دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ ریاضی

نویسنده: ساره هدایتی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/2/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 557 امتیاز 0 از 0 نظر

این روزها برای گذر از هر کاری نیاز است تا از خدمات تایپ استفاده کرد. به بیان دقیق تر بدون استفاده از این خدمت نمی توان آن طور که باید و شاید کارها را به درستی پیش برد. همین مسئله باعث شده تا این روزها بسیاری از افراد به دنبال استفاده از خدمات تایپ باشند.

اگر در دسته افرادی جای می گیرید که گذرتان به کار تایپ افتاده است، نیاز است تا با افراد و متخصصان کار بلد و حرفه ای در این زمینه همکاری داشته باشید. این افراد به خوبی با نیازهای شما آشنایی دارند و می دانند به چه صورتی باید کار شما را انجام دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ ریاضی فرمول

اکثر کسانی که در رشته ریاضی تحصیل می کنند و یا به دنبال چاپ کتاب ریاضی هستند، نیاز دارند تا با افرادی که تایپ ریاضی فرمول را به خوبی انجام می دهند، همکاری داشته باشند. تایپ ریاضی برای افرادی که تاکنون هیچ تجربه ای در این زمینه نداشته اند قطعا کمی سخت خواهد بود. اگر دوست ندارید هزینه ای را برای تایپ ریاضی پرداخت نمایید نیاز است  تا با چگونگی تایپ فرمول در ورد آشنایی داشته باشید. در این صورت دیگر نیازی به برون سپاری کردن کار خود ندارید.

قبل از این که بخواهیم در خصوص این موضوع صحبت کنیم، نیاز است تا این موضوع را به شما یادآور شویم که باید تایپ ریاضی در برنامه ورد و یا سایر نرم افزارها همچون  Math Type  صورت بگیرد.

برای تایپ ریاضی نیاز است تا در ابتدا وارد برنامه ورد شوید. از تب هایی که در بالای این برنامه وجود دارد بر روی گزینه insert کلیک نمایید. با فشردن این گزینه انتخاب های زیادی پیش روش شما وجود دارد. در قسمت راست صفحه ورد بر روی گزینه Equation کلیک نمایید. با انتخاب این گزینه بر روی صفحه ورد شما یک سری فرمول به نمایش در می آید که می توانید متناسب با نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

در برخی مواقع ممکن است فرمولی که مد نظر شماست در این فهرست وجود نداشته باشد. در این صورت دو راه پیش روی شما وجود دارد. راه اول دانلود کردن فرمول های بیش تر از سایت More Equation from Office.com می باشد. اگر در این سایت نیز نتوانستید فرمول مد نظر خود را بیابید نیاز است تا به صورت دستی اقدام به انجام این کار نمایید.

برای ایجاد یک فرمول جدید و متناسب با نیاز شما نیاز است تا بر روی Insert New Equation کلیک کنید. در این صورت یک کادر برای شما در صفحه نمایش ورد ظاهر می شود که می توانید به دلخواه فرمول مد نظر خود را تغییر دهید. قطعا انجام این کار برای شما در ابتدا کمی خسته کننده خواهد بود اما به مرور زمان این کار برایتان مانند نوشیدن یک لیوان آب خواهد بود.

تایپ ریاضی

تایپ ریاضی فرمول

تایپ سوالات امتحانی ریاضی

هر روزه در مدارس و آموزشگاه های تدریس ریاضی امتحانات بسیار زیادی برگزار می شود. یکی از دغدغه ای که همواره مدیران این مجموعه ها دارند، تایپ سوالات ریاضی می باشد. قطعا برای مدارس و آموزشگاه ها طریقه درست تایپ شدن فرمول ها و سوالات بسیار مهم است. همین مسئله باعث شده آموزشگاه ها و مدارس مختلف کار خود را برون سپاری کرده و به دست افراد با تجربه و کار بلد در این زمینه بسپارند. کیفیت کار قطعا برای این افراد حرف اول را می زند. این روزها بسیاری از مجموعه ها در زمینه تایپ ریاضی فعالیت دارند که می توانید با آن ها همکاری داشته باشید.

یقینا یک انتخاب درست از میان این همه انتخاب کاری سخت خواهد بود و هر کسی نمی تواند یک تصمیم گیری درست در این خصوص داشته باشد. اگر در دسته افرادی هستید که در این خصوص هیچ اطلاعاتی ندارید، جای نگرانی نیست؛ چرا که با بررسی یک سری موارد می توانید یک تصمیم گیری درستی داشته باشید.

  • تجربه کاری مجموعه

قطعا مجموعه هایی که تجربه بالایی در زمینه تایپ فرمول های ریاضی داشته باشند می توانند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. این مجموعه ها به واسطه سال ها فعالیت توانسته اند به خوبی با نحوه انجام این کار آشنایی پیدا کنند.

  • بررسی نمونه کارهای قبلی مجموعه

دومین موردی که قبل از انتخاب یک مجموعه باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما نمونه کارهای قبلی شرکت مورد نظر خود را به دقت بررسی کنید. در این صورت می توانید نسبت به عملکردی که مجموعه مد نظر شما داشته است یک دید کلی و البته دقیق داشته باشید.

  • همکاری داشتن با افراد ماهر و کاربلد

قطعا یک مجموعه در صورتی می تواند در کار خود موفق عمل کند که با تایپیست های ده انگشتی و بلد کار همکاری داشته باشد. این تایپیست ها علاوه بر سرعت عمل بالا، دقیقا با نیازهای هر فرد و یا مجموعه آشنایی دارند و کار محول شده به آن ها را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهند.

تایپ ریاضی

تایپ ده انگشتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ ریاضی صفحه ای چند؟

با توجه به شرایط نا به سامان حاکم بر جامعه این روزها موضوع تعرفه تایپ برای بسیاری از افراد یک مسئله مهمی محسوب می شود. البته ناگفته نماند مجموعه هایی که سفارشات خود را در حجم بالا به ثبت می رسانند نسبت به مسئله تعرفه حساسیت بسیار زیادی به خرج می دهند. در مورد تعرفه تایپ ریاضی نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که سیاست کاری هر مجموعه در خصوص تعیین تعرفه متفاوت از دیگری خواهد بود. با این تفاسیر اما برخی از المان ها وجود دارند که می توانند یک تاثیر 100 درصدی را بر روی قیمت تایپ ریاضی بگذارد.

  • تعداد کلمات

تعداد کلمات محتوا و فرمول ها می تواند یک تاثیر 100 درصدی را بر روی تعرفه بگذارد. دانستن این موضوع برای شما ضروری است که هر چقدر تعداد کلمات یک محتوا بیش تر باشد، باید هزینه کم تری را برای ثبت سفارش خود پرداخت نمایید. البته ناگفته نماند به صورت نرمال در هر صفحه از محتوا بین 2 الی 3 فرمول باید قرار داشته باشد. در صورتی که تعداد فرمول های شما بیش تر از این مقدار باشد، باید هزینه ای مازاد پرداخت کنید.

  • زبان محتوا

زبان محتوا دومین المان مهم و تاثیر گذار بر روی تعرفه می باشد. سفارش تایپ فرمول و یا محتوا به هر زبانی به جز زبان فارسی مشمول هزینه ای اضافه می باشد. این مورد را نیز به هنگام ثبت سفارش مد نظر قرار دهید.

  • زمان تحویل سفارش

سفارشات تایپ ریاضی به دو صورت عادی و فوری به ثبت می رسند. طبیعتا به دلایل مختلفی ممکن است شخص و یا شرکت در تحویل سفارش خود عجله داشته باشد. در این جاست که باید به فکر ثبت سفارش به صورت فوری باشند. به صورت کلی مدت زمان استاندارد برای تحویل یک سفارش 1000 کلمه ای 4 روز کاری می باشد اما اگر قصد ثبت سفارش فوری را داشته باشید باید این موضوع را در نظر بگیرید که سفارش شما در کم تر از 6 ساعت به دستتان می رسد. در سفارشات فوری سرعت انجام کار دقیقا 2 برابر می شود و به طبع آن تعرفه 2 برابر خواهد شد.

از بین تمام مجموعه های فعال در کشور اما مجموعه ایران تایپیست به سبب داشتن فعالیتی طولانی در این امر در کنار شماست. اگر دوست دارید سفارش تایپ ریاضی شما با کیفیتی ایده آل و البته در مدت زمانی کوتاه و با هزینه ای مناسب به دستتان برسد باید با مجموعه کاربلد و حرفه ای ایران تایپیست همکاری داشته باشید.

تایپ ریاضی

تعرفه تایپ

ثبت سفارش تایپ ریاضی در ورد

قطعا افرادی که تاکنون به صورت آنلاین در وب سایت ایران تایپیست ثبت سفارشی انجام نداده اند این سوال را دارند که چطور می توانند این کار را انجام دهند. ثبت سفارش در مجموعه ایران تایپیست راحت تر از نوشیدن یک لیوان آب می باشد. کافیست وارد موتور جستجوی گوگل شوید و عبارت ایران تایپیست را سرچ نمایید. در نتیجه این جستجوی شما در لینک اول گوگل سایت ایران تایپیست ظاهر می شود.

وارد سایت ما شوید و در قسمت هدر سایت بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید، کلیک نمایید. با وارد شدن به صفحه جدید دو راه دارید. در صورتی که برای بار اول است قصد ثبت سفارش دارید باید در سایت ثبت نام کنید. فرایند ثبت نام کار چندان سخت و پیچیده ای نیست و هر کسی از پس انجام آن بر می آید. در صورتی که قبلا در سایت ما ثبت نام کرده باشید با داشتن نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد سایت شوید.

در قسمت ثبت سفارش از شما یک سری سوال پرسیده می شود که باید به آن ها پاسخ دهید. این تصور را نداشته باشید که پاسخ دادن به سوالات سخت و زمان بر می باشد؛ در کم تر از دو دقیقه می توانید به این سوالات پاسخ دهید. بعد از این که به تمامی سوالات پرسیده شده، پاسخ دادید باید در حدود 5 دقیقه برای صادر شدن فاکتور خود منتظر بمانید. با پرداخت فاکتور حال باید یک مدت زمان مشخص برای آماده شدن سفارش خود منتظر بمانید. در صورتی که توانایی پرداخت صورتحساب خود به صورت یک جا را نداشته باشید جای نگرانی وجود ندارد. مجموعه ایران تایپیست با درک شرایط اقتصادی موجود می تواند فاکتور شما را به صورت اقساطی صادر کند.

در صورتی که در فرایند ثبت نام و یا ثبت سفارش به مشکل خوردید می توانید هر روز هفته و 24 ساعته شبانه روز با مجموعه ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در هر زمانی می توانند مشکل شما را به درست ترین شکل ممکن حل نمایند.

تایپ ریاضی

ثبت سفارش تایپ ریاضی

دانلود رایگان نمونه کارهای تایپ ریاضی

بررسی نمونه کارهای تایپ ریاضی برای افرادی که کیفیت کار برایشان اولویت دارد، یک موضوع مهم محسوب می شود. از همین رو این افراد همواره به دنبال پیدا کردن یک مجموعه هستند تا کار آن ها را با نهایت دقت و بهترین کیفیت ممکن انجام دهد. طبیعتا مجموعه های نوپا به دلیل نداشتن سابقه کاری در این زمینه نمونه کار ندارند و نمی توانند در جلب اعتماد مشتریان وسواسی خود موفق عمل کنند.

مجموعه ایران تایپیست به واسطه چندین سال فعالیت مستمر در زمینه تایپ ریاضی در کنار شماست. در صورتی که موضوع سابقه کاری مجموعه برای شما مهم است، می توانید با پشتیبانان و کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. با بررسی نمونه کارهای قبلی می توانید به خوبی به کیفیت کار و البته تعهد و مسئولیت پذیری ما در این زمینه پی ببرید. برای کسب اطلاعات بیش تر در این خصوص می توانید با ما در ارتباط باشید.

طبیعتا دانلود رایگان تمامی نمونه کارهای تایپ ریاضی یک موضوع نشدنی و محال است؛ چرا که تعداد آن ها بسیار زیاد می باشد. در صورتی که نمونه کاری خاصی مد نظرتان است می توانید این موضوع را با ما در میان بگذارید.

اگر در خصوص تایپ ریاضی اطلاعاتی داشته باشید حتما می دانید که به غیر از برنامه ورد می توان از برنامه Math Type نیز استفاده کرد. انتخاب این موضوع که دوست دارید تایپ ریاضی شما در چه برنامه ای صورت بگیرد با شماست. حتی اگر به دنبال بررسی نمونه کارهای تایپ در برنامه Math Type باشید می توانید در مجموعه ما آن را پیدا کنید.

اگر تصمیم به همکاری با مجموعه ما دارید نیاز است تا به هنگام ثبت سفارش این موضوع را صراحتا قید نمایید که تایپ فرمول برای شما در چه برنامه ای صورت بگیرد. یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز مجموعه ما با سایر مجموعه ها شده موضوع همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای می باشد. دست خالی و بدون ثبت سفارش از وب سایت ما بیرون نمی روید.

تایپ ریاضی

دانلود نمونه کارهای ریاضی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپتایپ فرمولتایپ از دستنویسهزینه تایپ فرمول

سوالات متداول

انتخاب این موضوع بر عهده شماست. مجموعه ما کار تایپ با هر برنامه ای را برای شما انجام می دهد.

7 روز کاری سفارشات خود را گارانتی می کنیم تا مشکلی از این بابت برای شما وجود نداشته باشد.

بله در این خصوص هیچ محدودیتی وجود دارد و تمامی سفارشات حجمی نیز قابل انجام می شود.

در حدود یک ساعت برای انجام این کار کافیست.


نویسنده: ساره هدایتی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/2/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 557 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ متون ریاضی تایپ فرمول تایپ سوالات ریاضی تایپ ریاضی آنلاین تایپ اینترنتی ریاضی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :