پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویرایش و ویراستاری

نویسنده: مرتضی صمدی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/12 ساعت 12:00:00 بازدید: 272 امتیاز 0 از 0 نظر

در تمامی پژوهش ها ویرایش و ویراستاری، می تواند تا پیش از ثبت نهایی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد. چرا که بدون در نظر گرفتن ویراستاری یا ویرایش و اصلاح نمودن متون مختلف، نمی توان انتظار بالایی از کیفیت نوشتار آن دسته از متن ها داشت. بنابراین نیاز هست تا حتما بتوان تا پیش از چاپ، ویرایش و ویراستاری سفارش های خود را به مراکز معتبری همچون ایران تایپیست بسپارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

کاربرد و اهمیت ویرایش و ویراستاری در چیست؟

همان طور که گفته شد؛ ویرایش و ویراستاری برای هر یک از متون مختلف، دارای اهمیت می باشد. ویراستاری ها می بایست به شیوه های علمی و فنی و با دقت نظر بسیار بالایی انجام شود تا در صورت هر گونه عیب و ایراد موجود در متن های مختلف، بتوان آن ها را ابتدا اصلاح کرد و سپس مراتب را به جهت چاپ آن دسته از کتب و مقالات یا پایان نامه ها و سایر پژوهش های دیگر، صورت بخشید. بنابراین به طور کلی ویرایش و ویراستاری کاربرد بسیار زیادی در امور مختلفی دارد. به این صورت که برای دانشجویان و پژوهشگران حوزه های تحصیلی – پژوهشی مختلف، ویراستاری می تواند، سبب ارتقای رزومه های آن ها با کیفیت به مراتب بالاتری گردد. بدین ترتیب هر یک از دانشجویان و پژوهشگران، در صورتی که کتاب، پایان نامه یا هر متن دیگری را به رشته نگارش درآورده اند؛ به طور حتم نیاز به ویرایش و ویراستاری متون نگاشته شده خود دارند تا بتوانند از جنبه ها و ابعاد مختلف، متون نوشته شده خود را از هر گونه عیب و ایراد نگارشی، فنی، علمی، ادبی و... به طور کامل برطرف کنند و سطح قلم نگارشی خود را به بالاترین سطح و اوج خود برسانند تا با چاپ نهایی آن، بتوانند رزومه های ارزشمندی را به نام خود به ثبت برسانند.

به طور کلی کاربرد و کارایی ویرایش و ویراستاری برای تمامی سفارش های مختلف، قابل توجه است. چون با استفاده از ویراستارهای حرفه ای، می توان سطح بسیاری از سفارش ها را به بالاترین حد خود رساند. شما می توانید برای این منظور، سفارش های ویرایش و ویراستاری مربوط به خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید تا بدین ترتیب تمامی اصول مربوط به ویراستاری در سفارش های شما به خوبی پیاده سازی شود و خود را برای چاپ کتاب و مقالات یا پایان نامه ها و... آماده کنید.

ویرایش و ویراستاری

ویراستاری کلیه متون

ویرایش و ویراستاری برای چه محتواهایی انجام می شود؟

ویرایش و ویراستاری مربوط به یک یا دو محتوای خاص نمی شود. به این صورت که ویراستاری، تنها محدود به ویرایش و اصلاح کتاب ها و پایان نامه ها یا مقالات مختلف نمی شود؛ بلکه شامل بسیاری از پژوهش های مختلف می شود. به واقع هر محتوا و متنی، نیاز به ویرایش و اصلاح دارد. پس نباید این گونه تصور شود که ویرایش و ویراستاری تنها محدود به یک سری از سفارش هاست؛ بلکه برای هر یک از سفارش های مختلف، می توان اصول ویراستاری را انجام داد تا آن ها را از هر گونه عیب و ایراد به طور کلی به دور نگه داشت. در هر صورت اگر شما به عنوان یک نویسنده یا پژوهشگر در حوزه های مختلف مشغول به کار و فعالیت هستید و می خواهید سفارش های خود را به مراکز چاپ بسپارید تا با نام خودتان آن ها را به مرحله نهایی چاپ برسانید؛ بایستی حتما از گذر ویراستاری عبور نمایید. چرا که بدون انجام ویرایش و ویراستاری متون مختلف به دست ویراستارهای حرفه ای و توانمند، عملا چنین امکانی محقق شدنی نیست.

البته باید در نظر داشت که ویراستاری هر یک از موضوعات تخصصی را به ویراستارهای متخصص در همان موضوع سپرد. هر چند که برخی از ویرایش ها و ویراستاری ها را هر ویراستاری می تواند به خوبی انجام دهد. به عنوان مثال: هر ویراستاری می تواند از عهده ویراستاری انواع محتواهای مختلف از نظر نگارشی و ویرایش و اصلاح آن ها بربیاید. اما ویرایش و ویراستاری تخصصی را تنها ویراستارهایی می توانند انجام دهند که در آن زمینه، از تخصص بالایی برخوردار بوده و می توانند با تکیه بر علم و دانش خود از پس آن ها به صورت حرفه ای بربیایند. در هر صورت شما می توانید ویرایش و ویراستاری متون مختلف خود را در انواع محتواها به ویراستارهای قدر و توانمند موجود در موسسه ایران تایپیست بسپارید.

ویرایش و ویراستاری

خدمات مختلف ویرایش و ویراستاری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویرایش و ویراستاری شامل چه خدماتی می شود؟

ویرایش و ویراستاری خود دارای گونه های مختلفی است. زیرا همان طور که می دانید؛ ویراستاری دارای انواع و اقسام مختلفی است که هر یک از آن ها، نیاز به یک ویراستارهایی دارد که بتوانند از پس ویراستاری و اصلاح متون مختلف بربیایند. به همین جهت ویراستاری یا ویرایش و اصلاح متون شامل خدمات و انواع مختلفی از ویراستاری می باشد که شما می توانید در صورت نیاز به هر یک از خدمات مربوط به ویراستاری، از تمامی آن ها در مراکز و موسسه های معتبر به خوبی بهره مند شوید. از جمله خدماتی که در این راستا به پژوهشگران و دانشجویان بسیار زیادی تا پیش از چاپ سفارش های آن ها در مراکز معتبر ویرایش و ویراستاری انجام می شود؛ می توان به مواردی از جمله: ویراستاری علائم نگارشی با در نظر گرفتن تمامی نکات مربوط به آن، تغییر در کلمات و واژگان به جهت پربار نمودن بار معنایی کلمات و مفهومی و شیوا و سلیس شدن جملات در متن، ویرایش و اصلاح اغلاط املایی، ویراستاری نکات علمی درج شده در متون به دست ویراستارهای متخصص در هر حوزه و رشته خاص، ویراستاری ادبی متون مختلف و... اشاره کرد که تمامی این خدمات ویرایش و ویراستاری در راستای زدودن تمامی عیب و ایرادهای موجود در دل هر متنی می باشد.

بدین ترتیب شما می توانید با ویرایش متون نگاشته شده کتاب و پایان نامه ها یا روزنامه و مجلات و سایر سفارش های دیگر خود، آن ها را تا پیش از رسیدن به مرحله چاپ، به طور کامل از تمامی جنبه های مختلف ویراستاری، اصلاح و ویرایش نمایید. برای بهره مندی از تمامی این خدمات، شما می توانید سفارش های مربوط به ویرایش و ویراستاری متون مختلف خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. این موسسه به خوبی می تواند سفارش های شما را به بهترین و با کیفیت ترین حالات ممکن به پیش ببرد تا شما بتوانید آن ها را بدون کوچکترین مشکل ویرایشی، به مراحل نهایی چاپ برسانید.

ویرایش و ویراستاری

مهارت بالا در ویراستاری

مهارت لازم برای ویرایش و ویراستاری چه است؟

به طور کلی باید اذعان داشت که ویرایش و ویراستاری مربوط به هر نوع سفارش و محتوایی، کار تخصصی می باشد. بدین ترتیب هر یک از افراد نمی توانند بدون داشتن هیچ گونه پشتوانه ای به راحتی دست به ویراستاری یا ویرایش و اصلاح متون مختلف بزنند. چرا که اجرای این فرآیند، نیاز به مهارت و استعداد کافی و لازم به خود دارد. معمولا ویراستارها، برای ویراستاری متون مختلف، تنها سفارش هایی را می پذیرند که در آن زمینه، تجربه و تخصص لازم را دارند و می توانند به راحتی از پس ویرایش و ویراستاری آن دسته از متون بربیایند. چرا که در غیر این صورت، بسیاری از نکات ویراستاری در دل متن ها، مغفول می ماند و ویراستار مورد نظر با توجه به عدم اطلاع و تخصص در زمینه پیش رو، به راحتی از آن ها می گذرد. به همین جهت است که همواره توصیه می گردد تا ویرایش و ویراستاری متون مختلف را به دست افرادی در این زمینه سپرد که نسبت به زمینه و رشته تخصصی و موضوع خاص سفارش های مختلف، آگاهی و شناخت لازم را دارند و می توانند دست به ویراستاری های عمیق و بسیاری کاربردی در دل آن دسته از متون بزنند.

بنابراین به طور کلی یک ویراستار، می بایست از مهارت های سطحی و پیش پا افتاده ای همچون: ویراستاری علائم نگارشی تا ویراستاری های پیشرفته ای همچون: ویراستاری فنی و علمی، بهره مند شده باشد تا بتواند تمامی جنبه های مربوط به ویرایش و ویراستاری متون مختلف را مورد واکاوی قرار دهد و با زوایای مختلف به سفارش های مختلف محول شده به خود، نگاه ریزبینانه ای داشته باشد. بدین ترتیب است که می توان اذعان داشت: در این صورت دیگر هیچ خرده و عیبی نمی توان به سفارش مورد نظر گرفت. چرا که آن به طور کامل از هر گونه عیب و ایراد نگارشی و محتوایی پاک شده است و مطالب گفته شده با ویراستاری کاملا شسته و رفته و بدون کوچکترین ایراد ویراستاری شده اند.

ویرایش و ویراستاری

ثبت اینترنتی سفارش ویرایش و ویراستاری با هزینه های به صرفه

هزینه های ویرایش و ویراستاری به چه عواملی بستگی دارند؟

در کنار کیفیت و بهره مندی از خدمات مختلف ویرایش و ویراستاری در متون مختلف، این سوال و دغدغه همواره در ذهن هر یک از پژوهشگران و نویسندگان حوزه های مختلف وجود داشته است که هزینه این نوع از سفارش ها چقدر است و آن ها می بایست تا چقدر برای سفارش های خود هزینه کنند؟ به طور کلی باید در نظر داشته باشید که هزینه ویرایش و ویراستاری هر یک از سفارش های مختلف، به عوامل مختلفی بستگی دارد که همه آن ها با هم سبب به وجود آوردن قیمت نهایی یک سفارش می گردد. از جمله این عوامل می توان به: نوع متن و محتوای مورد نظر برای ویراستاری، حجم صفحات ویراستاری، کیفیت ویراستاری بر حسب نوع نیاز مشتری برای کاربردهای مختلف، انواع ویراستاری های پیاده شده در متن مورد نظر، فوری یا عادی تحویل دادن سفارش به دست مشتری، جنبه های مختلف ویرایش و ویراستاری در سفارش های مشتری و... اشاره کرد که هر یک از آن ها در نهایت سبب قیمت گذاری ویراستاری سفارش های شما می گردد.

به طور کلی با در نظر گرفتن هر یک از این عوامل و با توجه به هزینه های ارائه شده در موسسه ایران تایپیست؛ می توان به ضرس قاطع به این نتیجه دست یافت که هزینه سفارش های ویرایش و ویراستاری ارائه شده در موسسه ایران تایپیست، به مراتب خیلی بهتر و مقرون به صرفه تر از سایر مراکز و موسسه های دیگر می باشد. ضمن اینکه امکان برآورد یا تخمین قیمت نیز در این نوع از سفارش ها، برای شما هموار شده است تا بدین ترتیب شما بتوانید به صورت لحظه ای در بستر اینترنت در وب سایت اینترنتی موسسه ایران تایپیست، از قیمت سفارش های ویراستاری خود آگاه شوید و سپس با مقایسه قیمت ها، اقدام به ثبت سفارش های خود در این موسسه یا عدم ثبت در آن کنید. هر چند که قیمت های این موسسه، شما را ترغیب به ثبت سفارش در آن می کند.

ویرایش و ویراستاری

ویرایش و ویراستاری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریویراستاری قرارداد با انتشاراتویراستاری-قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

خیر؛ نمی توان ویراستاری را محدود به یک سری از محتواها دانست؛ بلکه تمامی سفارش ها و محتواهای مختلف را می توان از دیدگاه های مختلف، ویراستاری کرد.

معمولا ویراستارها، می توانند ویراستاری علائم نگارشی و برخی از ویراستاری های مختلف را در تمامی محتواها به خوبی انجام دهند.

ویراستاری به طور کلی شامل تمامی انواع ویراستاری و ویرایش عبارات و کلمات و اصطلاحاتی می گردد که در متن شما وجود دارد.

با ثبت سفارش های خود در موسسه ایران تایپیست و با توجه به نمونه کارهای بسیار موفق در این موسسه، می توان با اطمینان خاطر بیشتری، سفارش های ویراستاری خود را به این موسسه سپرد.


نویسنده: مرتضی صمدی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/12 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 272 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ویرایش و ویراستاری هزینه ویرایش و ویراستاری ویرایش و ویراستاری آنلاین ویرایش و ویراستاری ارزان ویرایش و ویراستاری تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :