جمعه ۳۱ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

راهنماي تبديل پايان نامه به كتاب

 
انتشارات ارشدان با همکاری هلدینگ ایران تایپیست با یک کارنامه کاری کاملا شفاف و درخشان در امر چاپ و نشر کتب علمی و دانشگاهی، سالیان متمادی است که امکان انجام کلیه مراحل اداری و اجرایی تبدیل پایان نامه به کتاب را برای فارغ التحصیلان عزیز در سراسر کشور به بهترین و قابل اعتمادترین شکل ممکن فراهم آورده است. در این دو مجموعه، تمامی امور بصورت اشتراکی انجام شده که موجب تسریع مراحل، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت گشته است. اگر شما نیز قصد چاپ کتاب از پایان نامه تان را دارید و به دنبال راهنمای تبديل پايان نامه به كتاب به شکلی جامع و کامل هستید، می توانید با رعایت مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب که در ادامه توضیح داده شده است، به خانواده بزرگ ما بپیوندید.
 
 
راهنماي تبديل پايان نامه به كتاب

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به 09197349500 پیامک کنید.

تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی                                           47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب خانم بیک زاده                  09197349100

مشاوره چاپ کتاب خانم رحیمی                    09190441620

مشاوره چاپ کتاب خانم دکتر شهاب               09197349500

مشاوره چاپ کتاب  خانم ابراهیمی                  09193716030

مشاوره چاپ کتاب خانم ابرغانی                     09198284084

مشاوره چاپ کتاب خانم زمانی                       09198724396

مشاوره چاپ کتاب ساعت غیر اداری شیدایی     09199170040

تماس، پیامک، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

انتشارات ارشدان رتبه یک کشور (اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    800 هزار تومان

هزینه چاپ کتاب

 
راهنماي تبديل پايان نامه به كتاب
 
          
 
مرحله اول راهنمای تبديل پايان نامه به كتاب- ثبت سفارش تبدیل پایان نامه به کتاب
ثبت سفارشات در ایران تایپیست به دو صورت حضوری (مراجعه به یکی از شعبات موسسه) و یا آنلاین امکان پذیر است. چنانچه بخواهید از هر کجای ایران، سفارش آنلاین چاپ کتاب از پایان نامه را انجام دهید، ابتدا باید در سایت و قسمت ثبت نام، فرم را تکمیل کرده و بعنوان کاربری درخواست ورود نمایید. پس از تکمیل این مرحله، در قسمت سفارش تحقیق بخش چاپ کتاب، سفارش تان را ثبت می نمایید و به جهت آشنایی تیم محققین با نوع پایان نامه شما و افزایش و پیشبرد بهتر پروسه کاری، فایل پایان نامه را پیوست کرده و در قسمت توضیحات، موارد خواسته شده خود را کاملا شرح می دهید.
مرحله دوم راهنمای تبديل پايان نامه به كتاب- صدور فاکتور رایگان برای اعلام هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
یکی از دلایلی که امروزه ایران تایپیست و ارشدان را به یکی از پرطرفدارترین ها موسسات برای انجام خدمات دانشجویی و علمی تبدیل کرده است، هزینههای بسیار مناسب و متعادل آنهاست
برای اطلاع شما از هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب طی "24 ساعت" فاکتور رایگانی بر مبنای درجه سختی یا آسانی کار و تعداد صفحات درخواستی شما  صادر خواهد شد. پس از دریافت فاکتور در پنل کاربریتان، چنانچه تمایل به ادامه کار داشته باشید وارد مرحله بعدی خواهید شد، در غیر اینصورت میتوانید از سفارش انصراف دهید.
مرحله سوم راهنمای تبديل پايان نامه به كتاب- تائید سفارش دهنده و پرداخت هزینه اولیه بعنوان پیش پرداخت
یکی از مزایای ویژه ثبت سفارش در ایران تایپست، پرداخت هزینه های صفر تا صد مراحل نگارش کتاب از پایان نامه، بصورت اقساطی و فصل به فصل است. بدین صورت که ابتدا  مبلغی بعنوان پیش پرداخت شروع کار به حساب موسسه واریز کرده و سپس هر فصل پس از تایید از سوی شما، تسویه خواهد شد و کلیه مراحل نیز گارانتی 100% دارند. بدین صورت، فرهیختگان عزیز کشور با تحمل فشار مالی کمتر و با اطمینان خاطر بیشتری، ضمن تعامل با محققین و اطلاع از تمام جزییات کار، قادرند تا کتابی باکیفیت و دارای اعتبار علمی بالا را به واسطه ارتقای رزومه علمیشان ارائه دهند. 
مرحله چهارم راهنمای تبديل پايان نامه به كتاب- آغاز پروسه ویراستاری و تبدیل پایان نامه به کتاب
در این مرحله متخصصین و ویراستاران مسلط و باتجربه ایران تایپیست که از فارغ التحصیلان برجسته در رشته مرتبط با پایان نامه مربوطه هستند، انتخاب شده و پس از بررسی سفارش و ضمن تعامل و همفکری با شما فقط در طی "2 روز" قادرند تا بطور علمی و حرفه ای با حفظ محتوا، فصل بندی را به فرمت کتاب تغییر داده و ویراستاری علمی، نگارشی و گرامری را بر اساس استاندارهای تالیف کتاب آماده نمایند. در این مرحله، شما قادرید تا با متخصصین کاملا در ارتباط بوده و آغاز هر فصل فقط با تایید فصل قبلی از جانب شما انجام میشود.
مرحله پنجم راهنمای تبديل پايان نامه به كتاب- عقد قرارداد و دریافت مجوزهای لازم برای چاپ کتاب از پایان نامه

پس از این که پایان نامه در قالب کتاب آماده شد، مورد تایید شما واقع گشته و تسویه حساب بطور کامل انجام میگیرد. سپس متن آماده شده برای انجام پروسه های چاپ به انتشارات ارشدان سپرده میشود. در این مرحله مستلزم هستید تا ابتدا قراردادی را با انتشارات ارشدان عقد نمایید(اسپانسری، حق تالیفی، مشارکتی، شخصی). میزان هزینه چاپ به تیراژ، اندازه کاغذ و ضخامت آن، تعداد صفحات، سیاه و سفید بودن کتاب و... بستگی دارد. 

پس از تکمیل این فرآیند، مسئولین انتشارات ارشدان به علت تجربه و تخصص بالا قادرند تا در کمترین زمان ممکن یعنی حداکثر "3 هفته"کلیه مجوزهای لازم از قبیل شابک، فیپا و... را برای کتاب اخذ نمایند.به جهت اطمینان خاطر شما از ثبت کتاب نیز لینکی که در سایت کتابخانه ملی درج شده برایتان ارسال گشته و یا از طریق عنوان و یا شماره شابک، فیپا و... نیز قادرید تا کتاب را در سایت کتابخانه ملی سرچ کنید و از این موضوع اطمینان حاصل نمایید.

مرحله ششم راهنمای تبديل پايان نامه به كتاب- انجام مراحل صفحه بندی، طراحی جلد، صحافی و چاپ کتاب
آخرین مرحله زمانی است که مجوزها دریافت شده و کتاب آماده صفحه بندی و صحافی است. پس از تایید شما در رابطه با همه جزییات، با استفاده از سریعترین، مجهزترین و مدرنترین ماشین آلات و با استفاده از مرغوب ترین کاغذها، کتاب در هر تیراژی که مورد نظرتان باشد (از 1 نسخه تا هزاران نسخه) در طی "1 روز" چاپ خواهد شد.
مرحله هفتم راهنمای تبديل پايان نامه به كتاب- آماده سازی برای ورود به بازار و ارسال به سفارش دهنده
نهایتا، در مرحله آخر راهنمای تبديل پايان نامه به كتاب شما قادرید در کمتر از 1 ماه به راحتی صاحب کتاب شوید و از مزایای آن بهره مند گردید. البته انتشارات ارشدان همواره در رابطه با کتابهای انتشار یافته، خود را مسئول می داند، بنابراین پس از چاپ کتاب و ارسال چندین نسخه از آن برایتان، به جهت تبلیغات کتاب و ورود به بازار و نمایشگاهها کاملا شما را حمایت کرده و مشاوره های تخصصی ارائه خواهد داد. حفظ کامل تمامی حقوق مادی و معنوی خالق اثر نیز یکی از دغدغه های همیشگی انتشارات ارشدان است که در طی این سالها تلاش نموده تا در این زمینه کاملا متعهد و امانتدار عمل نماید. 
 
"چنانچه نیازمند جزییات بیشتری در رابطه با قوانین و شرایط تبدیل پایان نامه به کتاب هستید، می توانید بخش چاپ کتاب از پایان نامه را مطالعه نمایید"
 
 
 

مطالعه صفحات زیر به شما پیش نهاد می شود:

 

تقویت رزومه

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تقویت رزومه خلاصه‌سازی کتاب و چاپ آنتنظیم مقاله به فرمت مجلهتبدیل پایان نامه به کتاب

سوالات متداول

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با شماره 09197349500 ارتباط بگیرید

در قسمت وبلاگ و مقالات میتوانید محتواهای زیادی در این رابطه مطالعه کنید و اطلاعات کسب کنید همچنین جهت مشاوره رایگان در این خصوص میتوانید با واحد چاپ  نشر به شماره 09197349500ارتباط بگیرید

بله دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان واحد چاپ و نشر کاملا رایگان است


نویسنده: علی ضیایی تاریخ انتشار: 1398/6/20 تعداد بازدید: 6230 امتیاز از 3 نظر

کلمات کلیدی: راهنماي تبديل پايان نامه به كتاب تبديل پايان نامه به كتاب چگونگی تبديل پايان نامه به كتاب تبديل پايان نامه به كتاب

Link: /page/راهنماي-تبديل-پايان-نامه-به-كتاب-26.html

دیدگاه کاربران

النا صوفی | 1400-9-22 ساعت 07:56:08 امتیاز :

راهنماییاتون خیلی خوب بود. بهترین راهو برای چاپ درنظر گرفتم

نریمان فرهادی | 1400-9-11 ساعت 08:20:25 امتیاز :

اینکه کل مبلغو اول نمیگیرین خیلی خوبه. پروسه چاپتون عالیه

کیومرث فولادی | 1400-8-5 ساعت 08:25:53 امتیاز :

چه تیم حرفه ای دارین. پایان نامم با بهترین کیفیت چاپ شد. ممنون بابت همه چی

ارسال دیدگاه

نام شما :
متیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :