دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

معرفی کتب دکتر امین‌حسین ‌نعیم

دکتر امین‌حسین ‌نعیم، از سال 1378 ورزش بدنسازی را آغاز کرد و پس از اخذ مدرک مربیگری، در سال 1388 به‌عنوان مربی در باشگاه خود مشغول به‌کار شد. وی، در سال 1392 موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی دستۀ 120 کیلوگرم پرس‌سینه کلاسیک آسیا  IPFگردید و همان سال در رده‌بندی جهانی، نفر دوازدهم سال شد.

معرفی کتب دکتر امین‌حسین ‌نعیم

پنج سال بعد، یعنی در سال 1397 عنوان چهارمی دستۀ 105 کیلوگرم پرس‌سینه کلاسیک جهان IPF را با وزنۀ 5/227 کیلوگرم به‌دست آورد. در همان سال نیز در رده‌بندی جهانی جزء 5 نفر برتر شد که تا کنون بهترین رتبه در رده‌بندی سال IPF بین تمام ورزشکاران پاورلیفتینگ و پرس‌سینه ایران بوده است.

معرفی کتب دکتر امین‌حسین ‌نعیم

دکتر نعیم، از سال 1380 ترجمۀ کتاب‌های بدنسازی و پاورلیفتینگ را آغاز کرد تا به‌واسطۀ مطالعۀ این کتاب‌ها، تمرینات خود را زیر نظر بهترین مربیان دنیا ادامه دهد. وی بعد از پایان دوران قهرمانی و از سال 1400 به‌منظور ارتقای سطح علمی ورزشکاران و مربیان کشور، به ترجمۀ کتاب‌های روز دنیا در زمینۀ بد‌نسازی و پاورلیفتینگ پرداخت.

دکتر نعیم با همکاری مؤسسۀ انتشاراتی ارشدان، تا کنون پنج کتاب به چاپ رسانده است که در ادامه به معرفی این پنج کتاب می‌پردازیم.

رازهای بدنسازی با رانی کلمن

این کتاب، نوشتۀ سلطان بدنسازی جهان «رانی کلمن» است که درک عمیق و خوبی درمورد شیوۀ صحیح تمرین و تغذیه، به مخاطب ارائه می‌دهد و برای بانوان و آقایان از سطح مبتدی تا حرفه‌ای قابل استفاده بوده و هر ورزش‌کار بدنسازی، بسته به سطح خود، می‌تواند از مطالب این کتاب بهره‌مند شود.

 معرفی کتب دکتر امین‌حسین ‌نعیم


چگونه در بیش از 80 مسابقه پاورلیفتینگ «IPF»، ددلیفتی بالاتر از 360 کیلوگرم ثبت کردم؟

این کتاب شما را با تکنیک صحیح حرکتِ ددلیفت مرسوم، در هشت مرحله به‌صورت کاملاً مجزا و با ذکر جزئیات آشنا می‌کند. از سوی دیگر؛ معمولاً ورزشکاران در هر جلسۀ تمرینی تا ناتوانی پیش می‌روند! این کار، موجب توقف پیشرفت و افزایش آسیب‌دیدگی می‌شود. نویسندۀ کتاب، جهت رفع این مشکل به ارائه برنامه‌ای می‌پردازد تا بدون مصرف دارو، قدرت ددلیفت و اسکوات شما را به‌صورت مداوم افزایش ‌دهد و درعین‌حال کمتر دچار آسیب‌دیدگی و بیش‌تمرینی ‌شوید.

معرفی کتب دکتر امین‌حسین ‌نعیم

 

طراحی تمرین حرفه‌ای در پاورلیفتینگ

شما در این کتاب، با سیستم «تمرین واکنشی» آشنا می‌شوید. در این سیستم، به ورزشکار به‌جای برنامۀ تمرینی فلان لیفتر معروف، برنامۀ اختصاصی خودش را ارائه می‌دهد. شخصی‌سازی برنامه، به ورزشکار کمک می‌کند تا با سیستمی حرفه‌ای تمرین کند.

معرفی کتب دکتر امین‌حسین ‌نعیم

 

اصول پرس‌سینۀ حرفه‌ای با رایان کِنِلی

در این کتاب، رایان کنلی، یکی از بهترین و معروف‌ترین قهرمانان پرس‌سینه دنیا، به‌صورت تخصصی به آموزش حرکت پرس‌سینه می‌پردازد. از نکات جالب توجه این کتاب، بررسی همۀ مسائل مرتبط با آمادگی جهت شرکت در مسابقات پرس‌سینه است که تغذیه، مکمل، تجهیزات پرس‌سینه، پیشگیری، رهایی از مصدومیت و... را دربرمی‌گیرد.

معرفی کتب دکتر امین‌حسین ‌نعیم

 

درک تمرین و تغذیه در بدنسازی

کریس استو، یکی از بهترین و مشهورترین مربیان بدنسازی جهان است. شاگردان او در 116 مسابقۀ حرفه‌ای بدنسازی قهرمان شده‌اند. درک عمیق فلسفۀ تمرین و تغذیۀ بدنسازی بسیار دشوار است و به همین دلیل او در این کتاب، به شیوۀ پرسش‌و‌پاسخ به تمام ابهامات موجود در تمرین و تغذیۀ بدنسازی پاسخ می‌دهد. در انتهای کتاب نیز پیوستی از اصطلاحات تخصصی بدنسازی شامل تمرین، تغذیه، مکمل، هورمون و... برای تکمیل یادگیری شما ارائه‌شده که بسیار کامل و حتی فراتر از نیازهایتان است.

معرفی کتب دکتر امین‌حسین ‌نعیم

 


نویسنده: تیم تولید محتوا تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸:۲۶ یکشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ تعداد بازدید: 884

کلمات کلیدی: معرفی کتب دکتر امین‌حسین ‌نعیم

Link: /news/معرفی-کتب-دکتر-امین‌حسین-‌نعیم2.html

دیدگاه کاربران

مریم‌حسن زاده :

عاااالی

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.