پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چرا فراگیری آموزش خلاصه نویسی اهمیت دارد؟

نویسنده: سهیل آریانپور خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/4/10 ساعت 20:00:00 بازدید: 931 امتیاز 5 از 1 نظر

آموزش خلاصه نویسی به سبک کسانی که در آزمون های دشوار شغلی و تحصیلی موفق شده و رتبه برتر کسب نموده اند خواسته ای است که هر روز افراد بیشتری آن را طلب می کنند، لذا ایران تایپیست سعی نموده با مشارکت افراد متخصص و باتجربه در این زمینه این خواسته را برآورده سازد. خلاصه نویسی روشی است که به کمک آن افراد مختلف با تخصص های مختلف می توانند هر کتاب و متون دشواری را به خوبی بیاموزند. در این روش فوق العاده موثر افراد هر متنی با هر تعداد کلمات را می خوانند و چکیده مطالب را که در برگیرنده مطالب مهم متن است، به صورت سلیس و روان و با رعایت پیوستگی مطالب و بدون پرداختن به نکات اضافی تهیه می کنند تا بدین ترتیب تمرکز تنها بر نکات مهم باشد و در اسرع وقت یادگیری مطالب اصلی اتفاق افتد.

 چرا فراگیری آموزش خلاصه نویسی اهمیت دارد؟

آموزش خلاصه نویسی

 

باید پذیرفت مطالعه یک کتاب 200 صفحه ای زمانبر است، این صفحات پر از مطالبی هستند که به توضیح و تشریح نکات مهم می پردازند، لذا وقتی خواننده مطالب را به صورت کلی آموخته، خواندن کل کتاب هم وقت او را می گیرد و هم به علت اینکه مطالب مهم مابین خیل عظیم کلمات توضیحی و تشریحی پراکنده هستند تمرکز و یادگیری کاهش می یابد. در این زمان است که خلاصه نویسی درست ارزش خود را هویدا می سازد. در یک خلاصه نویسی صحیح و اصولی نکات مهم از دید مخاطب پوشیده نمی مانند؛ زیرا در مقابل چشمان کسی که خلاصه می کند برجسته می شوند، گویا پررنگ تر نوشته شده اند؛ بنابراین حتما ذکر می گردند.

 در سوی دیگر وقتی شخص آموزش خلاصه نویسی دیده باشد می تواند مطالب را به صورت درختی به نمایش بگذارد، یعنی علت و معلول پشت سر هم قرار می گیرند و اعضا و مجموعه و ریشه همگی به صورت پیوسته ای در مقابل خواننده خلاصه، قرار می گیرند.  بدین ترتیب کاملا طبیعی می باشد چکیده مطالب در اسرع وقت مهمترین مطالب را به صورت موثر به خواننده یاد بدهند. ایران تایپیست به دنبال آموزش چنین چکیده نویسی می باشد.

سوالات متداول

بله، افرادی که در ایران تایپیست  به آموزش خلاصه نویسی می پردازند، به علت آموزش اصول صحیح خلاصه نویسی  می توانند هر کتابی را  در هر حجمی  به درستی خلاصه نمایند.

کسانی که در ایران تایپیست آموزش خلاصه نویسی میدهند؛ کسانی می باشند که باتجربه و متخصص بوده و متعهد هستند همه نکات را آموزش دهند.

برای آموزش خلاصه نویسی  در ایران تایپیست  در سایت ثبت نام نموده و دوره آموزشی مورد نظر را انتخاب نمایید.

خیر، شما بدون محدودیت سنی می توانید در ایران تایپیست آموزش خلاصه نویسی دیده و محتواهایی مورد نظر خود را به خوبی خلاصه نمایید.


نویسنده: سهیل آریانپور خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/4/10 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 931 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: آموزش خلاصه نویسی تخصصی آموزش خلاصه نویسی آنلاین آموزش خلاصه نویسی دروس آموزش خلاصه نویسی کتاب آموزش خلاصه نویسی مقاله

دیدگاه کاربران

هما عباسیان | 1400-8-11 ساعت 10:01:59 امتیاز :

اینقدر سرم شلوغه که فقط کارم با خلاصه نویسی حل میشه. مرسی که دادین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :