شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

گویندگی پادکست چیست؟

نویسنده: زهرا خلف زاده گویندگی تاریخ انتشار: 1400/12/9 ساعت 20:00:00 بازدید: 771 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از اصلی‌ترین سوالات افرادی که مایل به فعالیت در حیطه‌ی گویندگی هستند این است که زیرشاخه‌های مختلف گویندگی پادکست چیست؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

با پی بردن به این که زمینه‌های گوناگون گویندگی چیست و این که مهارت‌های لازم برای فعالیت در هر یک از زمینه‌های گویندگی چیست، می‌توانید شروعی موفقیت آمیز در این کار داشته باشید. در همین خصوص لازم است به بررسی چیستی شغل گویندگی پادکست بپردازیم.

گویندگی پادکست یکی از پرطرفدارترین شاخه‌های گویندگی است که بسیار محبوب و پرمخاطب است؛ امروزه پادکست‌های زیادی در زمینه‌های آموزشی، علمی، روانشناسی، داستانی و بسیاری از زمینه‌های دیگر تولید می‌شوند که هر یک بسیار پر بازده هستند و مخاطبان بسیار زیادی دارند.

گویندگی پادکست از شاخه‌های گویندگی است که شانس موفقیت در آن برای علاقمندان به شروع کار در این حیطه بیشتر است و در مقابل سرمایه‌ای که برای فعالیت به عنوان یک تولید کننده‌ی پادکست لازم است به نسبت سایر زمینه‌ها کمتر است.

در گویندگی پادکست تمرکز اصلی روی یک موضوع خاص است؛ در واقع این که مخاطبان را بشناسید و نیاز آن‌ها را بدانید، یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باعث افزایش کیفیت پادکست تولید شده و دریافت بازخورد بالا برای آن خواهد بود.

هر یک از پادکست‌ها با هر موضوعی طرفداران خاص خود را دارند و به عنوان گوینده‌ی پادکست باید برای جلب نظر مخاطبان اصلی خود تلاش کنید؛ چرا که هر پادکست نمی‌تواند نظر تمامی مخاطبان را جلب نماید. لذا باید یک موضوع مشخص برای پادکست خود انتخاب کنید و در همان حیطه پادکست بسازید.

با توجه به این که باید در پادکست صحبت زیادی انجام شود، باید بدانید که چه موضوعاتی را بیان کنید تا بتوانید نظر مخاطبان را جلب کرده و ذهن آن‌ها را درگیر موضوع پادکست خود سازید. داشتن مهارت‌های ارتباطی خوب با مخاطبان، توانایی بالا در داستان سرایی، تولید محتواها و موارد جذاب و مخاطب پسند و... از مهم‌ترین مواردی هستند که روی جذابیت پادکست شما تاثیر می‌گذارند.

اگر در این حیطه مهارت ندارید و مایل هستید تا از خدمات بی‌نقص و با کیفیت در حیطه‌ی تولید پادکست بهره ببرید، می‌توانید روی کمک تیم ایران تایپیست حساب باز کنید؛ شما برای تولید پادکست با موضوعات و زبان‌های گوناگون توسط حرفه‌ای‌ترین گویندگان کشور، می‌توانید از خدمات مرکز ایران تایپیست بهره ببرید.

ایران تایپیست خدمات حیطه‌ی گویندگی را در بسیاری از زمینه‌ها (سایت و وبلاگ، تولید پادکست، محتوای صوتی برای شبکه‌های اجتماعی و...) با مناسب‌ترین هزینه ارائه می‌دهد.

گویندگی پادکست چیست؟

گویندگی پادکست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

گویندگی یا روخوانیهزینه گویندگی یا روخوانیدوبلهترجمه فایل صوتی یا تصویری

سوالات متداول

شما می‌توانید برای گویندگی به انواع زبان‌ها شامل فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی و... درخواست دهید.

شما می‌توانید هزینه‌ی سفارش خود را در دو قسط پرداخت کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین باید در سایت ثبت نام کنید و سپس ثبت سفارش کنید.

حجم کار، زبان گویندگی، انتخاب یک یا چند صدا، انتخاب موزیک و... .


نویسنده: زهرا خلف زاده گویندگی تاریخ انتشار: 1400/12/9 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 771 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: گویندگی پادکست چیست گوینده پادکست تولید پادکست با گویندگی سفارش گویندگی پادکست مرکز ارائه خدمات گویندگی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :