دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی متون معماری

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/3 ساعت 11:00:00 بازدید: 375 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی متون معماری در مجموعه ایران تایپیست توسط دانش آموختگان رشته مهندسی معماری انجام می شود؛ این افراد هم به زبان های خارجی مسلط می باشند و هم به هنر معماری و لغات تخصصی معماری مسلط هستند، لذا ایران تایپیست توانسته است ترجمه تخصصی متون معماری را به صورت عالی تحویل مشتریان دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا ترجمه گوگل مناسب متون تخصصی معماری است؟

ترجمه تخصصی متون معماری در ایران تایپیست ثبت سفارش بسیاری دارد؛ زیرا در این مجموعه ترجمه تخصصی متون معماری توسط متخصصین  این رشته مهندسی انجام می شود، در حالیکه در بسیاری از مجموعه ها کار  ترجمه تخصصی متون معماری توسط نرم افزار انجام می شود؛ در همین راستا باید پذیرفت شاید هزینه کمتر و سرعت بالایی که این مجموعه ها  بر روی آنها مانور می دهند توانسته است افراد زیادی را در ابتدا، به ثبت سفارش ترغیب نماید؛ اما به علت ایراداتی که ترجمه با گوگل و نرم افزار ها دارد، نتیجه مطلوبی در پی نداشته است.

زیرا معماری جزو رشته هایی است که در سراسر دنیا بیشتر به عنوان یک هنر شناخته می شود و در آن ذوق، سلیقه، خلاقیت و تکنولوژی در هم آمیخته شده اند؛ بنابراین کاملا طبیعی است که پر از اصطلاحات تخصصی باشد، لذا گوگل که همانند یک دیکشنری عمل می کند و ترجمه لغت به لغت انجام می دهد در ترجمه روان و درست دچار مشکل می شود.

ترجمه تخصصی متون معماری

برآورد هزینه ترجمه تخصصی متون معماری

زیرا در گوگل همانند دیکشنری برای هر لغت چندین معنا وجود دارد؛ به همین دلیل ترجمه لغات تخصصی در متون معماری به اشتباه  ترجمه خواهند شد، لذا ترجمه تخصصی متون معماری انجام شده با گوگل، قابل اعتماد نخواهد بود.

 همچنین به علت درهم ریختگی کلمات، جملات سلیس  و روان نیستند؛ بنابراین کسانی که از ترجمه گوگل استفاده می نمایند عملا ترجمه ای ارزان و سریع به دست نخواهند آورد، زیرا این ترجمه غیر قابل اعتماد هم به ویراستار و هم به مترجمی که بتواند ترجمه را مجدد بررسی و اصطلاح نماید، نیاز خواهد داشت.

به همین دلیل مجموعه ایران تایپیست به عنوان مجموعه ای که ترجمه تخصصی متون معماری انجام می دهد، تنها از مترجمین متخصص رشته معماری برای ترجمه استفاده می نماید و تمامی کارهای  ترجمه خود را نیز همواره تضمین کیفیت می کند تا ترجمه ای قابل اعتماد ارائه دهد.

سفارش ترجمه آنلاین تخصصی متون معماری

ترجمه تخصصی متون معماری به صورت آنلاین در هلدینگ ایران تایپیست، کمک کرده است بتوان سالانه متون زیادی  را ترجمه و منتشر نمود تا در اختیار علاقه مندان، دانشجویان، مهندسین و فعالان عرصه معماری  قرار گیرد. این افراد از متون تخصصی ترجمه شده رشته معماری برای هدف های مختلفی مانند پایان نامه و مقاله و یا حرفه خود استفاده می کنند.

 باید پذیرفت هنر معماری همواره به دلیل ورود مصالح مختلف به بازار و ایده های خلاقانه معماران شاهد تغییر و تحول می باشد، لذا متون ترجمه شده به خوبی مورد استفاده قرار می گیرند.

ترجمه تخصصی متون معماری

اصول ترجمه تخصصی متون معماری

در همین راستا دانشجویان و فعالین عرصه معماری همواره به دنبال استفاده از ترجمه متون معماری بوده و هستند، به همین دلیل در طی همین مدتی که خدمات ترجمه تخصصی متون معماری به صورت آنلاین در ایران تایپیست ارائه می شود حجم سفارشات بالا می باشد.

 در حالی که تا زمانی که ثبت سفارشات حضوری بود با وجود اینکه درخواست برای ترجمه تخصصی متون معماری بالا بود، اما عملا سفارشات بالایی تحویل داده نمی شد؛ زیرا مترجمین مجبور بودند در محل کار خود حضور یابند، لذا کاملا طبیعی است تعداد مترجمین کم بود و مشکلاتی وجود داشت.

 یکی از مشکلاتی که به مشکل محدود بودن مترجمین باز می گشت؛ عدم قبول ترجمه سفارشات پر حجم به صورت فوری بود.

 همچنین به علت محدودیت در تعداد مترجم متخصص، در بسیاری از اوقات در موسسات مختلف، کار ترجمه تخصصی متون معماری به افراد غیر متخصص ارجاع می شد، به همین دلیل ترجمه ها یا دارای اشتباه بودند و یا به علت ترجمه تحت اللفظی روان و سلیس نبودند، به همین دلیل وقتی در مجموعه ایران تایپیست ترجمه تخصصی متون معماری به صورت آنلاین پیاده شد، به علت برداشته شدن الزام حضور فیزیکی در محل کار، تعداد مترجمین متخصص معماری افزایش یافت و در پی آن کیفیت و سرعت ترجمه به صورت قابل ملاحظه ای در سطح بسیار بالایی قرار گرفت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی متون پروژه های معماری به زبانهای مختلف

ترجمه تخصصی متون معماری به زبانهای مختلفی در مجموعه ایران تایپیست انجام می شود؛ در این مجموعه هر روز نتایج تحقیقات و مقالات متعددی توسط مترجمین متخصص مجموعه به زبان های مورد درخواست ترجمه می گردند. در ایران تایپیست بنا به درخواست مشتری، متون از زبان فارسی به بیش از 31 زبان زنده دنیا و بالعکس از زبان های زنده دنیا به زبان فارسی ترجمه می شوند. همچنین امکان ترجمه از زبان غیر فارسی به سایر زبان ها نیز وجود دارد و تمامی این ترجمه ها توسط مترجمین متخصص در رشته معماری انجام می شود تا کیفیت بسیار بالا باشد.

ترجمه تخصصی متون معماری

ترجمه تخصصی متون معماری

بسیاری از موسسات امروزه کار ترجمه تخصصی متون معماری را انجام می دهند؛ اما در اغلب آنها کار ترجمه یا با کمک نرم افزارها انجام می شوند و یا اینکه به علت کم بودن مترجم متخصص رشته معماری، توسط افرادی انجام می شود که در رشته معماری متخصص نیستند و تنها به زبان مبدا و مقصد تسلط دارند، لذا ترجمه های انجام شده به عنوان یک ترجمه تخصصی نیستند، اگرچه هزینه ترجمه تخصصی متون معماری در بعضی از این موارد به نظر پایین می آید.

 اما باید توجه کرد به علت اشتباهات مشاهده شده و کیفیت پایین کار، ترجمه ای قابل اتکا به ویژه برای متخصصین معماری تحویل داده نخواهد شد، به صورتی که اساتید رشته معماری با خیالی آسوده برای کنفرانس های تخصصی از این ترجمه ها نمی توانند استفاده نمایند.

 به همین دلیل ایران تایپیست بر روی ترجمه تخصصی متون معماری حساسیت ویژه ای نشان داده است؛ این مجموعه برای انتخاب مترجمین ترجمه تخصصی متون معماری از آزمون های سختگیرانه ای بهره می برد تا مترجمین هم به زبان های خارجی تسلط داشته باشند و هم دانش تخصصی بالایی داشته باشند.

 بدین ترتیب با خدمات ترجمه آنلاین رشته معماری ایران تایپیست، می توان متون تخصصی را در هر حجم و فرمتی ترجمه شده و در کیفیت بسیار بالا دریافت نمود.

نرم افزارها و دیکشنری تخصصی متون معماری

ترجمه تخصصی متون معماری در ایران تایپیست توسط مترجمین متخصص انجام می شود؛ زیرا بارها اثبات شده است ترجمه ای که نرم افزارها و دیکشنری تخصصی انجام می دهند به علت ترجمه تحت الفظی و لغت به لغت با ایراداتی همراه می باشد؛ زیرا نرم افزارها و دیکشنری ها برای هر لغت چندین معنا دارند که به علت ترجمه لغت به لغت، امکان انتخاب معنای اشتباه وجود دارد، حتی در بسیاری از موارد جملات اغلب نامفهوم نیز هستند.

 بنابراین وقتی افراد تصمیم می گیرند ترجمه تخصصی متون معماری را با نرم افزار و دیکشنری انجام دهند باید به کیفیت ترجمه توجه نموده و مجدد ترجمه ها را از لحاظ ترجمه درست لغات بر اساس موقعیت و تخصص و همچنین از لحاظ دستور زبان بررسی نمایند، لذا زمان و هزینه ویرایش در ترجمه با نرم افزار و دیکشنری خود مشکل ساز است.

به همین دلیل کاملا طبیعی می باشد که فعالین رشته معماری به ترجمه های انجام شده توسط نرم افزار، اعتماد ننموده و ترجمه ای قابل اعتماد و تضمین کیفیت شده درخواست نماید.

لذا در ایران تایپیست ترجمه تخصصی متون معماری توسط مترجم متخصص این حوزه انجام  می شود؛ مترجمینی که به علت استفاده از دانش تخصصی و تسلط کافی که به زبان های خارجی دارند هم ترجمه ها را درست انجام می دهند و هم اینکه جملات را به صورت ساده و روان می نویسند.

 ایران تایپیست جهت دادن اطمینان خاطر به مشتریان خود امکان مشاهده نمونه کار ترجمه مترجمین خود را در سایت قرار داده است تا کسانی که درخواست ترجمه دارند با اطمینان خاطر تصمیم بگیرند.

همچنین در ادامه در این مجموعه ترجمه ای که مترجمین متخصص انجام می دهند همگی تضمین کیفیت می گردند تا در صورت عدم رضایت مشتری، کار به سرعت ویرایش گردد، لذا دانشجویان و فعالین حوزه معماری می توانند در سایت مجموعه با آسودگی خیال درخواست ترجمه تخصصی متون معماری نمایند.

ترجمه تخصصی متون معماری

هزینه ترجمه تخصصی متون معماری

کاربرد و اهمیت ترجمه تخصصی متون معماری

ترجمه تخصصی متون معماری در ایران تایپیست توانسته است کمک نماید دانشجویان و اساتید و فعالین حوزه معماری به آخرین مقالات و اخبار منتشر شده دست یابند؛ زیرا در جهان روزانه اخبار و مقالات تخصصی معماری  بسیاری  منتشر می شوند، لذا فعالین حوزه معماری نیاز دارند به این متون برای استفاده در کار خود دسترسی داشته باشند.

 از سوی دیگر معماران و اساتید و دانشجویان ایرانی نیز سالانه مقالات متعددی می نویسند که برای انتشار در سایت های معتبر در دنیا نیاز است به زبان های مختلف ترجمه شوند؛ اما باید این حقیقت را پذیرفت همه افراد امکان ترجمه مقاله و یا متن خود را به زبان های دیگر ندارند و یا توانایی کمی در این زمینه دارند، در حالی که متونی مانند مقالات ISI باید از لحاظ ترجمه و دستور زبانی بسیار دقیق باشند.

 بنابراین جهت مراوده با جهان و انتشار دستاوردها باید بتوان متون را به زبانی مانند زبان انگلیسی ترجمه نمود. لذا وقتی مجموعه ایران تایپیست با کمک مترجمین متخصص خود اقدام به ترجمه تخصصی متون معماری کرده به دانشجویان و فعالین معماری امکان انتشار دستاوردهایشان را در دنیا می دهد.

همچنین با کمک ترجمه تخصصی متون معماری در ایران تایپیست کتب تخصصی این رشته نیز ترجمه می شوند و این کتب در دانشگاه ها و موسسات آموزشی تدریس می گردند تا تعلیم معماری به صورت درست و حرفه ای انجام گردد.

ترجمه تخصصی متون معماری

سفارش ترجمه تخصصی متون معماری

مجموعه ایران تایپیست جهت کمک به مشتریان خود برای دستیابی به ترجمه تخصصی متون معماری هم کارهای خود را تضمین کیفیت می کند و هم اینکه استانداردهایی را در برآورد هزینه در نظر گرفته است که هزینه ترجمه را منصفانه و رقابتی می کند، به صورتی که هزینه ترجمه تخصصی متون معماری بر اساس زبان مبدا و مقصد و فرمت ورودی و خروجی متفاوت است تا بدین ترتیب مشتری بتواند یک ترجمه دقیق و درست؛ اما کم هزینه و سریع به دست آورد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه مقالهترجمه فایل صوتی یا تصویری

سوالات متداول

بله ترجمه تخصصی معماری در مجموعه ایران تایپیست به صورت تایپ شده و در قالب ورد به مشتریان ارائه می گردد.

بله متخصصین مجموعه ایران تایپیست ترجمه فیلم های آموزشی معماری را نیز به صورت تخصصی انجام می دهند.

خیر مترجمین متخصص کار ترجمه تخصصی متون معماری را در حالت فوری و  عادی انجام می دهند، لذا کیفیت یکسان و بالا است.

خیر، زبان های مختلف دستور زبان مختلفی دارند و بعضی از زبان ها دشوارتر می باشند، لذا هزینه ترجمه یکسان نیست.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/3 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 375 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی معماری هزینه ترجمه تخصصی متون معماری قیمت ترجمه تخصصی متون معماری سفارش ترجمه تخصصی متون معماری کاربرد ترجمه تخصصی متون معماری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :