یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه رشته های پیراپزشکی

نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه رشته ها تاریخ انتشار: 1400/8/2 ساعت 11:00:00 بازدید: 673 امتیاز 0 از 0 نظر

ایران تایپیست سفارش های ترجمه رشته های مختلف از جمله پیراپزشکی، حقوق، فلسفه، ادبیات، زبان شناسی، اسناد تجاری، فقه و علوم انسانی، نفت، پزشکی و ... را به مشتریان ارائه می کند. این موسسه با برگزاری آزمون های حرفه ای مترجمی، مترجمان با تجربه ای را در زمینه های گوناگون استخدام می کند. هلدینگ ایران تایپیست مترجمان خود را از سراسر ایران استخدام می کند، بنابراین مشتریان می توانند با بهترین مترجمان رشته های خود ارتباط برقرار کنند. شاید افراد این سوال را مطرح کنند که چرا نباید خودشان اقدام به ترجمه نوشتهایشان کنند. در حقیقت ترجمه باید توسط فردی انجام شود که کاملا به موضوع و زبان مورد نظر تسلط داشته باشد.

مترجمان ایران تایپیست قادر به ترجمه رشته ها با زبان های گوناگون خارجه مانند: انگلیسی، آلمانی، روسی، چینی، عربی، ترکی و ... می باشند. سطح کیفی مترجمان این موسسه بسیار بالا می باشد. بنابراین مشتریان با سپردن متن های خود به مترجمان با تجربه می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن یک ترجمه با کیفیت را تحویل بگیرند. رشته های پیراپزشکی شامل رشته های فیزیوتراپی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، اتاق عمل، کاردرمانی، پرستاری، مامایی و ... می شود. این رشته ها مانند دیگر رشته های دانشگاهی دارای کلمات تخصصی زیادی می باشند که اگر مترجم مورد نظر به این کلمات آشنا نباشد، ممکن است که نتواند ترجمه ای  روان را انجام دهد. به همین دلیل توصیه می شود که اگر به ترجمه زبان مسلط نیستید و یا با کلمات تخصصی به خوبی آشنا نمی باشید، ترجمه را به فرد باتجربه ای واگذار کنید. ایران تایپیست در سالهای اخیر با ارائه خدمات با کیفیت، هزینه مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن توانسته است که به یکی از موسسه های موفق کشور در زمینه ترجمه رشته های مختلف با زبان های گوناگون تبدیل شود.

ترجمه رشته های پیراپزشکی

ترجمه به زبان های مختلف

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه ی رشته هالیست هزینه ترجمهترجمه مقاله ISIترجمه دانشجویی

سوالات متداول

ایران تایپیست علاوه بر رشته های پیراپزشکی قادر به پذیرش سفارش در زمینه رشته های مهندسی و علوم انسانی نیز می باشد. از پرطرفدار ترین آنها می توان به حقوق، فلسفه، ادبیات، زبان شناسی، اسناد تجاری، فقه و علوم انسانی، نفت، پزشکی و ... اشاره کرد.

مترجمان ایران تایپیست قادر به ترجمه متن های تخصصی با زبان های مختلف مانند: انگلیسی، آلمانی، روسی، چینی، عربی، ترکی و ... می باشند.

زیرا مترجمان با تجربه قادر به ترجمه روان و کیفیت بالاتر می باشد. هر چقدر که فرد مترجم به کلمات تخصصی و زبان مورد نظر تسلط بیشتری داشته باشد، ترجمه نیز روان تر خواهد بود.

بله، ایران تایپیست با استخدام بیش از 14000 مترجم با تجربه در زمینه های گوناگون قادر به ترجمه متن های تخصصی می باشد.


نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه رشته ها تاریخ انتشار: 1400/8/2 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 673 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه رشته های علوم پزشکی ترجمه رشته های علوم آزمایشگاهی ترجمه رشته دامپزشکی ترجمه رشته کشاورزی ترجمه رشته گیاه شناسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :