چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی مقاله مدیریت

ترجمه استاندارد مقاله تخصصی مدیریت 30 رشته MBA.و... ترجمه فوریانتشارات آموزشی تألیفی ارشدان

پرمخاطب­ترین ارائه دهنده خدمات نوین ترجمه در ایران انتشارات آموزشی تألیفی ارشدان است. مدیریت و گرایش های آن یکی از پر طرفدارترین رشته ها در ایران و جهان می باشند و بعضی از گرایشهای آن مانند MBA علاقمندان زیادی در سطح دنیا دارد. یکی از زمینه­هایی که در مرکز ترجمه تخصصی پشتیبانی و ترجمه می­شود، ترجمه تخصصی در زمینه مدیریت است. شما دانشجویان رشته مدیریت می­توانید برای حل مشکلات ترجمه متون تخصصی، ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی را به مترجمان متخصص رشته مدیریت ما بسپارید.

 

با توجه به رشد روز افزون پیشرفت علم، دسترسی به منابع و مقالات معتبر و استفاده از آنها امروزه یکی از لازمه های تحقیق و پژوهش می باشد. ترجمه تخصصی مقالات علمی نیاز به دانش زبانی بالا و تسلط کامل به زمینه علمی مورد نظر ترجمه دارد. در صورتی که در زمینه درک و ترجمه تخصصی مقاله ضعف با مشکل مواجه هستید، اصلاً نگران نباشید. اعضای گروه مترجمان مدیریت، سابقه ای طولانی در امر ترجمه متون تخصصی مدیریت دارند و لذا ترجمه متون تخصصی مدیریت بدست این گروه، از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع استفاده از مترجمان تخصصی مدیریت، این حسن را دارد که در حین ترجمه متون تخصصی، واژگان و اصطلاحات تخصصی به درستی استفاده شده و مفاهیم علمی به درستی برگردان می­شوند. در نتیجه به دلیل آگاهی مترجم از مفاهیم علمی و تخصصی مقاله، ترجمه متون به طور مفهومی انجام شده و از ترجمه تحت اللفظی اجتناب می­گردد. تمامی مقالاتی که در ژورنال‌های این رشته مانند  Academy of Management Review، Journal of Marketing، Strategic Management Journal  و یا مجلات و کتاب‌هایی از این دست چاپ می‌شوند پر است از اصطلاحات تخصصی مدیریت که هیچ فردی جز یک دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری گرایش‌های مختلف این رشته نمی ‌تواند آن‌ها را به درستی برای شما ترجمه کند. ترجمه متون علمی مدیریت در شبکه مترجمین بطور استاندارد، بدون عدم نیاز به مراجعه حضوری، ترجمه شفاهی و همزمان، خدمات نوین ترجمه، ارتباط بی واسطه با مترجم و ترجمه فوری انجام خواهد شد.

 

ترجمه امری است که دانش بالایی می خواهد ولی دانستن زبان به تنهایی تعیین کننده یک ترجمه خوب نیست. در هر زبانی اصطلاحات و کلماتی وجود دارند که ترجمه آن کلمات به صورت عادی میسر نیست. واژگان بار معنایی گسترده ای دارند و بدون در نظر گرفتن فرهنگ زبان نمی توان ترجمه خوبی ارائه داد. مترجمان همیشه از فناوری‌های مرتبط با ترجمه، استفاده می‌نمایند. ما از لب تاب‌های پرسرعت و کامپیوترهای رومیزی باقدرت بالا برای اجرای نرم‌افزارهای مختلف، استفاده می‌کنیم. اکثر مترجمان دفتر کار فوق‌العاده‌ای مجهز به سیستم‌هایی با چندین صفحه‌ی نمایش و آخرین نسخه‌ی نرم‌افزارهای منتشرشده در زمینه‌ی ترجمه دارند. ما از ابزارهای ترجمه به کمک کامپیوتر یا computer-aided translation (CAT)  برای به خاطر نگه‌داشتن اصطلاحات، کنترل کیفیت و حفظ سازگاری استفاده می‌کنیم. این ابزارها ارزان نیستند اما به ‌عنوان یک مترجم حرفه‌ای، به ‌خوبی می دانیم که سرمایه‌گذاری روی این ابزارها ارزش بالایی دارد. وظیفه هر مترجم، ایجاد بستر برای برقراری فعل‌و انفعالات بین نویسنده زبان مبدأ و خواننده زبان مقصد است. مترجم با استفاده از موضوع اصلی و هدف نویسنده در متن اصلی، متن ترجمه ‌شده را تولید می‌ کند. یک مترجم خوب کسی است که دانش کاملی از هر دو زبان مبدأ و مقصد داشته باشد. درنهایت می‌فهمیم که برای اینکه یک مترجم خوب باشیم، به ابزارها و دانشی فراتر از یک فرهنگ لغت احتیاج داریم و نمی‌توان در یک‌شب راه صدساله مترجمی را طی کرد.

 

شما می توانید ترجمه متون علمی مدیریت از جمله ترجمه کتاب های حوزه مدیریت و MBA، مقالات ISI مربوط به مدیریت، پایان نامه های رشته مدیریت از جمله رشته های مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت فناوری، مدیریت نشر، مدیریت کارآفرینی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت مالی و مدیریت منابع انسانی را بدست مترجمان زبده گروه مدیریت ما واگذار کنید تا از ترجمه ای سلیس و روان بهره مند گردید. از اینرو تمامی شما دانشجویان عزیز می توانید در هر زمان، با سپردن تمامی ترجمه های تخصصی مربوط به رشته مدیریت و گرایش های آن به ما، در اسرع وقت و با قیمت عالی به هدف خود برسید. در ضمن شما دانشجویان گرامی هیچگونه محدودیت زمانی نداشته و در تمام مدت شبانه روز می توانید سفارش ترجمه خود را در سایت ما ثبت کنید و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایید.

 

ترجمه تخصصی مقاله مدیریت

 


نویسنده: مهتا نوری تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰:۲۱ سه شنبه ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ تعداد بازدید: 628

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی مقاله مدیریت ترجمه تخصصی مدیریت ترجمه مقاله مدیریت ترجمه رایگان مقاله مدیریت ترجمه رایگان مدیریت

Link: /news/ترجمه-تخصصی-مقاله-مدیریت10.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.