پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونه می توانم به ایران تایپیست سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ساده بدهم؟

نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:58:42 بازدید: 378 امتیاز 0 از 0 نظر

ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در ایران تایپیست بسیار آسان می باشد. اگر شما یک متن ساده فارسی دارید و می‌خواهید این متن را به انگلیسی ترجمه کنید، بهترین گزینه موسسه ایران تایپیست می باشد. زیرا هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در این موسسه بسیار مقرون به صرفه می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای ثبت سفارش در این موسسه ابتدا شما باید در سایت ایران تایپیست عضو شوید. سپس کارشناسان ایران تایپیست در کمترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار می کنند. پس از ارسال فایل فارسی برای کارشناسان و قیمت گذاری سفارش شما می توانید همکاری را ادامه دهید یا درخواست لغو سفارش دهید. در صورت تمایل به همکاری، سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ساده در پنل مترجمان قرار خواهد گرفت و با پذیرش آنها فایل شما در سریع ترین زمان ترجمه خواهد شد.

البته اگر سفارش شما یک سفارش فوری می باشد، بهتر است که این موضوع را با کارشناسان در میان بگذارید تا سفارش را به مترجمانی با تجربه و مسلط بسپارند.  هزینه دستمزد سفارش های فوری ترجمه فارسی به انگلیسی ساده نسبت سفارش های معمولی بیشتر می باشد زیرا مترجمان باید در مدت زمان کمتری سفارش را ترجمه کنند. ثبت سفارش در سایت ایران تایپیست به مدت زمان زیادی نیاز ندارد و پس از عضویت شما در سایت کارشناسان این مجموعه پاسخ شما را در پنل کاربری و ایمیل خواهند داد. شما همچنین برای ثبت سفارش ترجمه می توانید از راهنما هایی موجود در سایت نیز استفاده کنید. تمامی مجموعه ایران تایپیست اعم از مدیریت، کارشناسان، مترجمان و ... به صورت 24 ساعته تلاش می کنند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان عرضه کنند و رضایت مشتریان را که اولویت اول این موسسه می باشد، را بدست بیاورند. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با ترجمه فارسی به انگلیسی ساده و همچنین مجموعه ایران تایپیست آشنا کند.

چگونه می توانم به ایران تایپیست سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ساده بدهم؟

ترجمه فوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سوالات متداول

خیر، ثبت سفارش در سایت ایران تایپیست بسیار آسان و سریع می باشد. شما همچنین برای ثبت سفارش می توانید از راهنماهای موجود در این سایت استفاده کنید.

زیرا هزینه ترجمه در موسسه ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های ترجمه مقرون به صرفه تر می باشد.

پس از ثبت سفارش در سیستم، کارشناسان ایران تایپیست در کمترین زمان ممکن با شما ارتباط خواهند گرفت و معمولا این مدت زمان چند دقیقه می باشد.

بله، مشتریان می توانند پس از مشاهده هزینه سفارش تصمیم بگیرند که با موسسه ایران تایپیست همکاری خود را ادامه دهند یا سفارش خود را لغو کنند.


نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:58:42 تعداد بازدید: 378 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ساده سایت ترجمه فارسی به انگلیسی ساده سفارش آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی ساده مرکز ترجمه فارسی به انگلیسی ساده بهترین سایت ترجمه فارسی به انگلیسی ساده

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :