جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

انجام تحقیق

باسلام و احترام اینجانب مریم یوسفی دانشجو کارشناسی ارشد برق الکترونیک می باشم موضوع پایان نامه بنده در مورد کاربرد سیستم های شناختی در طراحی و شبیه سازی مدارات VLSI است و از معماری Winner Take All استفاده کردم و مدار فلیپ فلاپ چهار طبقه با Hspice شبیه سازی کردم. مشکلی که بهش برخوردم و قادر به رفعش نیستم ارتباط بین معماری WTA با Hspice است که توضیحاتی باید موردش ارائه شود. با سرچ در گوگل هم رفرنس خاصی پیدا نکردم. این موضوع برای اصلاحیه اتمام کار بعد دفاع می باشد و استاد داور گفتن که چرا برای شبیه سازی معماری دابلیو تی ای از اچ اسپایس استفاده میشه، چه مزیتی نصب به بقیه داره ؟ من خودم نصب به مقاله و کارهای قبلی که انجام شده بود اساس شبیه سازی بر حسب اچ اسپاس گذاشتم، اصول خاصی نبوده، ایشون در این مورد خاص سوال دارن و باید در حد ۲ صفحه باید ارتباط بین این دو رو باید بنویسم تا قبول کنند اگر منبع و مطلبی هست که میتونید کمک کنید ممنون میشم

کاربر شماره #31828
ارسال شده در تاریخ ۹۶/۰۸/۲۳ سه شنبه ۱۵:۳۳

با سلام. به دلیل تصویب قانون جدید در مجلس شورای اسلامی مبنی بر ممنوعیت برونسپاری تحقیق ، این خدمات در موسسه ایران تایپیست ارائه نمی شود.

کاربر شماره #11
ارسال شده در تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ پنجشنبه ۱۲:۱۷
پاسخ خود را ارسال کنید ! برای ارسال پاسخ میتوانید بطور رایگان عضو شوید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.