دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری کتاب در منزل

نویسنده: آیدا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/14 ساعت 11:00:00 بازدید: 2946 امتیاز 4 از 1 نظر

سفارش های خود این روزها حتی امکان ویراستاری کتاب در منزل نیز محقق شده است. به این صورت که شما می توانید خیلی راحت در منزل خویش نشسته و نسبت به ثبت سفارش های خود به صورت اینترنتی اقدام کنید. از طرفی دیگر ویراستارها نیز در منزل خود، اقدام به ویراستاری متون شما می کنند. بنابراین تکنولوژی و اینترنت توانسته است جای پای خود را در زندگی ما به طور کلی قرص کند. شما می توانید سفارش های ویراستاری کتاب در منزل خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

پذیرش سفارش ویراستاری کتاب در منزل

همان گونه که شما می توانید سفارش های ویراستاری کتاب در منزل خود را به ثبت برسانید؛ ویراستار نیز می تواند از این مزیت بهره مند شود. به این صورت که وی نیز می تواند به جای رفتن در مراکز و دفاتر ویراستاری سطح شهر، در منزل خود، ویراستاری متون شما را بر عهده بگیرد. بدین ترتیب می تواند خیلی راحت تر در منزل خود نشسته و اقدام به ویراستاری کتاب در منزل سفارش های شما کند. بنابراین دیگر نیازی نیست که حتما به مراکز و دفاتر مختلف رهسپار شوید. شما می توانید را در بستر اینترنت به ثبت برسانید. ویرستارهای بسیار زیادی وجود دارند که می توانند فایل سفارش شما را به خوبی بر عهده بگیرند. آن ها در هر شهر و روستایی که هستند؛ می توانند در منزل خود، سفارش های شما را با کیفیت بالا به پیش ببرند. دقت نظر و سرعت عمل همیشه در سفارش های مشتری، ملاک عمل ویراستارها بوده است که در مراکز معتبر قابل اجراست.

ویراستاری کتاب در منزل

پذیرش سفارش ویراستاری کتاب در منزل

پذیرش سفارش ویراستاری کتاب در منزل در موسسه ایران تایپیست، محقق شدنی است. به این صورت که هم مشتری، می تواند سفارش های خود را به صورت اینترنتی در این موسسه به ثبت برساند. هم ویراستار، می تواند در منزل خود، سفارش های مشتری را پذیرش نماید. سپس شروع به ویراستاری روی متن آن سفارش کند. ایران تایپیست در همین راستا سعی کرده است تا بهترین ویراستارها را در خود جمع کند. به پشتوانه علم و دانش و رزومه تحصیلی آن هاست که ایران تایپیست، بهترین ویراستارها را به استخدام گرفته است. چرا که نمی توان به هر نوع ویراستاری به همین راحتی اعتماد کرد و سفارش های ویراستاری کتاب در منزل را به وی سپرد. ویراستارهای ایران تایپیست، از میان ویراستارهای بسیار زیادی گزینش شده اند که قصد استخدام در این شرکت را داشته اند. بنابراین شما می توانید با خیالی راحت و آسوده خاطر، سفارش های خود را به ایران تایپیست بسپارید و از وجود ویراستاری های حرفه ای در آن ها بهره مند گردید.

ویراستاری کتاب در منزل

درآمد ویراستاری کتاب در منزل

ویراستاری کتاب در منزل چقدر درآمد دارد؟

ویراستاری کتاب در منزل، شغلی اینترنتی است. همان طور که هر شغل و کسب و کاری، درآمدی ماهانه را برای صاحب خود، به دنبال خواهد داشت. ویراستاری هم می تواند برای ویراستارها، درآمد در پی داشته باشد. اما با این تفاوت که نمی توان برای ویراستاری، درآمدی ثابت ماهانه را اعلام کرد. به این صورت که به عنوان مثال: یک کارمند، درآمدی ثابت دارد که ماهانه در یک تاریخ خاص به وی تعلق می گیرد. هر چند که ممکن است اضافه کاری هایی هم به درآمد ماهانه وی افزوده گردد. اما کار ویراستاری کتاب در منزل، این گونه نیست. بدین ترتیب که هر چقدر شما بیشتر در منزل خویش، سفارش های ویراستاری را پذیرش کنید؛ می توانید درآمد بیشتری را کسب کنید. بنابراین نوع درآمد ویراستاری، بستگی به میزان فعالیت ویراستار مربوطه دارد. حتی ممکن است درآمد آن ها به صورت ماهانه هم نباشد. به این صورت که می توانند به صورت هفتگی و حتی روزانه هم پس از پایان سفارش های خود، دستمزد خویش را دریافت کنند.

ویراستاری کتاب در منزل

محاسبه درآمد ویراستاری کتاب در منزل

به طور کلی به منظور درآمد بالای ویراستاری کتاب در منزل، می بایست تلاش بیشتری کرد. البته اینکه شما در کدام مرکز و موسسه، مشغول کار ویراستاری هستید هم می تواند روی درآمدزایی شما تأثیر داشته باشد. چرا که اگر شما به عنوان مثال: یک ویراستار حرفه ای در موسسه ایران تایپیست باشید؛ درآمد بیشتری را خواهید داشت. چرا که مشتریان این موسسه، بسیار زیاد هستند. همین عامل باعث می شود تا سفارش های ویراستاری کتاب در منزل بسیار بیشتری را دریافت کنید. همین امر سبب می شود تا درآمد بیشتری را کسب کنید. البته میزان مبلغی که به ویراستارها هم در هر موسسه ای داده می شود؛ ممکن است با سایر مراکز دیگر متفاوت باشد. به همین علل است که نمی توان آمار دقیقی در خصوص میزان درآمد ویراستارها اعلام کرد. ولی به طور کلی شما می توانید با ارسال رزومه و قبولی در آزمون اولیه به استخدام شرکت ایران تایپیست درآیید. میزان درآمد ویراستاری کتاب در منزل در موسسه ایران تایپیست بالاتر از سایر مراکز است.

ویراستاری کتاب در منزل

تضمین ویراستاری کتاب در منزل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویرایش و ویراستاری کتاب در منزل ضمانت دارد؟

ممکن است شما نیاز به ویراستاری کتاب در منزل داشته باشید؛ اما در عین حال نسبت به کیفیت ارائه خدمات، در هاله ای از ابهام باشید. این حق شماست که بدانید سفارش های شما در چه سطحی، انجام می گیرند. چرا که در صورت عدم تضمین کیفیت، طبیعتا رضایت شما به جای آورده نمی شود. به همین علت هر یک از نویسندگان و پژوهشگران، معمولا به دنبال بهترین مرکز برای ثبت سفارش های خود هستند. مراکز و موسسه هایی که بتوانند به مشتریان خویش، تضمین کیفیت بدهند؛ معمولا بهترین مراکز به شمار می روند. در این بین هستند موسسه هایی که با ارائه راهکارهای مختلف، به مشتریان خویش تضمین کیفیت می دهند. چرا که به طور کلی انجام ویراستاری کتاب در منزل، ممکن است این ابهام و شک و تردید را در مشتری به وجود آورند که مبادا سفارش های آن ها، از کیفیت لازمی برخوردار نبوده باشد. به همین علت است که به دنبال بهترین موسسه هایی هستند که تضمین کیفیت را برای آن ها ارزانی دارند.

موسسه ایران تایپیست، درست همان موسسه ای است که سفارش ویراستاری کتاب در منزل شما را تضمین می کند. به این صورت که شما می توانید سفارش های خود را در این راستا به موسسه ایران تایپیست بسپارید. در صورتی که سفارش های تحویل داده شده به شما، از کیفیت مطلوبی برخوردار نبودند؛ می توانید سفارش خود را مرجوع کنید. به این صورت که سفارش و هزینه آن پس داده می شود. مگر اینکه موسسه مورد نظر، ویراستار دیگری را برای سفارش ویراستاری کتاب در منزل شما برگزیند. یا اینکه از همان ویراستار بهره جوید. اما این بار مشکلات سفارش قبلی را طبق خواسته شما، برطرف کرده باشد. بنابراین شما می توانید طبق خواسته خود، سفارش های محول شده به ویراستارها را به بهترین نحو ممکن، تحویل بگیرید. بنابراین موسسه ایران تایپیست در زمینه ویراستاری کتاب در منزل، به شما تضمین کیفیت می دهد که بهترین سفارش را تحویل شما دهد.

ویراستاری کتاب در منزل

استخدام ویراستاری کتاب در منزل

استخدام ویراستاری کتاب در منزل

به جهت نیاز به پاسخ دهی به مشتریان زیاد، امکان استخدام ویراستاری کتاب در منزل، در بسیاری از مراکز، میسر گشته است. به این صورت که هر چند ویراستارهای کتاب، بیشتر باشد؛ می توان، هم سریعتر سفارش های ویراستاری را دریافت کرد. هم می توان به نیاز طیف وسیع تری از مشتریان پاسخ گفت. به همین علت موسسه هایی که با تعداد پایین ویراستاری، کار خود را به پیش می برند؛ طبیعتا نمی توانند مشتریان زیادی داشته باشند. هر چند که حتی آن ها از وجود ویراستاری کتاب در منزل هم بهره جویند. اما با توجه به تعداد ویراستارهای موجود در مرکز و موسسه خود، نمی توانند نیاز تمامی مشتریان خود را بدهند. یا در نهایت درخواست آن ها را با تأخیر پاسخ می دهند. اما معمولا مشتریان نیاز دارند که در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت لازم، سفارش های خود را دریافت کنند. به همین جهت می بایست به فکر استخدام ویراستارهای بیشتری در مرکز خود باشند.

موسسه ایران تایپیست در این بین، از مراکز جامع و کاملی در جهت ویراستاری کتاب در منزل به شمار می آید. این موسسه همچنان امکان استخدام ویراستارهای جدید و حرفه ای را درون خود، میسر گردانده است. چرا که با توجه به تضمین کیفیت ویراستاری به دست مشتری، روز به روز به تعداد مشتریان این موسسه، افزوده می گردد. به همین جهت می بایست ویراستارهای بیشتری را نیز به استخدام درآورد تا بتواند نیاز این دسته از مشتریان را پاسخ گوید. شما نیز می توانید به عنوان ویراستار در جهت ویراستاری کتاب در منزل، در موسسه ایران تایپیست، مشغول به کار شوید. به این صورت که می توانید در این موسسه، ثبت نام کنید. سپس بعد از توفیق در آزمون آنلاین ویراستاری، می توانید به همین راحتی به استخدام موسسه ایران تایپیست درآیید. بدین ترتیب می توانید شما هم سفارش های ویراستاری را در منزل مسکونی خویش، بر عهده بگیرید.

ویراستاری کتاب در منزل

پذیرش سفارش ویراستاری کتاب در منزل

چگونه سفارش ویراستاری کتاب در منزل بگیرم؟

پس از به عضویت درآمدن به عنوان ویراستار در جهت انجام فرآیند ویراستاری کتاب در منزل، می توانید اقدام به پذیرش سفارش کنید. شما با عبور از فاکتورهای لازم در زمینه ویراستاری، می توانید کم کم مراتب را به جهت ویراستار شدن خود، پشت سر بگذارید. ویراستارهای بسیار زیادی هستند که راه خود را ابتدا از همین شرکت ها شروع کرده اند. هم اکنون آن ها را می توان به عنوان بهترین ویراستارها به شمار آورد. شما نیز می توانید پس از تکمیل رزومه خویش و قبولی در آزمون آنلاین ویراستاری، به استخدام شرکت های معتبر درآیید. پس از استخدام، می توانید به راحتی اقدام به ویراستاری کتاب در منزل، کنید. ویراستاری در منزل، باعث می شود تا از وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. در منزل خود نشسته و بدون اعمال هزینه های رفت و آمد در سطح شهر، می توانید اقدام به ویراستاری متون مختلف کنید. بنابراین نباید نگران نبود مشتری باشید. چرا که موسسه های معتبر، مشتری را برای شما مهیا می سازند.

روال کار ویراستاری کتاب در منزل در موسسه ایران تایپیست، از طریق فضای اینترنت است. به این صورت که می توانید در منزل خویش نشسته و به همین راحتی نسبت به پذیرش سفارش ویراستاری اقدام کنید. به منظور پذیرش سفارش های مشتری، می بایست وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید. بدین ترتیب با ورود به پنل کاربری خود، می توانید تمامی سفارش ها را مورد رصد خویش قرار دهید. سپس با پذیرش سفارش های تخصصی خود، شروع به ویراستاری کتاب در منزل، کنید. برای پذیرش این سفارش ها، هیچ گونه هزینه ای را پرداخت نمی کنید. هزینه های رفت و برگشت در دفتر مرکزی شرکت و هزینه های جانبی دیگر از شما سلب می گردد. شما در منزل خود، با صرفه جویی در وقت و انرژی خود، می توانید وقت بیشتری را برای مشتری بگذارید. ضمن اینکه روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، دیگر برای شما معنایی ندارد. شما می توانید در هر زمانی از روز حتی غیر ساعات اداری هم اقدام به ویراستاری کتاب در منزل کنید.

ویراستاری کتاب در منزل

ویراستاری کتاب در منزل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویرایش فنیهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

میزان درآمد ویراستاری، بستگی به خود ویراستار و میزان فعالیت و پذیرش سفارش های مختلف به دست وی دارد.

ویراستارهایی هستند که در مراکز معتبر به استخدام درآمده اند. آن ها سفارش های مشتری را در منزل پذیرش و اقدام به ویراستاری روی آن می کنند.

بله؛ در صورتی که کیفیت ویراستاری از نظر شما پایین باشد؛ می توانید طبق خواسته خود، درخواست ویرایش مجدد آن کنید. 

بله؛ پس از استخدام در شرکت ها می توانید کار ویراستاری را شروع کنید. البته بهتر است ابتدا از متون ساده، شروع کنید. 


نویسنده: آیدا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/14 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 2946 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری کتاب در منزل درآمد ویراستاری کتاب در منزل ویراستاری کتاب در خانه ویراستاری کتاب غیرحضوری سفارش ویراستاری کتاب در منزل

دیدگاه کاربران

میترا ایران منش | 1402-4-15 ساعت 14:48:47 امتیاز :

توضیحات خیلی طولانی بود

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :