دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران

نویسنده: زهرا خلف زاده استخراج مقاله از پایان نامه تاریخ انتشار: 1403/2/19 ساعت 09:00:00 بازدید: 25 امتیاز 0 از 0 نظر

استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران یکی از ساده ترین تکنیک ها برای جمع آوری اطلاعات و تهیه مقاله تخصصی و علمی است. اگر زمان کافی ندارید که مقاله بنویسید یا این که اطلاعات شما از موضوع مقاله محدود است، ما مشکلتان را برطرف می کنیم. محققان ایران تایپیست بهترین خدمات را در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه افراد دیگر در اختیار شما قرار می دهند. یک مقاله کامل و در عین حال مرتبط. برای این که بدانید استخراج یک مقاله از دل پایان نامه چگونه انجام می شود، با ما همراه شوید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ما در کنار پاسخ به سوالات و ابهامات شما در خصوص فرایند استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران، به شما اطمینان می دهیم که بهترین مقاله را دریافت کنید. شما می توانید از این مقاله مفید و کاربردی استفاده کرده و رزومه تحصیلی خودتان را تقویت نمایید. همچنین از دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی، پذیرش نامه دریافت کنید. دیگر نگران عدم زمان کافی برای نوشتن مقاله تخصصی در زمینه های مختلف نباشید. ما این مشکل شما را به راحتی برطرف نموده ایم. 

استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران

استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران

آیا استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران اخلاقی است؟   

بدون تردید شما دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد در دانشگاه های مختلف، باید برای تقویت رزومه تحصیلی خود، مقالاتی نگارش کرده و به چاپ برسانید. چاپ مقاله ای که مطلوب و دقیق باشد، به شما کمک خواهد کرد که در مصاحبه پذیرش دانشگاه های معتبر، موفق تر عمل کنید. اما آیا شما زمان کافی برای نگارش مقاله دارید؟ مسلما خیر. 

از طرف دیگر ممکن است شما بر این باور باشید که استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران اخلاقی نیست و اقدام به انجام این کار ننمایید. برای این که ذهن خودتان را درگیر چنین مسائلی نکنید، بهتر است کار استخراج مقاله را به محققان حرفه ای ما در ایران تایپیست بسپارید. ما با نهایت دقت به گونه ای از دل پایان نامه دیگران مقاله ای برای شما تهیه می کنیم، که هیچ مشابهتی بین آنها مشاهده نکنید. 

البته لازم به ذکر است که ماهیتا استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران هیچ مشکلی ندارد. با این حال ما فرایند استخراج را به گونه ای انجام می دهیم که خیال شما از نظر تطابق نداشتن مقاله با پایان نامه، راحت باشد. مسلما برای استخراج متن مقاله از یک پایان نامه، باید دقت بسیاری صورت گیرد. نباید اصل مفهوم مقاله از بین رفته یا این که مطالب خارج شده از پایان نامه به صورت دیگری بیان گردد. 

محققان متخصص و حرفه ای ما در ایران تایپیست فرایند استخراج مقاله را با نهایت دقت انجام می دهند. به این دلیل که نوع نگارش پایان نامه با مقاله متفاوت بوده و باید نویسنده از بهترین جمله بندی برای ارائه مطلب پایان نامه در مقاله استفاده کند. از طرف دیگر نوع نگارش باید به گونه ای باشد که خواننده ضعف و سستی در ارائه مطالب تخصصی متن مقاله نیابد. 

در کل مسئله سرقت علمی یا غیر اخلاقی بودن استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران، زمانی مطرح می شود که نویسنده نتواند به درستی مطالب نگارش شده در پایان نامه را در متن مقاله بیان کند. از این رو اقدام به کپی کردن سبک نگارش محتوا در مقاله به همان صورتی نماید که در متن پایان نامه بیان شده است. کارشناسان حرفه ای ما در ایران تایپیست این مشکل را برطرف کرده اند. آنها به شما بهترین مقاله را از دل پایان نامه خارج کرده و تحویل می دهند.

استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران

استخراج مقاله بدون سرقت ادبی از پایان نامه دیگران

آیا استفاده از اطلاعات و ایده‌های یک پایان‌نامه بدون اجازه می‌تواند به مشکلات قانونی منجر شود؟

45 سال قبل قانون گذاران در زمینه سرقت ادبی، تمهیدات لازم را انجام دادند. آنها در قانون برای افرادی که اقدام به انجام چنین جرمی نمایند، 6 ماه تا 1 سال حبس به عنوان مجازات تعیین نمودند. با این حال این قانون تنها بر روی کاغذ ماند و هیچ وقت عملی نشد. با چنین شرایطی ممکن است شما از خودتان بپرسید که اگر از اطلاعات و ایده دیگری بدون اجازه او در مقاله خود استفاده کنم، آیا از نظر قانونی با مشکلی مواجه خواهیم شد یا خیر؟

باید بگوییم اصل استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران از نظر قانونی ایرادی ندارد. مگر زمانی که ایده ها و اطلاعات منتشر شده توسط نویسنده پایان نامه را در مقاله به نام خود ثبت کنیم. این مسئله مسلما از نظر قانونی مشکل خواهد داشت. البته هیچ نویسنده ای این کار را انجام نمی دهد و هرگز سرقت ادبی انجام نخواهد داد. 

محققانی که از پایان نامه دیگران مقاله استخراج می کنند، هدفشان این است که ایده ها و طرح های بیان شده دیگری را به شکل بهتری تفسیر کنند. در واقع ما برای نگارش مقاله، از پایان نامه دیگران به عنوان یک مرجع اطلاعاتی استفاده می کنیم. در نهایت نیز نام نویسنده پایان نامه را در انتهای مقاله به عنوان منبع تحقیقات بیان خواهیم کرد. 

از این رو برای برداشت اطلاعات و ایده ها چه از نویسنده پایان نامه اجاره بگیریم و چه اجازه نگیریم، هیچ مشکلی در آینده برای ما ایجاد نخواهد شد. محققان ایران تایپیست به خوبی این مسئله را رعایت نموده و با دقت از متن پایان نامه مقاله استخراج می کنند. مقاله ای که از تمامی استانداردهای قانونی برخوردار است. کافیست تهیه مقاله از دل پایان نامه دیگری را، به محققان متخصص و حرفه ای ما بسپارید.

استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران

استفاده از ایده پایان نامه دیگران در مقاله خود


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چه مراحلی برای استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران وجود دارد؟

محققان ایران تایپیست برای این که از دل پایان نامه، مقاله حرفه ای و مطلوبی استخراج کنند، چندین مرحله را طی می کنند. این مراحل عبارتند از:

  • اولین قدم ایجاد تغییر در عنوان مقاله است. هرگز نباید عنوان مقاله با عنوان پایان نامه مشابه باشد. نویسنده مقاله باید حتما عنوانی را برای مقاله خود انتخاب کند که مختصرتر بوده و در عین حال اصل مفهوم در آن بیان شده باشد. می توانید برای این که مفهوم اصلی عنوان پایان نامه در عنوان مقاله حفظ شود، کمی تغییر در آن ایجاد کرده و مختصرتر آن را بیان کنید.
  • دومین قدم در استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران، توجه به چکیده مقاله است. اصولا چکیده ای که در پایان نامه نوشته می شود، مفصل است. در حالی که شما باید برای نوشتن چکیده مقاله، متن را مختصرتر و کوتاه تر بیان کنید. در حالت معمول 250 تا 300 کلمه برای نوشتن چکیده مقاله کافی خواهد بود. برای این که چکیده مقاله شما مناسب باشد، بهتر است در آن تنها به مواردی اشاره کنید که با عنوان مرتبط هستند.
  • سومین قدم در استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران، توجه به متن مقاله است. این نکته را حتما به خاطر داشته باشید که متن پایان نامه به صورت کلی و دقیق با جزئیات کامل به موضوع پژوهش پرداخته است. در حالی که شما باید در مقاله به صورت خلاصه اقدام به بیان اصل موضوع پژوهش نمایید. می توانید در متن مقاله تنها به بخش های مهم در روش اجرای پژوهش اشاره کنید و در قسمت نتیجه گیری، توضیحات بیشتر و مفصل تری در مورد آن بیان نمایید.
  • در نهایت، منابع مقاله در فرایند استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران اهمیت دارند. شما حتما باید برای درج منابع مقاله خود، به سبک رفرنس نویسی مجله ای که قصد دارید مقاله خود را در آن به چاپ برسانید، توجه کنید. به این دلیل که هر مجله ای، استایل مخصوص به خود را برای چاپ مقاله دارد. همچنین شما باید قادر باشید در مقاله ای که ارائه می کنید، پیشنهادات اجرایی و مطلوب خودتان را هم به خوبی بیان کنید. تنها در این صورت قادر خواهید بود با استفاده از اطلاعاتی که بدست آورده اید، موضوع مورد نظر را تحلیل و بررسی نمایید.

استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران

مراحل استخراج مقاله از پایان نامه

آیا استفاده از نتایج و داده‌های یک پایان‌نامه بدون اجازه می‌تواند به نفع همکاری بین دانشگاهیان باشد؟

همانطور که بیان نمودیم، این که شما بخواهید از داده ها و اطلاعات افرادی که پایان نامه نوشته اند در متن مقاله استفاده کنید، هیچ مشکلی ندارد. البته تا زمانی که این اطلاعات را به نام خود ثبت نکنید و در واقع اقدام به انجام سرقت ادبی ننمایید. حال این سوال مطرح می شود که آیا استفاده از این داده ها و اطلاعات می تواند منجر شود که میان دانشگاه ها همکاری ایجاد شود؟

اصولا مقالاتی که توسط محققان متخصص و حرفه ای ایران تایپیست نگارش می شوند، از استاندارد لازم برخوردارند. از این رو این مقاله تهیه شده خود می تواند به عنوان یک رفرنس برای نوشتن مقاله یا پایان نامه دیگری استفاده شود. پس این احتمال وجود دارد که بعد از استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران، دانشگاه ها با یکدیگر در زمینه بررسی بیشتر داده ها و اطلاعات همکاری کنند. با این هدف که به منظور اجرایی کردن طرح ها و ایده های مشابه در مقاله و پایان نامه، به توافق برسند.

حتی دانشجویان نیز می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با همکاری یکدیگر، اهداف و ایده های مطرح شده در مقاله و پایان نامه را اجرایی کنند. این مسئله هیچ مشکلی را برای دانشجویان و دانشگاه ها ایجاد نخواهد کرد. همچنین می تواند باعث ایجاد همکاری متقابل آن دو با یکدیگر نیز شود. در اصل محققان ما در ایران تایپیست با بررسی دقیق و حساس داده ها و ایده ها، به گونه ای فرایند استخراج مقاله از پایان نامه را انجام می دهند که بتوان از آن استفاده های مفید دیگری هم نمود. 

مقاله استخراج شده از پایان نامه دیگران توسط محققان ما در ایران تایپیست، اطلاعاتی را در اختیار دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا قرار می دهد که بتوانند به کنکاش بپردازند. ذهن آنها درگیر موضوع مقاله می شود و با کمک گرفتن از ایده ها و نظرات ثبت شده در پایان نامه، به دنبال اجرایی کردن آن می روند. اگر به دنبال آن هستید که یک طرح جدید را شناسایی کرده و به دنبال اجرایی نمودن آن روید، کافیست پایان نامه مورد نظر خود را به کارشناسان ما بسپارید تا از دل آن یک مقاله عالی برای شما خارج کنند.

استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران

استفاده از نتایج تحقیقات دیگران در پایان نامه برای نگارش مقاله

چه روش‌هایی برای ارجاع به پایان‌نامه اصلی در مقالات استفاده می‌شود؟

روش های بسیاری وجود دارد که می توان بعد از استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران، بیان نمود که متن مقاله از چه پایان نامه ای برداشته شده است. البته اصولا تمامی نویسندگان در انتهای مقاله خود لیستی از منابع را بیان می کنند که در این بخش می توان نام پایان نامه مورد نظر را هم به عنوان منبع آورد. این ساده ترین و معمولی ترین روشی است که محققان برای ارجاع به پایان نامه اصلی در مقاله، استفاده می کنند. 

در کنار این روش، محققان ما در ایران تایپیست از روش های دیگری هم استفاده می کنند. این که شما تمایل داشته باشید تا چه میزان از پایان نامه اصلی در مقاله خود صحبت کنید، به آنها اجازه می دهد که از روش های ارجاع مختلف به مقاله اصلی استفاده کنند. یکی از تکنیک هایی که می توان با استفاده از آن به پایان نامه اصلی در متن مقاله اشاره کرد، آوردن یک جمله مهم در متن مقاله و ذکر منبع در همان صفحه مورد نظر است. 

بدون تردید در استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران محققان ممکن است نیاز داشته باشند که چند جمله کلیدی و مهم را عینا در متن مقاله تکرار کنند. در چنین مواقعی می توان ذیل همان جمله کلیدی و مهم، به پایان نامه اصلی اشاره نمود و منبع را ذکر کرد. شاید این کار از نظر برخی از دانشجویان مطلوب نباشد، اما باید بگوییم این کار نه تنها از بروز مشکل قانونی سرقت ادبی جلوگیری می کند، بلکه به خواننده این امکان را می دهد که در صورت تمایل به سراغ تهیه پایان نامه اصلی و مطالعه آن نیز رود. 

به طور کلی محققان ما به تمامی استانداردهای ذکر منبع در متن مقاله توجه می کنند. آنها مقالاتی که شما نیاز دارید را با نهایت دقت نگارش نموده و همیشه به رضایت شما توجه می کنند. از این رو شما می توانید با اطمینان در ایران تایپیست ثبت سفارش استخراج مقاله از پایان نامه های نوشته شده توسط دیگران نمایید و با پرداخت تعرفه های پایین، در کوتاه ترین زمان به مقاله مطلوب و مورد نظر خود برسید.

استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران

روش های مختلف ارجاع به پایان نامه در مقاله

جمع بندی

اگر نگران این هستید که چگونه می توانید اقدام به استخراج مقاله از پایان‌نامه دیگران استاندارد و حرفه ای نمایید، بهتر است کار را به محققان حرفه ای و با تجربه ما در ایران تایپیست بسپارید. اولویت اول همه محققان ما نگارش مقاله ای با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد دیگر موسسات فعال در کشور است. پس نگران هیچ چیز نباشید و کار استخراج مقاله از دل پایان نامه دیگری را به ما بسپارید. 

ایران تایپیست در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت مقاله مورد نظر شما را مطابق با استانداردی که نیاز دارید تهیه می کند. تنها کافیست شما بگویید مقاله مورد نظر را به چه منظور نیاز دارید و باید از چه پایان نامه ای آن را استخراج نمایید. دیگر فرایند تهیه و نگارش مقاله را به محققان متخصص و حرفه ای ما بسپارید و با کمترین میزان هزینه، یک مقاله عالی تحویل بگیرید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات دانشجویی استخراج مقاله از پایان نامه تبدیل پایان نامه به کتاب هزینه استخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

شاید با خودتان فکر کنید که استخراج پایان نامه از مقاله کار ساده ای است و نیازی به هیچ مهارتی ندارد، اما باید بگوییم اینگونه نیست و انجام این کار به دانش تخصصی و علمی کافی نیاز خواهد داشت.

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا برای کسب امتیاز بیشتر، نیاز دارند که مقاله ای در مجله تخصصی به چاپ برسانند. چاپ مقاله به پذیرش آنها در دانشگاه های داخلی و خارجی کمک بیشتری خواهد کرد.

استخراج مقاله از پایان نامه ها برای ژورنال ISI از مراحل سختی برخوردار است، بهتر است انجام این کار را به محققان ما در ایران تایپیست بسپارید و مطمئن باشید که مقاله شما در سطح بالا تهیه خواهد شد.

ابتدا ژورنال علمی مورد نظر باید انتخاب شود، سپس حجم مطالب داخل پایان نامه با دقت و مطابق با استاندارد باید کاهش یافته و مقدمه به چکیده تبدیل گردد. در نهایت بخش متدولوژی مختصر و ارجاعات باید محدود شوند.


نویسنده: زهرا خلف زاده استخراج مقاله از پایان نامه تاریخ انتشار: 1403/2/19 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 25 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نوشتن مقاله از پایان‌ نامه دیگران چاپ مقاله از پایان‌نامه دیگران استخراج مقاله از پایاننامه دیگران تقویت رزومه نگارش مقاله از پایان‌ نامه دیگران

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :