جمعه ۳۱ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه مقاله کامپیوتر / مدل سازی فرآیندهای کاری / A343

کد مترجم  1622

کاربر گرامی: شما می توانید از کد مترجم  1622 برای ترجمه زمینه کامپیوتر استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 1622 را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها

سخن مترجم:

رشته ی کامپیوتر دارای لغات تخصصی فراوانی می باشد. همچنین یکی از مشکلاتی که اغلب فعالان این رشته در هنگام خواندن متون ترجمه شده به آن برخورد می‌کنند, کلمات برگردان فارسی نامناسب برای معادل انگلیسی آن‌ها می‌باشد. افزون بر این, داشتن تخصص و تجربه در زمینه‌ی مورد نظر برای ترجمه از اهمیت بالایی در این رشته برخوردار است. این جانب, فارغ‌التحصیل رشته‌ی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شیراز می باشم و با توجه به این‌که تاکید اساتید در این دانشگاه بر مطالعه‌ی متون تخصصی به زبان انگلیسی بود, به کلمات تخصصی این رشته تسلط کامل دارم و آماده‌ی ارائه‌ی ترجمه ای کاملا بامفهوم می‌باشم. به گونه‌ای که اهل فن با خواندن ترجمه, مفهوم و منظور نویسنده را به طور کامل دریافت نمایند.

ترجمه از انگلیسی به فارسی

زمینه:کامپیوتر

موضوع نمونه ترجمه: مدل سازی فرآیندهای کاری

 متن اصلی به انگلیسی:

In recent years a change took place in the area of business process modeling Modeling inter-organizational processes became more and more popular. This re-quires a new methodology especially designed for modeling inter-organizational business processes. The United Nation’s Centre for Trade Facilitation and Elec-tronic Business (UN/CEFACT), known for its standardization work in the field of UN/EDIFACT and ebXML took up the challenge and started to develop such a methodology. The research efforts became known as UN/CEFACT’s Modeling Methodology (UMM) [1]. UMM enables the business modeler to capture the business knowledge independent of the underlying implementation technology such as Web Services or ebXML..

متن ترجمه شده به فارسی :

در سال های اخیر یک تغییر در زمینه ی مدل سازی فرایند کاری  صورت گرفت. مدل سازی فرآیندهای درون سازمانی بیشتر مورد توجه قرار گرفت. این موضوع یک شیوه‌ی جدید را می‌طلبد که به طور خاص برای مدل سازی فرآیند‌های درون سازمانی طراحی شده‌‌ باشد. مرکز خدمات بازرگانی و تجارت الکترونیک سازمان ملل (UN/CEFACT) ,که به خاطر استاندارسازی هایش در زمینه‌ی UN/EDIFACT و زبان نشانه گذاری تجارت الکترونیک  شناخته شده است, در این موضوع ورود کرد و شروع به پیاده سازی چنین روشی کرد. تلاش هایی که در این زمینه صورت گرفت به عنوان روش مدل سازی UN/CEFACT شناخته شد  (یا همان UMM). ,UMM مدل ساز لایه ی کاری را قادر می‌ سازد تا اطلاعات کاری را فارغ از تکنولوژی پیاده سازی آن‌ها, مثل وب سرویس ها و یا ebXML, جمع آوری کند.

1  Business process modeling

2 The United Nation’s Centre for Trade Facilitation and Electronic Business

3 ebXML

4 UN/CEFACT’s Modeling Methodology (UMM)

 

نمونه ترجمه مقاله کامپیوتر

 


نویسنده: دنیا ذاکری تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷:۰۷ چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۲۸ تعداد بازدید: 973

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه مقاله کامپیوتر ترجمه مقاله کامپیوتر نمونه ترجمه کامپیوتر نمونه مقاله کامپیوتر نمونه ترجمه رایگان کامپیوتر

Link: /news/نمونه-ترجمه-مقاله-کامپیوتر-/-مدل-سازی-فرآیندهای-کاری-/-A3430.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.