شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چه خدماتی در سایت ترجمه ایران تایپیست ارائه میشود؟

نویسنده: سورنا احمدخانی سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/30 ساعت 15:28:33 بازدید: 332 امتیاز 0 از 0 نظر

در سایت ترجمه ایران تایپیست، خدمات ترجمه، تایپ، چاپ کتاب، ویراستاری، طراحی گرافیکی، صفحه آرایی، خدمات دانشجویی، خدمات مقاله، بازنویسی، تولید زیرنویس، دیتا انتری، گویندگی، مونتاژ ویدئو، دوبله، کارهای آزمایشگاهی، و خدمات آموزشی انجام می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

وب سایت ایران تایپیست بزرگترین سایتی که در جستجوی آنلاین بر روی صفحه کامپیوتر نقش می بندد. این سایت را می توان یکی از بهترین سایت هایی دانست که در زمینه تایپ و ترجمه کار می کند و اکثر مشتریان از این که سفارش خود را در این سایت ثبت کرده اند، راضی هستند و مشتریان با بازاریابی ارجاعی دوستان و آشنایان خود را به این وب سایت دعوت می کنند. شرکت هلدینگ ایران تایپیست، از مترجمین و تایپیست های حرفه ای دورکار را استخدام کرده تا سفارشات را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند.

کنترل کیفیت ترجمه و تایپ در هر مرحله موجب رضایت هر چه بیشتر مشتریان این هلدینگ خواهد شد. دانشجویان مقاطع مختلف می توانند سفارشات خود را در این وب سایت ثبت کرده و در زمان مشخصی تحویل بگیرند. مترجمین سایت ترجمه در هر زمانی متناسب با توانایی و تخصص خود، سفارشات را دریافت کرده و کار را انجام دهند. انجام دقیق و درست کار یکی از معیارهای امتیازدهی مترجم و تایپیست است. مترجم با امتیاز بالا به طور یقین سفارشات بیشتری را دریافت می کند. سیستم موسسه بدین قرار است که مترجمان کار را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند و ویراستار موسسه نیز کیفیت کارها را به دقت کنترل می کنند. سایت ایران تایپیست با بهره گیری از مترجمین و تایپیست های حرفه ای، سفارشات مشتریان را به انجام میرساند و استخدام مترجم و تایپیست های حرفه ای همواره در طول سال توسط موسسه ایران تایپیست به انجام می رسد و از هر جهت به نفع مشتری و موسسه است. شما بعد از ثبت سفارش مطمئن باشید که کار شما به بهترین شکل ممکن به انجام خواهد رسید.

چه خدماتی در سایت ترجمه ایران تایپیست ارائه میشود؟

سایت ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه مقالهاعزام مترجم به محلترجمه کاتالوگ

سوالات متداول

در سایت ایران تایپیست، تا 7 روز با مترجم تسویه نمی شود تا رضایت مشتری برای سفارش خود مشخص شود. تمامی کارها در جهت برآوردن رضایت مشتریان به انجام می رسد. رضایت مشتریان شعار سازمانی شرکت بوده و بر همان اساس کارها به انجام می رسد.

خدمات ترجمه، تایپ، چاپ کتاب، ویراستاری، طراحی گرافیکی، صفحه آرایی، خدمات دانشجویی، خدمات مقاله، به زیر مجموعه هایی تقسیم شده و بقیه خدمات به صورت مستقل و جدا انجام می شود.

خدمات زیر مجموعه های چاپ و نشر کتاب به بخش های چاپ کتاب با تیراژ پایین و بالا، طراحی جلد کتاب، صفحه بندی کتاب، قرارداد با ناشر، اخذ مجوز نشر کتاب، چاپ کتاب، تقویت رزومه، خلاصه سازی کتاب و چاپ آن، مراحل چاپ کتاب و نشر آن، مزایای چاپ کتاب در انتشارات ارشدان را شامل می شود.

خدمات ترجمه زیر مجموعه های ترجمه تخصصی، ترجمه کتاب، ترجمه مقاله، ترجمه محتوای وب سایت، ترجمه فایل های صوتی و تصویری، اعزام مترجم همزمان به محل، ترجمه نامه های اداری، ترجمه کاتالوگ، ترجمه زیرنویس فیلم و سریال، ترجمه ISI، ترجمه متن، ترجمه دانشجویی، ترجمه قرارداد با انتشارات، سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی را در بر می گیرد.


نویسنده: سورنا احمدخانی سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/30 ساعت 15:28:33 تعداد بازدید: 332 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات سایت ترجمه سایت ترجمه عربی سایت ترجمه به فارسی سایت ترجمه آلمانی سایت ترجمه کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :