چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چاپ کتاب اپلای

نویسنده: مهسا وحدت چاپ کتاب تاریخ انتشار: 1401/11/7 ساعت 11:00:00 بازدید: 263 امتیاز 0 از 0 نظر

تقویت رزومه تحصیلی‌تان بدون چاپ کتاب اپلای تقریبا غیرممکن است. امروزه سیستم امتیازدهی به رزومه‌های تحصیلی بسیار سخت گیرانه پیگیری می‌شود. برای آنکه شانس مهاجرت تحصیلی به کشورهای اروپایی و غربی را داشته باشید، چاپ کتاب برای اپلای را بسیار جدی دنبال کنید.


برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به 09197349500 پیامک کنید.

تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی                                           47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب خانم بیک زاده                  09197349100

مشاوره چاپ کتاب خانم رحیمی                    09190441620

مشاوره چاپ کتاب خانم دکتر شهاب               09197349500

مشاوره چاپ کتاب  خانم ابراهیمی                  09193716030

مشاوره چاپ کتاب خانم ابرغانی                     09198284084

مشاوره چاپ کتاب خانم زمانی                       09198724396

مشاوره چاپ کتاب ساعت غیر اداری شیدایی     09199170040

تماس، پیامک، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

انتشارات ارشدان رتبه یک کشور (اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    800 هزار تومان

هزینه چاپ کتاب


تاثیر چاپ کتاب در اپلای

سودای مهاجرت تحصیلی تنها زمانی محقق می‌شود که بتوانید تمامی مدارک مربوط به اپلای را تهیه کنید. چاپ کتاب اپلای یکی از همان مدارکی است که نیاز به آماده‌سازی دارد. برای درخواست اپلای (apply) یا همان درخواست تحصیل در کشور مقصد، در ابتدا باید مدارکی آماده و ارسال کنید. یکی از بخش‌های ارسال مدارک مربوط به اثبات سواد علمی است. در چنین مرحله‌ای چاپ کتاب اپلای تاثیر بسزایی در روند تایید درخواست‌تان دارد. اگر مدارک تحصیلی‌تان ناقص است و یا مدرک‌تان را از دانشگاه‌های غیر معتبر دریافت کرده‌اید، چاپ کتاب اپلای بسیار می‌تواند به کمک‌تان بیاید. اگر کتابی که چاپ کرده‌اید باکیفیت و پر محتوا باشد، مسئولین بررسی درخواست سایر نواقص مدارک تحصیلی‌تان را نادیده خواهند گرفت.

هر یک از مدارکی که در حین درخواست اپلای ارسال می‌کنید نمره‌های متفاوتی دارند. نمره‌ی چاپ کتاب اپلای بین 7-15 نمره مثبت است. بسته به موضوع و کیفیتی کتاب نمره متفاوتی برای آن درج می‌شود. چنانچه تاثیر چاپ کتاب اپلای برایتان بسیار مهم است، بهتر است در نگارش کتاب و درج مطالب مفید در آن بسیار دقت کنید. هر چه کیفیت کتاب و در پی آن نمره دریافت شده بالا باشد، موفقیت تایید درخواست‌تان برای اپلای بالاتر خواهد بود. توجه داشته باشید که کتاب باید کاربردی باشد. اگر کتاب را در یکی از زمینه‌های علمی نگارش کرده‌اید، مطالب آن باید بتواند برای علاقه‌مندان آن رشته مفید باشد. بخش داوری فاکتورهای مختلفی را برای درج امتیاز در نظر می‌گیرد. علاوه بر مطالب صفحه آرایی، تصاویر و ... نیز در مسیر امتیازگیری بسیار مهم‌اند.

ارشدان خدمات گسترده‌ای در زمینه‌ی چاپ کتاب اپلای ارائه می‌دهد. این مجموعه از اولین مرحله چاپ کتاب اپلای که شامل ویراستاری است تا آخرین مرحله که شامل صحافی آن است در کنار دانشجویان عزیز خواهد بود. برای اطلاع از شرایط سفارش چاپ کتاب اپلای مستقیماً با تیم ارشدان در تماس باشید.

چاپ کتاب اپلای

چاپ کتاب برای اپلای

مراحل چاپ کتاب برای اپلای گرفتن از دانشگاه های خارجی

در ابتدا چاپ کتاب اپلای بسی سخت بنظر می‌رسد و به معضل بزرگی تبدیل می‌شود. غافل از اینکه چاپ کتاب اپلای بسیار راحت است اگر به مراحل آن واقف باشید. البته مطالعه‌ی مراحل چاپ کتاب اپلای کافی نیست! باید مو به مو به مراحل چاپ کتاب اپلای عمل کنید. عدم توجه به مراحل چاپ کتاب اپلای می‌تواند نمره‌‎ی آن را کاهش دهد. مثلا ممکن است به جای 12 نمره مثبت، تنها 7 نمره دریافت کند!

اولین مرحله‌ی چاپ کتاب اپلای یافتن موضوعی است که با رشته تحصیلی‌تان هماهنگی داشته باشد. اگر موضوع خلاقانه و غیرتکراری باشد بسیار بهتر است. پس از یافتن موضوع بهتر است به سراغ جمع‌آوری مطالب بروید و بر روی یافتن منابع مهم تمرکز کنید. از این طریق قادر به شروع نگارش کتاب و اتمام آن خواهید بود. منابعی که برای نگارش کتاب جمع‌آوری می‌شود بایستی معتبر باشند. درج مطالب نامعتبر کیفیت کتاب را پایین خواهد آورد. اگر جمع‌آوری مطالب برایتان سخت است و یا موضوعات مرتبط با رشته تحصیلی‌تان اشباع شده است، بهتر است به سراغ ترجمه کتاب بروید. کتاب های ترجمه شده نمره بهتری دریافت خواهند کرد. چرا که داوران نه تنها به کیفیت مطالب کتاب‌تان پی خواهند برد، بلکه به سواد علمی‌تان در زمینه‌ی ترجمه و بازنویسی کتاب‌های انگلیسی نیز خواهند رسید. در مسیر ترجمه کتاب حتما از تیم مولفان مجرب نیز کمک بگیرید.

در کنار نگارش مطالب مفید و یافتن نامی مناسب، توجه به سایر مراحل چاپ کتاب اپلای نیز حائز اهمیت است. کتاب نگارش شده را باید به دست افراد و ویراستاران حاذقی بسپارید که در زمینه‌ی شغلی خود ماهرند.

مجموعه ارشدان به دانشجویانی که هیچ اطلاعاتی در زمینه‌ی چاپ کتاب اپلای ندارند مشاوره رایگان می‌دهد. پس از دریافت مشاوره نیز می‌توانید همکاری‌تان را با تیم ارشدان ادامه دهید. امکان چاپ انواع کتاب در تیراژهای مختلف در این مجموعه امکان پذیر است.

چاپ کتاب اپلای

چاپ کتاب برای اپلای

چاپ کتاب اپلای به صورت فوری

افرادی هستند که ممکن با گزینه چاپ کتاب اپلای برای تقویت رزومه بسیار دیر آشنا شده باشند. در چنین شرایطی باید چاپ کتاب اپلای به فوری و در کمترین زمان ممکن باشد. برای دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی و یا شغلی دارند وقت به مانند طلاست. زیرا ممکن است تعداد متقاضیانی که برای تحصیل در رشته‌ی موردنظر درخواست می‌دهند اشباع شده و امکان ارسال اپلای غیرممکن شود. چنانچه قصدتان برای اپلای جدی است، زمان را نیز جدی بگیرید. گزینه‌های متعددی برای چاپ کتاب اپلای به صورت فوری وجود دارد. در ابتدا سوال اینجاست که چگونه می‌توانیم مطالب مفیدی برای کتاب در کمترین زمان ممکن جمع‌آوری کنیم؟ برای آنکه سرعت را چاشنی کار خود کنید، روی چاپ کتاب کم حجم سرمایه کنید. برای مثال بهتر است تعداد صفحات کتاب از 100 صفحه تجاوز نکند. کتابی که حجم کمی دارد به تمامی مراحل چاپ کتاب اپلای سرعت خواهد بخشید.

در ادامه گزینه دیگری را نیز می‌توانیم برای چاپ کتاب اپلای به صورت فوری پیشنهاد دهیم. به جای نگارش و تالیف کتاب، کتابی دیگر را ترجمه کنید. در چنین شرایطی موضوع و مطالب کتاب آماده است و تنها دیواری که بین شما و کتاب‌تان قرار دارد، متن خارجی آن است. البته اگر قادر به ترجمه کتاب نیستید، بهتر است در مسیر تالیف کتاب پیش بروید. ترجمه ناقص و بی‌کیفیت مورد تایید داوران نخواهد بود.

کتاب را در تیراژهای پایین چاپ کنید. برای چاپ کتاب اپلای حتما نیازی نیست که کتاب در تیراژهای بالا چاپ شود. برای صرفه‌جویی در هزینه و زمان روش دیجیتالی را برای چاپ کتاب اپلای برگزینید. کتاب‌های دیجیتالی ظاهری زیبایی دارند و امکان چاپ تصاویر با جزئیات زیبا را فراهم می‌آورند.

موسسه چاپ کتاب ارشدان به صورت حرفه‌ای و تخصصی در زمینه‌ی چاپ کتاب اپلای فعالیت دارد. برای مشاهده و اطلاع از نمونه کارها با تیم ارشدان در ارتباط باشید.

چاپ کتاب اپلای

چاپ کتاب برای اپلای

چاپ کتاب اپلای در کمترین زمان ممکن

برخلاف تصور برخی از دانشجویان، چاپ کتاب اپلای مدت زمان زیادی نیاز ندارد. اگر ایده چاپ کتاب اپلای و مطالب‌تان آماده باشد، در کمترین زمان ممکن قادر به انتشار آن خواهید بود. با خواندن این جمله ممکن است هاله‌ای از ترس در ذهن برخی از شما ایجاد شود. زیرا امکان دارد شما نه ایده‌ای برای چاپ کتاب اپلای داشته باشید و نه مطالب‌تان آماده‌ی انتشار باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از همین امروز امر چاپ کتاب برای اپلای را کلید بزنید. البته باید بدانید که امکان نگارش کتاب به صورت انفرادی در مدت زمان کم غیرممکن است. برای شروع کار به سراغ استادان و افراد اهل فن بروید. انتخاب چنین افرادی باید در راستای موضوع کتاب و رشته‌ی تحصیلی‌تان باشد. با یاری آنها می‌توانید زمان بیشتری بخرید و لحظه به لحظه به چاپ کتاب اپلای نزدیک شوید.

چنانچه با هیچ استادی تعامل ندارید، بهتر است به سراغ موسسات چاپ کتاب بروید. موسسات چاپ کتاب تیم‌هایی دارند که قادرند در زمینه ایده‌پردازی، جمع‌آوری و نگارش کتاب‌تان به شما کمک کنند. از لحاظ تخصصی، چنین تیمی بهتر می‌تواند در مسیر نگارش کتاب برایتان مفید باشد. زیرا که آنها با مسائل روز چاپ کتاب اپلای آشنایی دارند و ده‌ها کتاب به جهت تقویت رزومه به دست چاپ رسانده‌اند. مادامی که مطالب کتاب آماده باشد، روند چاپ آن در کمترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. البته قبل از ارسال کتاب برای چاپ، تیمی از ویراستاران متخصص آن را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهند. مرحله‌ی بعدی ارسال کتاب به جهت چاپ مطالب روی کاغذ مخصوص است.

موسسه انتشاراتی ارشدان تمامی ابعاد چاپ کتاب اپلای را پوشش می‌دهد. در هر مرحله‌ای از چاپ کتاب که هستید، با تیم ارشدان در ارتباط باشید. متخصصین چاپ کتاب در مجموعه ارشدان هم در زمینه‌ی نگارش و هم در زمینه‌ی چاپ کتاب اپلای تبحر کافی دارند.

چاپ کتاب اپلای

چاپ کتاب برای اپلای

چاپ آنلاین کتاب برای گرفتن اپلای

برای درخواست اپلای قدرت رزومه‌تان را جدی بگیرید. هر چه قدرت رزومه‌تان بیشتر باشد، شانس بیشتری برای مهاجرت تحصیلی خواهید داشت. چاپ کتاب اپلای مورد دیگری است که به توانمندی رزومه‌تان کمک خواهد کرد. اگر در شهرتان مرکز مناسبی برای چاپ کتاب ندارد و تایم کاری شان اشباع شده است، قادر به سفارش آنلاین چاپ کتاب خواهید بود. امروزه اغلب مراکزی که در زمینه چاپ کتاب فعالیت دارند به صورت آنلاین ثبت سفارش می‌کنند. در همین راستا ظرفیت مجموعه‌شان را افزایش می‌دهند تا بتوانند در زمینه‌ی چاپ کتاب برای اپلای آنلاین سرویس‌های باکیفیت و سریع ارائه دهند. در چاپ کتاب به صورت آنلاین تمامی مراحل به صورت آنلاین صورت خواهد گرفت. حتما نیازی نیست که شما در مجموعه حضور داشته باشید و مراحل چاپ کتاب اپلای را رصد کنید. تیمی که وظیفه‌ی چاپ کتاب اپلای را بر عهده می‌گیرد خود تمامی مراحل را رصد می‌کند تا نتیجه نهایی قابل قبول باشد.

مراحل چاپ کتاب اپلای آنلاین به این شرح است:

  • با مجموعه‌ی مورد نظر تماس بگیرید و به صورت دقیق توضیح دهید که در چه مرحله‌ای از چاپ کتاب هستید.
  • پیش از دریافت مشاوره چاپ کتاب می‌توانید در مورد هزینه نیز اطلاعاتی کسب کنید.
  • اگر با هزینه چاپ کتاب مشکلی ندارید، باقی مراحل سفارش آنلاین را طی کنید.
  • با توجه به مرحله‌ای در آن قرار دارید به بخش مورد نظر در مجموعه ارجاع داده خواهید شد.
  • برای مثال اگر کتاب‌تان آماده است، فایل آن را به بخش ویراستاری ارجاع خواهند داد تا مطلب ویرایش شده برای چاپ آماده شود.
  • اگر هیچ ایده‌ای برای چاپ کتاب ندارید، به بخشی ارجاع داده می‌شوید که به شما کمک می‌کند تا کتاب‌تان را نگارش کنید.

مجموعه ارشدان از اولین مراکزی است که به صورت حرفه‌ای در راستای چاپ کتاب اپلای تاسیس شده است. برای سفارش آنلاین کتاب به قسمت مربوطه در سایت مراجعه کنید.

چاپ کتاب اپلای

چاپ کتاب برای اپلای

چاپ کتاب از پایان نامه برای اپلای گرفتن

در بین تمامی ایده‌هایی که برای چاپ کتاب اپلای وجود دارد، یک ایده طلایی وجود دارد. آن نیز چاپ کتاب اپلای به کمک پایان نامه است. پایان نامه ای که قبلا آماده کرده‌اید بهترین موضوع و مطالب را چاپ کتاب اپلای دارد. اگر پایان نامه تان را به عنوان مبدا چاپ کتاب برای اپلای قرار دهید، دیگر نگران یافتن موضوع نخواهید بود.

در چاپ کتاب اپلای به کمک پایان‌نامه ممکن است نیازمند افزایش حجم مطلب باشید. چرا که برخی از پایان نامه ها کم حجم هستند و برای چاپ کتاب مطالب اندکی دارند. البته بروز چنین مشکلی جای نگرانی ندارد. زیرا شما در قسمت انتهایی پایان نامه تان لیستی بلند از منابعی را درج کرده‌اید که به شما در نگارش پایان نامه کمک کرده‌اند. مجددا به همان منابع رجوع کنید و مطالب کتاب‌تان تکمیل کنید.

علاوه بر تکمیل مطالب، نیازمند ایجاد تغییرات اساسی نیز خواهید بود. نحوه‌ی نگارش مطلب برای چاپ کتاب اپلای با نحوه‌ی نگارش پایان‌نامه متفاوت است. پایان نامه تنها منبعی است که میتواند ایده‌ی چاپ کتاب‌تان باشد. مقاله پایان نامه را نمی‌توان به صورت مستقیم به عنوان کتاب اپلای در چاپ کرد. ممکن است برخی از مطالب پایان نامه را حذف و یا از قسمتی به قسمتی دیگر انتقال دهید. پایان نامه مقاله وار نوشته می‌شود و عناوین متعددی دارد. چنانچه قرار است پایان نامه را به کتاب تبدیل کند باید فصل‌بندی صورت گرفته و عناوین درون فصل‌ها جای بگیرند. چنانچه در مورد نحوه‌ی تغییر پایان نامه به کتاب هیچ پیش زمینه‌ای ندارید، با مجموعه‌هایی در تماس باشید در این راستا اطلاعات کافی دارند.

ارشدان پایان‌نامه های بسیاری را به کتاب اپلای تبدیل کرده است. چاپ کتاب اپلای از طریق پایان نامه برای مجموعه ارشدان مانند آب خوردن است! با تیم ارشدان تماس بگیرید، پایان نامه را ارسال کنید و باقی مراحل را به عهده‌ی ما بسپارید.

چاپ کتاب اپلای

چاپ کتاب برای اپلای


برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به 09197349500 پیامک کنید.

تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی                                           47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب خانم بیک زاده                  09197349100

مشاوره چاپ کتاب خانم رحیمی                    09190441620

مشاوره چاپ کتاب خانم دکتر شهاب               09197349500

مشاوره چاپ کتاب  خانم ابراهیمی                  09193716030

مشاوره چاپ کتاب خانم ابرغانی                     09198284084

مشاوره چاپ کتاب خانم زمانی                       09198724396

مشاوره چاپ کتاب ساعت غیر اداری شیدایی     09199170040

تماس، پیامک، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

انتشارات ارشدان رتبه یک کشور (اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    800 هزار تومان

هزینه چاپ کتاب


 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه چاپ و نشر کتابطراحی جلد کتابچاپ کتابتقویت رزومه

سوالات متداول

بله، در رزومه تحصیلی‌تان حتما مواردی مانند مقاله و پایان نامه وجود دارد. به کمک مطالب همان مقالات می‌توانید اقدام به چاپ کتاب اپلای کنید. بسته به موضوع مقاله، مطالب کتاب باید افزایش داده شود.

هزینه چاپ کتاب اپلای بسته به حجم و موضوع متغیر است. همچنین شیوه‌ی چاپ کتاب برای اپلای و نوع کاغذی که استفاده می‌شود نیز تاثیر بسیاری بر هزینه نهایی دارد. برای اطلاع از احتمال قسط بندی پرداخت هزینه کتاب با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

تنها تیم‌هایی که از افراد متخصص و مجرب در زمینه چاپ کتاب اپلای بهره می‌برند قادر به چاپ آن به صورت فوری و در کمترین زمان ممکن خواهند بود. تیم ارشدان به صورت حرفه‌ای در زمینه چاپ کتاب برای اپلای فعالیت دارد.

چاپ کتاب اپلای برای دانشجویانی که قصد مهاجرت دارند بسیار اهمیت دارد چرا که منجر به تقویت رزومه شان می‌شود. به عبارتی شانس اپلای گرفتن را تا حد بسیاری افزایش خواهد داد. چاپ کتاب برای اپلای برای اشخاصی که رزومه ناقص و ضعیفی دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است. 


نویسنده: مهسا وحدت چاپ کتاب تاریخ انتشار: 1401/11/7 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 263 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: چاپ کردن کتاب برای اپلای چاپ کتاب برای پذیرش چاپ کتاب اپلای خارجی چاپ و نشر کتاب اپلای با چاپ کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :