دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ فارسی در فتوشاپ

نویسنده: آیدا وحدت تایپ فارسی تاریخ انتشار: 1402/2/15 ساعت 09:00:00 بازدید: 741 امتیاز 0 از 0 نظر

فتوشاپ یکی از برنامه های گرافیکی است که عضوی از خانواده محبوب و پر طرفدار Adobe محسوب می شود. در این برنامه امکان تایپ متن و طراحی های گرافیکی مختلف وجود دارد. یکی از ویژگی هایی که برنامه فتوشاپ دارد در این است که شما می توانید در این برنامه کار تایپ را نیز انجام دهید.

اگر دوست دارید تا برای تایپ فارسی در فتوشاپ از این برنامه استفاده کنید اما نحوه کار کردن با این برنامه را بلد نیستید با ما تا انتهای این محتوا همراه باشید؛ چرا که قصد داریم در خصوص این موضوع صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ نستعلیق فارسی در فتوشاپ

افرادی که با محیط برنامه فتوشاپ بیگانه باشند قطعا این تصور را دارند که در این برنامه تنها می توان کارهای گرافیکی انجام داد و امکان تایپ فارسی در فتوشاپ در این برنامه وجود ندارد. تا حدودی این دیدگاه درست است؛ چرا که برنامه فتوشاپ یک برنامه تایپ متنی نیست و بیش تر برای طراحی بنرها، پست های اینستاگرام و... از آن استفاده می شود. در برخی مواقع به دلایل مختلفی نیاز به تایپ متن در برنامه فتوشاپ وجود دارد. شاید اگر هیچ آشنایی با این برنامه نداشته باشید، انجام این کار برایتان کمی سخت به نظر برسد. به جرات این موضوع را بیان می کنیم که تایپ فارسی در برنامه فتوشاپ راحت تر از نوشیدن یک لیوان آب می باشد.

برنامه فتوشاپ برای این که بتواند کاربران خود را بی نیاز از برنامه های دیگر کند، قابلیت های بسیار زیادی دارد که قطعا با دانستن آن ها انگشت به دهان می مانید. همان طور که در برنامه ورد امکان نصب فونت های بسیار زیادی وجود دارد، می توانید فونت های مختلفی را نیز در برنامه فتوشاپ نصب کنید. اکثر افراد به سبب ماهیتی که فونت نستعلیق دارد، به دنبال نصب آن هستند تا بتوانند به این صورت جلوه بی نظیری را به طراحی های خود بدهند. برای دانلود فونت نستعلیق کار سختی پیش روی شما قرار ندارد. از موتور جستجوی گوگل کمک بگیرید و در آن عبارت دانلود فونت نستعلیق را سرچ نمایید. قطعا در نتیجه این کار سایت های مختلفی برای شما به نمایش در می آید که می توانید وارد یکی از آن ها شوید.

با دانلود کردن فونت نستعلیق می توانید این فونت را بر روی برنامه فتوشاپ نصب کنید. اکثر وب سایت های فعال در زمینه دانلود فونت نستعلیق بدون دریافت وجهی لینک دانلود را در اختیارتان می گذارند و شما به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. بعد از نصب شدن این فونت می توانید متن خود را در برنامه فتوشاپ تایپ کرده و فونت آن را نیز نستعلیق انتخاب نمایید.

تایپ فارسی در فتوشاپ

تایپ فارسی در فتوشاپ

حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ

افرادی که تاکنون هیچ تجربه ای در خصوص تایپ فارسی در فتوشاپ نداشته اند، قطعا برای اولین بار این کار برایشان سخت خواهد بود. یکی از مشکلات متداولی که معمولا افراد دارند موضوع باز کردن کادر برای نوشتن متن در برنامه فتوشاپ می باشد.

زمانی که برنامه فتوشاپ باز می شود، در قسمت چپ این برنامه یک سری تب برای شما به نمایش در می آید. یک از ماژول هایی که جزئی از این تب ها محسوب می شود، ماژول T می باشد. با کلیک کردن بر روی این ماژول کادری برای شما در برنامه فتوشاپ باز می شود. با کلیک بر روی کادر حال اجازه تایپ متن را خواهید داشت. شاید برایتان جالب باشد بدانید که اجازه تایپ فارسی در فتوشاپ را ندارید و اکثر افراد ناآگاه و بیگانه با فضای برنامه فتوشاپ با این مشکل دست به گریبان هستند. کلید حل مشکل شما استفاده از دو دکمه جادویی و طلایی در این برنامه می باشد.

بعد از انتخاب ماژول T در برنامه فتوشاپ یک کادر برای شما باز می شود. برای این که زبان فتوشاپ شما از حالت انگلیسی به حالت فارسی تغییر پیدا کند، باید از دو دکمه ctrl+K استفاده کنید. بعد از فشردن این دو دکمه نیاز است تا بر روی گزینه word-ready layout کلیک کرده و در انتهای دکمه OK را بفشارید. بعد از این کار نیاز است تا برنامه فتوشاپ را به طور کامل ببندید. بعد از چند دقیقه مجدد برنامه فتوشاپ را باز کنید. در این صورت زبان فتوشاپ شما فارسی خواهد بود و دیگری مشکلی برای تایپ نخواهید داشت. 

البته برنامه فتوشاپ راه های میان بر دیگری برای حل مشکل تایپ دارد که هیچ کدام اندازه این راه کاربردی و راحت نخواهند بود. بعد از تایپ متن خود می توانید از نوار ابزاری که بالای برنامه فتوشاپ وجود دارد فونت و اندازه مورد نظر متن خود را انتخاب نمایید.

تایپ فارسی در فتوشاپ

تایپ در فتوشاپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ

یکی از ایراداتی که ممکن است تایپ فارسی در فتوشاپ وجود داشته باشد، موضوع جدا تایپ شدن کلمات در این برنامه است. در این صورت زمانی که شما یک جمله و یا کلمه را تایپ می کنید حروف به یکدیگر نمی چسبند و متن شکلی ناخوانا به خود می گیرد.

برای حل این مشکل راه سختی پیش روی شما قرار ندارد. در ابتدا نیاز است تا برنامه فتوشاپ را باز کنید. از نوار ابزاری که بالای برنامه فتوشاپ وجود دارد، بر روی گزینه edit کلیک نمایید. در این صورت انتخاب های بسیار زیادی پیش روی شما ظاهر می شود که نیاز است بر روی performance بروید. در این صورت مجدد گزینه های متعددی برای شما به نمایش در می آید که باید گزینه type را از میان آن ها انتخاب کنید. بعد از کلیک کردن بر روی گزینه type یک پنجره جدید ظاهر می شود. این پنجره دارای سه بخش می باشد که باید بر روی بخشی که عنوان آن choose text engine options می باشد بروید. این بخش خود دارای چند گزینه می باشد که نیاز است تا بر روی گزینه middle eastern and south Asian کلیک کنید.

با انجام این کار دیگر متون شما به صورت کامل به یکدیگر می چسبند و مشکلی برای شما وجود نخواهد داشت. البته ناگفته نماند از راه های دیگری نیز می توانید این کار را انجام دهید. راه حل دوم برای حل این مشکل استفاده از نوار ابزار بالای برنامه فتوشاپ است. از میان گزینه هایی که در نوار ابزار بالای فتوشاپ وجود دارد، بر روی گزینه type کلیک نمایید. در این حالت لیستی از گزینه های متفاوت برای شما به نمایش در می آید. با قرار گرفتن موس بر روی گزینه language options مجدد یک لیست برای شما به نمایش در می آید که با کلیک بر روی گزینه middle eastern features مشکل از هم گسستی کلمات حل می شود.

با انجام یکی از این راه ها بدون نیاز به پرداخت هزینه ای اضافه مشکل شما به راحت ترین شکل ممکن رفع می شود.

تایپ فارسی در فتوشاپ

مشکل از هم گسستگی کلمات

فارسی نوشتن در فتوشاپ 2020

فتوشاپ ورژن های مختلفی دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. هر ساله شرکت adobe دست به معرفی ورژن های جدید می زند تا بتواند ایرادات موجود که ممکن است کاربران را اذیت کند، رفع نماید. ورژن 2020 برنامه فتوشاپ ایرادات بسیار زیادی داشت که کاربران این ورژن از برنامه را حسابی اذیت می کرد. یکی از ایرادات این برنامه این بود که کاربران اجازه تایپ متن فارسی در آن را نداشتند.

در قسمت قبلی مقاله در ارتباط با این موضوع توضیحات کامل داده شد. کافیست یک سری تغییرات را در تنظیمات اولیه این برنامه انجام دهید تا مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ شما حل شود. بسیاری از افراد و مجموعه ها ممکن است به دلیل بی تجربگی و یا وسواسی که دارند، حوصله انجام این تنظیمات را نداشته باشند. در این جاست که به دنبال برون سپاری کردن کار خود به شرکت هایی که خدمات تایپ فارسی در فتوشاپ را انجام می دهند، باشند. در این حالت کار این افراد و یا موسسات در سریع ترین زمان ممکن حل می شود. افراد وسواسی دوست دارند کارهایشان در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیتی ایده آل انجام شود. 

اغراق نکرده ایم اگر بگوییم ایران تایپیست می تواند کار شما را با کیفیتی مثال زدنی و در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد. مجموعه ما به سبب همکاری داشتن با تایپیست و گرافیست های مسلط به برنامه فتوشاپ و همچین ورد در کنار شماست. سفارشات خود را در این وب سایت ثبت نمایید تا آن ها را به بهترین حالت ممکن برایتان انجام دهیم.  

یکی از شاخصه هایی که رقم زننده وجه تمایز مجموعه ایران تایپیست با سایر مجموعه ها می باشد موضوع تجربه و سابقه کاری بالای ماست. به واسطه سال ها فعالیت در این امر توانسته ایم نیازهای مشتریان خود را بشناسیم و به بهترین حالت ممکن به انتظارات آن ها پاسخ دهیم. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر می توانید با ما در ارتباط باشید.  

تایپ فارسی در فتوشاپ

تایپ آنلاین در فتوشاپ

ثبت سفارش آنلاین تایپ فارسی در فتوشاپ

ویژگی هایی که مجموعه ایران تایپیست دارد باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال انتخاب این مجموعه برای شروع همکاری و ثبت سفارش تایپ فارسی در فتوشاپ باشند. قطعا افرادی که تاکنون در این مجموعه ثبت سفارش نکرده اند ممکن است این سوال برایشان به وجود آید که چطور می توانند این کار را انجام دهند. برای ثبت سفارش در ایران تایپیست نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. کافیست در گوگل عبارت ایران تایپیست را ثبت نمایید. سپس وارد سایت ما شوید و گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید را انتخاب کنید. در این حالت شما وارد صفحه جدیدی می شوید. اگر از کاربران قدیمی سایت باشید دیگر نیازی به ثبت نام مجدد ندارید و می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد فاز بعدی که ثبت سفارش است، شوید. در صورتی که از کاربران جدید محسوب می شود باید ابتدا در سایت ثبت نام نمایید. ثبت نام در سایت کار سختی نیست و فقط باید اقدام به تکمیل کردن یک سری اطلاعات نمایید.

بعد از گذر از این مرحله حال باید اقدام به تکمیل کردن یک سری موارد نمایید. در این قسمت از شما جزئیات سفارشی که قصد ثبت آن را دارید، پرسیده می شود. معمولا فرایند ثبت سفارش 2 دقیقه طول می کشد. بعد از تکمیل کردن اطلاعات حال باید منتظر صادر شدن فاکتور پرداخت خود باشید. کارشناسان ما در تایم اداری و غیر اداری در کم تر از 2 دقیقه فاکتور شما را صادر می کنند. بعد از پرداخت صورتحساب حال می توانید منتظر آماده شدن سفارش خود باشید. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که مجموعه ایران تایپیست دارد در این است که تمامی سفارشات خود را 7 روز گارانتی می نماید. در صورتی که در این مدت زمان مشکلی برای سفارش وجود داشته باشد بدون پرداخت هزینه ای اضافه می توانیم آن را برای شما رفع کنیم.

هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستیم تا بتوانیم سوالات شما را در این خصوص رفع نماییم. کافیست یک بار با ما همکاری داشته باشید تا بتوانید متوجه مسئولیت پذیری و تعهد ما شوید.

برای این که بتوانید نسبت به کیفیت کار ما اطمینان حاصل نمایید، می توانید نمونه کارهای قبلی مجموعه ما را مشاهده کنید. ممکن است برخی افراد به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه توانایی پرداخت صورتحساب خود را به صورت یک جا نداشته باشند. جای نگرانی وجود ندارد. کافیست به هنگام ثبت سفارش خود این موضوع را با کارشناسان مجموعه در میان بگذارید تا صورتحساب شما به صورت اقساطی بسته شود.

تایپ فارسی در فتوشاپ

طریقه تایپ در فتوشاپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از دستنویستایپ فایل صوتیفوری ترین تایپهزینه تایپ فارسی

سوالات متداول

خیر هیچ تفاوتی میان نحوه تایپ در این دو برنامه وجود ندارد. تنها موردی که باعث تفاوت آن ها شده ماهیت هر دو برنامه می باشد. از برنامه فتوشاپ نمی توان برای تایپ متون طولانی استفاده کرد.

از آن جایی که در برنامه فتوشاپ نمی توان متن های طولانی را تایپ کرد، تعرفه تایپ در این برنامه بسیار کم می باشد. زبان محتوا و تعداد کلمات اما تاثیر مستقیم را بر روی تعرفه تایپ در فتوشاپ می گذارند.

امکان نگارش متون حجمی در برنامه فتوشاپ وجود ندارد. برای تایپ متن های کوتاه می توان از برنامه فتوشاپ استفاده کرد.

سفارشات تایپ فارسی در فتوشاپ به دو صورت عادی و فوری انجام می شود. اگر در تحویل سفارشات خود عجله دارید، می توانید از خدمات تایپ فوری استفاده کنید.


نویسنده: آیدا وحدت تایپ فارسی تاریخ انتشار: 1402/2/15 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 741 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ فارسی در photoshop تایپ در فتوشاپ آموزش تایپ در فتوشاپ مشکل تایپ در فتوشاپ تایپ نستعلیق در فتوشاپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :