دوشنبه ۱۴ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات

نویسنده: نیما رفیعی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/5/1 ساعت 20:00:00 بازدید: 443 امتیاز 5 از 1 نظر

یکی از مهم ترین خدماتی که از سوی ایران تایپیست ارائه می شود و همواره در دسترس شما می باشد، امکان ویراستاری در ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات است. در واقع باید بدانید که علاوه بر بحث ترجمه، برای روان و صحیح بودن متن، باید نسبت به ویراستاری ترجمه اولیه اقدام شود تا در نتیجه، کار به صورت تمیز و حرفه ای در اختیار شما قرار گیرد. آیا تمامی مترجمین می توانند نسبت به ویراستاری ترجمه اقدام کنند؟ در جواب به این سوال باید بگوییم خیر و باید در نظر داشته باشید که این کار حرفه ای باید توسط متخصصینی انجام شود که با ادبیات انگلیسی آشنایی کامل داشته و می توانند در حوزه زبان تخصصی رشته مربوطه نیز فعالیت حرفه ای داشته باشند. در این صورت می توان گفت که ویراستاری ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات به خوبی انجام می شود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.

به طور کلی تمامی فایل هایی که توسط ایران تایپیست برای مشتریان ارسال می شود، پس از ارسال مترجم، یک بار مورد بازبینی قرار می گیرد تا اشتباه های ممکن و جزئی به صورت کلی حذف شود. این در حالی است که ویراستاری دقت بالاتری می طلبد و همچنین توسط افرادی با تخصص بالاتر باید انجام شود. از این روی شما می توانید در سایت ما نسبت به ارائه درخواست ویراستاری ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات اقدام کنید که این مسئله برای شما بسیار مفید واقع خواهد شد. ایران تایپیست می تواند یک روش دسترسی مطمئن به بهترین مترجمان در سراسر کشور باشد و همواره برای شرکت ها و افراد یک انتخاب خوب به شمار می رود.

ویراستاری تخصصی ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات برای کسانی که خودشان نسبت به ترجمه اقدام کرده اند نیز مفید واقع می شود و به طور کلی سطح کیفیت یک مقاله را می تواند تا حد بسیار زیادی ارتقاء دهد. از این روی شما می توانید با خیال راحت نسبت به دریافت این خدمات با قیمت مناسب اقدام کنید.

ویراستاری ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات 

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات

سوالات متداول

به معنای آن است که پس از ترجمه اولیه، توسط تیم ویراستاری، یک بار صحت ترجمه، صحت استفاده از کلمات در جملات انگلیسی و همچنین اطمینان از یکی بودن متون فارسی و انگلیسی از لحاظ منظور برداشت شده و از این روی شما می توانید از خدمات ما استفاده داشته باشید.

به این منظور می توانید از طریق سایت اینترنتی ایران تایپیست اقدام کرده و در هنگام ثبت سفارش، درخواست ویراستاری به صورت حرفه ای را ارائه دهید.

تمامی ریز هزینه ها به صورت کاملا شفاف در پیش فاکتور ارائه شده وجود دارد و بر این اساس می توانید نسبت به دریافت خدمات اقدام کنید.

به این منظور می توانید با مترجم در ارتباط باشید و یا با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این حوزه بپرسید.


نویسنده: نیما رفیعی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/5/1 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 443 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ویرایش ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ویراستاری ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله ادیت ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ویرایش ترجمه مقالات ویراستاری ترجمه مقاله

دیدگاه کاربران

علی باتوانی | 1400-7-28 ساعت 09:20:26 امتیاز :

خیلی بادقت و با رعایت تمام تکنیکا مقالمو ویراستاری کردین. ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :