شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویرایش تایپ

نویسنده: پوریا عرب سایت تایپ تاریخ انتشار: 1400/5/11 ساعت 16:22:11 بازدید: 1868 امتیاز 0 از 0 نظر

یک تایپیست مسلما پس از انجام کارهای مربوط به تایپ سفارش های خود باید ویرایش تایپ را هم انجام دهد. چرا که بدون بازنگری و ویرایش در صورت ارسال آن به دست مشتری ممکن است عدم رضایت آن ها را در پی داشته باشد. به همین جهت است که دقت نظر یک تایپیست هم باید در کنار سرعت عمل آن ها مورد توجه قرار گیرد تا بتوان در نهایت رضایت مشتریان مختلف را به سمت خود جلب کند. هلدینگ ایران تایپیست یکی از موسسه های معتبری می باشد که با استخدام تایپیست های بسیار ماهر و زبردست همواره در راستای جلب رضایت حال مشتری گام برداشته است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویرایش تایپ

ویرایش تایپ با دقت و حوصله زیاد

 

 

مفهوم ویرایش تایپ چیست؟

ویرایش تایپ امری اجتناب ناپذیر است که در هر متن تایپ شده ای باید مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر وجود تایپیست ها با دقت نظر بالای خود باید ویراستاری باشد که به خوبی متون تایپ شده را مجددا ویرایش کنند تا در نهایت متن مورد نظر را ویرایش و عاری از هر گونه اشتباه تایپی تحویل مشتریان خود بدهند. بنابراین تایپیست یا به طور کلی موسسه ای را در این زمینه می توان موفق دانست که با کمترین اشتباه تایپی، سفارشات مشتریان خویش را به آن ها تحویل می دهند. موسسه ایران تایپیست با داشتن ویراستارهای با تجربه و تایپیست های حرفه ای در این راستا پیشرو می باشد. به این ترتیب که متن تایپ شده توسط تایپیست ها نوشته و بازنگری شده و پس از آن توسط ویراستارها باری دیگر بازنگری شده تا بدون هیچ اشتباه تایپی به دست مشتری برسد.

بهترین ویرایشگر برای تایپ متون فارسی

امروزه برای ویرایش تایپ، علاوه بر ویراستارهای انسانی، برنامه های ویرایشگر هم وجود دارند که شما می توانید از آن ها به جهت ویرایش متون تایپ شده خود استفاده کنید. از جمله بهترین ویرایشگر در این زمینه می توان به گوگل داکس اشاره کرد که شما می توانید متن نهایی تایپ شده خود را در گوگل داکس وارد کرده تا اشتباه های تایپی اعمال شده در متن را به شما نشان دهد تا بدین ترتیب شما آن ها را ویرایش کرده و به مشتریان خود ارسال نمایید. هر چند که در کنار گوگل داکس و سایر برنامه های دیگر در این زمینه، تایپیست ها و ویراستارها نیز نهایت دقت نظر خود را به کار می گیرند تا جانب احتیاط را در زمینه ویرایش متون تایپ شده در نظر داشته باشند.

هزینه ویرایش متون تایپ شده در ورد 

ویرایش تایپ نیاز به دقت نظر و بازنگری است و از آنجایی که بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ بهتر است نسبت به ویراستاری متون تایپ شده تمامی هم و غم خویش را به کار بست. بنابراین هزینه ویرایش متون تایپ شده در ورد شاید چندان زیاد و قابل توجه نباشد؛ ولی عدم رعایت این مسئله ممکن است بازدهی بسیار منفی در پیش رو داشته باشد. به همین دلیل است که به ویرایش متون توجه زیادی ورزیده می شود تا متن نهایی که به دست مشتری می رسد؛ کاملا بدون غلط های رایج تایپی باشد.

ویرایش تایپ

ثبت سفارش ویرایش تایپ در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای سفارش ویرایش تایپ به کجا باید مراجعه کنیم؟

در صورتی که نیاز به ویرایش تایپ مورد نظر خود داشته باشید؛ می توانید فایل مورد نظر خود را به هلدینگ ایران تایپیست ارسال نمایید و درخواست سفارش ویرایش فایل تایپ شده خود را در این موسسه ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به سفارش های شما رسیدگی شود. تایپیست ها و ویراستارهایی که در این موسسه مشغول به کار و فعالیت هستند؛ به خوبی می دانند که برای ویرایش متون مختلف می بایست کلی زمان گذاشت تا بتوان متون تایپ شده را با کمترین اشتباه تایپی پس از بازنگری و ویراستاری به دست مشتریان خود فرستاد. بنابراین می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری سفارش های خود را در ایران تایپیست ثبت کنید.

ویرایش تایپ متون شامل چه مواردی می باشد؟

در ویرایش تایپ متون مختلف مسائلی چند را باید در نظر گرفت. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم داشت:

ضبط کلمات صحیح به دور از اشتباهات تایپی با استناد به فرهنگ واژگان معتبر

  • عدم چسبیدن کلمات به همدیگر متون تایپ شده در ورد
  • در نظر گرفتن و رعایت نیم فاصله در برخی از متون تخصصی – دانشگاهی که حتما باید رعایت شود.
  • رعایت علائم نگارشی مختلف از جمله نقطه و ویرگول که بایستی هر یک از آن ها به درستی در مکان خود ضبط شوند.
  • و...

ویرایش تایپ

ویرایش متون تایپ شده در نرم افزار پی دی اف

 

آیا ویرایش متون تایپ شده در نرم افزار پی دی اف امکان پذیر می باشد؟

در صورتی که شما به ویرایش تایپ متون مختلف در قالب نرم افزار پی دی اف  نیاز داشته باشید؛ می توانید درخواست ویرایش آن را در ایران تایپیست ثبت کنید. به طور کلی اگر شما سفارشات مربوط به ویرایش متون تایپ شده مختلف خود را به موسسه ایران تایپیست ارسال نمایید؛ می توانید از وجود خدمات قابل توجه این موسسه بهره مند شوید و خیالتان به طور کامل در خصوص عدم وجود اشتباهات تایپی راحت و آسوده خاطر کنید. چرا که تایپیست ها و ویراستارهای این مجموعه، تمامی ظرافت و دقت نظر خود را روی متون تایپ شده شما می گذارند تا کمتر دچار خبط و خطایی شوند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ  خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه صفحه آرایی و ویراستاریراهنمای سفارش آنلاینتایپ

سوالات متداول

بله؛ پس از نگارش متن، امکان ویرایش تایپ هم وجود دارد. 

با توجه به اهمیت ویرایش تایپ متون مختلف هم برنامه های خاصی از جمله گوگل داکس و... اشتباهات تایپی را به تایپیست گوشزد می کنند و هم توسط ویراستار باری دیگر بازنگری و ویرایش می شوند.

بله؛ در صورتی که شما می خواهید متن خود را کاملا عاری از هر گونه اشتباه تایپی و نکات مربوط به علائم نگارشی و ویرایشی مختلف کنید؛ می توانید درخواست ویرایش تایپ متون خود را ثبت کنید. 

 شما می توانید سفارش ویرایش تایپ خود را در هلدینگ ایران تایپیست به عنوان یکی از بهترین مراکز و موسسه های تخصصی در این زمینه ثبت کنید. 


نویسنده: پوریا عرب سایت تایپ تاریخ انتشار: 1400/5/11 ساعت 16:22:11 تعداد بازدید: 1868 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویرایش متون تایپی ویرایش آنلاین تایپ ویرایش تایپ فارسی ویرایش تایپ فوری ادیتور متن آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :