دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

در مسیر زندگی اثری از اسماعیل حسومی

اسماعیل حسومی نویسنده کتاب در مسیر زندگی است . وی ساکن گلپایگان شهر خوانسار بوده و دارای تحصیلات دیپلم بهداشت حرفه ای و شغل آزاد است. او کودکی باهوش و پرتلاش بود که محدودیت های معلولیت در اراده او نه تنها تاثیر نداشت بلکه وی را مسمم تر میکرد تا با مطالعات فراوان و استفاده از منابع مختلف به کشف پاسخ سوالات و پرسش های نامحدودش برسد. کم کم از برکه کوچک اطلاعاتی که در ذهنش جریان داشت؛ به دنبال افزایش مطالعات و همچنین گذر عمر، به دریای بی انتهای معانی رسید.

بخشی از تبلور تراوشات ذهنی او در قالب داستانهای کوتاه و مقالات فرهنگی در مجله وزین اطلاعات هفتگی به چاپ رسیده است. شاید نوشتن یک رُمان از زندگی شخصی بهانه خوبی باشد تا از تجربیات و روابط اجتماعی قوی اش صحبت کند. اما بر دوش داشتن رسالتی مهمتر  و استفاده از نعمت خدادادی نوشتن برای اهدافی بلندتر و مهمتر مثل شرکت در احیای فرهنگ خود شناسی هم وطنان بهره برده و قصد دارد در این کتاب از نمایشگاه زندگی  و شگفتیهایش گفته و رازهایش را به تصویر بکشد. او تنها قطراتی به قدر یک پیاله از دریای باعظمت زندگی را با خود به پیشکش آورده که در این بی کرانه اقیانوس هستی پراست از مرجانهای زیبا و برایتان هرچه ازدرخشش زیباییهایش بنویسم کم است.

هدف او از نوشتن این کتاب سیراب نمودن عطش خلاقانه آدمی است که از سوی خداوند بلند مرتبه در نهاد بشر گذارده شده و جهاد وظیفه هر دلسوز فرهنگی در  این کشور است که با همه امکانات  در احیای فرهنگ خود شناسی که منتهی به رشد و کمال جامعه است تلاش کند. شما با خواندن این کتاب کم نظیر که توسط یک ایرانی خلق شده است در بدترین حالت شاید با مطلب جدیدی آشنا نشوید اما در عوض  دنیای واقعی خود را از زاویه ای تازه به تماشا خواهید نشست، مخاطبین این کتاب بیشتر جوانان بیست تا سی و پنج ساله هستند که امید است دریچه ای نوین در افق نگاهشان به آینده تابناک، گشوده شود.

اسماعیل حسومی


نویسنده: تیم تولید محتوا تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲:۳۵ دوشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ تعداد بازدید: 521

کلمات کلیدی: اسماعیل حسومی در مسیر زندگی انتشارات ارشدان

Link: /news/در-مسیر-زندگی-اثری-از-اسماعیل-حسومی7.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.