چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

انواع خلاصه نویسی برای مقالات و متون علمی

نویسنده: زهرا خلف زاده خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 12:00:00 بازدید: 958 امتیاز 4 از 1 نظر

انواع خلاصه نویسی برای مقالات و متون علمی در ایران تایپیست توسط افراد متخصص و باتجربه ای انجام می شود که در زمینه خلاصه نویسی مقالات دانش کافی دارند؛ ایران تایپیست چنین مجموعه ای از متخصصین را  از سراسر کشور گرد هم آورده است، این افراد که دعوت به همکاری شده اند همگی دور کار بوده و حضور فیزیکی در دفتر ندارند، لذا با توجه به شناور بودن تایم کاری همواره کاری ارائه میدهند که شایستگی چاپ در مجلات معتبر و سایتهای مطرح و تخصصی دنیا را داشته باشد.

در همین راستا به این موضوع باید توجه نماییم که خلاصه نویسی برای مقالات و متون علمی با خلاصه نویسی با متون عادی متفاوت است؛ متون عادی دارای نکات علمی و فنی نیستند و اصطلاحات کاملا تخصصی به کار نرفته است، لذا خلاصه نویسی که به  اصول انواع چکیده نویسی تسلط بالایی دارد، نیازی به داشتن اطلاعات علمی خاص و آشنایی خیلی زیاد با اصطلاحات تخصصی ندارد، وی  قادر است با دانش خلاصه نویسی خود، بهترین نوع خلاصه نویسی را انتخاب و به راحتی متن را خلاصه نماید و اگر خلاصه نویس  با تجربه ای نیز باشد و سطح دانش عمومی بالایی نیز داشته باشد، سرعت کار او بالا هم خواهد بود.

اما مشکل زمانی بروز می کند که متن تخصصی بوده و پر از اصطلاحات تخصصی  فنی می باشد؛ اصطلاحاتی که معنای آنها در حالت عامیانه با حالت تخصصی تفاوت بسیاری دارد، تک تک جملات این متون حاوی نکات فنی می باشد که برای خلاصه نویسی  دانش شخص را می طلبد، به همین دلیل است که  می بینیم متون تخصصی وقتی توسط مترجمین  غیر متخصص ترجمه می گردند یا به علت عدم انتخاب نوع مناسب خلاصه نویسی حاوی همه نکات مهم نیستند و یا پر از اشتباه می باشند و یا به علت روان نبودن جملات برای مخاطب غیر قابل درک می باشند.

انواع خلاصه نویسی برای مقالات و متون علمی

سفارش انواع خلاصه نویسی

 

لذا مجموعه ایران تایپیست برای انتخاب بهترین روش خلاصه نویسی  مقالات مانند روش درختی که مطالب را از رشته تا نتیجه به دنبال هم دارد و حاوی تمام نکات کلیدی مقالات میباشد، کار  را به متخصصین می سپارد.

سوالات متداول

انواع خلاصه نویسی شامل روش هایی است که به صورت  بسیار جامعی می توانند همه محتواها را خلاصه کنند.

بله، در ایران تایپیست کار خلاصه نویسی تنها به متخصصین با تجربه  سپرده میشود تا انواع خلاصه نویسی به کار رفته تضمین کیفیت شود.

خیر، هزینه انواع خلاصه نویسی برای مقالات مانند سایر متون بر طبق استاندارد خاصی برآورد می شوند که البته منصفانه می باشد.

خیر، خدمات ارائه انواع خلاصه نویسی ایران تایپیست می تواند  هر حجمی را  تحت پوشش قرار دهد، لذا حجم محدودیتی  ندارد.


نویسنده: زهرا خلف زاده خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 958 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: انواع خلاصه نویسی مقالات انواع خلاصه نویسی مقاله انواع خلاصه نویسی متون علمی خلاصه نویسی برای امتحان خلاصه نویسی درس

دیدگاه کاربران

محمدرضا | 1400-6-30 ساعت 08:47:39 امتیاز :

سلام. سپاس فراوون بخاطر خلاصه نویسی تخصصیتون?

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :