یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

پارافریز و بازنویسی

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/14 ساعت 18:00:00 بازدید: 576 امتیاز 0 از 0 نظر

در دنیای امروز تولید محتوا متنی باکیفیت تا حد بسیار زیاد به پارافریز و بازنویسی وابسته است. بدون کمک روش‌ها و فنون بازنویسی نمی‌توان در تولید محتوا یونیک و باکیفیت موفق بود. در ادامه قصد داریم بازنویسی و نکات مربوط به آن را بیشتر شرح دهیم. با ایران تایپیست همراه باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تاثیر پارافریز و بازنویسی در تولید محتوا

امروزه تولید محتوا متنی وابستگی بسیاری به پارافریز و بازنویسی دارد. بدون استفاده از بازنویسی نمی‌توان در امر تولید محتوا متنی موفق بود. چرا که با رشد سریع دنیای علم و فناوری، یافتن موضوع و متنی که بتواند بسیار یونیک باشد قدری مشکل است. از این رو باید به بازنویسی در تولید محتوا روی بیاوریم. اما پارافریز و بازنویسی چه تاثیر مثبتی بر تولید محتوا می‌گذارد؟ رابطه پارافریز و بازنویسی با تولید محتوا متنی چیست؟

زمانی که شما قصد دارید در مورد یک موضوع خاص به تولید محتوا متنی بپردازید، مجبور خواهید بود که از سایر محتوا متنی کمک بگیرید. اما کپی‌کردن محتوا خوانده شده در مقالاتی که به عنوان منبع برگزیده اید، سرقت ادبی به شمار می‌آید. علاوه بر آن سطح محتواتان را نیز کاهش می‌دهد. از این رو باید به خود را به سمت بازنویسی و پارافریز سوق دهید. در این روش شما نه تنها از مقالات منبع استفاده می‌کنید، بلکه به تولید محتوا یونیک نیز می‌پردازید.

در پارافریز و بازنویسی تولید محتوا متنی، اولین مرحله‌ای که باید به آن توجه شود فهم متن است. متن را به خوبی فهم کنید و سپس در صدد بازنویسی و پارافریز آن بر آیید. زمانی که شما متن را به خوبی فهم نکرده باشید در بازنویسی آن قطعا موفق نخواهید بود. پس از فهم متن اصلی، می‌توانید جملات و یا پاراگراف را یک به یک بخوانید و با جمله‌بندی‌های دیگر متن را نگارش کنید. چنانکه مشاهده می‌کنید تاثیر پارافریز و بازنویسی در تولید محتوایی که بتواند با سایر محتواها رقابت کند بسیار مهم است. ایران تایپیست از سری مراکزی است که می‌تواند در مسیر بازنویسی محتوا کنارتان باشد. این مجموعه با به کارگیری افراد مجرب و متخصص توانسته است مرزهای بازنویسی محتوا را جابجا کند. برای سفارش بازنویسی محتوا متنی می‌توانید با ایران تایپیست در تماس باشید.

پارافریز و بازنویسی

پارافریز و بازنویسی

کدام مرکز پارافریز و بازنویسی را به بهترین شکل انجام میدهد؟

تولید محتوا به کمک پارافریز و بازنویسی حساسیت بالایی دارد. چرا که عدم رعایت نکات در پارافریز و بازنویسی، به آماده‌سازی محتواهای بی‌کیفیت می‌انجامد. در این مسیر تخصص، تجربه و دانش باید در یک راستا باشند. از سری مراکزی که بازنویسی و پارافریز را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد مجموع ایران تایپیست است. اما نقطه قوت ایران تایپیست چیست؟ این مرکز چرا جز برترین و بهترین‌ها در زمینه پارافریز و بازنویسی است؟ نقطه قوت تیم بزرگ ایران تایپیست در بازنویسی بهره‌مندی از یک تیم مجرب و متخصص است. تیمی که قادر است هر سفارشی را بازنویسی کند. و بهترین محتوا را به شخص مشتری تحویل دهد. اما زمانی که از بهترین محتوا سخن می‌گوییم مقصود چیست؟ چه زمانی می‌توان ادعا نمود که یک محتوا بهترین است؟ محتوایی بهترین است که:

  • خلاقانه نگارش شده باشد
  • درصد کپی در آن کم باشد
  • توسط افراد متخصص نگارش شده باشد
  • اصول بازنویسی در آن رعایت شده باشد
  • ایده‌های شخصی نویسنده در بازنویسی راه نیافته باشند

موارد فوق مواردی هستند که به عنوان ویژگی‌های مثبت برای محتواهای بازنویسی شده بر شمرده می‌شوند. اما نگارش چنین محتوایی تنها از پس بهترین مجموعه‌ها برمی‌آید. و ایضا ما بهترین مرکز تولید محتوا بازنویسی شده را به شما معرفی کردیم. ایران تایپیست جز معدود مراکزی است که می‌تواند در زمینه بازنویسی محتوا با چنین مشخصاتی موفق باشد. چرا که ایران تایپیست:

  • از برترین بازنویسنده‌های ایران کمک میگیرد
  • یک تیم فوق حرفه‌‎ای در زمینه ویراستاری محتوا متنی دارد
  • به تمامی نکات و اصول بازنویسی آشنایی دارد
  • هر مقاله را با توجه به موضوعی که دارد که به تیم مورد نظر میسپارد
  • مقالات را در کمترین زمان ممکن به مشتری تحویل می‌دهد
  • هزینه‌های استاندارد برای بازنویسی محتوا مطالبه می‌کند

با تمام مزایایی که مجموعه بزرگ ایران تایپیست در اختیار مشتری قرار میدهد، چرا برای سفارش پارافریز و بازنویسی تعلل می‌کنید؟

پارافریز و بازنویسی

پارافریز و بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا تمامی سفارش های بازنویسی تضمین میشوند؟

در امر پارافریز و بازنویسی یکی از مواردی که بین مشتری و بازنویسنده دیوار اعتماد ایجاد می‌کند ضمانت محتوا است. محتوایی که بازنویسنده به شخص مشتری تحویل می‌دهد باید از هر جهت تضمین شده باشد. یعنی مشتری بتواند با خیالی راحت محتوا بازنویسی شده را استفاده کند.

این محتوا می‌تواند یک مقاله سئو‌شده برای سایت و یا یک مقاله علمی ده صفحه‌ای برای دانشگاه باشد. در هر صورت محتوا بازنویسی‌شده باید از هر لحاظ تضمین شده باشد. اما منظور از محتوا تضمین شده چیست؟ چه زمانی می‌توانیم در مورد کیفیت محتوا بازنویسی شده نظر قطعی دهیم؟ زمانی می‌توانیم کیفیت محتوا بازنویسی شده را تضمین کنیم که چنین مشخصاتی داشته باشد:

  • توسط افراد متخصص بازنویسی‌شده باشد
  • درصد کپی و احتمال سرقت ادبی در آن کمتر از 3% باشد
  • به متن اصلی که محتوا از روی آن بازنویسی شده است شباهت نداشته باشد
  • جمله‌بندی‌های متن بازنویسی شده متفاوت از متن اصلی باشند
  • تمامی تکنیک‌های بازنویسی روی متن بازنویسی شده پیاده شده باشند

زمانی که شخص یا مرکزی بتواند محتوایی با چنین ویژگی‌هایی نگارش کند، می‌توانیم بگوییم که آن مقاله یک مقاله تضمین شده است. و مقاله‌‎ای است که مشتری می‌تواند در زمینه‌های مختلف از آن بهره ببرد. اما دلیل بهره‌مندی از یک محتوا تضمین شده چیست؟ محتوایی که با توجه به ویژگی‌های محتوا بازنویسی‌شده نگارش نشده باشد نمی‌تواند در عرصه علم و تجارت دیجیتال رقابت کند. برای مثال شما در صدد تولید محتوا متنی برای سایت فروشگاهی‌تان هستید.

زمانی که شما محتوا کپی و غیراصولی در سایت بارگذاری کنید، در کسب نمره گوگل ناموفق خواهید بود. چرا که گوگل آن متن را به عنوان یک محتوا کپی شده تشخیص می‌دهد. اما نگران چنین مسائلی نباشید. مجموعه ایران تایپیست اینجاست تا به شما در آماده سازی مقالات باکیفیت کمک کند. مقالاتی که این مرکز به مشتری تحویل می دهد 100% تضمین شده هستند.

پارافریز و بازنویسی

پارافریز و بازنویسی

امکان پارافریز و بازنویسی برای چه نوع متونی وجود دارد؟

پارافریز و بازنویسی انواع بسیاری دارد. به نحوی می‌توان چنین ادعا نمود که هر نوع متن نگارشی قابل بازنویسی است. از متون علمی و تخصصی گرفته تا متون ادبی را می‌توان دستخوش بازنویسی قرار داد. اما مهمترین موردی که در مورد بازنویسی انواع متون وجود دارد، بهره‌مندی از انواع بازنویسی برای آماده‌سازی هر کدام از آنهاست. به عبارتی دیگر هر متنی بازنویسی خاص خود را می‌طلبد.

یعنی روش‌های بازنویسی برای متون مختلف متفاوت اند. شخص بازنویسنده نمی‌تواند از روش بازنویسی متون ادبی برای بازنویسی پایان نامه بهره ببرد. عدم توجه به روش‌های بازنویسی برای متون مختلف می‌تواند امر بازنویسی را با شکست مواجه کند. تنها راهی که برای بازنویسی انواع متون وجود دارد یادگیری روش بازنویسی خاص برای هر متن است. در این صورت می‌توان چنین ادعا نمود که در بازنویسی متن یاد شده باکیفیت ترین مسیر را طی نموده‌ایم. البته نحوه بازنویسی برای همه متون مشترک است و تفاوت در نحوه پیاده سازی بازنویسی است. و اما انواع متونی که می‌توان آنها را دستخوش بازنویسی قرار داد:

  • متون علمی
  • متون تخصصی
  • متون ادبی
  • متون کهن ادبی
  • پایان نامه
  • کتاب
  • مجله
  • متون و داستان های کودکانه
  • شعر
  • مقالات سئو

و...

همانطور که به آن اشاره شد هر یک از این متون روش خاص را برای بازنویسی می‌طلبد. اما یافتن شخص یا مرکزی که بتواند به انواع بازنویسی‌ها مسلط باشد قدری سخت است. اما نگران نباشید. شما هم اکنون آن را پیدا کرده‌اید. ایران تایپیست از معتبرترین مراکزی است که به انواع بازنویسی‌ها آگاه است.

همچنین این مجموعه از افراد با تخصص‌های مختلف برای بازنویسی‌های مختلف بهره می‌برد. به عبارتی دیگر بازنویسی‌های مختلف در انواع مختلف را تنها به افراد متخصص آن حوزه واگذار می‌کند. شما نیز می‌توانید با یک تماس در صدد سفارش بازنویسی باشید. در این تماس قادر خواهید بود هزینه و مدت زمان تحویل سفارش نیز جویا شوید.

پارافریز و بازنویسی

پارافریز و بازنویسی

پارافریز فوری با بهترین کیفیت

امر پارافریز و بازنویسی جز اموری است که باید با دقت و سرعت بالایی انجام شود. چون امروزه مسئله زمان اهمیت بالایی دارد. زمانی که شما نتوانید در تمام زمینه‌ها از جمله بازنویسی پیشتاز باشید، ممکن فرصت‌های بسیاری را از دست بدهید. برای مثال دنیای بزرگ تجارت دیجیتال را در نظر بگیرید. در این حوزه شما باید در صدد تولید محتوا متنی باکیفیت برای سایتتان باشید. در صورتی که عامل زمان را در نظر نگیرید، رقبای شما را پیشی خواهند گرفت.

اما اعمال سرعت در امر بازنویسی نیازمند تخصص است. شخصی در این زمینه تخصص و مهارت کافی نداشته باشد نمی‌تواند متنی باکیفیت را در مدت زمان اندکی آماده کند. اما ما به شما ایران تایپیست را معرفی می‌کنیم. مرکزی که می‌تواند در مدت زمان اندکی متون بازنویسی شده باکیفیت به شما تحویل دهد. این مجموعه از افراد متخصص و خبره برای بازنویسی فوری متون استفاده می‌کند. در چنین حالتی تنها متون بازنویسی شده باکیفیت نتیجه کار خواهد بود.

البته واژه فوری، شاید قدری گیج کننده به نظر برسد. منظور از فوری یعنی کمترین زمانی که ممکن است برای آماده‌سازی مقاله مورد نظر برآورد شود. برای مثال ممکن است مدت زمان بازنویسی مقاله خاصی 5 روز طول بکشد. اما ایران تایپیست با گماردن افراد خبره همان پروژه را در عرض 2 روز به پایان می‌رساند. این نکته را فراموش نکنید که در چنین مواقعی کیفیت مقاله بازنویسی شده تغییری نخواهد کرد.

تنها دلیل بازنویسی‌های فوری بهره‌مندی از افراد متخصص در این زمینه است. هزینه‌هایی که برای بازنویسی‌های فوری و باکیفیت نیز برآورد می‌شود نیز با سایر بازنویسی‌ها متفاوت است. به عبارتی دیگر هزینه بازنویسی‌های فوری قدری بیشتر است. ایران تایپیست جد اولین و معدود مراکزی است که می‌تواند در انجام پروژه‌های بازنویسی فوری موفق عمل کند. چرا که خبره‌ترین افراد بازنویسنده در ایران متعلق به تیم ایران تایپیست هستند.

پارافریز و بازنویسی

پارافریز و بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنطراحی گرافیکیخلاصه نویسی

سوالات متداول

هزینه پارافریز و بازنویسی برای تولید محتوا به فاکتورهای مختلف و متعددی بستگی دارد. برای برآورد هزینه پارافریز و بازنویسی باید به نوع مقاله و سفارش درخواستی توجه کرد. در ایران تایپیست نیز پس از دریافت اطلاعات سفارش هزینه پارافریز و بازنویسی برآورد می‌شود.

نقطه قوت تیم ایران تایپیست در تولید محتوا یونیک و باکیفیت بررسی راهکارها ور شیوه‌های مختلف بازنویسی است. با بررسی شیوه‌ها و نکات پارافریز و بازنویسی می‌توان در این امر بسیار موفق عمل کرد.

تمامی سفارش‌هایی که در مجموعه ایران تایپیست تهیه و آماده می شود را افراد متخصص به انجام می‌رسانند. در این حالت ایران تایپیست قادر است تا کیفیت مقاله‌های ارائه شده را تضمین کند.

بله مقالات علمی را نیز می توان به کمک پارافریز و بازنویسی نگارش کرد. اما نگارش و آماده‌سازی چنین مقالاتی نیازمند دانش در آن زمینه است. عدم توجه به تخصص و دانش در باب موضوع مقاله می‌تواند پارافریز و بازنویسی را با شکست مواجه کند.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/14 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 576 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: پارافریز و بازنویسی مقاله پارافریز و بازنویسی سایت پارافریز و بازنویسی متن فارسی پارافریز و بازنویسی انگلیسی پارافریز و بازنویسی چیست

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :