یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

کارهای آزمایشگاهی ژنتیک برای چه تست هایی انجام می شود؟

نویسنده: سورنا احمدخانی کارهای آزمایشگاهی تاریخ انتشار: 1401/8/8 ساعت 14:40:44 بازدید: 697 امتیاز 0 از 0 نظر

انجام کارهای آزمایشگاهی ژنتیک که در آزمایشگاهی ژنتیک صورت می گیرد؛ بسته به نوع دستگاه های به کار گرفته شده و نیز تست هایی است که در هر یک از آن ها انجام می گیرد. چرا که نوع نیاز مشتریان و ارباب رجوع های مختلف به مراکز علوم آزمایشگاهی در خصوص انجام کارهای آزمایشگاهی ژنتیک با یکدیگر مختلف و متفاوت می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش کارهای آزمایشگاهی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هر چند که غالب آزمایشگاه های ژنتیک روی DNA انجام می گیرد؛ اما با این وجود دایره خدمات ارائه شده در آزمایشگاه های ژنتیک بسیار گسترده است و تست های مختلفی در هر یک از این آزمایشگاه ها انجام می شود. آزمایش های تشخیص ناقلیت، غربالگری، آزمایش های مربوط به آمنیوسنتز، تست کاریوتایپ، تست ناشنوایی و کم شنوایی، بررسی ژنتیکی سرطان و کلیه بیماری های مربوط به خون، عوامل ژنتیکی بیماری های عفونی و کلیه آزمایش های ژنتیکی دیگر در موسسه ایران تایپیست در جهت رفاه حال مشتریان به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز صورت می گیرد. بنابراین هر یک از تست های آزمایشگاهی مربوط به ژنتیک و حوزه ها و حیطه های مخصوص به آن همگی در یک آزمایشگاه ژنتیک قابل اجرا هستند.

در صورتی که آزمایشگاه مورد نظر از دستگاه های پیشرفته و به روزی هم در این راستا استفاده کرده باشد که می توان به ضرس قاطع پی به خدمات با کیفیت انجام کارهای آزمایشگاهی ژنتیک ارائه شده در شرکت مذکور برد. شرکت ایران تایپیست یکی از همین موسسه ها و مراکزی به شمار می آید که با بهره گیری از بهترین و به روزترین تجهیزات و دستگاه های مدرن سعی کرده است تا نیاز طیف وسیعی از مشتریان مختلف را برطرف سازند. پس اگر نیاز به هر یک از تست های آزمایشگاهی و کلیه کارهای آزمایشگاهی دارید که مربوط به رشته ژنتیک و رشته های وابسته به آن است؛ می توانید سفارش انجام کارهای آزمایشگاهی ژنتیک مخصوص به خود را در هلدینگ ایران تایپیست بسپارید.

کارهای آزمایشگاهی ژنتیک برای چه تست هایی انجام می شود؟

انجام تست های مختلف در آزمایشگاه ژنتیک

آزمایشگاه ژنتیک چیست و انجام کارهای آزمایشگاهی ژنتیک را به کجا بسپاریم؟

مراکز و بیمارستان های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که خدمات آزمایشات ژنتیک را ارائه می دهند. آزمایشگاه ژنتیک دارای قسمت های مختلفی نظیر سیتوژنتیک، توالی یابی نسل جدید، ژنتیک مولکولی، آنالیز داده ها و بخش بیوانفورماتیک می باشد.

با گسترش تکنولوژی امروزه آزمایشات ژنتیک را نیز می توان به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز انجام داد. در صورتی که شما تمایل دارید در هزینه ها و زمان تان صرفه جویی کنید بهتر است کارهای آزمایشگاهی ژنتیک را به مراکزی بسپارید که خدمات آزمایش آنلاین را ارائه می دهند.

 تست های مختلفی در آزمایشگاه ژنتیک انجام می شوند. از مهم ترین تست هایی که در آزمایشگاه های ژنتیک انجام می گردند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آزمایشات مربوط به تشخیص ناقلیت
  2. آزمایشات مربوط به غربالگری های بارداری
  3. غربالگری ویژه نوزادان
  4. انجام تست های کم شنوایی
  5. بررسی ژنتیک مربوط به بیماری های خونی و انواع سرطان
  6. تعیین هویت
  7. بررسی ژنتیک مربوط به بیماری های عفونی و اختلالات رشد
  8. ارائه خدمات مربوط به NGS و آنالیز داده ها با دقت زیاد

در صورتی که شما نیاز به انجام کارهای آزمایشگاهی ژنتیک یا تست ژنتیک دارید بهتر است مرکز معتبری را برای انجام کار آزمایشگاهی تان انتخاب کنید. مراکزی که آزمایشات ژنتیک را انجام می دهند باید دارای ابزار و تجهیزات پیشرفته باشند. علاوه بر این متخصصانی که آزمایشات را انجام می دهند باید دانش و تخصص لازم را داشته باشند. مرحله آنالیز داده های بدست آمده نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

کارهای آزمایشگاهی ژنتیک برای چه تست هایی انجام می شود؟

بررسی انجام کارهای آزمایشگاهی ژنتیک

ایران تایپیست با ارائه خدمات با کیفیت مربوط به آزمایشات ژنتیک توانسته است سابقه درخشانی را در این زمینه بدست آورد. در صورت تمایل شما می توانید ثبت درخواست انجام کارهای آزمایشگاهی ژنتیک را در این موسسه انجام دهید. بعد از پذیرش درخواست شما، متخصصان ماهری برای انجام کارهای آزمایشگاهی ژنتیک انتخاب می شوند. توجه داشته باشید که متخصصان مجموعه ما همواره در تلاش هستند آزمایشگاه ژنتیک را با دقت زیادی انجام دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش کارهای آزمایشگاهی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

کارهای آزمایشگاهیتحلیل آماریخدمات مقالهاستخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

بله؛ شما می توانید در این موسسه درخواست هر یک از تست های مورد نیاز خود را به ثبت رسانید.

شما می توانید به وب سایت اینترنتی ایران تایپیست وارد شوید و درخواست خود را به صورت اینترنتی و آنلاین در هر زمان و مکانی به ثبت برسانید. 

بله؛ کافیست به نمونه های انجام شده پیشین ایران تایپیست در این خصوص مراجعه کنید تا پی به کیفیت بالای ارائه خدمات این موسسه ببرید.

هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از بهترین موسسه ها در این خصوص دانست. 


نویسنده: سورنا احمدخانی کارهای آزمایشگاهی تاریخ انتشار: 1401/8/8 ساعت 14:40:44 تعداد بازدید: 697 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: انجام تست آزمایشگاه ژنتیک بهترین مرکز کارهای آزمایشگاهی ژنتیک ارزانترین مرکز پژوهش آزمایشگاهی ژنتیک فوری تری مرکز آزمایشگاهی ژنتیک انجام سفارش علوم آزمایشگاهی ژنتیک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :