پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اصول طراحی بنر با فتوشاپ را بشناسید!

نویسنده: سورنا احمدخانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 53 امتیاز 0 از 0 نظر

افراد حرفه‌ای برای طراحی بنر با فتوشاپ آموزش های متعددی را فراگرفته اند. انتخاب این افراد برای فعالیت در زمینه ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام و … نیازمند پرداخت حقوق است. اگر قصد دارید خودتان در این زمینه فعالیت کنید و طراحی بنر با فتوشاپ را به صورت اصولی فرا بگیرید، باید ادامه متن که در خصوص اصول طراحی بنر با فتوشاپ، آموزش طراحی بنر مغازه و … می­باشد را مطالعه نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آموزش رایگان طراحی بنر با فتوشاپ

بررسی مفاهیم ابتدایی و اولیه برای آموزش طراحی بنر با فتوشاپ به شما کمک می‌کنند تا خودتان بتوانید یک بنر ساده را در ابتدا پله پله با آموزش‌های ما طراحی نمایید. در ابتدای امر باید بدانید که بنرها همان پوسترها با ابعاد بسیار بزرگی هستند که قابلیت چاپ و استفاده در مکان‌های متعدد را دارند. شما در برنامه فتوشاپ می‌توانید ابعاد بنر­تان را تنظیم کنید،  رنگ‌های متعدد را دستکاری نمایید. حتی رزولوشن تصویر را برای افرادی که محصول شما را چاپ می‌کنند نیز می­توانید تعیین کنید. شما در آموزش طراحی بنر با فتوشاپ باید پله پله این موارد را در نظر بگیرید.

برای طراحی بنر با فتوشاپ بهتر است ابتدا رویداد موجود را در طراحی در نظر داشته باشید. نوع رویداد و یا سمینار شما در طراحی بنر نهایی تاثیر بسزایی دارند. برای آنکه در هر رویدادی یک بنر داشته باشیم یک سایز استاندارد تعریف شده است.  به همین دلیل رویداد شما هر موضوعی که باشد شما باید برای طراحی بنر تان از سایز استاندارد و همینطور ویژگی‌های منحصر به فرد همراه با خلاقیت‌های متنوع استفاده کنید.

اصول طراحی بنر با فتوشاپ را بشناسید!

طراحی بنر با فتوشاپ

شما در این حالت به متن، لوگو، طرح گرافیکی و همینطور عکس مرتبط با سمینار یا پروژه نیاز دارید. تنها کافی است به منوی فایل در فتوشاپ مراجعه کنید. در قسمت فایل بهتر است کلید new را بزنید. در پنل فتوشاپ در سمت راست پنجره‌ای باز می‌شود و شما از آن طریق می‌توانید ابعاد بنر مد نظر خود را انتخاب نمایید. عرض،  ارتفاع،  نحوه قرارگیری عمودی و یا افقی بنر طراحی شده در این قسمت تعیین خواهند شد. در قسمت‌های بعدی کالر مود، میزان رزولوشن، رنگ بک گراند و .. را تعیین می کنیم. در انتها بر روی creat کلیک می­کنیم. از خط‌ کش‌های موجود در صفحه برای دسته‌بندی قسمت‌های مختلف استفاده کنید تا بتوانید با تراز عالی برای طراحی و استفاده از موارد مختلف دیگر در فتوشاپ استفاده نمایید. در نتیجه می­توانید یک طراحی بنر با فتوشاپ قرینه و صاف داشته باشید.

پس از آنکه برای طراحی بنر با فتوشاپ صفحه اصلی را انتخاب نمودید و آن را خط کشی کردید حال باید المان ها، عکس ها و … را که در طراحی بنر تبلیغاتی به آنها نیاز دارید، وارد صفحه کنید. عنوان مشخص شده بر اساس رویداد و … را در layers یک لایه جدید اضافه کنید. در لایه های جدید انتخاب شده سعی کنید موارد طراحی را به صورت جداگانه داشته باشید.

کادر بندی کنید و در کادر تعیین شده عنوان و یا متن اصلی را نگارش نمایید. در زمینه طراحی لیبل‌ها و موارد مختلف دیگر و نحوه قرار دهی آنها می‌توانید از ویژگی‌های طراحی منحصر به فرد در فتوشاپ استفاده نمایید.  اینکه شما چگونه صفحه موجود خود را طراحی کنید و از چه ابزارهایی استفاده نمایید به سلیقه شما و میزان توانایی‌تان در طراحی بستگی خواهد داشت. قطعاً با آموزش رایگان طراحی بنر با فتوشاپ به صورت محدود می‌توانید در ابتدای امر بنرهای مد نظر خود را طراحی نمایید.

اصول طراحی بنر با فتوشاپ را بشناسید!

طراحی بنر مغازه با فتوشاپ

طراحی بنر با فتوشاپ در ابعاد بزرگ

زمانی که شما برای آموزش طراحی بنر با فتوشاپ اقدام می‌کنید یکی از اصول ابتدایی و اصلی عنوان شده توسط مدرسین ابعاد بنرهای طراحی شده است. شما در یک صفحه فتوشاپ برای طراحی بنر خود اقدام می‌کنید و سپس خروجی نهایی کار شما به دست چاپگرها در موسسات چاپی می‌رسند. این افراد بر اساس رزولوشن و بر اساس موارد مختلف موجود سعی می‌کنند ابعاد مد نظر شما را برای چاپ بنر در نظر بگیرند. به همین منظور شما باید در زمان طراحی به رزولوشن و کیفیت بنر طراحی شده خود دقت کنید تا هرچه بنر بزرگتر شد و در ابعاد بزرگتری چاپ شد باز هم رزولوشن عکس‌ها، نوشته­ها و غیر موجود در بنر تغییری پیدا نکنند.

محل استفاده از بنر شما در طراحی بنر با فتوشاپ تاثیر بسیاری دارد. برای مثال اگر بنر طراحی شده از سوی شما برای یک سمینار باشد قطعاً در درب جلویی محل برگزاری سمینار از بنر استفاده خواهد شد. در چنین حالتی ابعاد و اندازه مورد نیاز برای بنرهای طراحی شده نسبت به بنرهایی که در سطح شهر برای تبلیغات برندهای مختلف بر روی بیلبوردها قرار می‌گیرند نیز متفاوت خواهند بود.  به همین منظور شما باید زمانی که قصد انتخاب ابعاد را در برنامه فتوشاپ دارید، به محل استفاده و همچنین کاربری بنر توجه کنید و در نهایت برای طراحی بنر با فتوشاپ اقدام کنید.

برای طراحی بنر با فتوشاپ در ابعاد بزرگ شما باید ابعاد رایج و موجود را بشناسید. در نتیجه بر اساس نوع کاربری و ابعاد رایج موجود در نهایت برای چاپ بنر از طریق موسسات چاپی اقدام کنید. در زمان طراحی بنر با فتوشاپ در ابعاد بزرگ، شما باید بر اساس نوع ابعاد رزولوشن انتخابی را به گونه‌ای اتخاذ نمایید تا در ابعاد انتخاب شده همه اجزای بنر به وضوح مشاهده شوند.

ابعاد رایج بنرهای افقی معمولاً ۶۰ در 122 سانتی متر هستند. همچنین می‌توانیم ابعاد ۶۰ در ۱۸۳ را نیز به عنوان ابعاد بنر افقی استاندارد معرفی کنیم. بنرهای ۶۰ در ۲۴۴ سانتی‌متر، ۶۰ در ۳۰۵ سانتی‌متر و موارد مختلف دیگر را به عنوان ابعاد استاندارد می‌توانیم بشناسیم. همچنین در بنرهای عمودی می‌توانیم ابعاد ۹۲ در ۱۸۳، ۹۲ در ۲۴۴، ۹۲ در ۳۰۵ و همچنین ابعاد ۹۲ در ۳۶۶ را مشاهده کنیم. معمولاً طراحی بنر برای مغازه‌ها با فتوشاپ یا طراحی برای سمینارهای مختلف در ابعاد افقی و عمودی عنوان شده انجام می‌پذیرند.

اصول طراحی بنر با فتوشاپ را بشناسید!

طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی بنر مغازه با فتوشاپ

زمانی که مغازه ای را اداره میکنید قصد دارید تا با طراحی بنر فتوشاپ افراد دیگر را از بازگشایی مغازه خود مطلع سازید. همچنین برای اطلاع رسانی نحوه فعالیت مغازه، محصولات موجود در مغازه و اطلاع از زمان تخفیفات موجود نیز باید از طراحی بنر استفاده نمایید. معمولا بنر های طراحی شده برای اطلاع رسانی از فعالیت مغازه به گونه ای هیجان انگیز خلق می­شوند. برای مثال در محتوای مورد استفاده برای تبلیغات باید از بزودی، خبر خوش، منتظر باشید و …. استفاده نمایید تا مخاطبین نسبت به نوع فعالیت مغازه شما که در حال چیدمان و آماده سازی است، کنجکاو شوند.

همچنین در طراحی بنر با فتوشاپ زمانی که محتوای متن را نگارش می کنید باید از رنگ های جذاب و گیرا مانند زرد، قرمز، نارنجی، آبی و .. استفاده کنید. معمولا بنر تبلیغاتی تهیه شده برای تخفیفات پایان فصل، افتتاحیه مغازه و … شلوغ هستند. در برابر این مورد می توانیم مشاهده کنیم که طراحی بنر با فتوشاپ برای معرفی موجودی محصولات و یا خدمات ارائه شده در مغازه، باید مرتب و در عین حال کامل و دقیق باشد. این مورد سبب می شود تا بنری خوانا تر و زیباتر داشته باشید. وقتی مخاطبین به بنر شما نگاه می کنند در این حالت اذیت نخواهند شد.

در نتیجه برای دریافت نتیجه منطقی و مثبت از طراحی بنر با فتوشاپ برای مغازه به همه این موارد دقت کنید تا در انتها بهترین طراحی بنر موجود را اتخاذ نمایید. همچنین بتوانید محصولات مغازه خود و یا خدماتی که در مغازه‌تان به مشتریان ارائه می‌دهید را به صورت واضح و کامل به اطلاع بینندگان و شنوندگان برسانید.

امروزه طراحی بنر مغازه با فتوشاپ و تبلیغات به روش گسترده با بنرهای متنوع در سطح شهر سبب شده است تا بسیاری از برندها به شهرت زیادی در منطقه و یا شهر شما دست یابند. اگر شما هم قصد دارید بدین روش برای تهیه بنر اقدام کنید، بهترین روش برای شما طراحی منحصر به فرد بنر تبلیغاتی می‌باشد. برای طراحی بنر مغازه با فتوشاپ نیز باید مانند اصول آموزش طراحی بنر فتوشاپ اقدام کنید. سعی کنید از عکس‌های مرتبط، متن صحیح و تاثیر برانگیز، رنگ‌های مخصوص به برند و لوگوی فعالیت شما و همچنین از ویژگی‌های طراحی منحصر به فرد نسبت به بنرهای طراحی شده رقیبان استفاده نمایید.

اصول طراحی بنر با فتوشاپ را بشناسید!

برای طراحی بنر با فتوشاپ باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟

طراحی بنر با سایت فتوشاپ

شاید برای شما طراحی بنر با فتوشاپ و اپلیکیشن آن سخت باشد.  در چنین حالتی می‌توانید برای طراحی بنر با سایت فتوشاپ اقدام کنید. بر اساس موارد موجود مانند هوش مصنوعی و غیره به بهترین شکل ممکن برای طراحی بنر مد نظر خود اقدام نمایید. در این سایت به راحتی می‌توانید عکس‌های موجود را ادیت کنید،  برای روتوش عکس‌ها به وسیله این سایت با هوش مصنوعی اقدام نمایید.

همچنین می‌توانید برای طراحی لوگو در بنر تان و موارد مختلف دیگر از موارد طراحی شده قبلی و یا نمونه‌های موجود در سایت استفاده کنید و از آنها الهام بگیرید. به همین منظور طراحی بنر با سایت فتوشاپ نسبت به طراحی بنر با خود برنامه فتوشاپ ساده‌تر و آسان‌تر بوده است. امکانات موجود در این سایت نیاز کاربران را نسبت به برنامه فتوشاپ بیشتر برآورده نموده است. همین موضوع آسانی و سرعت فعالیت شما را برای طراحی بنر با سایت فتوشاپ افزایش می‌دهد.

در ابتدا شما باید وارد سایت شوید و بر اساس پلتفرم سایت برای انتخاب صفحات متنوع اقدام کنید. برای طراحی بنر با فتوشاپ در سایت شما باید ابتدا یک صفحه انتخاب کنید. صفحه بر اساس ابعاد و اندازه مد نظر شما انتخاب خواهد شد. سپس المان‌های مختلفی که شما به داده‌های سایت اضافه کرده‌اید به انتخاب هوش مصنوعی در کنار یکدیگر چیده خواهند شد. اگر قصد دارید برای طراحی بنر متحرک اقدام کنید در همین زمینه و در سایت فتوشاپ نیز می‌توانید بنرهای طراحی شده متحرک خود را تولید نمایید.

فریم متحرک انتخاب شده از سوی شما و همچنین طراحی انتخاب شده بر اساس نمونه‌های موجود در سایت به شما کمک می‌کند تا شما سریع‌تر بتوانید برای طراحی بنر با فتوشاپ و آن هم به وسیله سایت اقدام نمایید. همچنین بنر خود را به راحتی برای تبلیغات در سایت‌های متنوع و یا پلتفرم‌های دیگری مانند اینستاگرام و غیره نشر دهید.

اصول طراحی بنر با فتوشاپ را بشناسید!

اصول طراحی بنر با فتوشاپ را بشناسید

نمونه طراحی بنر با فتوشاپ

اگر برای طراحی بنر با فتوشاپ هنوز تازه کار هستید و اطلاعات کاملی در این زمینه ندارید بهتر است از نمونه طراحی بنر با فتوشاپ استفاده کنید تا کیفیت بنرهای انتهایی طراحی شده خود را افزایش دهید.  نمونه طراحی با فتوشاپ موجود در سایت‌ها و همچنین پلتفرم‌های دیگر به شما کمک می‌کنند تا شما با ویژگی‌های متنوع برای طراحی بنر با فتوشاپ مانند انتخاب زمینه، انتخاب عکس مدنظر و همچنین انتخاب بهترین تایتل‌ها و متن‌های موجود در بنر آشنا شوید.

شما با بررسی نمونه طراحی بنر با فتوشاپ به این نتیجه پی می برید که بنر شما باید دارای چه اندازه و ابعادی باشد. همچنین می‌توانید در زمینه چاپ و ارائه بنرتان در موارد مختلف به ویژگی‌های منحصر به فردی دست یابید که قطعاً به بازدید بیشتر بنر شما از سوی مخاطبین می‌انجامد. برای آنکه از نمونه طراحی بنر با فتوشاپ استفاده کنید و بنر تبلیغاتی مد نظر خود را تهیه و تولید کنید بهتر است داستان هر بنر طراحی شده را بدانید. باید بر اساس داستان خودتان و با الهام گرفتن از نحوه طراحی بنر نمونه انتخابی برای طراحی و تولید نهایی اقدام نمایید.

سعی کنید در این زمینه برای طراحی بنر با فتوشاپ از نمونه های مشاهده شده کپی برداری نکنید. با الهام گرفتن از آن ها بهترین نمونه بنر را با خلاقیت خود طراحی نمایید. همچنین برای الهام گیری بهتر است از رقیبان و افرادی که در حوزه فعالیت شما، کار می­کنند به عنوان الگو استفاده نمایید.

اصول طراحی بنر با فتوشاپ را بشناسید!

نحوه استفاده از فتوشاپ برای طراحی بنر تبلیغاتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکی طراحی بنر طراحی پوستر طراحی کاتالوگ

سوالات متداول

در ابتدا بهتر است برای مشاهده کار در سایت¬های معتبر و همچنین در مجموعه های رقیبان بگردید. همچنین نمونه بنر های طراحی شده را از نظر اندازه، رنگ، متن و عکس بررسی کنید.

افراد حرفه ای برای طراحی بنر از فتوشاپ استفاده می کنند و بنر تبلیغاتی منحصر به فردی را نسبت به رقیبان خود تولید میکنند.

برای این موضوع که بتوانید با خلاقیت خود و بدون تکراری بودن بنر برای طراحی اقدام کنید، باید دوره های رایگان آموزش فتوشاپ را بگذرانید.

برای طراحی بنر بهتر است به ابعاد و رزولوشن توجه نمایید. ابعاد بزرگ بنر طراحی شده در صورت نداشتن کیفیت می تواند ضرر مالی به پروژه های شما وارد نماید.


نویسنده: سورنا احمدخانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 53 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی گرافیکی بنر با فتوشاپ اصول طراحی بنر با فتوشاپ طراحی بنر در photoshop ساخت بنر با فتوشاپ طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :