دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونه می‌توانم فایل ترجمه تخصصی خود را از استان البرز به ایران تایپیست بفرستم؟

نویسنده: پوریا عرب ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/19 ساعت 15:04:47 بازدید: 869 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از مهم‌ترین نکات درباره‌ی ترجمه تخصصی البرز توسط تیم ترجمه سایت ایران تایپیست این است که کاربران می‌توانند فایل مورد نظر خود برای ترجمه تخصصی را، در فرمت‌های مختلفی برای مترجمان این سایت ارسال نمایند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 به عبارت دیگر ترجمه تخصصی البرز برای فایل‌هایی در فرمت پی دی اف، ورد و تکست و همچنین فایل‌های صوتی تصویری توسط سایت ایران‌ تایپیست، با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود. شما می‌توانید فایل مورد نظر خود برای ترجمه را در این سایت بارگذاری کرده و با توجه به بودجه‌ای که دارید، جهت ترجمه‌ی تخصصی فایل مورد نظر سفارش ثبت کنید. برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی البرز در سایت ایران تایپیست، در ابتدا لازم است که در این سایت ثبت نام کنید. پس از این که عملیات ثبت نام را با موفقیت پشت سر گذاشتید، نوبت به این می‌رسد که فایل مورد نظر خود را در فرمت ورد، پی دی اف، تکست برای ترجمه در پنل خود بارگذاری کنید.

در صورتی که امکان بارگذاری فایل مورد نظر در این قالب‌ها برای شما وجود ندارد، می‌توانید فایل ترجمه را به شکل عکس نیز برای تیم ترجمه‌ی سایت ارسال نمایید. پس از اقدام برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی البرز و بارگذاری فایل در سایت ایران تایپیست، فایل مورد نظر توسط کارشناسان تحت بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تایید، فایل جهت ترجمه برای مترجمان ارسال خواهد شد. هزینه‌ای که برای ترجمه تخصصی البرز از جانب سایت ایران تایپیست دریافت می‌شود، با توجه به این که متن مورد نظر چه تعداد کلماتی دارد و همچنین با در نظر گرفتن این که کاربران چه سطحی از کیفیت را برای ترجمه فایل در نظر گرفته‌اند، ممکن است به صورت یکباره و یا به صورت پیش قسط و پرداخت نهایی از کاربران دریافت شود. به طور کلی می‌توان بر این موضوع تاکید داشت که ترجمه تخصصی البرز توسط تیم ترجمه سایت ایران تایپیست، با کیفیتی بالا انجام می‌شود و شرایط ثبت سفارش در این سایت بسیار راحت است.

چگونه می‌توانم فایل ترجمه تخصصی خود را از استان البرز به ایران تایپیست بفرستم؟

فایل ترجمه تخصصی البرز

بارگذاری فایل ترجمه تخصصی متون خود به ایران تایپیست

بسیاری از دانشجویان هستند که نمی دانند چگونه می توانند فایل ترجمه تخصصی متون خود را به ایران تایپیست، بسپارند. آن ها می خواهند فایل های خود را از استان البرز، به این موسسه بسیار معتبر بسپارند. اما طریقه ارسال فایل های خود را نمی دانند. با توجه به این مسئله که ایران تایپیست، یکی از موسسه های مهم و معتبر در این زمینه به شمار می آید؛ استقبال به ثبت سفارش ترجمه تخصصی به این موسسه، بیشتر شده است. بنابراین نه تنها در تهران، بلکه در استان های همجوار و به طور کلی سراسر این کشور، به ایران تایپیست، مراجعه می کنند. دانشجویان و پژوهشگران بسیار زیادی هستند که نیاز به ترجمه فایل های تخصصی مربوط به رشته خود دارند. آن ها به منظور انجام تحقیقات و پژوهش های دانشجویی و تکمیل رزومه خویش، به دنبال دستیابی به بهترین و معتبرترین مراکز هستند. مراکز و موسسه هایی که بتوانند ترجمه تخصصی فایل های آن ها را با کیفیت بالایی انجام دهند.

موسسه ایران تایپیست، به جهت رغبت روزافزون مشتریان خویش به ترجمه تخصصی، امکان ثبت اینترنتی را نیز برای آن ها هموار گردانده است. به این صورت که هر یک از افراد می توانند به راحتی از استان البرز در منازل مسکونی و محل کار خویش، سفارش های خود را به ایران تایپیست، بسپارند. فرقی نمی کند فایل ترجمه شما چگونه است. وقتی این موسسه، خدمات خود را به صورت اینترنتی به شما ارائه می کند. شما می توانید کلیه فایل های خود را اعم از: ورد و پی دی اف، فایل های صوتی و تصویری، ویس و عکس و... در این موسسه، بارگذاری کنید. برای بارگذاری فایل های ترجمه تخصصی خود، می توانید ابتدا وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید. سپس از طریق پنل کاربری خود در این موسسه، در بخش مربوطه، فایل های خود را بارگذاری کنید. البته می توانید فایل های خود را از طریق برنامه تلگرام نیز به مسئولان ایران تایپیست، ارسال نمایید. پس در هر صورت، محدودیتی در ارسال فایل، ندارید.

چگونه می‌توانم فایل ترجمه تخصصی خود را از استان البرز به ایران تایپیست بفرستم؟

سفارش آنلاین ترجمه

با ثبت سفارش آنلاین ترجمه متون تخصصی

با ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی ترجمه تخصصی متون، محدودیتی ندارید. بنابراین می توانید حتی در استان البرز نیز سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست، بفرستید. پس بهتر است هم اکنون از طریق هر یک از موتورهای جستجوگر اینترنتی، عبارت «ایران تایپیست» را جستجو کنید. سپس وارد وب سایت مربوطه شوید. در این وب سایت، می توانید انواع فایل های خود را در جهت ترجمه تخصصی به راحتی بارگذاری کنید. در نهایت پس از سپری شدن مراحل مربوطه و پرداخت هزینه، فایل سفارش شما به دست مترجم آن زبان سپرده می شود. وی نیز با توجه به علم و دانش و تجربه خود در این زمینه می تواند در سریعترین زمان ممکن و بدون کمترین عیب و ایراد نگارشی و زبانی، فایل شما را ترجمه کرده و تحویل شما دهد. ضمن اینکه تایپ متن ترجمه شده نیز به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد. پس بهتر است به جای رهسپار شدن به تهران و ثبت حضوری سفارش ها، آنلاین فایل خود را بارگذاری کنید.

چگونه می‌توانم فایل ترجمه تخصصی خود را از استان البرز به ایران تایپیست بفرستم؟

بارگذاری فایل ترجمه تخصصی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقالهخدمات دانشجوییترجمه مقاله ISIترجمه دانشجویی

سوالات متداول

برای ترجمه تخصصی فایل خود، می‌توانید پس از ثبت نام فایل را در فرمت‌های متنی یا تصویری در پنل کاربری خود بارگذاری کنید.

از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مدت زمان مورد نظر برای ترجمه توسط کاربر تعیین می‌شود.

به بیش از 31 زبان زنده ی دنیا انجام خواهد شد.


نویسنده: پوریا عرب ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/19 ساعت 15:04:47 تعداد بازدید: 869 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ارسال فایل ترجمه تخصصی البرز سایت ترجمه تخصصی برای البرز ترجمه مقالات تخصصی البرز ترجمه تخصصی البرز ارزان مرکز ترجمه تخصصی البرز

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :