبی در آنها درج نمایند. 

ساخت جدول در اکسل

نرم افزار اکسل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رسم جدول خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

نحوه قیمت گذاری رسم جدول در اکسل چگونه است؟

مسلما نوشتن محتوای ساده در نرم افزار ورد، کار بسیار ساده ای است. اما برای این که بتوان اطلاعات دقیقی را وارد نرم افزار اکسل نمود، باید زمان بیشتری صرف نمود. همین مسئله نیز موجب میگردد نحوه قیمت گذاری محتواهایی که نیاز به رسم جدول و هزینه رسم جدول دارند، نسبت به محتواهای ساده بیشتر گردد.

البته این نکته را نیز باید در خصوص رسم جدول در اکسل در نظر داشته باشیم که محتوا در چند صفحه باید ارائه شود، و تخصص ان چیست. شرکت های ارائه دهنده تعرفه های خاص خود را در این خصوص دارند، که پیش از ثبت سفارش توسط کاربر، برای ایشان ارائه می شود. 

مسئله ای که باید در خصوص رسم جدول در اکسل و دستیابی به اطلاعات لازم در این نوع محتوا به ان اشاره نماییم، سرعت عمل و دقت در تنظیم این نمودار ها و جدول ها می باشد. می توانید با اطمینان خاطر سفارش خود را در ایران تایپیست ثبت نموده، و محتوایی را دریافت کنید که نیاز دارید. 

تمامی تایپیست هایی که در ایران تایپیست فعالیت می کنند، از آزمون های مهارت سنجی گذشته اند. از این رو در خصوص رسم جدول در اکسل از تجربه بالایی برخوردار می باشند. 

نکات مهم برای رسم جدول در اکسل

بدون تردید تبدیل کردن یک محدوده عادی به Table می تواند مزایای بسیاری در بر داشته باشد. اما لازم است برخی نکات را در این خصوص بدانید. که پیش از آنکه از این نرم افزار استفاده کنید، بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید. 

شما با رسم جدول در اکسل می توانید به راحتی اقدام به مرتب کردن و فیلتر کردن محتوای مورد نظر خود نمایید. از سوی دیگر می توانید به سرعت و راحتی محتوای مورد نظر خود را قالب بندی نمایید. بسیاری بر این تصور هستند که در اکسل با این مشکل روبرو خواهند بود، که پس از ثبت محتوا، دیگر قادر نیستند اطلاعات جدیدی را در محدوده مورد وارد کنند.

اما باید بگوییم به راحتی می توان در جدول های رسم شده در اکسل، اطلاعات جدید وارد کرد. علاوه بر آن می توان با رسم جدول در اکسل در انتهای ستون اقدام به اضافه کردن میانگین، جمع کل و ... نیز نمود. تمامی این موارد با استفاده از نرم افزار اکسل قابل اجرا است. تنها کافیست برای ثبت اطلاعات به سراغ افراد ماهر و باتجربه در این زمینه روید. 

رسم نمودار و جدول اکسلی

استفاده از اکسل برای رسم جدول و نمودار

معمولا برای رسم جدول در اکسل چقدر زمان میبرد؟

بسته به اطلاعاتی که در محتوا برای تایپیست ارسال می شود، مدت زمان رسم جدول میتواند متغیر باشد. اما به طور تقریبی می تواند در طول یک تا دو ساعت جدول در فایل اکسل را رسم نموده، و اطلاعات را در آن درج کرد. با این حال در ایران تایپیست اگر حجم سفارش شما 10 برابر این میزان هم باشد در بازه 1 ساعته قابل انجام است.

افرادی که زمان در دست ندارند، یا برای دریافت محتوای خود نیاز به کیفیت بالا دارند، رسم جدول در اکسل را به تایپیست های با تجربه ایران تایپیست می سپارند تا در زمانی کوتاه، محتوایی را برای آنها تهیه نماید که از نظر کیفیت در شرایط استانداری باشد. 

دقت و سرعت عمل در تایپ از جمله موارد مهمی هستند که لازم است در خصوص رسم جدول در اکسل به آن توجه شود. با این روش، کاربر در زمانی کوتاه، با هزینه ای مقرون به صرفه به محتوایی دست می یابد که توسط بهترین های ایران تایپیست تهیه شده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رسم جدول خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

رسم جدول در اکسل بدون نیاز به هیچ نرم افزار دیگری

برای رسم جدول در اکسل، دیگر نیازی به هیچ نرم افزار دیگری نیست. هر چند که نرم افزارهای زیادی وجود دارند که شما می توانید از آن ها برای رسم جدول استفاده کنید. افراد بسیاری هستند که بنا به موقعیت و شغل خود نیاز به رسم جدول یا جداول مختلفی دارند. آن ها برای ترسیم هر یک از جداول و نمودارها می توانند سفارش های خود را در موسسه های مطرح به ثبت برسانند. در همین زمینه مراکز و موسسه هایی که خدمات ترجمه و تایپ را به مشتریان خود ارائه می دهند؛ نیاز آن ها را برطرف خواهند کرد. تنها کافیست حضوری و غیر حضوری درخواست خود را با آن ها در میان بگذارید. پس از آن درخواست رسم جدول در اکسل شما به تایپیست هایی داده می شود که چنین توانایی هایی هم دارند. البته قیمت این خدمت ارائه شده توسط آن ها و نحوه محاسبه آن با سفارشات تایپ متفاوت است.

رسم جدول در اکسل

رسم جدول

تنها کسانی می توانند از پس درخواست های رسم جدول در اکسل بربیایند که با این نرم افزار آشنایی داشته باشند. آن ها با استفاده از نرم افزار اکسل و بدون استفاده هیچ یک از نرم افزارهای دیگر می توانند اقدام به رسم جداول مورد نیاز شما کنند. با ثبت درخواست های شما در این زمینه، سفارش شما به دست افرادی سپرده می شود که تجربه رسم جداول را در پرونده خود داشته اند. آن ها با توجه به مهارت های خود و میزان تسلط خویش به نرم افزار اکسل می توانند نیاز شما را برطرف کنند. رسم جدول در اکسل، یکی از خدمات ارائه شده در موسسه ایران تایپیست می باشد. بنابراین در صورتی که نیاز به رسم جدول یا جداول مختلفی دارید و می خواهید آن را به یک موسسه مطمئن بسپارید؛ ایران تایپیست می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

کاربردهای مختلف و متنوع رسم جدول در اکسل

رسم جدول در اکسل نیز همانند ترجمه و تایپ، کاربردهای مختلفی دارد. چرا که هم دانشجویان و پژوهشگران و هم کارمندان اداره جات مختلف و سایر افراد عادی ممکن است به رسم جداول مختلفی نیاز داشته باشند. هر یک از آن ها با ثبت سفارش های خود در مراکز معتبر می توانند به هدف مورد نظر خود دست یابند. دانشجویان رشته های مختلف، یکی از مشتریان پَر و پا قرص این نوع از سفارش ها می باشند. چون آن ها برای درج برخی داده ها و نتایج در پایان نامه ها و مقاله های خود و حتی کتاب های ترجمه ای و تألیفی خویش نیاز به رسم جدول در اکسل دارند. در کنار استفاده این دسته از افراد، کارمندان اداره جات مختلف نیز به جهت ساخت چارت سازمانی خود و برخی قراردادها و کاربردهای دیگر به رسم جداول نیاز خواهند داشت. پس کاربرد رسم جداول در اکسل به طور کلی بالاست.

رسم جدول در اکسل

رسم جدول در اکسل

همان طور که گفته شد؛ رسم جدول در اکسل، کاربردهای متنوع و متعددی دارد. برای هر یک از کاربردهای مختلفی که از رسم جداول می شود؛ می توانید درخواست خود را به موسسه های فعال در این زمینه بسپارید. موسسه ایران تایپیست با بکارگیری افرادی متخصص و کاردان برای رسم جداول، همه روزه و در هر پاسی از شبانه روز در خدمت شماست. شما تنها می بایست تعداد جدول های مورد نیاز خود را با آن ها مطرح کنید تا در سریعترین زمان ممکن بتوانید به فایل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. بنابراین هر یک از دانشجویان و پژوهشگران یا کارمندان اداره جات و مردم عادی همگی می توانند سفارش رسم جدول در اکسل خود را به ایران تایپیست بسپارند. این موسسه، پس از پذیرش سفارش های شما، آن ها را به افراد متخصص موجود در شرکت خود می سپارد. به همین جهت با کیفیت ترین ها را به شما ارائه می دهد.

آیا هر تایپیستی می تواند از عهده رسم جداول در اکسل بربیاید؟

باید دانست که رسم جدول در اکسل، در عین تقریبا سادگی خود، کاری تخصصی است. بنابراین ممکن است هر تایپیستی به راحتی نتواند از عهده رسم جداول در اکسل بربیاید. چون کار کردن با اکسل ملزم به این است که با این نرم افزار کار کرده باشید و از امکانات و قابلیت های آن آگاه باشید. در غیر این صورت اگر یک فرد عادی یا تایپیستی بخواهد با استفاده از برنامه اکسل، اقدام به رسم جداول کند؛ ممکن است با مشکل رو به رو شود. چون کشیدن جدول های کوچک و بزرگ در سایزها و ابعاد و اندازه های مختلف، نیاز به شناخت دقیق نسبت به قابلیت های اکسل دارد. پس تنها کسانی می توانند از پس رسم جدول در اکسل بربیایند که تاکنون سابقه کار و فعالیت حرفه ای با این نرم افزار را داشته اند. آن ها می توانند با سرعت عمل و دقت نظر بیشتری نیاز شما را برطرف نمایند.

رسم جدول در اکسل

رسم جداول و نمودارها در اکسل

اگر می خواهید سفارش رسم جدول در اکسل خود را در یک مرکز و موسسه ای ثبت کنید؛ می بایست نسبت به تخصص افراد آن موسسه مطمئن شوید. در همین راستا موسسه ایران تایپیست به جهت مشتری مداری و جلب توجه اعتماد شما از وجود بهترین افراد و تایپیست های حرفه ای در موسسه خود بهره می جوید. برای حصول اطمینان بیشتر نسبت به این فرآیند، می توانید به نمونه کارهای از پیش آماده و پیشین این موسسه مراجعه کنید. شما می توانید انواع نمونه کارهای رسم جدول در اکسل را در موسسه ایران تایپیست، رایگان دانلود کنید. بدین ترتیب می توانید با خیالی آسوده خاطر نسبت به ثبت سفارش های خود در این موسسه اقدام کنید. کارشناس های ایران تایپیست هر یک از سفارش های شما را به دست افرادی می سپارند که در زمینه پیش رو تخصص دارند. پس دیگر جایی برای نگرانی نیست.

برآورد قیمت آنلاین رسم جدول در اکسل در سایت ایران تایپیست

اگر بخواهید نسبت به هزینه سفارش رسم جدول در اکسل خود مطلع شوید؛ می توانید به شیوه های مختلفی به هدف خود دست یابید. چون این حق شماست که حتما تا پیش از ثبت سفارش های خود در هر یک از مراکز و موسسه ها، نسبت به قیمت سفارش خود اطلاع یابید. حتی این امکان را باید داشته باشید که قیمت موسسه های مختلف را با همدیگر مورد مقایسه قرار دهید تا در نهایت بتوانید از مناسب ترین تعرفه ها در یک مرکز بهره مند شوید. معمولا هر یک از مشتریان که نیاز به رسم جدول در اکسل دارند؛ سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت می رسانند. چون در این موسسه، می توانند از قیمت های مناسب تری بهره مند شوند. این در حالی است که می توانند در کنار این قیمت های مناسب از کیفیت بالای خدمات در سریعترین زمان ممکن هم بهره مند شوند.

رسم جدول در اکسل

برآورد قیمت آنلاین

برای مشاهده برآورده هزینه سفارش رسم جدول در اکسل خود می توانید وارد سایت ایران تایپیست شوید. برای اینکه شما نیز متوجه قیمت های به صرفه و مناسب این موسسه شوید؛ می توانید تا پیش از ثبت سفارش های خود وارد وب سایت ایران تایپیست شوید. در این سایت ثبت نام کنید و سپس در بخش مربوطه با وارد کردن اطلاعات لازم در عرض کسری از ثانیه در بستر اینترنت متوجه هزینه دقیق سفارش خود شوید. پس از آن می توانید این قیمت را با قیمت های ارائه شده در سایر مراکز مقایسه کنید تا به عینه متوجه تفاوت قیمت های این موسسه با سایر موسسه ها شوید. پس از آن شما مختار هستید که سفارش رسم جدول در اکسل خود را در این موسسه به ثبت برسانید و یا آن را در سایر موسسه ها ثبت کنید. هر چند که با توجه به کیفیت کار و قیمت های مناسب، ایران تایپیست، بهترین گزینه به شمار می آید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رسم جدول خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه رسم جدولهزینه رسم نمودارتایپ در اکسلهزینه تایپ در Excel

سوالات متداول

رسم جدول در اکسل اگر توسط فرد مسلط به اکسل و جدول کشی انجام نشود دچار پیچیدگی و عدم زیبایی و هماهنگی خواهد بود

هزینه رسم جدول در اکسل بر حسب نوع نیاز شما، حجم و زمان درخواستی تحویل متغیر است.

بستگی به حجم کار دارد اما در ایران تایپیست در هر حجمی تحویل 1 ساعته نیز امکان پذیر است

بله کلیه خدمات ایران تایپیست مشمول پرداخت اقساطی هست


نویسنده: نعیم وارسته رسم نمودار تاریخ انتشار: 1401/11/3 ساعت 17:07:16 تعداد بازدید: 1478 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت جدول در اکسل رسم نمودار و جدول اکسلی کار با اکسل جدول سازی در اکسل ورود اطلاعات در اکسل

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :