دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین در سایزهای مختلف

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/29 ساعت 16:21:29 بازدید: 886 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی دست مشتریان را برای تبدیل از «آنچه هستند»، به «آنچه می خواهند باشند»، باز می گذارد؛ اما این به چه معناست؟ ما در ایران تایپیست برای شما محدودیتی را ایجاد نخواهیم کرد؛ شما می توانید برای هر نوع روزنامه با هر اندازه ای ثبت سفارش ِ «صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین» را انجام دهید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کوچک ترین روزنامه ها تا بزرگترین ِآنها امکان صفحه آرایی و طراحی دارند. به طبع هرچه روزنامه کوچکتر باشد (مثلا تا اندازه ی یک برگه ی A4) از طراحی با تصاویر و المان های کوچک تر استفاده خواهد شد و اندازه فونت ها، شکل آنها و مطالبی که باید در تک تک صفحات درج شوند (به همراه فاصله و در نظر گرفتن فضای سفید یا خالی برای هر صفحه جهت پر نشدن آن با عکس و نمودار و متن) نیز به همین نسبت کوتاه تر خواهد شد. اما طبعا هرچه اندازه روزنامه بزرگتر باشد باید به طوری از فضاهای خالی آن استفاده شود که مخاطب گمان نکند هزینه ای که برای خرید این روزنامه پرداخته، تماما بی جا و اشتباه بوده است.

به عنوان مثال در بسیاری از روزنامه ها بخش های قابل توجهی از صفحات (به دلیل بزرگ بودن اندازه آن) خالی رها می شود که این موضوع به دور از اصول حرفه ای صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین است. علاوه بر این، در ایران تایپیست برای صفحه آرایی روزنامه به اصول پاراگراف بندی، تنظیم فهرست و درج محتوای بسیار در عین توجه به عدم ایجاد خستگی برای چشم مخاطب توجه ویژه ای خواهد شد. تک تک موارد بیان شده در طول انجام پروژه های مختلف مربوط به صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین و کار کردن با این نرم افزار ِکاربردی به دست آمده اند که خیال شما مشتری گرامی را از بابت انجام صفحه آرایی تکنیکی و تخصصی آسوده می کنند. همین حالا می توانید برای شروع همکاری با ایران تایپیست از صفحه اصلی سایت ما، اقدام کنید.

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین در سایزهای مختلف

صفحه آرایی روزنامه

امکان بهره مندی از قابلیت صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین در سایزهای مختلف

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین، قابلیت های مختلفی را برای شما به همراه دارد. به واقع این نرم افزار دست شما را در هنگام زیباسازی مجله ها باب میل و سلیقه شما کاملا باز نگه می دارد. یکی از نکاتی که در این زمینه شما می توانید از آن بهره مند شوید؛ قابلیت ارائه نکات صفحه آرایی مجله ها در سایزهای مختلف می باشد. بنابراین این گونه نیست که شما تنها محدود به سایزهای از پیش تعیین شده روزنامه ها باشید. چرا که گاهی اوقات ممکن است مطالب شما در روزنامه به آن میزانی نباشد که بخواهید از سایز بزرگ روزنامه ها استفاده کنید. در این چنین شرایطی بهتر است سفارش صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین خود را به طراحانی بسپارید که می توانند با توجه به نیاز شما اقدام به صفحه آرایی مجله کنند. آن ها با نرم افزار ایندیزاین، از سایزهای کوچک و بزرگ مورد نیاز شما صفحه آرایی مجلات را صورت می بخشند.

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین در سایزهای مختلف

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

ارائه صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین به مشتری با قابلیت ها و امکاناتی که در این نرم افزار وجود دارد؛ گزینه بسیار خوبی به شمار می آید. این قابلیت ها باعث شده اند که شما با هیچ محدودیتی رو به رو نشوید. از جمله همین مسائل، قابلیت صفحه آرایی روزنامه ها در سایزهای مختلف می باشد. بدین ترتیب شما می توانید در این نرم افزار با توجه به نیاز خود، سایزهای دلخواهی را بیان کنید و دیگر محدود به استفاده سایزهای از پیش تعیین شده نیستید. این قابلیت صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین امکان خوبی را در اختیار شما قرار داده است. چون شما با توجه به مطالب و تعداد عکس ها و سایر نکات دیگر، با توجه به نیاز خود یکی از سایزهای موجود را برای روزنامه انتخاب می کنید. طراحان و گرافیست ها هم در این زمینه به چالش نمی افتند. آن ها می توانند با توجه به مطالب موجود در سایز متناسب روزنامه اقدام به صفحه آرایی کنند.

هزینه صفحه آرایی روزنامه ها در سایزهای مختلف

انتخاب هر یک از سایزهای مختلف صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین، می تواند روی هزینه ها هم موثر واقع گردد. به این ترتیب که هر چقدر سایز روزنامه ها بیشتر باشد؛ نکات صفحه آرایی بیشتری را هم می بایست روی آن ها پیاده سازی کرد. در نتیجه هزینه سفارش صفحه آرایی شما نیز بیشتر می شود. برعکس هزینه صفحه آرایی روزنامه ها با سایز کوچک تر نیز به مراتب کمتر می باشد. بنابراین انتخاب سایزهای مختلف و متنوع صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین از دو جنبه می تواند برای شما دارای اهمیت باشد. اولا: شما با توجه به نیاز خود اقدام به انتخاب یکی از این سایزها می کنید. ثانیا: می توانید با انتخاب سایزهای کوچک تر، در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در هر حالت می توانید با سپردن سفارش صفحه آرایی به موسسه ایران تایپیست از خدمات این موسسه معتبر بهره مند شوید.

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین در سایزهای مختلف

سایزهای مختلف روزنامه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی روزنامههزینه صفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه بندی کتاب در ایندزاین

سوالات متداول

یک پیش پرداخت در ابتدا از شما دریافت شده و در نهایت بعد از اتمام کار نیز مابقی هزینه دریافت می شود.

شما می توانید با ما در ایران تایپیست در ارتباط باشید تا مراحل انجام کار را کنترل و پیگیری کنید.

بله، شما می توانید برای ثبت سفارش حضوری نیز به آدرس ما مراجعه نمایید.

شما می توانید به این منظور، با ما تماس حاصل نموده و درخواست خود را مطرح کنید.


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/29 ساعت 16:21:29 تعداد بازدید: 886 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اصول صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین قواعد صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین قوانین صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین صفحه بندی روزنامه با ایندیزاین تعرفه صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :