جمعه ۳۱ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رزومه صغری روحی دهنبه 2

صغری روحی دهنبه 2

تخصص من

زیست شناسیپزشکیعلوم پایه

بیوگرافی

به نام خدا

نام: صغری

نام خانوادگی: روحی دهنبه

متولد: تهران

اصالتا گیلانی (از خطه سرسبز شمال، شهرستان لاهیجان)


در سال ۱۳۴۵ چشم به این دنیا گشوده و در خانواده­ای مقید  زیر نظر پدر و مادری دلسوز و مهربان  تربیت  گردیدم. پدر و مادری که همواره امر تحصیل فرزندانشان بزرگترین دغدغه خاطرشان بود به این دلیل با نظارت ایشان در حضور معلمان، دبیران و استادان این مرز و بوم مورد تعلیم نیز قرار گرفتم. حاصل سعی و تلاش در دوران ۱۲ ساله تحصیل در دبستان، مدرسه راهنمایی و دبیرستان ورود به دانشگاه شهید بهشتی تهران در مقطع کاردانی علوم آزمایشگاهی در سال ۱۳۶۳ و ورود به مقطع دکترای همان رشته در دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۶۸ بوده که نتیجه آن، در نهایت افتخار، فراغت از تحصیل در سال  ۱۳۷۳ با عنوان دکترا می باشد. از سال ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۹۶ در سمت مسئول فنی آزمایشگاه تشخیص پزشکی انستیتو پاستور ایران به ایفای نقش خود در امور اجرایی، آموزشی، تحقیقاتی و ارائه خدمات پرداخته و هم اکنون در سمت مشاور اداره ژنتیک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئول فنی در آزمایشگاه­های خصوصی، مشغول خدمت به مردم شریف کشور ایران می­باشم.

در منابع، مسئوليت­ هاي افراد داراي مدرك دكتراي علوم آزمايشگاهي در حوزه­ هاي مختلف چنين تعريف شده است:

  • اين افراد در حوزه مراقبت از بيمار با استفاده از الگوريتم­هاي تست­هاي آزمايشگاهي و اطلاعات و آگاهي كه از موارد تشخيصي و درماني دارند، با نوشتن يادداشت و تذكر روي برگه جواب     آزمايش­ها، استفاده و كاربرد ”آزمايش­ها” در درمان را تسهيل     مي­ كنند.
  • در حوزه آموزش، در صورت کسب تخصص به عنوان عضو هئيت علمي دانشگاه­ها جذب شده، همچنین به عنوان مشاور بيماران و خانواده­ها بوده و با ارائه مشاوره به دست اندركاران امر پزشكي و مراقبت­هاي بهداشتي، به نحو مؤثري موجب انتشار اطلاعات آزمايشگاهي خواهند شد. آن­ها به متخصصان امور بهداشتي و عموم مردم، درباره آزمايش­هايي كه نياز به نسخه پزشك ندارند و تست­هاي آزمايشگاهي بر بالين بيمار (Point of Care Testing) آموزش خواهند داد، همچنين دست­ اندركاران امور بهداشتي را آگاه خواهند كرد و در مورد آناليت­ها و تست­هاي جديدي كه حاصل پيشرفت فناوري­هاي رو به توسعه هستند آموزش خواهند داد.
  • در حوزه كاربردهاي تحقيقاتي، آن­ها تحقيقات باليني را انجام داده و يافته­هاي تحقيقاتي را به شكل كاربردي در امر بالين به كار خواهند گرفت.
  • در حوزه سياست مراقبت­هاي بهداشتي نيز، آن­ها در دسته­هاي مختلف تصميم­گيري و سياست­گذاري شركت كرده و پيشنهادات خود را ارائه خواهند داد، همچنين وارد حوزه­ هايي نظير وكالت حرفه ­­اي و اخلاق پزشكي خواهند شد.
  • در حوزه وابسته به ارائه خدمات بهداشتي نيز، آنها بخش جدايي­ ناپذير مديريت مراكز آزمايشگاهي، اداره كل خدمات آزمايشگاهي بوده و با تجزيه و تحليل پيامدهاي آزمايشگاهي در حوزه­ هاي كاري متعدد نظير؛ مراقبت مستقيم از بيمار، مديريت­هاي صنعتي، سلامت عمومي و مؤسسات دولتي، خصوصي، باليني و دانشگاهي، دسترسي به خدمات آزمايشگاهي را تضمين مي­كنند.

خوشبختانه با فرصت­های ایجاد شده و به لحاظ مسئولیت­ های تکلیف شده، در سالیان خدمت کارهای متفاوتی را در حوزه­ های فوق انجام داده­ام لذا به لطف خدا با صرف عمر گران، تجربیاتی در زمینه­ های مختلف کار آزمایشگاه عایدم گردیده که با توجه به آن دانشم را با کارکنان    آزمایشگاه­ها در میان گذاشته، امیدوارم این تلاش سبب ارتقاء کیفیت عملکرد آزمایشگاه­های تشخیص پزشکی در ایران گردد.

در ضمن طی سالیان خدمت با توجه به علاقمندی به امر ترجمه، در سه ترم دوره آموزشی فن ترجمه استاد آموخته نیز شرکت نموده و از تابستان 1401، افتخار همکاری با هلدینگ ایران تایپیست را با کد مترجمی 30127 پیدا کرده ­ام. در این راستا ضمن رعایت مقررات موسسه ایران تایپیست، با توجه به تجارب سعی در ایجاد ترجمه سلیس و روان با تعهد به متن اصلی در حوزه های مختلف دارم. با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای کلیه کاربران و مراجعین به سایت ایران تایپیست، امیدوارم ترجمه­ های ارائه شده برای کاربران مفید واقع شود.

ارادتمند

دکتر صغری روحی دهنبه

8 آبان 1401

 

 

 

زبان

فارسی به انگلیسیانگلیسی به فارسی

0

مشاهده رزومه

0

پروژه های در حال انجام

0

پروژه های انجام شده

0

میزان امتیاز

نمونه کار های من

نمونه ترجمه زیست شناسی، ترجمه انگلیسی به فارسی

نمایش و دانلود فایل

صغری روحی دهنبه 2

نمونه ترجمه پزشکی، ترجمه انگلیسی به فارسی

نمایش و دانلود فایل

صغری روحی دهنبه 2
صفحه اي وجود ندارد!