سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی

نویسنده: پوریا عرب ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/10/21 ساعت 16:56:50 بازدید: 580 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی همیشه سخت تر از ترجمه فوری انگلیسی به فارسی بوده است. چرا که ما به عنوان ایرانی و فارسی زبان نسبت به زبان مادری خویش کاملا تسلط داریم و می توانیم تمامی زیر و بم های این زبان را به درستی مدنظر بگیریم. اما شما به عنوان یک مترجم هر چند که دارای مدارک دانشگاهی هم که باشید؛ ممکن است به طور صد در صد نسبت به زبان مقصد و اصطلاحات رایج آن ها به طور کامل واقف نباشید. به همین معناست که معمولا ترجمه فارسی به انگلیسی متون نیاز به زمان بیشتری دارد و هزینه آن ها هم بیشتر خواهد شد. اما با تمامی این تفاسیر، در صورتی که بتوانید سفارش های فوری ترجمه فارسی به انگلیسی خود را در موسسه معتبر ایران تایپیست به ثبت رسانید؛ می توانید با هزینه های به مقرون به صرفه ای نیاز خویش را در این زمینه برطرف سازید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی

قیمت هر برگ ترجمه فوری فارسی به انگلیسی چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت هر صفحه ترجمه فوری فارسی به انگلیسی بایستی عوامل مختلفی را در نظر داشت تا در نهایت با در نظر گرفتن هر یک از این عوامل بتوان برآورد دقیق و درستی از ترجمه متون خود داشته باشید. همین قید فوری بودن مدت زمان تحویل سفارش خود یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت گذاری سفارش های شماست. علاوه بر آن با توجه به تعیین نرخ هر سفارش بر حسب تعداد کلمات، ممکن است در یک صفحه با وجود تصاویر درج شده در آن یا تیترهای بیشتر نسبت به صفحه ای دیگر کلمات کمتری وجود داشته باشد و در صفحه دیگر کلمات بیشتر که همین مسئله نشان دهنده این مسئله است که تعیین قیمت هر سفارش بر حسب تعداد کلمات آن و نه با استفاده از تعداد صفحات درج شده در آن می باشد.

آیا امکان ترجمه فوری فارسی به انگلیسی به صورت یک روزه وجود دارد؟

در بسیاری از مواقع ممکن است شما نیاز به ترجمه فوری فارسی به انگلیسی فایل مورد نظر خود به صورت خیلی فوری داشته باشید که در این گونه مواقع بهتر است سفارش خود را به دست یک مترجم حرفه ای بسپارید که توانایی بالایی در ترجمه متون مختلف با سرعت زیادی دارند و حتی چنین امکانی هم برای شما فراهم می آورند که شما بتوانید به صورت یک روزه هم فایل ترجمه خود را تحویل بگیرید. البته تحویل یک روزه فایل سفارش شده شما منوط به این امر می باشد که اولا یک مترجم توانمند با سرعت و کیفیت بالایی متن شما را ترجمه نماید و ثانیا تعداد صفحات آن در حدی باشد که بتوان آن را ظرف یک روز ترجمه کرد. در صورتی که تعداد صفحات بالا باشد؛ عقل حکم می کند که ترجمه چنین متنی با سرعت یک روزه امکان پذیر نیست مگر اینکه هر چند صفحه از متن شما را به یک مترجم توانمند سپرد که چنین امکانی در ایران تایپیست برای شما میسر شده است.

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی

بهترین مترجم در جهت ترجمه فوری فارسی به انگلیسی با سابقه درخشان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین مترجم جهت ترجمه فوری فارسی به انگلیسی

بهترین مترجم در جهت انجام ترجمه فوری فارسی به انگلیسی کسی است که هم سرعت بالایی در حین کار ترجمه دارد و هم با دقت نظر بسیار بالایی کارهای ترجمه ای خود را به سرانجام می رساند. این دسته از مترجمان با بهره گیری از علم و تخصص خود در زمینه تخصصی خویش و نیز با استفاده از تجربه ای که در طی سالیان سال کسب کرده اند؛ به خوبی قادر به ترجمه اکثر متون در موعد مقرر خویش هستند. بنابراین در صورتی که می خواهید فایل های ترجمه ای خود را به دست یک مترجم توانمند بسپارید؛ می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری در سفارش خویش را در موسسه ایران تایپیست به ثبت رسانید تا بهترین مترجمان کار ترجمه فایل شما را بر عهده بگیرند.

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی با ارسال عکس

اگر تصاویری را در اختیار دارید و می خواهید سفارش ترجمه فوری فارسی به انگلیسی خود را با ارسال عکس به دست مترجمان مختلف بسپارید؛ موسسه ایران تایپیست چنین امکانی را برای شما فراهم آورده است. بنابراین شما می توانید فایل های خود را یا به صورت متنی یا به صورت ارسال تصاویر مختلف در ایران تایپیست به ثبت رسانید تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی شده و بهترین و توانمندترین مترجمان کار ترجمه فوری متون شما را بر عهده گیرند. در خصوص هزینه این گونه از سفارش ها هم باید یادآور گشت که هزینه فایل های شما با ارسال تصاویر بر حسب تعداد کلمات درج شده در آن مورد محاسبه قرار می گیرد.

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی شامل تمامی متون در ایران تایپیست

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی مختص چه نوع متونی است؟

سفارش های ترجمه فوری فارسی به انگلیسی مربوط به تمامی متون می باشد. به این صورت که شما می توانید متون ساده و پیشرفته خود را به صورت متون عادی یا تخصصی مربوط به تمامی رشته های مختلف به صورت کاملا تخصصی در موسسه ایران تایپیست ثبت کنید تا بهترین و تواناترین مترجمان موجود در این موسسه بتوانند سفارش های شما را بر عهده گرفته و با بهره گیری از تخصص و تجربه بالای خود در امر ترجمه آن ها را در موعد تعیین شده تحویل شما دهند. ضمن اینکه مترجمان ایران تایپیست ترجمه شما را با کیفیت بسیار بالایی با دقت بالا ترجمه نموده و تحویل شما می دهند تا رضایت شما را در پی داشته باشد.

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی با رعایت گرامر زبان و چینش کلمات در جملات

مترجم های کمتری هستند که توانایی ترجمه فوری فارسی به انگلیسی را در قیاس با ترجمه انگلیسی به فارسی داشته باشند. شاید ترجمه متن انگلیسی به فارسی را در مقایسه با سایر زبان های زنده دنیا بتوان ساده ترین نوع ترجمه دانست. اما حالت برعکس آن یعنی ترجمه متن از زبان فارسی به انگلیسی با سختی و چالش های بیشتری همراه است. به همین جهت هم هست که مترجمان این نوع از ترجمه، کمتر از نوع اول هستند. البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که هزینه سفارش های ترجمه فوری فارسی به انگلیسی نسبت به هزینه ترجمه فوری انگلیسی به فارسی، گران تر است. چون مترجم می بایست زمان بیشتری را برای ترجمه این نوع از متن ها بگذارد. افزون بر آن می بایست گرامر زبان را حین ترجمه رعایت کرده و به چینش کلمات در جملات هم توجه داشته باشد.

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی

سفارش های ترجمه فوری فارسی به انگلیسی را مترجمانی می توانند به خوبی انجام دهند که با گرامر زبان آشنا باشند. چینش کلمات در دستور زبان فارسی و انگلیسی به یک شکل نمی باشد. به همین جهت مترجمان مسلط به زبان انگلیسی که زبان مادری آن ها فارسی است؛ هنگام برگرداندن متن به انگلیسی باید دقت کنند. با این حساب، ترجمه های تحت اللفظی یا واژه به واژه که ترجمه هر کلمه در زیر آن قرار می گیرد؛ ترجمه درستی و دقیقی نخواهد شد. وجود همین چالش هاست که ترجمه فوری فارسی به انگلیسی را برای هر مترجمی، سخت و دشوار کرده است. اما مترجم های با تجربه که سال ها تجربه را به دوش می کشند؛ از این نوع ترجمه ها اجتناب می کنند. آن ها بیشتر از ترجمه های معنایی استفاده می کنند. بخاطر همین هم هست که ترجمه های دقیق و استانداردی را از خود تولید می کنند تا رضایت مشتری را در پی داشته باشد.

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی توسط مترجمان نیتیو

بهترین گزینه ای که می تواند به خوبی از پس سفارش های ترجمه فوری فارسی به انگلیسی، بربیاید؛ مترجمان نیتیو می باشد. این دسته از مترجمان جزو کسانی هستند که خود سال ها در یکی از کشورهای انگلیسی زبان زندگی کرده اند. بنابراین انگلیسی را با پوست و گوشت و استخوان خود درک می کنند. از طرفی دیگر یک رگ و ریشه آن ها ایرانی است یا به تعبیری دیگر زبان مادری آن ها فارسی است. مترجم های نیتیو با این اوصاف، به هر دو زبان به یک اندازه مسلط هستند. یعنی به همان ترتیب که فارسی را به عنوان زبان مادری می دانند؛ انگلیسی را هم می فهمند. بنابراین سپردن سفارش های ترجمه فوری فارسی به انگلیسی به آن ها بدون هیچ گونه شک و تردیدی می تواند کیفیت را برای شما تضمین نماید. البته شاید در ابتدا پیدا کردن چنین مترجمانی سخت به نظر آید. اما دور از انتظار هم نیست.

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی

مترجم نیتیو

امروزه چنین امکانی برای شما میسر گشته که بتوانید سفارش ترجمه فوری فارسی به انگلیسی خود را اینترنتی ثبت کنید. ثبت سفارش اینترنتی شما سبب می گردد تا بتوانید به شکل آنلاین با موسسه های خارج از شهر و دیار خویش هم در ارتباط باشید. حتی می توانید با بهترین و با تجربه ترین موسسه و مرکز ترجمه در ایران، ارتباط بگیرید. به طور حتم در این موسسه ها، مترجمان نیتیو بسیاری وجود دارند که خدمات ترجمه را به مشتریان خود ارائه می دهند. بنابراین به عنوان ساده ترین روش ممکن برای دسترسی به مترجمان نیتیو، می توانید این گزینه را انتخاب کنید. بدین ترتیب سفارشات ترجمه فوری فارسی به انگلیسی شما به شکل آنلاین و اینترنتی مستقیما به دست مترجمان نیتیو سپرده می شود. موسسه ایران تایپیست با مترجمان نیتیو زیادی همکاری می کند و خدمات خود را در سایت اینترنتی خویش هم به مشتریان خود ارائه می دهد.

ثبت یا عدم ثبت سفارش ترجمه در صورت عدم تأمین بودجه لازم

دانشجویان و پژوهشگران زیادی هستند که به هنگام ثبت سفارش ترجمه فوری فارسی به انگلیسی، با هاله ای از ابهام مواجه می شوند. چون هزینه این نوع از سفارش ها به دو علت از سفارش های عادی ترجمه متن انگلیسی به فارسی، گران تر می باشد. اولا: قید فوری بودن زمان تحویل سفارش سبب دو برابر شدن قیمت این سفارش ها شده است. ثانیا: برگرداندن متن از فارسی به انگلیسی، سخت تر و زمان بر است و هزینه آن هم نسبت به ترجمه انگلیسی به فارسی، بیشتر است. از طرفی دیگر هم اگر حجم متن شما زیاد باشد؛ به تعداد هر کلمه یا صفحه، هزینه نهایی سفارش شما هم بیشتر می شود. اینجاست که دانشجو و پژوهشگر ممکن است هزینه لازم برای پرداخت سفارش ترجمه فوری فارسی به انگلیسی را نداشته باشد. در نتیجه آن ها با این ابهام رو به رو می شوند که اقدام به ثبت یا عدم ثبت سفارش خود کنند.

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی

ثبت سفارش آنلاین ترجمه

ثبت سفارش ترجمه فوری فارسی به انگلیسی علی رغم گران بودن قیمت آن نسبت به سفارش های خود، با تأمین بودجه میسر می باشد. اما اگر در همان لحظه، بودجه لازم را برای ثبت سفارش نداشته باشید؛ نبایستی از ثبت سفارش های خود چشم بپوشید. چرا که در برخی از مراکز ترجمه، امکان پرداخت قسطی هزینه ها برای شما هموار شده است. موسسه ایران تایپیست به جهت حفظ مشتریان خویش و راضی نگه داشتن آن ها، امکان پرداخت هزینه قسطی را برای آن ها فراهم آورده است. بنابراین به جای عدم ثبت سفارش ترجمه فوری فارسی به انگلیسی، بهتر است در همان لحظه با هر بودجه ای، اقدام به ثبت سفارش کنید. مابقی هزینه ها را در قسط بندی های جداگانه طبق زمان بندی تعریف شده می توانید پرداخت نمایید. بدین ترتیب این موسسه با خدمات خود، تمامی نگرانی های شما را در شرایط بحرانی و اضطراری زدوده است.

انجام ترجمه فوری فارسی به انگلیسی مقالات تخصصی برای چاپ در ژورنال ها

بسیاری از سفارش های ترجمه فوری فارسی به انگلیسی را درخواست های دانشجویان برای چاپ مقالات تخصصی آن ها تشکیل می دهند. چرا که دانشجویان زیادی در رشته ها و موضوعات مختلف هستند که به ترجمه متن فارسی به انگلیسی نیاز دارند. آن ها به منظور چاپ مقالات خود در بهترین ژورنال های داخلی و خارجی، نیاز به ترجمه این نوع از متن ها دارند. ترجمه چکیده مقاله برای ژورنال های داخلی و یا ترجمه کل مقاله برای ژورنال های خارجی که زبان رسمی آن ها انگلیسی است؛ بیشترین خواسته دانشجویان است. به همین جهت آن ها نیاز به مرکز ترجمه ای دارند تا بتوانند سفارشات ترجمه فوری فارسی به انگلیسی خود را در آن به ثبت برسانند. از آنجایی که این دسته از سفارشات از اهمیت بالایی برخوردار است؛ نباید در این زمینه خطر را به جان پذیرفت.

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی

ترجمه مقالات تخصصی

مسلما کسی می تواند ترجمه فوری فارسی به انگلیسی مقالات تخصصی را انجام دهد که در آن رشته، سررشته داشته باشد. این امر کاملا بدیهی است که دانش آموخته رشته پزشکی، از موضوعات فنی و هنری سر در نمی آورد. کما اینکه دانشجویان ادبیات یا مهندسی با موضوعات پزشکی به شکل تخصصی، آشنا نیستند. بنابراین کسی می تواند این سفارش ها را انجام دهد که خود دانش آموخته همان رشته است یا اطلاعات زیادی در مورد آن رشته دارد. بنابراین شما با ثبت سفارش ترجمه فوری فارسی به انگلیسی در رشته تخصصی خود نیاز به یک مترجم متخصص در همان رشته را دارید. در همین راستا موسسه ایران تایپیست نیز برای هر یک از رشته ها و گرایش های شما، مترجم های زبان دانش آموخته ای را دارد. پس سفارش شما نزد یک مترجم متخصص در این موسسه انجام می گیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه فوری مقالهترجمه فوری کتاب

سوالات متداول

تحویل ترجمه فوری فارسی به انگلیسی بستگی به تعداد صفحات و نوع عمومی یا تخصصی بودن متن دارد. 

بله؛ معمولا ترجمه فوری فارسی به انگلیسی بیشتر از انگلیسی به فارسی است.

بله؛ انواع سفارشات مربوط به ترجمه فوری فارسی به انگلیسی پذیرفته شده است.

معمولا بهترین مترجم ترجمه فوری فارسی به انگلیسی در موسسه ایران تایپیست استخدام شده اند و شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش خود را به آن ها ارسال کنید.


نویسنده: پوریا عرب ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/10/21 ساعت 16:56:50 تعداد بازدید: 580 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فوری متون فارسی به انگلیسی ترجمه فوری فارسی تخصصی به انگلیسی سایت ترجمه فوری فارسی به انگلیسی ترجمه فوری فارسی به انگلیسی ارزان ترجمه فوری از فارسی به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :