پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه متن روانشناسی/بروز احساسات در اطفال/کد نمونه ترجمه A700

 

کاربر گرامی:

شما می توانید از کد مترجم 11796 ترجمه زمینه روانشناسی را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 11796را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

 

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 

 

ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه: روانشناسی

موضوع نمونه ترجمه: بروز احساسات در اطفال

 

متن اصلی به  انگلیسی: 

In honoring Carroll Izard’s contributions to emotion research, we discuss infant facial activity and emotion expression. We consider the debated issue of whether infants are biologically prepared to express specific emotions. We offer a perspective that potentially integrates differing viewpoints on infant facial expression of emotion. Specifically, we suggest that evolution has prepared infants with innate action readiness patterns, which are crucial for early infant–caregiver social interaction, and in the course of social interaction specific facial configurations acquire functional significance, becoming associated with specific emotions. Research has not confirmed the presence of innate neurophysiological action patterns that map onto discrete emotions but evidence indicates that the possibility has not been ruled out.

 

 

متن ترجمه شده به  فارسی :

به منظور ارج نهادن از کارول ایزرد برای سهیم بودن در مطالعات احساسات، ما در مورد فعالیت‌های چهره کودک و بروز احساسات بحث می‌کنیم. ما مشکلات بحث شده‌‌ی کودکان که به صورت زیستی و بیولوژیکی، مهیا کننده‌‌ی بروز احساساتی خاص هستند را مطرح می‌کنیم. ما یک چشم انداز را ارائه می‌کنیم که به صورت بالقوه همه‌‌ی اختلاف‌نظرها در مورد حالات چهره در بیان احساسات کودک را در خود جمع می‌کند. به طور خاص، ما اظهار می‌کنیم که تحول و تکامل، کودکانی همراه با الگو‌های آماده‌‌ی رفتار‌های فطری را به وجود آورده است که در کودکان دارای پیش مراقبتی در تعاملات اجتماعی، این رفتار‌های فطری تعیین کننده هستند و در طول تعامل اجتماعی به خصوص حالات چهره، موضوع‌های مهمی کسب می‌شود که با احساس‌های معین ارتباط پیدا می‌کند. تحقیق، وجود الگوهای رفتاری نورولوژیک عصبی فطری که بر احساس‌های جدا از هم مؤثر باشد را تأیید نکرده است، اما شواهد نشان می‌دهد که امکان آن رد نشده است.

 

نمونه ترجمه متن روانشناسی

*****************

شما میتوانید نظر خود را در مورد این نمونه ترجمه در زیر همین صفحه اعلام نمایید.

 مطمناً نظر شما در جهت بهبود کیفیت خدمات ترجمه خود به کار خواهیم برد.

 


نویسنده: ونداد سلیمی تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴:۱۱ دوشنبه ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ تعداد بازدید: 1096

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه متن روانشناسی نمونه ترجمه رایگان روانشناسی ترجمه متن روانشناسی نمونه رایگان متن روانشناسی

Link: /news/نمونه-ترجمه-متن-روانشناسی/بروز-احساسات-در-اطفال/کد-نمونه-ترجمه-A7007.html

دیدگاه کاربران

مهکامه سروری :

سلام روزتون بخیر کار ترجمتون خیلییی توپه مرررررسی از شما

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.