دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ و ترجمه

نویسنده: دنیا ذاکری سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1402/1/13 ساعت 09:00:00 بازدید: 771 امتیاز 0 از 0 نظر

این روزها تقریبا تمامی افراد به واسطه نیازی که دارند شروع به یادگیری مباحث جدید می کنند. در چند وقت اخیر به دلیل اینترنتی شدن مکاتبات و اهمیتی که افراد نسبت به منظم بودن متون خود دارند باعث شده تا همواره به دنبال استفاده از خدمات تایپ و ترجمه باشند. دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف یکی از اصلی ترین کاندیدها برای استفاده از این خدمات برای رفع امور مختلف تحصیلی خود می باشند. اگر دوست دارید تا در خصوص این خدمات اطلاعاتی تکمیلی را کسب نمایید و به صورتی خود کفا باشید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات تایپ و ترجمه

به وجود آمدن وبلاگ ها و وب سایت های مختلفی باعث شده تا هر روز نسبت به روز قبل نیاز به استفاده از خدمات تایپ بیش تر از همیشه شود. در نگاه اول شاید تایپ کردن متون مختلفی به زبان های متنوع اعم از فارسی، انگلیسی و... کاری راحت باشد در صورتی که چنین نیست. اگر یک فرد تسلط و مهارتی در امر تایپ کردن نداشته باشد قطعا نمی تواند آن  طور که باید و شاید از پس کار برآید. المان های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند رقم زننده وجه تمایز یک تایپیست حرفه ای و یک تایپیست مبتدی باشند. اگر کیفیت کار برایتان مهم باشد نیاز است تا حتما با تایپیست های حرفه ای در ارتباط باشید.

بحث ترجمه دیگر بحث داغ این روزهای بازار است. اغلب موسسات و یا حتی افراد برای نامه نگاری و رفع نیازهای تحصیلی و یا شغلی خود نیاز به ترجمه کردن متون مختلفی را دارند. ترجمه کردن از یک زبان دیگر به زبان فارسی فوق العاده سخت است و هر مترجمی نمی تواند این کار را انجام دهد. علت این موضوع را می توان این مورد دانست که یک تایپیست باید با اصلاحات زبانی که قصد ترجمه کردن آن به فارسی را دارد آشنایی کاملی داشته باشد؛ چرا که صرفا ترجمه کردن متن به زبان فارسی نمی تواند منظور را به مخاطب برساند. در بسیاری از مواقع ترجمه از یک زبان به زبان دیگر نیز صورت می گیرد. ترجمه این متون کمی سخت است و مترجمان باید به هر دو زبان تسلط کاملی داشته باشند.

تایپ و ترجمه

ترجمه و تایپ متون به صورت تخصصی

کار خدمات تایپ و ترجمه را به چه کسی باید سپرد؟

پیدا کردن یک شخصی که به هر دوی خدمات تایپ و ترجمه مسلط باشد قطعا کمی سخت است به خصوص برای افرادی که وسواس بسیار زیادی را در خصوص کیفیت کاری که قرار است آن را تحویل بگیرند، داشته باشند. در این جاست که این افراد و یا موسسات باید به دنبال پیدا کردن موسسات حرفه ای و کاربلد باشند تا کار ترجمه و تایپ آن ها با کم ترین درصد خطا و در عین حال با کیفیت بالا صورت پذیرد. قطعا به دلیل بازار رقابتی این روزها پیدا کردن یک موسسه از میان تمامی موسسات موجود امری بسیار سخت است. در این جاست که شما باید یک سری از المان ها و فاکتورها را بررسی کرده و بر اساس نتیجه به دست آمده بهترین تصمیم گیری و انتخاب را داشته باشید.

  • تجربه

تجربه حرف اول و آخر را در انتخاب یک مجموعه می زند. محال است یک شرکت کم تجربه بتواند به بهترین حالت ممکن سفارشات شما را با بهترین کیفیت تحویل دهد. شاید این سوال برایتان به وجود آید که که چطور می توان از بین سایت ها و مجموعه هایی که این خدمات را ارائه می دهند، با تجربه ترین آن ها را پیدا کرد؟ پاسخ ساده است نگاه کردن به نمونه کارهای یک مجموعه بهترین راهنمای شما در انتخاب یک موسسه با تجربه است. البته ناگفته نماند نگاه کردن به بخش نظرسنجی سایت نیز می تواند به شما کمک نماید. نظرات بد و منفی را در یک کفه ترازو و نظرات مثبت را در کفه دیگر قرار دهید. در این صورت می توانید به خوبی به حرفه ای بودن یک مجموعه پی ببرید.

  • میزان تخصص مترجمان و تایپیست ها

دومین ویژگی مهمی که یک موسسه باید آن را داشته باشد استخدام مترجمان و تایپیست های ماهر می باشد. در صورتی که یک مجموعه تنها با افراد تازه کار همکاری داشته باشد قطعا به خوبی نمی تواند در امر جذب مشتری موفق عمل نماید. بهتر است قبل از شروع همکاری با یک مجموعه ابتدا یک متن را به صورت تستی ترجمه نمایید تا بتوانید به خوبی به مهارت آن ها پی ببرید.

مجموعه ایران تایپیست یکی از مجموعه های با تجربه و البته متخصص به عنوان سایت سفارش تایپ و ترجمه می باشد. اگر دوست دارید متون شما به بهترین شکل ممکن ترجمه و تایپ شوند، باید حتما با موسسات ماهری همچون ایران تایپیست در ارتباط باشید. کافیست یک بار با ما همکاری داشته باشید تا به متخصص بودن ما پی ببرید.

تایپ و ترجمه

به چه شرکتی باید برای سفارشات ترجمه اعتماد کرد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مرکز تخصصی ارائه خدمات تایپ و ترجمه

همه گیری اینترنت میان عموم مردم به خصوص موتور جستجوی گوگل این روزها کار پیدا کردن یک مرکز تخصصی تایپ و ترجمه را راحت تر از هر زمان دیگری کرده است. کافیست یک عبارت با این مضمون را در گوگل سرچ نمایید تا بتوانید با لیستی از مجموعه هایی که این خدمات را ارائه می دهند، آشنا شوید.

از آن جایی که بسیاری از مجموعه ها این روزها خدمات تایپ و ترجمه را ارائه می دهند زیاد است باید حتما مواردی که در قسمت قبلی مقاله در ارتباط با آن ها صحبت کردیم را مد نظر قرار داده و یک انتخابی درست داشته باشید. بسیاری از افراد و مجموعه ها بدون تحقیق و بررسی کار ترجمه و تایپ انواع متون خود را به دست افراد بی تجربه می سپارند. اگر در زمره این افراد هستید ممکن است کیفیت کار آن طور که باید و شاید نشود. با توجه به این تفاسیر حتما انتخابی آگاهانه داشته باشید. البته فراموش نکنید که در بسیاری از مواقع باید چشم خود را بر روی قیمت ببندید و تنها به کیفیت کار توجه داشته باشید.

از اصلی ترین ویژگی های یک مجموعه حرفه ای همکاری داشتن با مترجمانی که مسلط به زبان های مختلفی هستند، می باشد. حتما در انتخاب یک مجموعه این مورد را مد نظر قرار دهید تا نسبت به تخصصی بودن مجموعه اطمینان داشته باشید.

تایپ و ترجمه

ترجمه با متخصصان با تجربه

تایپ و ترجمه با نرخ دانشجویی

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، دانشجویان از دسته افرادی هستند که از مشتریان پر و پا قرص خدمات تایپ و ترجمه به شمار می آیند. دانشجویان به هنگام استفاده از این خدمات به موضوع تعرفه های ترجمه و تایپ توجه ویژه ای دارند و همواره به دنبال پیدا کردن یک مجموعه با قیمت مناسب هستند. در خصوص قیمت ترجمه و تایپ نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر روی هزینه تاثیر مستقیم بگذارند.

  • تعداد کلمات

 تعداد کلمات متن و یا مقاله ای که قصد ترجمه و تایپ آن را دارید یک تاثیری مستقیم را بر روی قیمت دارد. هر چقدر تعداد کلمات یک مقاله بیش تر باشد باید هزینه ای به مراتب پایین تر برای ترجمه و تایپ یک متن پرداخته شود.

  • زبان محتوا

زبان محتوا دومین تاثیر را بر روی هزینه ترجمه و تایپ دارد. قطعا برای ترجمه کردن یک متن به زبان های خاص دنیا مانند چینی، ژاپنی و... باید هزینه بالاتری پرداخته شود. تایپ نیز از همچین قاعده ای تبعیت می کند.

  • مدت زمان تحویل سفارش

سفارشات ترجمه و تایپ به دو صورت فوری و عادی صورت می پذیرند. در حالت فوری برای متن هایی که تعداد صفحات کم تر از 9 باشد باید 3 رو کاری منتظر ماند در صورتی که برای سفارشات فوری این زمان دقیقا نصف می شود و در عین حال نیز سرعت کار دو برابر می شود.

  • تعداد عکس ها

در صورتی که قصد داشته باشید در متن شما از چندین عکس استفاده شود، باید هزینه ای بالاتر را بپردازید. البته ناگفته نماند استفاده از انواع جداول، نمودارها و... نیز می توانند بر روی قیمت تاثیر جزئی داشته باشند.

  • صفحه آرایی

دیگر عامل تاثیر گذار بر روی قیمت صفحه آرایی متن شما می باشد. اگر دوست دارید متن شما به زیباترین شکل ممکن به دستتان برسد، می توانید از خدمات صفحه آرایی استفاده نمایید اما به یاد داشته باشید که برای صفحه آرایی هزینه اضافه تری از شما دریافت می شود.

با بررسی این موارد می توانید یک برآورد کلی نسبت به تعرفه تایپ و ترجمه داشته باشید. ایران تایپیست برای این که بتواند مشتریان زیادی را جذب نماید، شروع به ارائه خدمات خود با نرخ دانشجویی کرده است. در این صورت شما می توانید با پرداخت کم ترین هزینه ممکن انواع متون خود را ترجمه و تایپ نمایید.  

تایپ و ترجمه

تایپ و ترجمه به زبان فارسی

تایپ و ترجمه به انواع زبان های زنده ی دنیا

این روزها به دلیل همکاری وسیع و گسترده شرکت های ایران با سایر شرکت های اروپایی و... استفاده از خدمات ترجمه و تایپ به انواع زبان های زنده دنیا به بیش ترین حد خود در طی سالیان اخیر رسیده است. از آن جایی که کوچک ترین ایرادی در مکاتبات اداری می تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد، باید حتما به هنگام انتخاب یک فرد مترجم و تایپیست نهایت دقت و وسواس را به خرج دهید و خیلی آسان از کنار این قضیه گذر نکنید.

اکثر مجموعه های با سابقه و با تجربه مترجمان خبره و ماهری که به زبان های زنده دنیا مسلط هستند را به استخدام خود در آورده اند. در این صورت شما می توانید با اطمینان خاطر تصمیم گیری درستی داشته باشید.

در میان تمام زبان های زنده دنیا زبان چینی، ژاپنی، کره ای و... کمی سخت هستند و هر شخصی نمی تواند از پس ترجمه این متون بر آید. به جرات این موضوع را بیان می کنیم که ایران تایپیست با به کار گیری نیروهای متخصص بهترین خدمات را با ضمانت به شما ارائه می دهد.

تایپ و ترجمه

ایران تایپیست

دریافت آنلاین نمونه کارهای تایپ و ترجمه

از آن جایی که این روزها همه امور در بستر اینترنت صورت می گیرد، مراجعه حضوری به مجموعه ای برای دریافت نمونه کارهای تایپ و ترجمه کاری بیهوده است. برای این که بتوانید نمونه کارهای مجموعه ایران تایپیست را دریافت نمایید می توانید با ما در ارتباط باشید.

شما می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و از پشتیبانان مجموعه نمونه کارهای مد نظرتان را به صورت کاملا آنلاین دریافت نمایید. ترجمه تخصصی متون به زبان های مختلف تخصص ماست.

اگر برای اولین بار است که وارد سایت ایران تایپیست می شوید، ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که برخی از زبان ها در لیست خدمات ایران تایپیست نوشته نشده است. جای نگرانی برای شما وجود ندارد؛ چرا که می توانید با پشتیبانان ما در ارتباط باشید تا مشکل شما به بهترین حالت ممکن حل شود.

مجموعه ما جهت رفاه حال شما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در کنار شماست. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهامی در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با ما در ارتباط باشید.

تایپ و ترجمه

نمونه کارهای مجموعه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپفوری ترین تایپتایپ از دستنویسلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

ایران تایپیست در بحث تایپ و ترجمه کار شما را به افراد متخصص و با تجربه ارجاع می دهد. تنها کافیست کار خود را به ما بسپارید و نظاره گر نتیجه کار باشید. برای این که خیال شما از بابت سفارشی که به دستتان می رسد، راحت باشد 7 روز سفارشات خود را گارانتی می نماییم.

هیچ محدودیتی در تایپ و ترجمه متون به زبان های مختلف وجود ندارد. در حال حاضر متون تخصصی 100 رشته دانشگاهی را به صورت تخصصی انجام می دهیم.

بله ترجمه و تایپ متون از 0 تا 100 به دست مجموعه ایران تایپیست انجام می گیرد و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

برای ثبت سفارشات تایپ و ترجمه کافیست وارد سایت مجموعه ایران تایپیست شوید. در قسمت بالای سایت بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید کلیک نمایید. بعد از ثبت سفارش می توانید با پرداخت فاکتور منتظر آماده شدن سفارشات خود باشید.


نویسنده: دنیا ذاکری سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1402/1/13 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 771 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ و ترجمه متون تایپ و ترجمه حرفه ای تایپ و ترجمه فوری سایت تایپ و ترجمه تایپ و ترجمه آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :