دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چقدر با قابلیت های بنر آشنا هستید؟

نویسنده: سورنا احمدخانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/20 ساعت 09:00:00 بازدید: 23 امتیاز 0 از 0 نظر

مهمترین راز ساخت بنر چیست؟ سوال اساسی و مهم، که هر طراح بنر تبلیغاتی و یا بنر اینستاگرام و سایت آن را از خود می‌پرسد. در دنیای دیجیتالی امروز که همه گوشی موبایل دارند و از لپ‌تاپ‌ها به روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند، رقابت با برندهای مختلف برای ساخت بنر سخت است. در این متن به معرفی روند ساخت بنر می‌پردازیم و مهم‌ترین رازهای آن را فاش خواهیم کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ساخت بنر، هنری جذاب در دنیای تبلیغات دیجیتال

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، ساخت بنر تبلیغاتی یکی از روش‌های هنری و البته تاثیرگذار است. اگر در خیابان قدم می‌زنید و یا سوار ماشین هستید، دیدن یک بنر جذاب که در سطح خیابان‌ها نصب شده است می‌تواند نظر شما را جلب کند. هرچه طراح و تولید کننده خلاقیت بیشتری برای طراحی بنر تبلیغاتی به خرج دهد در دنیای تبلیغات و دیجیتال، آن بنر جایگاه ویژه‌تری را به خود اختصاص خواهد داد. اگر بنر شما تکراری باشد، مخاطب با دیدن بنر به این موضوع پی می‌برد که قبلاً آن را جایی دیده است. بهترین پاسخ برای سوال روند ساخت بنر چیست؟ را می‌توانیم با ایده گرفتن از موارد مختلف برای تهیه بنر تبلیغاتی منحصر به فرد و البته جذاب عنوان کنیم. جذاب بودن و البته شگفت انگیز بودن بنر شما می‌تواند پس از ساخت در روند تبلیغات بی‌نظیر در دنیای هنری نقش مثبتی را برای معرفی برندتان ایفا کند.

بهترین روند ساخت بنر چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که در دنیای تبلیغات دیجیتال شما باید ایده‌های جدیدی داشته باشید. به همین منظور برای ساخت بنرهای ویژه و منحصر به فرد که در دنیای تبلیغات مشاهده می­شوند، باید از روش‌های هنری و البته همه پسند استفاده کنید. اگر در زمینه تولید و یا فروش لوازم نقاشی و لوازم التحریر فعالیت می‌کنید، بهترین روش برای شما نمایش دادن محصولات یا پنهان کردن آن و در عوض استفاده از کلمات تکنیکی و تخصصی است. از طرفی استفاده از عکس‌های منحصر به فرد که تنها هنرمندان در مورد آن اطلاعی دارند، می‌تواند به شما در جذاب کردن بنر تبلیغاتی تان کمک کنند. به همین دلیل یکی از رازها و مواردی که در ساخت بنر باید به آن توجه کنید، نظر مخاطب و نیاز آنهاست. شما با در نظر داشتن نیاز مخاطب و سپس تولید بنری بر اساس آن می‌توانید برای رفع مشکل ایجاد شده چاره‌ای بی‌نظیر بیندیشید.

چقدر با قابلیت های بنر آشنا هستید؟

راز ساخت بنر چیست؟

پس از درک این موضوع که بهترین روند ساخت بنر چیست، حال باید بدانید که بنر در دنیای دیجیتال و تبلیغات جایگاه ویژه‌ای دارد. روش‌های متعددی برای تبلیغات وجود دارد و از میان آنها می‌توانیم به پخش کردن تراکت، پست گذاشتن در شبکه‌های مجازی، تبلیغات با قرعه‌کشی و موارد مختلف دیگر اشاره کنیم. یکی از روش‌های تبلیغاتی که به شما کمک می‌کند تا مخاطبین هدف خود را به صورت مستقیم با برندتان آشنا کنید، تولید بنرهای تبلیغاتی است. مخاطب هدف شما بدون نیاز به توضیح اضافی، پس از دیدن بنر جذاب شما به سمت برندتان کشیده می‌شود. حس کنجکاوی او سبب خواهد شد تا به پیج­تان در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام سر بزند.

رازهای ساخت بنر موفق چیست؟

راز ساخت بنر چیست؟ چگونه می‌توانیم در دنیای پر از اطلاعات امروزی بنری موفق و ویژه به جامعه هدیه کنیم؟ اگر خودتان بنری را طراحی می‌کنید، خوب می‌دانید که بنر طراحی شده شما زمان بسیار زیادی برده است. از طرفی ممکن است برای سفارش طراحی بنر توسط یک طراح بی‌نظیر اقدام کنید. این مورد نیز هزینه‌های بسیاری را در بر داشته است. شما باید نتیجه منطقی و معقولی از آن را که تبدیل شدن مخاطبین به مخاطب خاص است، مشاهده نمایید. افرادی که در این زمینه فعالیت کرده­اند و به طراحی بنرهای مختلفی دست زدند، خوب می‌دانند که راز ساخت بنر چیست و چگونه می‌توانند یک بنر موفق بسازند؟

برای پاسخ به این سوال که راز ساخت بنر چیست، شما باید بدانید که راه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارند که شما بتوانید مخاطب تان را به سمت بنر تان جلب کنید. یکی از این رازهای موجود آن است که شما به روشی غیر مستقیم به مخاطب محصول­تان را معرفی نمایید. در این حالت مخاطب اصراری در لحن شما مشاهده نمی‌کند. اگر محصول و یا خدمات شما موردی بسیار ضروری باشد، قطعاً بدون هیچگونه اصراری مخاطب برای خرید کالا و دریافت خدمات متنوع اقدام خواهد کرد.

چقدر با قابلیت های بنر آشنا هستید؟

بهترین سایز برای طراحی بنر تبلیغاتی چیست؟

یکی از راز های دیگری که می‌توانید به وسیله آن بنر تبلیغاتی ویژه تهیه و تولید کنید آن است که جذابیت و هیجان بیشتری را به بنر خود انتقال دهید. برای مثال اگر قصد دارید افتتاحیه ویژه‌ای برای مغازه لوازم آرایشی خود داشته باشید، می‌توانید با عنوان کردن این موضوع در بنر تبلیغاتی از مخاطبینی که به لوازم آرایشی علاقه دارند و قصد خرید از آنها را دارند، دعوت به عمل آورید. استفاده از کلماتی مانند تخفیف ویژه، بالاخره افتتاح شد، تخفیف به دلیل افتتاحیه و کلمات یا عبارات این چنینی می‌توانید نظر مخاطبین را جلب کنید. این نمونه از رازها در روند تولید بنر تبلیغاتی می‌توانند به بهترین شکل ممکن عمل کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا داشتن مهارت حرفه‌ای برای ساخت بنر ضروری است؟

آیا تنها درک راز ساخت بنر چیست و پاسخ به این سوال می‌تواند به شما در طراحی بنر حرفه‌ای کمک کند؟ در چنین حالتی اگر افراد حرفه‌ای توانایی استفاده از نرم‌افزارهای ویژه را نداشته باشند یا مهارت‌های دیگری را در خود پرورش نداده باشند، قطعاً نمی‌توانند بنر ویژه‌ای بسازند. به همین دلیل باید عنوان کنیم که داشتن مهارت حرفه‌ای برای ساخت بنر تبلیغاتی، بنر اینستاگرام، بنر سایت و حتی بنرهای پخش شده در سطح شهر لازم و ضروری است.

شما با دانستن مهارت‌های ویژه در زمان ساخت بنر تبلیغاتی و یا هر بنر دیگری سعی می‌کنید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از ابزارهای متنوع موجود در نرم‌افزار انتخابی برای تهیه و تولید بنر خاص و البته هنری اقدام کنید. همچنین در این روند شما با آموزش‌های لازم اطلاعات کافی در خصوص نحوه عملکرد هر نرم‌افزار را در دست دارید. به همین دلیل زمان الگوبرداری از نمونه‌های دیگر شما می‌توانید با مشاهده کلی و آنالیز دقیق بنرها به این نتیجه پی ببرید که از چه روندی برای طراحی استفاده شده است. بدین صورت شما درک می‌کنید که استفاده از ابزارهای مختلف برای مثال در نرم‌افزار فتوشاپ می‌توانند به شما در طراحی بهتر و ویژه‌تر بنر تان کمک کنند.

چقدر با قابلیت های بنر آشنا هستید؟

برای طراحی بنر سایت، بنر اینستاگرام و ... حرفه ای شوید!

استفاده از نرم‌افزارهای متنوع و همچنین حرفه‌ای شدن فرد طراح در زمینه استفاده از ابزارهای متعدد موجود سبب می‌شود تا آن فرد با خلاقیت‌های بیشتری که از خود می‌تواند بروز دهد، برای تولید و طراحی یک بنر یونیک و خاص اقدام کند. برای مثال هارمونی میان رنگ‌ها و یا سایزی که باید بنر طراحی شده در آن اعمال شود از نکاتی است که یک طراح حرفه‌ای پس از یافتن مهارت‌های ویژه آنها را درک می‌کند. همچنین در همان ابتدای طراحی آنها را اعمال خواهد کرد. به همین منظور داشتن مهارت‌های حرفه‌ای می‌توانند به شما در روند ساخت بنر کمک کنند.

اهمیت انتخاب تصاویر در ساخت بنر چیست؟

جایگاه تصویر در ساخت بنر چیست؟ چگونه باید یک تصویر ویژه و البته یونیک انتخاب کنید؟ آیا بر روی تصویر انتخاب شده از سوی شما باید فیلتر و یا ادیتی انجام شود؟ تا چه اندازه‌ای انتخاب تصویر مناسب و البته بر روی ابعاد و اندازه بنر انتخاب شده تاثیرگذار است؟ این نمونه سوالات بسیار مهم هستند و افرادی که قصد دارند در زمینه طراحی بنر سایت، بنر اینستاگرام، بنر تبلیغاتی و انواع بنر های دیگر فعالیت کنند، باید ابتدا به سوالات عنوان شده پاسخ دهند. اگر پاسخ مناسبی در خصوص این سوالات در دست داشته باشید، در کنار مهارت‌های ویژه‌ای که آنها را آموزش دیده‌اید، می‌توانید طراحی ویژه‌ای را به درخواست کننده و یا خدمات گیرنده خود ارائه دهید.

شاید یکی از مهمترین اهمیت‌های انتخاب تصویر در ساخت بنر تبلیغاتی و یا بنرهای متنوع دیگر با وجود چنین سوالاتی مشخص شود. اگر در زمینه فروش فرش دستباف فعالیت می‌کنید و قصد دارید محصولات با کیفیت خود را معرفی کنید، بهترین گزینه آن است که در بنر تبلیغاتی خود از عکسی مرتبط استفاده نمایید. برای مثال قرار دادن کوزه‌ای در عکس نمی‌تواند نشانه آن باشد که شما فرش‌های بی‌نظیر و با کیفیتی را به مشتریان می‌فروشید. در کنار این موضوع شما می‌توانید با قرار دادن یک فرش زیبا در پس زمینه تصویر یا گوشه بنر خود که بر روی آن کوزه یا محصولات متنوع سنتی دیگر قرار گرفته است، نظر مخاطب را جلب کنید.

چقدر با قابلیت های بنر آشنا هستید؟

ساخت اصولی بنر تبلیغاتی

دوگانگی در ذهن مخاطب در چنین حالتی ایجاد می‌شود و تصور می‌کند که کدام یک از محصولات موردی است که شما در بنرتان درباره آن صحبت کرده‌اید. به همین دلیل به دنبال پاسخ خود می‌گردد. بنر شما و یا پیج اینستاگرامی و پل‌های ارتباطی دیگر تان را مورد بررسی قرار می‌دهد. به همین منظور باید در زمان ساخت بنر ویژه خود به انتخاب تصویر توجه نمایید و یک تصویر جدید، یونیک، ویژه و دارای فیلترهای مناسب را اعمال کنید.

یکی از مهمترین نکاتی که باید در ساخت بنر به آن توجه کنید استفاده از فیلترهای مناسب در روند تولید می باشد. بهترین و مناسب‌ترین فیلتر برای ساخت بنر چیست؟ برای درک این موضوع بهتر است به سراغ بنرهای دیگر تولید شده بروید. بنرها در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر کدام دارای فیلترها و تغییرات متناسب با نحوه استفاده خود هستند. برای مثال اگر بنر تبلیغاتی شما در صفحات و یا استوری اینستاگرام پخش می‌شود، بهترین راه و بهترین گزینه آن است که با مشاهده بنرهای دیگر تبلیغاتی که توسط همان پیج انتشار داده شده است، نوع فیلتر انتخابی خود را درک کنید. اعمال کردن فیلتری مناسب می‌تواند به شما در نمایش دادن محصول و یا خدماتتان به صورت واضح کمک کند.

نگاهی به چالش‌ها و فرصت‌های ساخت بنر در دنیای امروز

برای درک این موضوع که چالش‌ها و فرصت‌های مختلف ساخت بنر چیست، شما ابتدا باید بدانید که در زمینه ساخت بنر تبلیغاتی رقیبان بسیار زیادی دارید. شناخت رقیبان شما سبب می‌شوند تا بتوانید سطح فعالیت خود را تعیین کنید. اگر در زمینه تولید و فروش جواهرات فعالیت می‌کنید، بهترین راه آن است که به سایت، پیج و صفحات دیگر برندهای مختلف مراجعه کنید. شما با مشاهده نمونه بنرهای طراحی شده در هر پیج و سایت رقیب­تان می‌توانید نظرات مخاطبین را نیز مشاهده کنید. اگر شما به نظر مخاطبین توجه نکنید و بنری شبیه به بنر تهیه شده توسط همکار خود تولید کنید، ممکن است مخاطبین باز هم نظرات منفی را که درباره بنر قبلی عنوان کرده بودند را بیان نمایند. یکی از چالش‌ها و فرصت‌های ساخت که باید شما قبل از طراحی به آنها توجه کنید، مشاهده بنرهای برندهای همسو با برند شما می‌باشد.

چقدر با قابلیت های بنر آشنا هستید؟

در زمان ساخت بنر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از چالش‌های دیگری که قطعاً در زمینه بنر تبلیغاتی با آن روبرو خواهید بود، عدم تطابق بنر طراحی شده شما با برندهای دیگر است. شما باید سعی کنید بنر جدید، یونیک، خاص و البته با توجه به نیاز مخاطب را تولید نمایید. لحن و کلماتی که شما در بنرتان از آنها استفاده می‌کنید تاثیر بسزایی در تبلیغات و فرصت‌های ساخته بنر تبلیغاتی شما خواهند داشت. هرچه لحن استفاده شده و کلمات بیان شده در بنر شما صمیمی‌تر باشد، مخاطب ارتباط بیشتری با برند شما برقرار خواهد کرد. همین موضوع در دنیای دیجیتال و برندینگ مخاطب را به سمت بنر شما در مقایسه با برند های دیگر می‌کشاند.

چالش‌های دیگر در ساخت بنر چیست؟ یکی از چالش‌های دیگری که در ساخت بنر با آن مواجه می‌شوید، ترتیب اعمال نمودن لوگو، شعار پیج و متنی مبتنی بر توضیحات محصول یا خدماتتان است. شما نمی‌توانید در ابتدا عنوان اصلی بنر تان را قرار دهید و سپس در خصوص محصولات صحبت کنید. همچنین در انتها لوگوی تان را قرار دهید. بهترین گزینه برای شما آن است که لوگویتان و شعارتان در طراحی بنر به گونه‌ای قرار بگیرد که در بالا باشد و سپس توضیحات بنر و موارد مختلف دیگر بر روی آن ظاهر شود.

چقدر با قابلیت های بنر آشنا هستید؟

طراحی و ساخت بنر با برنامه های حرفه ای


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی پوستر هزینه طراحی گرافیکی طراحی بنر طراحی گرافیکی

سوالات متداول

به دلیل همه گیر شدن ساخت بنر و طراحی آن بهتر است از روش‌های جدید مانند ساخت بنر متحرک استفاده کنید. بنرهای متحرک نسبت به بنرهای ثابت و یکنواخت موجود برای تبلیغات از جذابیت بیشتری برخوردارند.

برای ساخت بنر بی‌نظیر شما باید مخاطبین هدف خودتان را بشناسید. این مورد یکی از رازهای مهم ساخت بنر است که به شما کمک می‌کند بر اساس نیاز مخاطبین و گروه سنی آنها بنر بی‌نظیر تهیه کنید.

یکی از نکاتی که در زمینه طراحی و تولید بنر تبلیغاتی و بنرهای دیگر اهمیت دارد، تکراری نبودن بنر است. شما باید با ایده و خلاقیت‌های خود و یا استفاده از هوش مصنوعی به تولید بنرهای غیر تکراری و البته جذاب بپردازید.

برای آنکه بتوانید در زمینه ساخت بنر به صورت حرفه‌ای فعالیت کنید، باید بهترین ابزارها و نرم‌افزارها را داشته باشید. برای مثال استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ می‌تواند به شما در ادیت زدن و همچنین طراحی ساده‌تر بنر کمک کند.


نویسنده: سورنا احمدخانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/20 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 23 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اهمیت ساخت بنر چیست ساخت بنر طراحی بنر چیست درست کردن بنر طراحی گرافیکی بنر چیست

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :