یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

کاربرد تقریر و بازنویسی در تولید محتوای وبسایت چیست؟

نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/6 ساعت 22:00:00 بازدید: 335 امتیاز 5 از 1 نظر

یکی از زمینه‌هایی که می‌توان تا حدی برای تولید محتوا وبسایت کمک‌کننده باشد تقریر و بازنویسی است. در مواردی که نمی‌توان منابع متنی مناسب و جالبی برای نگارش محتوا وبسایت پیدا کرد می‌توان از این شیوه نیز بهره برد. اما همانطور که می‌دانید کاربرد چنین روشی برای آماده‌سازی محتوا سئو‌شده بسیار نادر است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما برخی از بازنویسنده‌ها به دلیل حساسیت بالایی که در نگارش محتوا با‌کیفیت دارند دست به نگارش محتوا وبسایت به کمک تقریر و بازنویسی می‌زنند. اما اهمیت این روش برای نگارش محتوا سئو‌شده چیست؟ چرا گاهی باید از بازنویسی و تقریر برای نگارش محتوا وبسایت کمک بگیریم؟ اهمیت بهره‌مندی از بازنویسی و تقریر برای آماده‌سازی محتوا وبسایت یافتن مطالبی است که قبلا در هیچ دیتابیسی ثبت نشده است. زمانی که شخصی برای اولین بار منبع تقریری را به تحریر در می‌آورد محتوا بدون کپی و دست اول آماده می‌کند. داشتن چنین محتوا‌هایی آرزو افرادی است که فعالیت شغلی‌شان تا حد بسیاری به وبسایت‌شان بستگی دارد.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که داشتن محتوا بدون کپی بر روی سایت برایتان بسیار مهم است بهتر است قدرت بازنویسی و تقریر را دست کم نگیرید. اما نگارش محتوا سئو‌شده برای وبسایت تنها به داشتن مهارت تقریر و بازنویسی ختم نمی‌شود. شخص بازنویسنده می‌بایستی مهارت لازم و دانش مورد نیاز برای رعایت اصول سئو نیز داشته باشد. همچنانکه توضیحات بیشتری در باب بازنویسی و تقریر و چگونگی آن مطرح می‌شود اضطراب شما نیز ممکن است افزایش پیدا کند. چگونه می‌توان محتوا مورد نظر را به کمک بازنویسی و تقریر آماده کرد؟ آماده کردن چنین محتوایی برای افرادی که آشنایی کامل و دقیقی با بازنویسی و اصول سئو ندارند قطعاً سخت است. اما بهتر است تمام استرس‌ها را از خود دور کنید. چرا که مجموعه ایران تایپیست همیشه در کنار شماست و شما را در این مسیر همراهی می‌کند.

کاربرد تقریر و بازنویسی در تولید محتوای وبسایت چیست؟

تقریر و بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنویراستاریصفحه آرایی

سوالات متداول

در مواردی که نتوان منبع مناسبی برای نگارش محتوا برای سایت پیدا کرد می‌توان از تقریر و بازنویسی بهره برد. اما در حالت کلی بهره‌مندی از تقریر و بازنویسی برای نگارش محتوا برای سایت اهمیت بالایی دارد.

بله، در مواردی که نتوان منبع جامعی برای نگارش محتوا سئو‌شده پیدا کرد از روش تقریر و بازنویسی برای آماده‌سازی محتوا استفاده می‌شود. مجموعه ایران تایپیست نیز چنین است.

هزینه آماده‌سازی محتوا سئو‌شده برای سایت به کمک تقریر و بازنویسی متغیر است و رقم ثابتی ندارد. در چنین مواردی پس از طی مراحل اولیه پیش فاکتور صادر می‌شود.

دلایل بسیاری برای بهره‌مندی از تقریر و بازنویسی برای نگارش محتوا برای سایت وجود دارد، که این دلایل در طی آماده‌سازی پروژه مشخص می‌شود. این دلایل به شخص بازنویسنده و تا حدی به مشتری ربط دارد.


نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/6 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 335 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: کاربرد تقریر و بازنویسی تقریر و بازنویسی محتوا تقریر و بازنویسی وب سایت سفارش تقریر و بازنویسی تقریر و بازنویسی آنلاین

دیدگاه کاربران

ملیسا شبانی | 1400-9-7 ساعت 09:47:36 امتیاز :

دیگه بهتر از این نمیشد. سئوی سایتمون کلی تغییر کرد

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :